Whatever. Zolang je laatste rep van je laatste set maar bijna tegen failure zit, anders train je te licht. Kun je met een gewicht 3x8 halen, dan voor volgende keer gewicht omhoog.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Rozzje het volgende:
Hoeveel reps x sets bij een beginners schema? Ik dacht zelf om 3x8 te doen
Geen maximum, maar variatie in je eten is goed omdat geen enkel voedselproduct alles bevat wat je nodig hebt.quote:En nog een vraag over eieren hoeveel mag je maximaal per week/dag eten ivm met je cholesterol of is dat allemaal bullshit?
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whatever. Zolang je laatste rep van je laatste set maar bijna tegen failure zit, anders train je te licht. Kun je met een gewicht 3x8 halen, dan voor volgende keer gewicht omhoog.
[..]
Geen maximum, maar variatie in je eten is goed omdat geen enkel voedselproduct alles bevat wat je nodig hebt.
Prima, maar bedenk dat je inschrijven bij een GOEDE sportschool (squatrack, bankdruk bankjes, dumbbells > 30 kg) veel en veel en veel en veel belangrijker is dan te pielen of je 3x8 of 5x5 moet doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..
Brotip: kies je sportschool nauwkeurig. Voor verdere informatie omtrent deze kwestie verwijs ik je naar de user Susteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Top bedankt ik ga in januari/februari me inschrijven bij een sportschool om dan te starten hopelijk heb ik bij het einde van het jaar progressie geboekt.. Ik zie een langdurige uitdaging wel zitten en kan ik me nog voor die tijd nog wat kennis oppakken..
Dan was hij 5 gescheurde spieren, 3 kapotte ligamenten en een paar beroertes verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tate. Zonder professionele hulp had hem vast iets ernstigs overkomen.
Je moet er niet klakkeloos vanuit gaan dat een gym (bijna) alles heeft staan. Ga er zelf even langs en neem een gratis proef les/periode als deze wordt aangeboden om te kijken of alle benodigde spullen er staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rozzje het volgende:
@Stereo/Awsome ik neem aan dat Fit4free en Basic wel gewoon bijna alles heeft liggen? Of ik kan ook naar een kleinere gym voor mij maakt dat niet uit zolang ik maar in een prettige omgeving zit.. Ik zal regelmatig wel hier posten voor antwoorden etc
Thnx allemaal
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan was hij 5 gescheurde spieren, 3 kapotte ligamenten en een paar beroertes verder.
Verschilt per vestiging. Gewoon een keertje langsgaan joh, ze doen nergens moeilijk als je vraagt of je ff een kijkje mag nemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rozzje het volgende:
@Stereo/Awsome ik neem aan dat Fit4free en Basic wel gewoon bijna alles heeft liggen? Of ik kan ook naar een kleinere gym voor mij maakt dat niet uit zolang ik maar in een prettige omgeving zit.. Ik zal regelmatig wel hier posten voor antwoorden etc
Thnx allemaal
Zelf kijken inderdaad. En hanteer dat lijstje van stereo, want als eckte n00b weet je niet waar je op moet letten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rozzje het volgende:
Thnx allemaal
lezenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Er wordt veel geadviseerd dus ik weet niet precies voor wat ik moet gaan
het is nu net juli en dan ga je je pas inschrijven volgend jaar?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ga nog op vakantie etc ga volgend jaar met een schone lei beginnen zeg maar.. Ben benieuwd hoop dat ik niet na 3 weken afhaakquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is nu net juli en dan ga je je pas inschrijven volgend jaar?
tjonge, wat een motivatiequote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ga nog op vakantie etc ga volgend jaar met een schone lei beginnen zeg maar.. Ben benieuwd hoop dat ik niet na 3 weken afhaak
Ten gevolge van zijn dieet? Of hoe moet ik dat interpreteren?quote:
Denk dat het wel allemaal goedkomt moet alleen kritisch naar mezelf zijn.. Maar uiteindelijk is het gewoon doen en niks anders of ik ga het echt leuk vinden of ik ga het haten..quote:
net zoals klagen, gewoon doen weet je....quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denk dat het wel allemaal goedkomt moet alleen kritisch naar mezelf zijn.. Maar uiteindelijk is het gewoon doen en niks anders of ik ga het echt leuk vinden of ik ga het haten..
ja ik vind het bij mezelf ook echt raar, gezien ik echt veel eet. Ik verbaas me altijd over hoeveel(weinig) kcal in een maaltijd van onbewerkte producten zit i.t.t kant en klaar voedsel. Ik kan met kant en klaar voedsel makkelijk 6k kcal eten en nog ruimte over hebben, maar met goed voedsel zit ik na 2600 al redelijk vol.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben net tot de conclusie gekomen dat ik ben afgevallen op 3100 kcal per dag gemiddeld
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
net zoals klagen, gewoon doen weet je....
5-3-1 is basically kracht + hypertrofie, right?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, typische powerlifter
Anyway, het punt van het boek is duidelijk: langzaam progressie maken met grote compounds. Maar da's zo ongeveer het punt van alle goede trainingsmethodes...
Het enige wat het schema beoogt is krachttoename.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
5-3-1 is basically kracht + hypertrofie, right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |