Volgens mij tellen zelfbeheersing en afwerking ook mee, en misschien important matches?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:03 schreef -Spaghetti- het volgende:
Is het handig om van strafschoppennemer te wisselen als de huidige strafschoppennemer steeds mist ondanks een hoge waardering voor strafschoppen (17-19) ? En hoe kan dat mogelijk zijn, ondanks de hoge waardering..?
Aha.. Afwerking? Ik dacht dat dat alleen gelde tijdens de wedstrijd. Maar goed, Kuyt heeft ook een matige zelfbeheersing. Denk dat het daaraan ligt, aangezien het tijdens Europese wedstrijden gebeurd en tegen concurrenten in de competitie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij tellen zelfbeheersing en afwerking ook mee, en misschien important matches?
Ja, strontirritant. Vooral die 'herniablessure in de fitnesszaal'.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:41 schreef Binamin het volgende:
Die achterlijke blessures ook in de fitnesszaal.
Net mijn beste middenvelder: Emre Belözoglu verloren voor 4-5 weken. Erg onrealistisch. Elke wedstrijd zijn er zowat 4 a 5 geblesseerde die wegvallen of het nou bij de tegenstander of in mijn elftal. Het zijn er sowieso wel totaal 4 of 5. Ook erg kut.. zoals jij zegt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Binamin het volgende:
Vind het ook wel een beetje onrealistisch. Die blessures zijn het meest kutte aan het hele spel.
Welk seizoen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Binamin het volgende:
Mijn eerste wedstrijd als bondscoach vandaag.
Al die oudjes eruit gegooid. Maar wat zijn er weinig goede Nederlanders nu.
Hij is 50k waard dus ik denk dat ik hem wel voor 400k kan krijgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:26 schreef Binamin het volgende:
Voor hoeveel?
Zoals ik al eerder zei,ik koop alleen spelers met 5 sterren in principe (vooral als ze jong zijn)
Dat wil niks zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hij is 50k waard dus ik denk dat ik hem wel voor 400k kan krijgen.
EDIT: ik vertrouw de scouts gewoon nietAlsof deze jongen de potentie heeft om een topper te worden.
Blijkt dat ik tussen de 4 mil en 6 mil moet betalen volgens mijn scouts. 5 mil wordt dat dus..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen![]()
Vaak zie ik een talentje met een waarde van 300k waar ik dan 12 miljoen voor moet betalen![]()
![]()
Dat heb ik de voorgaande jaren al gedaan. Genoeg talenten gehaald. Die wil ik laten spelen dus moeten er een paar spelers weg. Net al voor 40 miljoen verkocht. En die spelers hadden in totaal 3 miljoen gekostquote:
Overigens is de desbetreffende speler wel een beetje overated in FM...twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:38:37Just received an email from an agent offering a player, and there's a screenshot of his @FootballManager profile at the bottom! Unbelievable reageer retweet
twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:45:00@_wfc can't name any names, the player's been hugely overrated on FM though so I can understand why he did it reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |