Als je niet aankomt eet je te weinig. Gewoon rustig opvoeren naar 2800.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Drinky het volgende:
Beesten, wat denken jullie. Ik ben in mijn slow bulk helemaal niks aangekomen, ongeveer hetzelfde gewicht gebleven met 2600kcal. Ophogen naar 2800 of nog iets meer erbij gooien? Wil niet teveel in vet aankomen in de bulk, onder de 16% blijven.
Word een beetje lijp van niet aankomen.
Wat is deze?quote:'s nachts wakker worden en een grote eiwitshake nemen, dat helpt echt!
Dan bulk je niet, je zit nu op onderhoud. Dan zal je meer calorieën moeten nuttigen om aan te komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Drinky het volgende:
Beesten, wat denken jullie. Ik ben in mijn slow bulk helemaal niks aangekomen, ongeveer hetzelfde gewicht gebleven met 2600kcal. Ophogen naar 2800 of nog iets meer erbij gooien? Wil niet teveel in vet aankomen in de bulk, onder de 16% blijven.
Beetje als Rip. Lees hun trainingschema, sla het voedingsadvies per definitie over.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net vluchtig 5-3-1 van Wendler gelezen (dank u Dropbox) - leuk trainingsschema, maar mijn god, wat een brak dieetadvies geeft deze meneer
Mja, typische powerlifterquote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje als Rip. Lees hun trainingschema, sla het voedingsadvies per definitie over.
Behalve als je een wandelend skelet bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje als Rip. Lees hun trainingschema, sla het voedingsadvies per definitie over.
ik weet mijn baseline nu wel, maar na een maand geen progress( ging voor 250 gram per week) moet ik het nog hoger gooien.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan bulk je niet, je zit nu op onderhoud. Dan zal je meer calorieën moeten nuttigen om aan te komen.
Waterfluctuaties?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet mijn baseline nu wel, maar na een maand geen progress( ging voor 250 gram per week) moet ik het nog hoger gooien.
Valt me wel mee. Net ook even doorgescrolled voor voedingsadvies. Zijn grote richtlijnen heeft hij er neer gezet. Maar de eerste zin zegt eigenlijk al alles.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net vluchtig 5-3-1 van Wendler gelezen (dank u Dropbox) - leuk trainingsschema, maar mijn god, wat een brak dieetadvies geeft deze meneer
'Drink een eiwitshake van 50 gram bij elke maaltijd' en:
[..]
Wat is deze?
In ieder geval goed dat hij dit boek begint met dat hij, in zijn beste powerlift periode, een dikke koe was die z'n eigen veters niet kon strikken zonder een rood hoofd te krijgen en buiten adem te raken.
quote:I'm probably the last guy you should ask about dieting, but since I've been asked this a million times, here are my general recommedations.
1. Eat all whole foods. Try to avoid protein powders unless absolutely necessary.
2. Eat 4-6 meals per day. Each meal should have some kind of protein source, some kind of fruit or vegetable, and some kind of carbohydrate.
3. Try to get 1 gram of protein per pound of bodyweight per day through whole foods. If you're over 15% body fat, use your lean body mass instead of bodyweight.
4. Don't go crazy counting calories, grams of protein, etc. Just eat and learn how to approximate your portions.
5.If you want to gain weight, the simplest way is to drink a gallon of milk a day. Simple and effective.
Ik weet niet waar Wout Zijlstra's trainingsschuur precies staat, maar dat is een hele goede optie. Volgens mij Lemmer. In Assen zit Energym. Verder weet ik het zo niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef Virtud het volgende:
Iemand hier die nog een goede gym weet regio zuid-oost Friesland? Zeg maar grens met Drenthe. Ik ben vanaf volgende week weer een maandje thuis en zoek dus even een tijdelijke oplossing.
Da's zijn advies in de FAQ; in het echte stuk over voedingsadvies gaat hij behoorlijk overboord met de shakes. Hij zegt letterlijk 50 gram protein shake *bij elke maaltijd*. Naast een berg normaal eiwit voedsel. En even later: 4 maaltijden op een dag, optioneel naar 6 toe.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Valt me wel mee. Net ook even doorgescrolled voor voedingsadvies. Zijn grote richtlijnen heeft hij er neer gezet. Maar de eerste zin zegt eigenlijk al alles.
[..]
nja zit al op anderhalve maand en ik kom nooit boven de 72kg uit. Wel eronder, nooit erboven. Misschien dat ik met 2900 wel progress ga zienquote:
Dit. Zie eerste regel OP.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:27 schreef seto het volgende:
[..]
Boeie, gewoon zeggen, iedereen begint ergens.
I agree. Ga voor voedingsadviezen wel naar andere auteurs.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, laten we zeggen dat hij puur voor de powerlifting gaat, niet voor de low bf%
Hangt van je doel af. Als je wilt bulken zijn zijn voedingsadviezen wel goed, zo te zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I agree. Ga voor voedingsadviezen wel naar andere auteurs.
GOMAD met meerdere proteïne shakesquote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hangt van je doel af. Als je wilt bulken zijn zijn voedingsadviezen wel goed, zo te zien.
Anders lees je de OP eens.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Rozzje het volgende:
Hoeveel reps x sets bij een beginners schema? Ik dacht zelf om 3x8 te doen
En nog een vraag over eieren hoeveel mag je maximaal per week/dag eten ivm met je cholesterol of is dat allemaal bullshit?
Ben net tot de conclusie gekomen dat ik ben afgevallen op 3100 kcal per dag gemiddeldquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Drinky het volgende:
nee,er staan verschillende doelen in.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar er staan verschillende meningen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |