Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je ergens in de database instellen dat er geen transfers mogelijk zijn, zodat clubs het maar met de aanwezige spelers + regens moeten doen?
Er is vast wel ergens zo'n database te downloaden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je ergens in de database instellen dat er geen transfers mogelijk zijn, zodat clubs het maar met de aanwezige spelers + regens moeten doen?
Best geinig om de sterkte van angstgegners en flutclubs in FM12 naast die van 13 te leggen:quote:
Amateurcontract of Dekking: man?quote:
leeftijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Amateurcontract of Dekking: man?
Verdeuriequote:
Waar zeg ik dan dat Curacao in de Braziliaanse competitie deelneemt dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Curacao aan de Braziliaanse competities deelneemt
Door de clubs die je noemt? "... klein land, grote club en bondscoach worden". Brazilië is niet echt een klein land, en voor zover ik me herinner spelen o.a. Santos en Sao Paulo daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat Curacao in de Braziliaanse competitie deelneemt dan?
fleetwood town !quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef Binamin het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie voor een club uit de laagste Engelse divisie?
Het gaat er dus om dat je bondscoach wordt van een klein land, in dit geval dus Curacao. En dat je dat land ook als nationaliteit neemt. En daarnaast dus een grote club, maar die hoeft niet in Curacao te spelen. Het moet eerder gewoon een club zijn met een goede jeugdopleiding. Want als je als Curacaoer in het buitenland speelt, heb je dus kans dat er jaarlijks 2 of 3 spelers met de Curacaose nationaliteit via de jeugdopleiding van jouw club doorkomen. Deze zullen beter zijn dan de spelers die via als Jong Colombia, Jong Holland en Undeba doorkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door de clubs die je noemt? "... klein land, grote club en bondscoach worden". Brazilië is niet echt een klein land, en voor zover ik me herinner spelen o.a. Santos en Sao Paulo daar
Ach so!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het gaat er dus om dat je bondscoach wordt van een klein land, in dit geval dus Curacao. En dat je dat land ook als nationaliteit neemt. En daarnaast dus een grote club, maar die hoeft niet in Curacao te spelen. Het moet eerder gewoon een club zijn met een goede jeugdopleiding. Want als je als Curacaoer in het buitenland speelt, heb je dus kans dat er jaarlijks 2 of 3 spelers met de Curacaose nationaliteit via de jeugdopleiding van jouw club doorkomen. Deze zullen beter zijn dan de spelers die via als Jong Colombia, Jong Holland en Undeba doorkomen.
fixed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |