quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Van de twitter van Luke Warrington, Internationale scout voor Watford FC, het moet niet veel gekker worden hoor...Overigens is de desbetreffende speler wel een beetje overated in FM...twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:38:37Just received an email from an agent offering a player, and there's a screenshot of his @FootballManager profile at the bottom! Unbelievable reageer retweet
twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:45:00@_wfc can't name any names, the player's been hugely overrated on FM though so I can understand why he did it reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:25 schreef Buitendam het volgende:
Zonder sigaar is de profielfoto waardeloos.
Nee, wel tegen gevoetbaldquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:32 schreef InGebruik het volgende:
Ga na een niet zo'n leuke game met AS Monaco maar eens wat anders proberen. Het gaat Crewe Alexandra worden. Iemand al eens mee begonnen?
Kweenie hoe ver je bent, maar Kieran Gibbs is een goeie back. Diego Polenta kan daar ook uitstekend uit de voetenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke spelers moet ik halen om mijn selectie te versterken ? Zat alleen aan een LB te denken, maar je legt snel heel veel geld neer voor een degelijke backWou Baynes hebben maar die is nu 20 miljoen
Kan Forster hem wegwijs maken bij Ajaxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie hoe ver je bent, maar Kieran Gibbs is een goeie back. Diego Polenta kan daar ook uitstekend uit de voeten
Niet. Elk jaar een nieuwe reservekeeper halen ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan Forster hem wegwijs maken bij AjaxHoe stel je een goede 2e keeper aan die niet zeurt over speeltijd
![]()
Jups, dat ben ik nu aan het doen. Ajax en Nederland.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:52 schreef diedjuh het volgende:
Kun je in FM13 tegelijkertijd manager van een club en manager van een land zijn?
Nice, dat kon vorig jaar nog niet toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Binamin het volgende:
[..]
Jups, dat ben ik nu aan het doen. Ajax en Nederland.
Zojuist mijn eerste kwalificatiewedstrijd gewonnen van Schotland met 1-0.
De hele selectie van Nederland is echt helemaal niks. De enige goede Nederlanders, die zitten bij mij bij Ajax.
Omdat ze jong zijn, kunnen ze nog niet zo veel aan. Komt vanzelf. Gewoon niet overbelasten. die jonge spelers wat over het algemeen alleen talenten zijn, spelen bij mij toch vooral in de simpele wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef InGebruik het volgende:
Hoe gaan jullie om met spelers die aan rust toe zijn? Ik geef ze dan vaak een weekje rust van de training en hooguit een invalbeurt maar heb nu een paar jonge spelers die dan na een wedstrijd 90 minuten spelen weer toe aan rust zijn.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nice, dat kon vorig jaar nog niet toch?
Ja heb niet veel anders, speel nu met Crewe Alexandra en die hebben bijna alleen maar jonge gasten. Zal in de winterstop nog het een en ander transfervrij moeten aantrekken wat heb geen andere opties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Binamin het volgende:
[..]
Omdat ze jong zijn, kunnen ze nog niet zo veel aan. Komt vanzelf. Gewoon niet overbelasten. die jonge spelers wat over het algemeen alleen talenten zijn, spelen bij mij toch vooral in de simpele wedstrijden.
[..]
Weet ik niet.
Jawel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nice, dat kon vorig jaar nog niet toch?
aan dit team te zien is otavio een goeie, kostte mij maar 6mquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke spelers moet ik halen om mijn selectie te versterken ? Zat alleen aan een LB te denken, maar je legt snel heel veel geld neer voor een degelijke backWou Baynes hebben maar die is nu 20 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Weer een game met Ajax?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:49 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dit voor zaadgame zeg![]()
Ik ben net begonnen en heb mijn 4e wedstrijd van het seizoen gespeeld:
* Eriksen 5 maanden out.
* Kolbeinn 2 maanden out.
* S. de Jong 2 maanden out.
* Fischer 6 weken out.
Heb er van de 4 1 gewonnen; uit tegen Cambuur![]()
Er staat echt een onervaren team nu met Andersen (17) en Benzia (17) die beide nog geen pepernoot raken op die leeftijd
Dat krijg ik de laatste tijd maar niet voor elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuker om klein clubje op te bouwen
Go Aheadquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat krijg ik de laatste tijd maar niet voor elkaar.
De keren dat het succesvol lukte was met Go Ahead en Scunthorpe
Mwah, ik zie wel.. Heb nu aankopen gedaan die ik altijd wilde doen maar nooit heb gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead![]()
Maarja games met telkens dezelfde club gaat toch ook vervelen. Of je zoekt er een uitdaging bij. Geheel team uit eigen jeugd ofzo.
Denswil moet je meteen in de basis zetten. Klaassen ben ik niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah, ik zie wel.. Heb nu aankopen gedaan die ik altijd wilde doen maar nooit heb gedaan.
Ik ga nu wel spelers als Klaassen, Denswil etc. veel speelminuten geven. Ook dat heb ik nog nooit eerder gedaan
Denswil heb ik dan toch maar uitgeleend aan Volendam omdat Muniesa op de laatste dag nog kwam..quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denswil moet je meteen in de basis zetten. Klaassen ben ik niet zo'n fan van.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denswil heb ik dan toch maar uitgeleend aan Volendam omdat Muniesa op de laatste dag nog kwam..
Volgend seizoen gaat hij zeker minuten krijgen.
Klaassen zit al wel op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |