dat laat ik liever aan de beheerder over, Jeroen zo te zien, geen idee welke user dat isquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Kan die folder niet gewoon public geshared worden met een hyperlink?
Jahr00n denk ik. En ja, dat kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat laat ik liever aan de beheerder over, Jeroen zo te zien, geen idee welke user dat is
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, is allemaal copy right materiaal.Haal het linkje maar weg.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, is allemaal copy right materiaal.Haal het linkje maar weg.
Dikke onderarmen zijn voor die eckte eckte.quote:
Zag het net, ik vind dat sowieso interessantquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef Kesefkesef het volgende:
Weet niet of er hier veel interesse naar is, maar heb: Bruce Lee - The Art Of Expressing The Human Body toegevoegd
herkenbaar dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze al
Beetje jammer dat je bij dat soort reacties dan gelijk het gevoel krijgt dat je jezelf moet gaan lopen verdedigenquote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
Tjonge jonge jonge... Om te huilen weer. Mijn bestelling van 5kg whey was aangekomen op het werk...
"VAN TEVEEL EIWIT KRIJG JE NIERSTENEN!!!111"
"JE LICHAAM KAN MAAR 90G EIWIT PER DAG ABSORBEREN!!!111"
"DIT IS NIET GEZOND!!1111"
Ik nog netjes uitleggen dat het een supplement isl een aanvulling op een eiwitrijk dieet. Netjes erbij verteld dat iemand die regelmatig traint wat meer eiwit nodig heeft om te herstellen en dat het zonder supplementatie vrij lastig is om aan 2g/kg eiwit per dag te komen. Maar nee hoor, het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze allemaal, maar owee als het een poedertje is
Herkenbare shit.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
Tjonge jonge jonge... Om te huilen weer. Mijn bestelling van 5kg whey was aangekomen op het werk...
Ik nog netjes uitleggen dat het een supplement isl een aanvulling op een eiwitrijk dieet. Netjes erbij verteld dat iemand die regelmatig traint wat meer eiwit nodig heeft om te herstellen en dat het zonder supplementatie vrij lastig is om aan 2g/kg eiwit per dag te komen. Maar nee hoor, het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze allemaal, maar owee als het een poedertje is
De mensen die me op het bedrijfsuitje in mijn zwembroek hebben gezien zijn overigens wel stil tegenwoordigquote:Op maandag 1 juli 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je bij dat soort reacties dan gelijk het gevoel krijgt dat je jezelf moet gaan lopen verdedigen![]()
Waar werk je dan? SRS no joke. just curious.
Hier wordt er ook wel (postief) gelachen als ik smiddags bij de koffie om 3 uur 2 bananen 2 appels en een flinke hand amandelen op de koffietafel leg, maar i.i.g. hebben ze hier wel een soort "redelijke" algemene kennis van voeding...
VOlgende keer als ze weer zulk commentaar hebben gelijk vragen:
"En hoeveel heb jij weer gezopen afgelopen weekend?!?"
haha.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De mensen die me op het bedrijfsuitje in mijn zwembroek hebben gezien zijn overigens wel stil tegenwoordig
zo herkenbaar ditquote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
-knip- Maar nee hoor, het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze allemaal, maar owee als het een poedertje is
Die zitten ws. allemaal te soppen/fappen op je goddelijke lijf.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De mensen die me op het bedrijfsuitje in mijn zwembroek hebben gezien zijn overigens wel stil tegenwoordig
Neem ze mee naar zo'n crossfitworkshop.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.![]()
bedrijfsuitje wordt hier naar automuseum en met oude eendjes rijden (zelf geregeld![]()
)
had wel naar een zwembad kunnen gaan idd. lol. al die deskjockeys hier![]()
shit nee, moet ik eerst cutten
+1 herkenbaar. Je vergeet de dagelijkse frituurronde in de kantine. En met de lift naar de eerste verdieping.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
lol.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Neem ze mee naar zo'n crossfitworkshop.
Mijn handen jeuken ook altijd met dit soort dingen. Maar het is de kunst om iets te gaan doen waar iederen zich in kan vinden.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
zat heel kort te denken om idd. een rondje bodybuilding te doen met ze lol.
heheh![]()
gaan ze allemaal deaud.
ja precies. en dat ze niet allemaal ziek zijn de dag er naquote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken ook altijd met dit soort dingen. Maar het is de kunst om iets te gaan doen waar iederen zich in kan vinden.
Is puur iets psychologisch, de waarde van iets ontkennen omdat je het zelf niet hebt of niet kan bereiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zo herkenbaar dit
90% doet geen fuck aan sport maar ondertussen weten ze er alles over te vertellen.
Haha, ik meen me te herinneren dat ik eens bij een sportschool geweest ben die ook kinderfeestjes aanbood. Toen ik d'r aan het rondkijken was was er toen net eentje bezig, allemaal kinderen bezig met gewichtjes (wel onder begeleiding van een PT...)quote:Op maandag 1 juli 2013 10:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
zat heel kort te denken om idd. een rondje bodybuilding te doen met ze lol.
heheh![]()
gaan ze allemaal deaud.
Ik wou dat ik een kinderfeestje in Rusland had om naar Klokov te kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:50 schreef Virtud het volgende:
[..]
Is puur iets psychologisch, de waarde van iets ontkennen omdat je het zelf niet hebt of niet kan bereiken.
[..]
Haha, ik meen me te herinneren dat ik eens bij een sportschool geweest ben die ook kinderfeestjes aanbood. Toen ik d'r aan het rondkijken was was er toen net eentje bezig, allemaal kinderen bezig met gewichtjes (wel onder begeleiding van een PT...)
1:14 is sick, en dan afmakenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:51 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kinderfeestje in Rusland had om naar Klokov te kijken
Dat en dan ook eetadvies erbij van bleke magere veganisten.. want melk is voor kalfjes en vlees is slecht voor je "als ik nu vlees zou eten, krijg ik buikpijn" ja omdat je je spijsverteringskanaal hebt vernacheld met je belachelijke dieet FOOL!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Je vergeet de dagelijkse frituurronde in de kantine. En met de lift naar de eerste verdieping.
Met 100 beginnen en van daaruit zelf aanvoelen wat je erbij gooit.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef tjoptjop het volgende:
In m'n laatste trainingssessie deed ik deadlift 3x5 100kg. Ik ga overstappen naar 1x5, aan wat voor gewicht moet ik dan denken? 110kg ofzo?
Ah ok, eigenlijk is die 100 ook al daarom gekozen, zodat de derde set ook qua vorm goed gaat. Eerste set is relatief easy met 100. Dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met 100 beginnen en van daaruit zelf aanvoelen wat je erbij gooit.
Een directe stap van 10% omhoog gaat waarschijnlijk ten koste van je vorm, dus daar moet je in groeien.
Eigenlijk wel, ik heb alleen maar 3x5 gedaan tot op heden. De tussen stap met 2 sets vind ik wel een goede.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
Kan, doe je 2x5 met 105 kg bijvoorbeeld en dan de volgende keer 1x5x110
Maar dit is toch niet de eerste keer dat je van set/reps range wisselt? Kwestie van aanvoelen en steeds hoger in gewicht gaan zonder dat het ten koste van vor of blessures gaat. Da's krachttraning in een notendop.
Gewoon uitproberenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik heb alleen maar 3x5 gedaan tot op heden. De tussen stap met 2 sets vind ik wel een goede.
Waarvoor was die keuring? heb het ff niet gevolgdquote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Pastapipos het volgende:
Net sportmedische keuring gehad, eigenlijk allemaal dingen die ik al wist.
Verkorte hamstrings + quads (quads wist ik niet), licht holle rug, gevoelige linkerknie en wat teveel vet.
17,5% vet zit ik nu op. Begin vanaf vandaag met cutten voor komende anderhalf/2 maanden denk ik, ga nu op 2500 kcal proberen
Opleiding volgend jaarquote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarvoor was die keuring? heb het ff niet gevolgd
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb je nog last na je squats nu je de warm-up doet?
hebben de meeste als je bruut benen traint, dan gaat er meer bloed naar je beneb ipv je hersenen, je kan er ook ff misselijk van worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef Drommeldaris het volgende:
N.a.v. de training van gisteren. Wat gebeurd er precies bij een teveel aan fysieke inspanning wanneer het wazig voor de ogen word? Heb het in het verleden wel eens kort (paar seconden) gehad maar dit was toch een vrij lange sessie. Zijn er dingen die ik ertegen kan doen, bijvoorbeeld qua voeding?
Dat zou het zijn, heb eens mn squats gesuperset me lunges, toen ging ik out bijna outquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben de meeste als je bruut benen traint, dan gaat er meer bloed naar je beneb ipv je hersenen, je kan er ook ff misselijk van worden.
Het is maar een tijdelijk probleempje en trekt altijd weer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |