dat laat ik liever aan de beheerder over, Jeroen zo te zien, geen idee welke user dat isquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Kan die folder niet gewoon public geshared worden met een hyperlink?
Jahr00n denk ik. En ja, dat kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat laat ik liever aan de beheerder over, Jeroen zo te zien, geen idee welke user dat is
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, is allemaal copy right materiaal.Haal het linkje maar weg.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, is allemaal copy right materiaal.Haal het linkje maar weg.
Dikke onderarmen zijn voor die eckte eckte.quote:
Zag het net, ik vind dat sowieso interessantquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef Kesefkesef het volgende:
Weet niet of er hier veel interesse naar is, maar heb: Bruce Lee - The Art Of Expressing The Human Body toegevoegd
herkenbaar dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze al
Beetje jammer dat je bij dat soort reacties dan gelijk het gevoel krijgt dat je jezelf moet gaan lopen verdedigenquote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
Tjonge jonge jonge... Om te huilen weer. Mijn bestelling van 5kg whey was aangekomen op het werk...
"VAN TEVEEL EIWIT KRIJG JE NIERSTENEN!!!111"
"JE LICHAAM KAN MAAR 90G EIWIT PER DAG ABSORBEREN!!!111"
"DIT IS NIET GEZOND!!1111"
Ik nog netjes uitleggen dat het een supplement isl een aanvulling op een eiwitrijk dieet. Netjes erbij verteld dat iemand die regelmatig traint wat meer eiwit nodig heeft om te herstellen en dat het zonder supplementatie vrij lastig is om aan 2g/kg eiwit per dag te komen. Maar nee hoor, het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze allemaal, maar owee als het een poedertje is
Herkenbare shit.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
Tjonge jonge jonge... Om te huilen weer. Mijn bestelling van 5kg whey was aangekomen op het werk...
Ik nog netjes uitleggen dat het een supplement isl een aanvulling op een eiwitrijk dieet. Netjes erbij verteld dat iemand die regelmatig traint wat meer eiwit nodig heeft om te herstellen en dat het zonder supplementatie vrij lastig is om aan 2g/kg eiwit per dag te komen. Maar nee hoor, het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze allemaal, maar owee als het een poedertje is
De mensen die me op het bedrijfsuitje in mijn zwembroek hebben gezien zijn overigens wel stil tegenwoordigquote:Op maandag 1 juli 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je bij dat soort reacties dan gelijk het gevoel krijgt dat je jezelf moet gaan lopen verdedigen![]()
Waar werk je dan? SRS no joke. just curious.
Hier wordt er ook wel (postief) gelachen als ik smiddags bij de koffie om 3 uur 2 bananen 2 appels en een flinke hand amandelen op de koffietafel leg, maar i.i.g. hebben ze hier wel een soort "redelijke" algemene kennis van voeding...
VOlgende keer als ze weer zulk commentaar hebben gelijk vragen:
"En hoeveel heb jij weer gezopen afgelopen weekend?!?"
haha.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De mensen die me op het bedrijfsuitje in mijn zwembroek hebben gezien zijn overigens wel stil tegenwoordig
zo herkenbaar ditquote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
-knip- Maar nee hoor, het is slecht voor jeRoken en zuipen doen ze allemaal, maar owee als het een poedertje is
Die zitten ws. allemaal te soppen/fappen op je goddelijke lijf.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De mensen die me op het bedrijfsuitje in mijn zwembroek hebben gezien zijn overigens wel stil tegenwoordig
Neem ze mee naar zo'n crossfitworkshop.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.![]()
bedrijfsuitje wordt hier naar automuseum en met oude eendjes rijden (zelf geregeld![]()
)
had wel naar een zwembad kunnen gaan idd. lol. al die deskjockeys hier![]()
shit nee, moet ik eerst cutten
+1 herkenbaar. Je vergeet de dagelijkse frituurronde in de kantine. En met de lift naar de eerste verdieping.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
lol.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Neem ze mee naar zo'n crossfitworkshop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |