SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Nieuw schema, eens van die split af en vanaf nu gewoon push, pull, legs, rust, push, pull, legs, rust etc.quote:Push
A:
incline db press
benchpress max effort
incline flies/of cable
overhead presses
side raises
dips/small grip benchpress
skullcrusher met barbell of dumbells
tricep rope
B:
overhead press/push press max effort
incline db press
flies
side raises
dips/small grip benchpress
tricep kickback
tricep rope
Pull
A:
deadlift max effort
pullups
bent over row/pendlayrow/tbar row
straight arm pulldown
cable rows/dumbbell rows
rear delt fly of cable
shrugs
EZ bar curls/DB hammer curls
B:
deadlift variatie (romanian/box dl/deficit dl)
pullups
bent over row/pendlayrow/tbar row
straight arm pulldown
cable rows/dumbbell rows
rear delt fly of cable
shrugs
EZ bar curls/DB hammer curls
Legs
A:
low bar squat max effort
lunges
pistolsquat variatie
leg extensions
ham oefening (glute ham raise/leg curl)
core werk
B:
high bar squat/frontsquat
goodmornings
stiff legged dl
glute ham raises
dumbell hamstring oefening
core werk
Ben benieuwd hoe dat uitpakt, iig goed benen pakken en minder rustdagen. Maarja op rustdagen zit ik toch maar ongeduldig thuis omdat ik graag wil trainen.![]()
Niks zwembad. Wij gingen op een catamaran-cruise over Sydney Harbour, inclusief voor anker gaan en het water in. Voelt niet verkeerd om in December in het warme water te dobberen met een biertje in je hand, wetende dat ze in je thuisland sterven van de kou. Beetje de vruchten plukken van maanden hard werken in de gym; ik was eigenlijk helemaal niet zo groot, maar miren dat ze dedenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.![]()
bedrijfsuitje wordt hier naar automuseum en met oude eendjes rijden (zelf geregeld![]()
)
had wel naar een zwembad kunnen gaan idd. lol. al die deskjockeys hier![]()
shit nee, moet ik eerst cuttenAan het eind van de avond verplaatste het feest zich naar mijn appartement, waar ik een vrouwelijke collega zowat uit m'n slaapkamer heb moeten slaan
Ja, die lui zijn nu wel stil als ik weer vier ruftende eieren naar binnen schuif. Maar er zijn nieuwe bijgekomen, die nog niet helemaal snappen hoe het in z'n werk gaat.
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 01-07-2013 15:34:32 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ziet er wel goed uit man!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nieuw schema, eens van die split af en vanaf nu gewoon push, pull, legs, rust, push, pull, legs, rust etc.
Ben benieuwd hoe dat uitpakt, iig goed benen pakken en minder rustdagen. Maarja op rustdagen zit ik toch maar ongeduldig thuis omdat ik graag wil trainen.Deficit DL's zijn ook erg nice. Doe je trouwens sumo of conventional?
If not now, then when.![]()
Ik heb ook een tijd deficit DLs geprobeerd, maar ik krijg het niet echt voor elkaar om mijn onderrug strak te houden. Ik had het idee dat het goed ging, maar een bekende van me kwam naar me toe en zei dat mijn onderrug behoorlijk krom was. Tips?
[ Bericht 33% gewijzigd door star_gazer op 01-07-2013 15:46:14 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik doe conventioneel. Misschien dat ik een keer op B-dag sumo erin stop voor de variatie.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit man!Deficit DL's zijn ook erg nice. Doe je trouwens sumo of conventional?
Deficit heb ik zelf nog nooit gedaan, morgen voor het eerst. Dus tips over de form kan ik nog niet geven, zelf ook even kijken hoe het uitpakt.![]()
foto's bedrijfsuitje vorig jaar aan ze laten zienquote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niks zwembad. Wij gingen op een catamaran-cruise over Sydney Harbour, inclusief voor anker gaan en het water in. Voelt niet verkeerd om in December in het warme water te dobberen met een biertje in je hand, wetende dat ze in je thuisland sterven van de kou. Beetje de vruchten plukken van maanden hard werken in de gym; ik was eigenlijk helemaal niet zo groot, maar miren dat ze dedenAan het eind van de avond verplaatste het feest zich naar mijn appartement, waar ik een vrouwelijke collega zowat uit m'n slaapkamer heb moeten slaan
Ja, die lui zijn nu wel stil als ik weer vier ruftende eieren naar binnen schuif. Maar er zijn nieuwe bijgekomen, die nog niet helemaal snappen hoe het in z'n werk gaat.![]()
![]()
![]()
Lol beter van niet. Was zo bezopen als watquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
foto's bedrijfsuitje vorig jaar aan ze laten zien![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Maak anders eens een filmpje, of kijk op YouTube. Het is lastig om te zeggen waar je op moet letten.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb ook een tijd deficit DLs geprobeerd, maar ik krijg het niet echt voor elkaar om mijn onderrug strak te houden. Ik had het idee dat het goed ging, maar een bekende van me kwam naar me toe en zei dat mijn onderrug behoorlijk krom was. Tips?If not now, then when.![]()
Stats kan ik beter niet vermeldenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Atemno het volgende:
[..]
Leukleuk! Wat zijn je huidige stats en doelen?![]()
Doelen:
Squaten 100kg
Bp 75-80kg
Dl:125kg
Als ik dit heb gehaald kijk ik weer verder![]()
![]()
Succes met je doelen, wat heb je eerder behaald?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:06 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Stats kan ik beter niet vermelden![]()
Doelen:
Squaten 100kg
Bp 75-80kg
Als ik dit heb gehaald kijk ik weer verderNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Boeie, gewoon zeggen, iedereen begint ergens.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:06 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Stats kan ik beter niet vermelden![]()
Doelen:
Squaten 100kg
Bp 75-80kg
Als ik dit heb gehaald kijk ik weer verder![]()
Vorige keer met blessure aan mijn knie rustig aan moeten doen en de lol kwijtgeraakt, waardoor ik stoptequote:Op maandag 1 juli 2013 18:14 schreef esv7 het volgende:
[..]
Succes met je doelen, wat heb je eerder behaald?![]()
Was
BP 55kg
Squats 60kg
DL 50kg
Dus heel matig![]()
Nwja das al op weg in de goede richting iig. Jammer dat je het plezier in het trainen kwijt was geraakt(en de blessure ook). Ga je nu starting strength doen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:33 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Vorige keer met blessure aan mijn knie rustig aan moeten doen en de lol kwijtgeraakt, waardoor ik stopte![]()
Was
BP 55kg
Squats 60kg
DL 50kg
Dus heel matigNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik heb vorige keer SS gedaan en ga dus ook nu doen denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nwja das al op weg in de goede richting iig. Jammer dat je het plezier in het trainen kwijt was geraakt(en de blessure ook). Ga je nu starting strength doen?![]()
Ben toe aan iets nieuws! Iemand die nog een 'leuke' borsttraining weet?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ik ben verliefd op cable flyesquote:Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Ben zelf niet zo kapot van. Van gewone flyes voel ik mijn borsten veel meer iig.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op cable flyes![]()
Lekker dippen dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo kapot van. Van gewone flyes voel ik mijn borsten veel meer iig.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Ik doe nu:quote:Op maandag 1 juli 2013 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Db bp
Incline db bp
Db flyes
En dips
Vind incline db press lekkerste borst oefening die ik tot noch toe heb gedaan, upper pecs branden lekker.Nice, veel succes.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer SS gedaan en ga dus ook nu doen denk ik
[ Bericht 13% gewijzigd door esv7 op 01-07-2013 19:30:44 ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Iemand hier die nog een goede gym weet regio zuid-oost Friesland? Zeg maar grens met Drenthe. Ik ben vanaf volgende week weer een maandje thuis en zoek dus even een tijdelijke oplossing.![]()
Beesten, wat denken jullie. Ik ben in mijn slow bulk helemaal niks aangekomen, ongeveer hetzelfde gewicht gebleven met 2600kcal. Ophogen naar 2800 of nog iets meer erbij gooien? Wil niet teveel in vet aankomen in de bulk, onder de 16% blijven.
Word een beetje lijp van niet aankomen.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Als je niet aankomt eet je te weinig. Gewoon rustig opvoeren naar 2800.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Drinky het volgende:
Beesten, wat denken jullie. Ik ben in mijn slow bulk helemaal niks aangekomen, ongeveer hetzelfde gewicht gebleven met 2600kcal. Ophogen naar 2800 of nog iets meer erbij gooien? Wil niet teveel in vet aankomen in de bulk, onder de 16% blijven.
Word een beetje lijp van niet aankomen.![]()
Net vluchtig 5-3-1 van Wendler gelezen (dank u Dropbox) - leuk trainingsschema, maar mijn god, wat een brak dieetadvies geeft deze meneer
'Drink een eiwitshake van 50 gram bij elke maaltijd' en:Wat is deze?quote:'s nachts wakker worden en een grote eiwitshake nemen, dat helpt echt!
In ieder geval goed dat hij dit boek begint met dat hij, in zijn beste powerlift periode, een dikke koe was die z'n eigen veters niet kon strikken zonder een rood hoofd te krijgen en buiten adem te raken.Confidence through competence![]()
Dan bulk je niet, je zit nu op onderhoud. Dan zal je meer calorieën moeten nuttigen om aan te komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Drinky het volgende:
Word een beetje lijp van niet aankomen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Beetje als Rip. Lees hun trainingschema, sla het voedingsadvies per definitie over.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net vluchtig 5-3-1 van Wendler gelezen (dank u Dropbox) - leuk trainingsschema, maar mijn god, wat een brak dieetadvies geeft deze meneer![]()
![]()
Mja, typische powerlifterquote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje als Rip. Lees hun trainingschema, sla het voedingsadvies per definitie over.
Anyway, het punt van het boek is duidelijk: langzaam progressie maken met grote compounds. Maar da's zo ongeveer het punt van alle goede trainingsmethodes...Confidence through competence![]()
Behalve als je een wandelend skelet bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje als Rip. Lees hun trainingschema, sla het voedingsadvies per definitie over.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
ik weet mijn baseline nu wel, maar na een maand geen progress( ging voor 250 gram per week) moet ik het nog hoger gooien.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan bulk je niet, je zit nu op onderhoud. Dan zal je meer calorieën moeten nuttigen om aan te komen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Waterfluctuaties?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet mijn baseline nu wel, maar na een maand geen progress( ging voor 250 gram per week) moet ik het nog hoger gooien.BEASTMODE![]()
Valt me wel mee. Net ook even doorgescrolled voor voedingsadvies. Zijn grote richtlijnen heeft hij er neer gezet. Maar de eerste zin zegt eigenlijk al alles.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net vluchtig 5-3-1 van Wendler gelezen (dank u Dropbox) - leuk trainingsschema, maar mijn god, wat een brak dieetadvies geeft deze meneer
'Drink een eiwitshake van 50 gram bij elke maaltijd' en:
[..]
Wat is deze?
In ieder geval goed dat hij dit boek begint met dat hij, in zijn beste powerlift periode, een dikke koe was die z'n eigen veters niet kon strikken zonder een rood hoofd te krijgen en buiten adem te raken.quote:I'm probably the last guy you should ask about dieting, but since I've been asked this a million times, here are my general recommedations.
1. Eat all whole foods. Try to avoid protein powders unless absolutely necessary.
2. Eat 4-6 meals per day. Each meal should have some kind of protein source, some kind of fruit or vegetable, and some kind of carbohydrate.
3. Try to get 1 gram of protein per pound of bodyweight per day through whole foods. If you're over 15% body fat, use your lean body mass instead of bodyweight.
4. Don't go crazy counting calories, grams of protein, etc. Just eat and learn how to approximate your portions.
5.If you want to gain weight, the simplest way is to drink a gallon of milk a day. Simple and effective.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik weet niet waar Wout Zijlstra's trainingsschuur precies staat, maar dat is een hele goede optie. Volgens mij Lemmer. In Assen zit Energym. Verder weet ik het zo niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef Virtud het volgende:
Iemand hier die nog een goede gym weet regio zuid-oost Friesland? Zeg maar grens met Drenthe. Ik ben vanaf volgende week weer een maandje thuis en zoek dus even een tijdelijke oplossing.![]()
Da's zijn advies in de FAQ; in het echte stuk over voedingsadvies gaat hij behoorlijk overboord met de shakes. Hij zegt letterlijk 50 gram protein shake *bij elke maaltijd*. Naast een berg normaal eiwit voedsel. En even later: 4 maaltijden op een dag, optioneel naar 6 toe.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Valt me wel mee. Net ook even doorgescrolled voor voedingsadvies. Zijn grote richtlijnen heeft hij er neer gezet. Maar de eerste zin zegt eigenlijk al alles.
[..]Confidence through competence![]()
Lees net zijn dieët vol met shakes.![]()
Vervolgens zeggen dat je zoveel mogelijk proteïne poeders moet vermijden....Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
nja zit al op anderhalve maand en ik kom nooit boven de 72kg uit. Wel eronder, nooit erboven. Misschien dat ik met 2900 wel progress ga zienquote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Dit. Zie eerste regel OP.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:27 schreef seto het volgende:
[..]
Boeie, gewoon zeggen, iedereen begint ergens.![]()
I agree. Ga voor voedingsadviezen wel naar andere auteurs.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, laten we zeggen dat hij puur voor de powerlifting gaat, niet voor de low bf%
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hangt van je doel af. Als je wilt bulken zijn zijn voedingsadviezen wel goed, zo te zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I agree. Ga voor voedingsadviezen wel naar andere auteurs.![]()
GOMAD met meerdere proteïne shakesquote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hangt van je doel af. Als je wilt bulken zijn zijn voedingsadviezen wel goed, zo te zien.
Verbo is terug?
Hoeveel reps x sets bij een beginners schema? Ik dacht zelf om 3x8 te doen
En nog een vraag over eieren hoeveel mag je maximaal per week/dag eten ivm met je cholesterol of is dat allemaal bullshit?![]()
Anders lees je de OP eens.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Rozzje het volgende:
Hoeveel reps x sets bij een beginners schema? Ik dacht zelf om 3x8 te doen
En nog een vraag over eieren hoeveel mag je maximaal per week/dag eten ivm met je cholesterol of is dat allemaal bullshit?![]()
Ben net tot de conclusie gekomen dat ik ben afgevallen op 3100 kcal per dag gemiddeldquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Drinky het volgende:
Word een beetje lijp van niet aankomen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
nee,er staan verschillende doelen in.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar er staan verschillende meningen inDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Whatever. Zolang je laatste rep van je laatste set maar bijna tegen failure zit, anders train je te licht. Kun je met een gewicht 3x8 halen, dan voor volgende keer gewicht omhoog.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Rozzje het volgende:
Hoeveel reps x sets bij een beginners schema? Ik dacht zelf om 3x8 te doenGeen maximum, maar variatie in je eten is goed omdat geen enkel voedselproduct alles bevat wat je nodig hebt.quote:En nog een vraag over eieren hoeveel mag je maximaal per week/dag eten ivm met je cholesterol of is dat allemaal bullshit?Confidence through competence![]()
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whatever. Zolang je laatste rep van je laatste set maar bijna tegen failure zit, anders train je te licht. Kun je met een gewicht 3x8 halen, dan voor volgende keer gewicht omhoog.
[..]
Geen maximum, maar variatie in je eten is goed omdat geen enkel voedselproduct alles bevat wat je nodig hebt.![]()
Prima, maar bedenk dat je inschrijven bij een GOEDE sportschool (squatrack, bankdruk bankjes, dumbbells > 30 kg) veel en veel en veel en veel belangrijker is dan te pielen of je 3x8 of 5x5 moet doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..Confidence through competence![]()
Brotip: kies je sportschool nauwkeurig. Voor verdere informatie omtrent deze kwestie verwijs ik je naar de user Susteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..BEASTMODE![]()
Dan was hij 5 gescheurde spieren, 3 kapotte ligamenten en een paar beroertes verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tate. Zonder professionele hulp had hem vast iets ernstigs overkomen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
@Stereo/Awsome ik neem aan dat Fit4free en Basic wel gewoon bijna alles heeft liggen? Of ik kan ook naar een kleinere gym voor mij maakt dat niet uit zolang ik maar in een prettige omgeving zit.. Ik zal regelmatig wel hier posten voor antwoorden etc
Thnx allemaal![]()
Je moet er niet klakkeloos vanuit gaan dat een gym (bijna) alles heeft staan. Ga er zelf even langs en neem een gratis proef les/periode als deze wordt aangeboden om te kijken of alle benodigde spullen er staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rozzje het volgende:
@Stereo/Awsome ik neem aan dat Fit4free en Basic wel gewoon bijna alles heeft liggen? Of ik kan ook naar een kleinere gym voor mij maakt dat niet uit zolang ik maar in een prettige omgeving zit.. Ik zal regelmatig wel hier posten voor antwoorden etc
Thnx allemaalOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan was hij 5 gescheurde spieren, 3 kapotte ligamenten en een paar beroertes verder.![]()
Verschilt per vestiging. Gewoon een keertje langsgaan joh, ze doen nergens moeilijk als je vraagt of je ff een kijkje mag nemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rozzje het volgende:
Thnx allemaal![]()
Zelf kijken inderdaad. En hanteer dat lijstje van stereo, want als eckte n00b weet je niet waar je op moet letten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rozzje het volgende:
Thnx allemaalBEASTMODE![]()
Ga van m'n eerder gepostte power- en krachtschema afstappen. Lekkere gains gemaakt in kracht en postuur en ben er nog lang niet op uitgekeken. Maar ik ga toch overstappen. Moet er over ongeveer twee en een halve maand een stuk voller bij staan qua massa. Ben soort van gescout door een winkel, en daar zoeken ze 'beachboy'-achtige posturen, zover ik weet. Wil de baan graag hebben, dus ga er m'n eerdere plannen voor opzij schuiven.
Maandag – rug & biceps
- Lat pulley rug
- Deadlift rug
- Close grip row rug
- Crow row rug
- Chin ups rb
- Pull ups rb
- Db curl bi
- Ez curl bi
- Hammer curl bi
- Cable curl bi
Dinsdag – chest & triceps
- Dumbell press ch
- Dumbell fly ch
- Bench press ch
- Incline db press ch
- Incline bench ch
- Dips ct
- Triceps pulldown tri
- Triceps one arm kickback tri
- Skull crushers tri
- Planks buik
- Side bend buik
Woensdag – traps & schouders
- Shrugs tr
- Side raise sch
- Front raise sch
- Rear deltoid sch
- Overhead press sch
- Upright row sch
- Planks buik
- Oblique crunch buik
Donderdag – benen & obliques
- Squat be
- Leg press be
- Leg extension be
- Calf raise kuiten
- Calf raise kuiten
- Side bend buik
- Side crunch buik
- Planks buik
Vrijdag – schouders/buik/lats
- Lat pull rug
- Side raise sch
- Front raise sch
- Rear delt sch
- Obliques buik
- Planks buik
- Deadlift compound
- Power clean compound
Heb eigenlijk altijd op kracht getraind, dus weet niet zo goed hoe ik een goed massaschema opstel. Ga alles 4x10 doen. Te veel oefeningen? Heb nog zat te gainen, dus hoef me geen zorgen te maken om cortisolspiegel.
Pak drie keer per week buik. Vraag me af of dat goed is. Dacht zelf aan één of twee keer. Maar trainingsmaatje beweert dat drie keer echt wel kan met dag rust er tussen. Heb er zelf m'n bedenkingen over.
Voeding zit trouwens wel goed.
Iemand op of aanmerkingen?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
lezenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Er wordt veel geadviseerd dus ik weet niet precies voor wat ik moet gaan
Maar in het kort. Weinig herhalingen (dus hoog gewicht) is kracht. Meer herhalingen (10-12 keer bv.) is meer gericht op hypertrophy, dus spiergrote. Daarboven conditioneelDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Na twee weken dagelijks stretchen kan ik met gestrekte benen eindelijk mijn tenen aanraken lol. Hamstrings stretchen is toch iets waar ik niet naar uitkijk:/.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
het is nu net juli en dan ga je je pas inschrijven volgend jaar?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..![]()
![]()
Ga nog op vakantie etc ga volgend jaar met een schone lei beginnen zeg maar.. Ben benieuwd hoop dat ik niet na 3 weken afhaakquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is nu net juli en dan ga je je pas inschrijven volgend jaar?![]()
![]()
tjonge, wat een motivatiequote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ga nog op vakantie etc ga volgend jaar met een schone lei beginnen zeg maar.. Ben benieuwd hoop dat ik niet na 3 weken afhaak![]()
Ten gevolge van zijn dieet? Of hoe moet ik dat interpreteren?quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Denk dat het wel allemaal goedkomt moet alleen kritisch naar mezelf zijn.. Maar uiteindelijk is het gewoon doen en niks anders of ik ga het echt leuk vinden of ik ga het haten..quote:![]()
net zoals klagen, gewoon doen weet je....quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denk dat het wel allemaal goedkomt moet alleen kritisch naar mezelf zijn.. Maar uiteindelijk is het gewoon doen en niks anders of ik ga het echt leuk vinden of ik ga het haten..![]()
ja ik vind het bij mezelf ook echt raar, gezien ik echt veel eet. Ik verbaas me altijd over hoeveel(weinig) kcal in een maaltijd van onbewerkte producten zit i.t.t kant en klaar voedsel. Ik kan met kant en klaar voedsel makkelijk 6k kcal eten en nog ruimte over hebben, maar met goed voedsel zit ik na 2600 al redelijk vol.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben net tot de conclusie gekomen dat ik ben afgevallen op 3100 kcal per dag gemiddeldI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
net zoals klagen, gewoon doen weet je....![]()
Bedankt iedereen voor de hulp tot nu toe![]()
5-3-1 is basically kracht + hypertrofie, right?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, typische powerlifter
Anyway, het punt van het boek is duidelijk: langzaam progressie maken met grote compounds. Maar da's zo ongeveer het punt van alle goede trainingsmethodes...If not now, then when.![]()
Het enige wat het schema beoogt is krachttoename.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
5-3-1 is basically kracht + hypertrofie, right?
Wanneer je zo zwaar tilt en meer dan genoeg eet zal hypertrofie een bijkomstigheid zijn die in je voordeel uitpakt. De hypertrofie is dus geen hoofddoel maar een secundaire. De reden hiervoor is dat meer spiermassa meer gewicht kan tillen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
5-3-1 is basically kracht + hypertrofie, right?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het enige wat het schema beoogt is krachttoename.
Wanneer je zo zwaar tilt en meer dan genoeg eet zal hypertrofie een bijkomstigheid zijn die in je voordeel uitpakt. De hypertrofie is dus geen hoofddoel maar een secundaire. De reden hiervoor is dat meer spiermassa meer gewicht kan tillen.Confidence through competence![]()
Dus eigenlijk een beetje net zoals SS.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het enige wat het schema beoogt is krachttoename.
Wanneer je zo zwaar tilt en meer dan genoeg eet zal hypertrofie een bijkomstigheid zijn die in je voordeel uitpakt. De hypertrofie is dus geen hoofddoel maar een secundaire. De reden hiervoor is dat meer spiermassa meer gewicht kan tillen.
Ik zat toevallig afgelopen week na te denken over het feit dat wij beginners SS/SL aanraden. Nu is SS/SL prima om gewend te raken aan de compounds, maar het doel van de meeste beginners is hypertrofie. Is het dan niet logischer om de beginners een programma aan te raden zoals P.H.A.T. of Lyle's Bulking Routine, ongeacht de reden dat je met SS/SL ook gains maakt.
Ik vraag mij dan af: geven wij wel het juiste advies?If not now, then when.![]()
Ik denk dat je geen cm biceps er meer bij laat groeien het eerste halfjaar als je 5x5 doet of 3x8
Daarna kunnen mensen zelf gaan prutsen omdat ze al een halfjaar ervaring in de gym hebben. En ik ben ook niet met 3x5 begonnen, maar wel met een SS-achtig schema. 3x5 is prima, 5x5 in principe ook. 4x8 ook.
De reden waarom SS of SL wordt aangeraden, is omdat het een compleet en waterdicht programma is. Geen catabole zoektochten tot 4am voor beginners over het internetz om zich af te vragen of ze 3x9 of 4x8 moeten doen met 2 seconden excentrisch en 1 seconde concentrisch en een TUT van de helft van je moeder's leeftijd tot de afstand van je sportschool maal de macht van 4.Confidence through competence![]()
In het begin zal het niet veel uitmaken of je een 'krachtschema' volgt of een 'hypertrofie' schema, omdat je toch die beginnergains maakt. Door SS, SL, 5-3-1 bouw je een fundament wat bestaat uit kracht,goede form en hypertrofie. Van daar uit hebben ze genoeg kennis over krachttraining om een beslissing te maken over de vervolgstap. SS&co is namelijk iets voor de eerste zes á 12 maanden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een beetje net zoals SS.
Ik zat toevallig afgelopen week na te denken over het feit dat wij beginners SS/SL aanraden. Nu is SS/SL prima om gewend te raken aan de compounds, maar het doel van de meeste beginners is hypertrofie. Is het dan niet logischer om de beginners een programma aan te raden zoals P.H.A.T. of Lyle's Bulking Routine, ongeacht de reden dat je met SS/SL ook gains maakt.
Ik vraag mij dan af: geven wij wel het juiste advies?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat weten we dus niet 100% zeker. Het is geen 3x8. Check het anders even.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat je geen cm biceps er meer bij laat groeien het eerste halfjaar als je 5x5 doet of 3x8
Daarna kunnen mensen zelf gaan prutsen omdat ze al een halfjaar ervaring in de gym hebben. En ik ben ook niet met 3x5 begonnen, maar wel met een SS-achtig schema. 3x5 is prima, 5x5 in principe ook.Hoe weten we dat zeker? De rep ranges verschillen nogal. Zou je met een hypertrofie schema niet meer gains maken, of gewoonweg sneller.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
In het begin zal het niet veel uitmaken of je een 'krachtschema' volgt of een 'hypertrofie' schema, omdat je toch die beginnergains maakt. Door SS, SL, 5-3-1 bouw je een fundament wat bestaat uit kracht,goede form en hypertrofie. Van daar uit hebben ze genoeg kennis over krachttraining om een beslissing te maken over de vervolgstap. SS&co is namelijk iets voor de eerste zes á 12 maanden.If not now, then when.![]()
P.H.A.T. is ook zo goed als waterdicht. Zie het punt niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Daarna kunnen mensen zelf gaan prutsen omdat ze al een halfjaar ervaring in de gym hebben. En ik ben ook niet met 3x5 begonnen, maar wel met een SS-achtig schema. 3x5 is prima, 5x5 in principe ook. 4x8 ook.
De reden waarom SS of SL wordt aangeraden, is omdat het een compleet en waterdicht programma is. Geen catabole zoektochten tot 4am voor beginners over het internetz om zich af te vragen of ze 3x9 of 4x8 moeten doen met 2 seconden excentrisch en 1 seconde concentrisch en een TUT van de helft van je moeder's leeftijd tot de afstand van je sportschool maal de macht van 4.If not now, then when.![]()
Dan raad je PHAT, of een van de andere 30 complete schema's aanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
P.H.A.T. is ook zo goed als waterdicht. Zie het punt niet.
Overigens vind ik een ingewikkeld 5-day split van PHAT waar je ook cables, dumbbells etc. nodig hebt niet zo simpel voor beginners als een fullbody A/B split met alleen een barbell.Confidence through competence![]()
Is hypothetisch, maar voor dat eerste half jaar zal je niet 5 kilo meer of minder pakken met een ander schema. Zolang het gericht is op lineaire progressie zal je in de beginners fase genoeg kracht en massa ontwikkelen. Van daar uit bouw je het zelf verder uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet 100% zeker. Het is geen 3x8. Check het anders even.
[..]
Hoe weten we dat zeker? De rep ranges verschillen nogal. Zou je met een hypertrofie schema niet meer gains maken, of gewoonweg sneller.
Maar SS bespreekt qua techniek en variaties alle mogelijkheden. Andere schema's doen dit niet zo uitvoerig als Rippetoe. Mocht iemand een vraag hebben (behalve dieet gerelateerd) dan staat het wel in SS.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik ben het ermee eens dat je genoeg kracht en massa pakt, maar ik (optimaal-freak) vraag mij af of je met een schema wat puur is gericht op massa, sneller/meer massa pakt. We weten het niet zeker. Ik wou enkel een discussie aanwakkeren aangezien het interessant is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is hypothetisch, maar voor dat eerste half jaar zal je niet 5 kilo meer of minder pakken met een ander schema. Zolang het gericht is op lineaire progressie zal je in de beginners fase genoeg kracht en massa ontwikkelen. Van daar uit bouw je het zelf verder uit.
Maar SS bespreekt qua techniek en variaties alle mogelijkheden. Andere schema's doen dit niet zo uitvoerig als Rippetoe. Mocht iemand een vraag hebben (behalve dieet gerelateerd) dan staat het wel in SS.If not now, then when.![]()
Dat is het enige, maar alsnog goed te doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan raad je PHAT, of een van de andere 30 complete schema's aan
Overigens vind ik een ingewikkeld 5-day split van PHAT waar je ook cables, dumbbells etc. nodig hebt niet zo simpel voor beginners als een fullbody A/B split met alleen een barbell.If not now, then when.![]()
Ik zou zelf een schema aanraden die simpel en idiot proof is, met genoeg documentatie/community eromheen en een minimum aan equipment benodigd. SS voldoet goed aan al die eisen. Pielen met een repje of setje meer of minder is clutter en maakt het alleen onoverzichtelijk voor beginners.Confidence through competence![]()
Dan zal je al een onderzoek moeten vinden die schema's vergelijkt met elkaar(zeer kleine kans). In the long run zal het verschil echter minimaal zijn. Dan moet je denken aan 1 maand verschil op zijn hoogst.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat je genoeg kracht en massa pakt, maar ik (optimaal-freak) vraag mij af of je met een schema wat puur is gericht op massa, sneller/meer massa pakt. We weten het niet zeker. Ik wou enkel een discussie aanwakkeren aangezien het interessant is.
De meeste schema's door zogenoemde guru's zijn voorzien van alles. Dus maakt het niet heel veel uit welke je uitkiest. Alleen is SS populair, simpel en voorziet het iedereen een basis waarmee ze verder kunnen. Of het nou OL weightlifting is, powerlifting of bodybuilding.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gedeeltelijk eens ja. Community en documentatie is inderdaad fijn. Vind het alleen jammer dat je zegt "pielen met een repje of setje meer of minder is clutter", aangezien het nogal een verschil is en beiden een ander resultaat geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou zelf een schema aanraden die simpel en idiot proof is, met genoeg documentatie/community eromheen en een minimum aan equipment benodigd. SS voldoet goed aan al die eisen. Pielen met een repje of setje meer of minder is clutter en maakt het alleen onoverzichtelijk voor beginners.Dat is het hem, je weet het niet zeker. Een maand is veel, vind ik. Wat nou als de resultaten toch nog een hoop verschillen. Ik ben van mening dat het wel veel kan uitmaken. Iemand die als doel kracht heeft, gaat niet met een hypertrofie schema werken. Iemand die als doel hypertrofie heeft, gaat niet met een kracht schema werken. Tenminste, zo denk ik dan, als we even spreken van 'wat is optimaal'.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan zal je al een onderzoek moeten vinden die schema's vergelijkt met elkaar(zeer kleine kans). In the long run zal het verschil echter minimaal zijn. Dan moet je denken aan 1 maand verschil op zijn hoogst.
De meeste schema's door zogenoemde guru's zijn voorzien van alles. Dus maakt het niet heel veel uit welke je uitkiest. Alleen is SS populair, simpel en voorziet het iedereen een basis waarmee ze verder kunnen. Of het nou OL weightlifting is, powerlifting of bodybuilding.
Wel interessant jongens. Bedankt voor jullie input.If not now, then when.![]()
Sorry hoor, maar je doet nu net alsof er zoveel verschil zit in hypertrofie tussen een 5 rep max en een 8 rep max. Laat de relevante studies maar zien waar je dat uit haalt, en dan niet alleen 'tijdelijk verhoogde spiersynthese studies', maar mensen die weken of maanden met een 5 rep max vs. hoger rep max hebben getrained.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens ja. Community en documentatie is inderdaad fijn. Vind het alleen jammer dat je zegt "pielen met een repje of setje meer of minder is clutter", aangezien het nogal een verschil is en beiden een ander resultaat geven.
Er zijn zoveel ongecontroleerde variabelen dat dat niet te zeggen is, net als de studies die zogenaamd 'uitvinden' dat 6x eiwit per dag eten meer LBM geeft dan 3x op een dag. Als je de ruwe data leest dan zie je dat het om luttele grammen gaat per week die er klinisch totaal niet toe doen.
Naast het werkvolume zijn er nog veel meer variabelen voor spiergroei of krachttoename.Confidence through competence![]()
Dat zou het beste zijn als iemands keuze in het steen staat gehouwen. Echter hoe moet een beginner met geen verstand van zaken een keuze maken voor de lange termijn. Dat kan/doet hij niet. Een standaard kracht schema biedt bijna het beste van alles. Zowel mensen die sport specifiek willen trainen (wordt door veel rugby coaches aanbevolen aan spelers), op kracht willen trainen, voor de hypertrofie gaan of mensen die voor alles gaan. Ze hebben allemaal behoorlijk wat profijt van SS en leggen een goed fundament. Vandaar dat ik het samen met het simpele schema en de techniek die uitvoerig wordt besproken zou aanraden aan beginners.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens ja. Community en documentatie is inderdaad fijn. Vind het alleen jammer dat je zegt "pielen met een repje of setje meer of minder is clutter", aangezien het nogal een verschil is en beiden een ander resultaat geven.
[..]
Dat is het hem, je weet het niet zeker. Een maand is veel, vind ik. Wat nou als de resultaten toch nog een hoop verschillen. Ik ben van mening dat het wel veel kan uitmaken. Iemand die als doel kracht heeft, gaat niet met een hypertrofie schema werken. Iemand die als doel hypertrofie heeft, gaat niet met een kracht schema werken. Tenminste, zo denk ik dan, als we even spreken van 'wat is optimaal'.
Wel interessant jongens. Bedankt voor jullie input.
Niet dat SS heilig is. Het geeft gewoon een uitstekende basis, waarmee zowat iedereen (behalve cardio fanaten) uit de voeten kan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Teringzooi, laatste dagen wat minder kunnen eten, meteen weer ram skinny en bijna 4 kilo afgevallen
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Heb je een iPhone? Fatwatchquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:04 schreef Susteren het volgende:
Teringzooi, laatste dagen wat minder kunnen eten, meteen weer ram skinny en bijna 4 kilo afgevallen
Heb je Android? Libra
Heb je Excel: ram een trendlijn door je weegschaalmetingen heen
Je bent niet 4 kilo spier of vet afgevallen....Confidence through competence![]()
Gefeliciteerd, 4 kilo water (en een 2-300 gram glycogeen) verloren. Weer fatsoenlijk eten en je tikt weer 5 kilo zwaarder aan....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:04 schreef Susteren het volgende:
Verbo is terug?
Hoop het niet in ieder geval, was net blij dat ik wat ben aangekomen. Android, thx ik ga m downen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Fatwatch
Heb je Android? Libra
Heb je Excel: ram een trendlijn door je weegschaalmetingen heen
Je bent niet 4 kilo spier of vet afgevallen....Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Is gratis, dus makkelijk om te proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoop het niet in ieder geval, was net blij dat ik wat ben aangekomen. Android, thx ik ga m downen.
Elke ochtend na poep* en plas even wegen op je digitale weegschaal. En dan noteren.
* niet in paniek raken als je een keer niet hoeft te poepen, gewoon het getalletje opschrijvenConfidence through competence![]()
troll, niemand valt 4 kilo af in een paar dagenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:04 schreef Susteren het volgende:
Teringzooi, laatste dagen wat minder kunnen eten, meteen weer ram skinny en bijna 4 kilo afgevallen![]()
Post hier veel te weinig, dus maar een stat update.
5.5 maand SL.
Begin: 53 kg
Huidig: 63kg. +-
SQ: 90
OHP: 37.5 (net gedeload, nog veel moeite mee)
Rows: 55
BP: 57.5
DL: 100
Nog gewoon een half jaartje door knallen met SL?![]()
Zolang je goede progressie blijft boeken kan je gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:13 schreef Nuggets het volgende:
Post hier veel te weinig, dus maar een stat update.
5.5 maand SL.
Begin: 53 kg
Huidig: 63kg. +-
SQ: 90
OHP: 37.5 (net gedeload, nog veel moeite mee)
Rows: 55
BP: 57.5
DL: 100
Nog gewoon een half jaartje door knallen met SL?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ben een paar dagen bij opa in het ziekenhuis geweest, daar is 't eten ram duur dus daar eig praktisch niks gegeten (ook niet echt de behoefte naar). Was ook ff gestopt met gomad, weeg nu nog maar 64,5 kiloquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
troll, niemand valt 4 kilo af in een paar dagen
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
In een paar dagen kan je nog geen eens een kilo zijn afgevallen. Als je 3 dagen niks zou eten kom je misschien aan 1 kilo. Alleen zie ik dat niet gebeuren. Je bent hoogstens een halve kilo kwijt en dit is dan voornamelijk vet. De rest is water wat aan glycogeen is gebonden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ben een paar dagen bij opa in het ziekenhuis geweest, daar is 't eten ram duur dus daar eig praktisch niks gegeten (ook niet echt de behoefte naar). Was ook ff gestopt met gomad, weeg nu nog maar 64,5 kiloOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: