Ik ben wel in NL maar doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, jammer, ik ben op vakantie tijdens die meet.
Ik ook niet, maar ik wil gewoon de illusie geven dat ik nu wel wilde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben wel in NL maar doe niet aan meets![]()
Ik niet hoor. Ik ben nog nooit naar een meet geweest en zit al ruim 9 jaar op dit forumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil gewoon de illusie geven dat ik nu wel wilde.
copy-paste pl0x.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef nodig het volgende:
ahahahhahahhahhahahhahahhhhhhahhaaahahahaahahhahhahhaa
ik ga hier stuk om een wat iemand heeft geschreven voor het jaarboek
Ik schop tegen jouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
Kut-TT. Je moet gewoon niet schoppen tegen het systeem op FOK!, dat helpt toch niet.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
Kut-TT. Je moet gewoon niet schoppen tegen het systeem op FOK!, dat helpt toch niet.
Waar moet ik die van kennen dan?quote:
ban besprekenquote:
Wat, Hoe krijg je een ban door een ban te bespreken? Of was het niet dr eigen?quote:
Daar hou ik me niet mee bezig. Ik woon in Engelandquote:
Ik ben toch gewoon nieuwsgierig? Als iemand die hier best regelmatig post, en ook vaak redelijk net, een ban krijgt dan ben ik toch vrij om te vragen waarom dat zo is? Ik snap niet wat daarvan het probleem is hoor..quote:
okquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig. Ik woon in Engeland
1 tip: niet in discussie gaan met de mods.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben toch gewoon nieuwsgierig? Als iemand die hier best regelmatig post, en ook vaak redelijk net, een ban krijgt dan ben ik toch vrij om te vragen waarom dat zo is? Ik snap niet wat daarvan het probleem is hoor..
Is toch logisch dat je interesse toont over het hoe en wat van mensen die je hier regelmatig spreekt...
Of is dit nu allemaal mijn fout en zie ik het verkeerd? Graag ook vermelden waarom graag![]()
Onelove <3
Peace outquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben toch gewoon nieuwsgierig? Als iemand die hier best regelmatig post, en ook vaak redelijk net, een ban krijgt dan ben ik toch vrij om te vragen waarom dat zo is? Ik snap niet wat daarvan het probleem is hoor..
Is toch logisch dat je interesse toont over het hoe en wat van mensen die je hier regelmatig spreekt...
Of is dit nu allemaal mijn fout en zie ik het verkeerd? Graag ook vermelden waarom graag![]()
Onelove <3
Ik wil ook in Londen gaan wonen! In een van die fantastische herenhuizen met 4 verdiepingen en dan om een leuk parkje heenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig. Ik woon in Engeland
dat heb je goed ome stuwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog maar een biertje kindjes
Nou, trek je knip maar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik wil ook in Londen gaan wonen! In een van die fantastische herenhuizen met 4 verdiepingen en dan om een leuk parkje heen
Ja, zo hoort het inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Eerst centjes maken, dan pas uitgeven
Dan gaat het even duren voordat ik naar Londen verhuisquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het inderdaad
Maar een leuk huis zoals jij beschrijft kost wel een paar miljoen hoor
Je kunt klein beginnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dan gaat het even duren voordat ik naar Londen verhuis
Ik hou er stiekem ook wel van hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef zwerty het volgende:
[..]
Engelse taal
Winkels in London
Parkjes
Thee
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef zwerty het volgende:
[..]
Engelse taal
Winkels in London
Parkjes
Thee
Dat moet je al helemaal niet doenquote:
Ach, door de vergrijzing komen er veel grote huizen vrij waardoor grotere huizen betaalbaar worden. Vraag en aanbod, enfin, je snapt me wel:Pquote:
Dat was hier eigenlijk altijd standaard. Je moet zelf 10% meebrengen en als je slechts 5% had betaalde je een hogere rente. Tegenwoordig moet je hier wel meer meebrengen. Soms wel tot 20%quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ach, door de vergrijzing komen er veel grote huizen vrij waardoor grotere huizen betaalbaar worden. Vraag en aanbod, enfin, je snapt me wel:P
Hoorde laatst alleen iets raars op de radio, ze willen in NL dat je eerst 10% van het aankoopbedrag van een huis zelf neerlegd, alvorens je een hypotheek krijgt. Hoezo de huizenmarkt nog verder laten instorten...
Beetje late reactie dit, maar ik heb een oudere broer met een leerachterstand. Hij gedraagt zich dus net zo oud of iets jonger dan ik. Hij gaat eigenlijk nooit uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh dan zijn ze nog in de verkenningsfaseJe hebt zeker geen oudere broer/zus?
Ahww wat een leuke UIquote:
Goedenavond!quote:
Als je nu een huis wilt kopen moet je 10% van het aankoopbedrag zelf op kunnen hoesten. De zogenaamde kosten koper. Vroeger (niet zo heel lang geleden) mocht je dit mee financieren met je hypotheek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ach, door de vergrijzing komen er veel grote huizen vrij waardoor grotere huizen betaalbaar worden. Vraag en aanbod, enfin, je snapt me wel:P
Hoorde laatst alleen iets raars op de radio, ze willen in NL dat je eerst 10% van het aankoopbedrag van een huis zelf neerlegd, alvorens je een hypotheek krijgt. Hoezo de huizenmarkt nog verder laten instorten...
Gezellig manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goedenavond!Ik ben nog wel even wakker denk ik. Ik ben echt klaarwakker
Ga over je nichtje fappenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin, ik ben beetje dronken en mijn nichtje s knap, wt nu?
Blijf van haar afquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Nog meer drinken totdat je echt dronken bent en zelf vindt dat je dat niet bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Overigens vond ik het altijd al idioot dat je dat mee kon financieren. Hier kun je 80 of 90% van de koopsom lenen. Dus de bijkomende kosten kun je er zeker niet bijlenenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Als je nu een huis wilt kopen moet je 10% van het aankoopbedrag zelf op kunnen hoesten. De zogenaamde kosten koper. Vroeger (niet zo heel lang geleden) mocht je dit mee financieren met je hypotheek.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het maar niks, het maakt de mensen alleen maar onzekerder en dat moet je juist niet hebben in deze tijden. Maarja ieder zn mening, en ik heb niks te zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Als je nu een huis wilt kopen moet je 10% van het aankoopbedrag zelf op kunnen hoesten. De zogenaamde kosten koper. Vroeger (niet zo heel lang geleden) mocht je dit mee financieren met je hypotheek.
Zeker! Ik praat ook met mensen nu die naar een disco zijn gegaan, maar toen ze aan kwamen zagen ze dat er bijna niemand was en nu vervelen ze zich. Ik ben al 20 keer gevraagd of ik ook niet wilde komen.quote:
Jij bent toch elke avond dronken?quote:
sowieso is het hele huiskoopbeleid in NL zwaar verziekt. kan nog wel een leuke situatie worden met de vervolg van de crisis.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overigens vond ik het altijd al idioot dat je dat mee kon financieren. Hier kun je 80 of 90% van de koopsom lenen. Dus de bijkomende kosten kun je er zeker niet bijlenen![]()
NL is ook een van de weinige landen waar de hypotheekrente aftrekbaar is van de belasting. Dat is bijna in geen enkel ander landquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sowieso is het hele huiskoopbeleid in NL zwaar verziekt. kan nog wel een leuke situatie worden met de vervolg van de crisis.
Oh, goedzo! Dronken zijn is voor zuiplappenquote:
Dat begrijp ik ergens ook welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
ook veel huizen in de vrije sector staan gewoon leeg. gewoon omdat de mensen het niet meer kunnen betalen.
Of voor slechte zuipersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, goedzo! Dronken zijn is voor zuiplappen
het is wachten tot dat in NL de eerste woningcoöperatie klapt. en dan is het wachten op het domino-effect, omdat die coöperaties allemaal aan elkaar vast zitten.quote:
ik stop alquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Drabit het volgende:
En ik doe geen economie meer op school en ik snap steeds minder van deze praat.
Ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt in NL eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is wachten tot dat in NL de eerste woningcoöperatie klapt. en dan is het wachten op het domino-effect, omdat die coöperaties allemaal aan elkaar vast zitten.
Ja kan ook, ik zag trouwens vandaag rond 11 uur al mensen slingerend over straat fietsen...quote:
en dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
NL is ook een van de weinige landen waar de hypotheekrente aftrekbaar is van de belasting. Dat is bijna in geen enkel ander land
Ga maar door hoor, ik probeer het te snappen maar het lukt niet erg.quote:
kraken manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
ook veel huizen in de vrije sector staan gewoon leeg. gewoon omdat de mensen het niet meer kunnen betalen.
Of een beginnend fietser, of een lange stapavond gehad hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja kan ook, ik zag trouwens vandaag rond 11 uur al mensen slingerend over straat fietsen...
Waarom is ze geband?quote:
Ik denk dat de man van rond de 30 wel een beginnend fietser was ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Of een beginnend fietser, of een lange stapavond gehad haha
die 10% regel gaat trouwens alleen op voor bestaande huizen. Met nieuwbouw heb je daar geen last van. Ik ben wel blij dat ik gekocht heb voordat alle regels veranderd werdenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overigens vond ik het altijd al idioot dat je dat mee kon financieren. Hier kun je 80 of 90% van de koopsom lenen. Dus de bijkomende kosten kun je er zeker niet bijlenen![]()
Ik ken de NL regels niet. Snap best dat je daar blij om bent als je geen eigen geld heb/had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
die 10% regel gaat trouwens alleen op voor bestaande huizen. Met nieuwbouw heb je daar geen last van. Ik ben wel blij dat ik gekocht heb voordat alle regels veranderd werden
Gelukkig moet ik alle regels nog gaan trotseren...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
die 10% regel gaat trouwens alleen op voor bestaande huizen. Met nieuwbouw heb je daar geen last van. Ik ben wel blij dat ik gekocht heb voordat alle regels veranderd werden
In Londen wonenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken de NL regels niet. Snap best dat je daar blij om bent als je geen eigen geld heb/had.
Ik heb helaas geen eigen huis. Hier kost een 1 kamer (dus 1 slaapkamer en 1 huiskamer) appartement van ongeveer 40m2 zo'n £250,000
had een ruzie met toto ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom is ze geband?
[..]
Ik denk dat de man van rond de 30 wel een beginnend fietser was ja!
Ach, ik vind het hier wel fijn hoorquote:
Maar als zij de schuld van een ruzie krijgt hoeft ze toch niet meteen geband te worden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had een ruzie met toto ofzo.
en toen kreeg zij de schuld dat ze was weggepest ofzo.
De salarissen liggen om die reden ook hoger in London dan daarbuitenquote:
Ik moet er niet aan denken dat ik geen werk meer zou hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder werk kan je niks betalen hihaho
ging vooral om dat wegpestenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar als zij de schuld van een ruzie krijgt hoeft ze toch niet meteen geband te worden?
ja ik weet man binnekort dakloos op deze manierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder werk kan je niks betalen hihaho
Ja dat klopt. Toch jammer dat het weer zo gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ging vooral om dat wegpesten
ach het is jng hé
heb je ook veel polen in londenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik geen werk meer zou hebben![]()
toto ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Toch jammer dat het weer zo gaat.
Nog even 1 vraagje, wie was weg gepest?
ja is kut man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik weet man binnekort dakloos op deze manier
hier ook man southampton hahah allemaal in haven in bouw en ander ongeschoold werkquote:
tjacka en ik zijn van vbl wij zijn wel wat gewendquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk kan dit op momenten best een onvriendelijke/vijandige SC zijn. Jammer, want meestal is het gewoon heel erg leuk en gezellig. Het zijn vaak kleine dingetjes die uit de hand lopen
wel een mooie stad. Heb daar een week in een duur hotel in canary wharf gezeten. Alleen dat constant "mind the gap" werd ik wel knetterbek vanquote:
Ja is jammer dat er zelfs online ruzies komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk kan dit op momenten best een onvriendelijke/vijandige SC zijn. Jammer, want meestal is het gewoon heel erg leuk en gezellig. Het zijn vaak kleine dingetjes die uit de hand lopen
daarom is het hier af en toe lachen manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka en ik zijn van vbl wij zijn wel wat gewend
Hier ook veel schoonmaaksters. Ik heb er geen hekel aan hoor. Het zijn mensen die bereid zijn om best hard te werken. Alleen jammer dat ze de taal zo slecht beheersen en graag onderling in hun eigen taaltje blijven kletsenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier ook man southampton hahah allemaal in haven in bouw en ander ongeschoold werk
kan er zelf wel goed mee overweg (spreek beetje pools door familie) maar best veel mensen hebben er hekel aan.
Ik ondertussen ook wel hoor. Kom al een tijdje op het forumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka en ik zijn van vbl wij zijn wel wat gewend
Dat zal nooit verdwijnen denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
wel een mooie stad. Heb daar een week in een duur hotel in canary wharf gezeten. Alleen dat constant "mind the gap" werd ik wel knetterbek van
ja veel mensen nemen forum heel serieusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja is jammer dat er zelfs online ruzies komen.
Ja, vind ik ook wel jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja is jammer dat er zelfs online ruzies komen.
dit inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja veel mensen nemen forum heel serieus
Ik persoonlijk niet, heb vaak mensen die mij vervelend vinden of uitschelden maar heb echt aan niemand hekel ofzo op een forum, gek vind ik dat eigenlijk. Je kent die mensen niet eens
best logisch ook. Het is daar altijd hartstikke drukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal nooit verdwijnen denk ik
Ik kom nooit in de City eigenlijk
Ja ach, toen ik net nieuw was op dit forum vond ik het helemaal niet leuk als iemand een reactie van mij emogifde, Nu boeit het me geen drol meer. Fok! Heeft me geholpen om mij niet van alles iets aan te trekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja veel mensen nemen forum heel serieus
Ik persoonlijk niet, heb vaak mensen die mij vervelend vinden of uitschelden maar heb echt aan niemand hekel ofzo op een forum, gek vind ik dat eigenlijk. Je kent die mensen niet eens
Trusten!quote:
Als je daar niet werkt is er niet zoveel aan zeg maar. Ik woon in N1 (Islington). Dat is veel leuker. Ik heb niets met dat zakelijke (bank-) wereldjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
best logisch ook. Het is daar altijd hartstikke drukdan kan je beter de local pub opzoeken denk ik
persoonlijk nooit echt last van gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja ach, toen ik net nieuw was op dit forum vind ik het helemaal niet leuk als iemand een reactie van mij emogifde, Nu boeit het me geen drol meer. Fok! Heeft me geholpen om mij niet van alles iets aan te trekken.
ik moet er altijd om lachen en dan ga ik door.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
persoonlijk nooit echt last van gehad.
Als iemand mij uitscheld of emogiffed of wat dan ook wat dan ook voel ik dat niet als persoonlijke aanval ofzo, maar veel mensen schijnbaar wel
Ja, ik bijvoorbeeld toen ik nieuw was. Maar zo is iedereen anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
persoonlijk nooit echt last van gehad.
Als iemand mij uitscheld of emogiffed of wat dan ook wat dan ook voel ik dat niet als persoonlijke aanval ofzo, maar veel mensen schijnbaar wel
Is dat leuk daar, nog nooit geweest zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je daar niet werkt is er niet zoveel aan zeg maar. Ik woon in N1 (Islington). Dat is veel leuker. Ik heb niets met dat zakelijke (bank-) wereldje![]()
Ja, je moet zo denken, het is een aanval op je online alter ego. Die mensen kennen je niet dus is eigenlijk nit erg dan als mensen je aanvallen die je in het echt kentquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik bijvoorbeeld toen ik nieuw was. Maar zo is iedereen anders.
Je ondertitel is Latijn? Wat betekend het?
Croydon is echt een kolere eind weg vanaf het centrum. Ik woon in Noord dus de andere kant uit. Hier is het wel leuk uitgaan hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat leuk daar, nog nooit geweest zelf
heb zelf paar maandjes croydon vertoeft, was wel geinig opzich maar zou ik niet willen wonen permanent
Through struggle to the stars ongeveerquote:
wel veel armoede in croydon, heb je dat ook daar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Croydon is echt een kolere eind weg vanaf het centrum. Ik woon in Noord dus de andere kant uit. Hier is het wel leuk uitgaan hoor
Niet echt al is dit een wijk met extreme verschillen. Je hebt hier redelijk arm en absurd rijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel veel armoede in croydon, heb je dat ook daar?
Ja dat klopt. Maar ik verander sowieso al een hoop in de laatste tijd. Puberen enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je moet zo denken, het is een aanval op je online alter ego. Die mensen kennen je niet dus is eigenlijk nit erg dan als mensen je aanvallen die je in het echt kent
is wel vaker helaas in engelandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt al is dit een wijk met extreme verschillen. Je hebt hier redelijk arm en absurd rijk.
Klopt. De verschillen hier zijn veel groter dan in NLquote:
Ik heb ff de betekenis van Ardua en Astra opgezocht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Through struggle to the stars ongeveer
is motto van de RAF
ook met vrouwen is mijn ervaring...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. De verschillen hier zijn veel groter dan in NL
ga er nog bij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Through struggle to the stars ongeveer
is motto van de RAF
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:09 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ook met vrouwen is mijn ervaring...
maar wat ik wel bijzonder vind aan de ene kant dat in londen arm en rijk wel veel door elkaar woont.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. De verschillen hier zijn veel groter dan in NL
Misschien, twijfels man laatste tijd.quote:
Dat klopt. Dat is ook bewust gedaan hier. Ik heb daar overigens nog wel eens moeite mee maar er is wel iets voor te zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wat ik wel bijzonder vind aan de ene kant dat in londen arm en rijk wel veel door elkaar woont.
als je bijvoorbeeld vergelijkt met parijs ofzo.
hoezo twijfel dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien, twijfels man laatste tijd.
Heb me wel aangemeld voor aanmeldingsprocedure.
Succes!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien, twijfels man laatste tijd.
Heb me wel aangemeld voor aanmeldingsprocedure.
Ja vorige week maandag voor het eerst. Maar ik bedoelde eigenlijk een vliegtuig besturen.quote:
Dat zelf doen lijkt mij ook wel stoer jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja vorige week maandag voor het eerst. Maar ik bedoelde eigenlijk een vliegtuig besturen.
Maar het schijnt dat er erg veel eisen voor zijn om een vliegtuig te mogen besturen. Erg snel reactievermogen en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zelf doen lijkt mij ook wel stoer ja
Ja, aan de ene kant is het gek. Tijdje terug zag ik hoeveel zo'n alleenstaande moeder kreeg aan huursubsidie. Daar kun je een heel gezin buiten Londen van laten levenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is ook bewust gedaan hier. Ik heb daar overigens nog wel eens moeite mee maar er is wel iets voor te zeggen
Twijfel of het wel wat voor mij is man.quote:
Ja, je moet ook wel heel goed zijn in wiskunde geloof ik en nog vrij jong zijn en weet ik het watquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat er erg veel eisen voor zijn om een vliegtuig te mogen besturen. Erg snel reactievermogen en dat soort dingen.
goede ogen, niet te kort, niet te lang.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel heel goed zijn in wiskunde geloof ik en nog vrij jong zijn en weet ik het wat
ik heb hier volgens mij weleens van gehoord maar wat het precies is weet ik niet en heb er dus ook geen ervaring mee...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
Mensen hier ervaring met lucide dromen of sleep paralysis? Ik vraag er regelmatig naar hier maar misschien is hier iemand nieuw die er ervaring mee heeft.
Het stoort mij dat mensen een keuze hebben, evenals in Nederland. Ik ben namelijk van mening dat mensen die daar lichamelijk en geestelijk toe in staat zijn moeten werken. Niet dat ze kunnen kiezenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant is het gek. Tijdje terug zag ik hoeveel zo'n alleenstaande moeder kreeg aan huursubsidie. Daar kun je een heel gezin buiten Londen van laten leven
http://nl.wikipedia.org/wiki/321_Dutch_Squadron_RAFquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vroeger had de RAF een nederlandse divisie als ik me niet vergis
Zoiets vertelde een man op school laatst ook ja. Vooral dat best jong moest zijn viel mij op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel heel goed zijn in wiskunde geloof ik en nog vrij jong zijn en weet ik het wat
lucide dromen wel, maar sleep paralysis niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
Mensen hier ervaring met lucide dromen of sleep paralysis? Ik vraag er regelmatig naar hier maar misschien is hier iemand nieuw die er ervaring mee heeft.
Begrijp ik ook niet zo heel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zoiets vertelde een man op school laatst ook ja. Vooral dat best jong moest zijn viel mij op.
ah zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twijfel of het wel wat voor mij is man.
en nog andere dingen waar ik nog goed over moet nadenken
Hoe jonger je bent hoe makkelijker je dingen aanleert.quote:
Zoek maar eens op als je het interessant vindtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb hier volgens mij weleens van gehoord maar wat het precies is weet ik niet en heb er dus ook geen ervaring mee...
Zou je je ervaring ermee willen vertellen? Heb jij uit jezelf lucide dromen of doe je er speciale dingen voor?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lucide dromen wel, maar sleep paralysis niet.
Ja zeker, het is niet zomaar iets natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah zo.
vooral rustig over na denken niet te snel beslissen is in dit soort situaties wel het beste ja.
Ja, waarschijnlijk is dat hetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe jonger je bent hoe makkelijker je dingen aanleert.
slapen is wel 1 van mn sterkste kantenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zoek maar eens op als je het interessant vindtHet gaat over slapen.
[..]
Zou je je ervaring ermee willen vertellen? Heb jij uit jezelf lucide dromen of doe je er speciale dingen voor?
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:20 schreef Drabit het volgende:
Het valt me op dat veel zinnen van mij vanavond niet erg lekker lopen. Hmmm
Ik ben er ook goed in, alleen lang slapen kan ik niet goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:21 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
slapen is wel 1 van mn sterkste kanten
Heb ik al zo lang ik me kan herinneren eigenlijk, sowieso sinds m'n 6e-7e.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Drabit het volgende:
Zou je je ervaring ermee willen vertellen? Heb jij uit jezelf lucide dromen of doe je er speciale dingen voor?
kijk heb ik toch nog wat geleerd op schoolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/321_Dutch_Squadron_RAF
vriend van mij zit bij het korps.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker, het is niet zomaar iets natuurlijk.
Het is toch wel 5-10 jaar van je leven
Voor jou is elke nacht een feest?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik al zo lang ik me kan herinneren eigenlijk, sowieso sinds m'n 6e-7e.
Niet elke nacht. Soms droom ik ook niet lucide, heeft er een klein beetje mee te maken hoe diep ik slaap lijkt het wel soms. Maar best vaak ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Voor jou is elke nacht een feest?Maar voor jou is het natuurlijk normaal en niet erg bijzonder, of toch wel?
ik heb het wel eens in de middag kan dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Voor jou is elke nacht een feest?Maar voor jou is het natuurlijk normaal en niet erg bijzonder, of toch wel?
Dat is wel leuk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet elke nacht. Soms droom ik ook niet lucide, heeft er een klein beetje mee te maken hoe diep ik slaap lijkt het wel soms. Maar best vaak ja.
En ja, het is redelijk normaal. Ik kwam er ook pas jaren later achter dat het een naam had en dat niet iedereen het kon
Maar je bent je wel bewust dat je droomt dan? Ik denk dat het op elk tijdstip van de dag kan maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het wel eens in de middag kan dat?
alleen weet nog niet hoe ik het moet sturen
Genoeg!quote:
Het is moeilijk uit te leggen. Vaak ligt het een beetje aan m'n emotionele gemoedstoestand wat ik "laat" gebeuren. Vaak breek ik m'n droom ook gewoon af als het ware.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:25 schreef Drabit het volgende:
Dat is wel leuk!Gebruik je je lucide droom dan ook om je eigen avonturen te maken? Vlieg je een beetje rond? (Als het te prive wordt moet je het zeggen hoor
)
Holaquote:
Stewiequote:
wel paar keer gehad dat ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is wel leuk!Gebruik je je lucide droom dan ook om je eigen avonturen te maken? Vlieg je een beetje rond? (Als het te prive wordt moet je het zeggen hoor
)
[..]
Maar je bent je wel bewust dat je droomt dan? Ik denk dat het op elk tijdstip van de dag kan maar weet het niet zeker.
Alles goed?quote:
van de 4quote:
Oh, ik heb wel ergens gelezen dat dromen ook bepaald worden door hoe je je voelt ja. Ik zou graag lucide dromen willen proberen maar dan lees ik weer veel over sleep paralysis wat mij afschrikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen. Vaak ligt het een beetje aan m'n emotionele gemoedstoestand wat ik "laat" gebeuren. Vaak breek ik m'n droom ook gewoon af als het ware.
mijn vriendinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van de 4![]()
Zo je vriendin heeft een ban hoor ik?
Met mij wel ja!quote:
Dat is wel lastig! Er bestaat ook zoiets als false awakening. Dan word je wakker en begin je gewoon met de dag, maar eigenlijk droom je dan nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel paar keer gehad dat ja.
alleen toen ging ik mijn droom een vriend whatsappen waardoor ik de rest van de dag zeker wist dat ik het gedaan had. maar dat was dus blijkbaar in mijn droom.
Ja cashetjequote:
GGMM, hij zal me wel missen in VBLquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel is er niet over nee
[ afbeelding ]
Goed hoorquote:
ik raak je hier kwijtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van de 4![]()
Zo je vriendin heeft een ban hoor ik?
wat ga je doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoorBeetje vakantie aan het voorbereiden
Don`t denyquote:
Ik heb al vakantiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoorBeetje vakantie aan het voorbereiden
2 maanden reizenquote:
Singapore-Maleisie-Thailand en hopelijk nog VIetnam zoals het er nu naar uitzietquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore-Maleisie-Thailand en hopelijk nog VIetnam zoals het er nu naar uitziet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit triest zeg, Tjacka.
Beetje moe maar verder wel okay thanks, yourself?quote:
yes, het is ook buiten de vakantie dusjaquote:
Hebben die allemaal een ban?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel is er niet over nee
[ afbeelding ]
GC / Dagcijfers #228quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi.
En waar haal je die top-zoveel weg Insomnia_ ?
Ja ook goed hoor, verder posts hierboven, alweer bijna volgende reisjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje moe maar verder wel okay thanks, yourself?
Lekker man, dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
yes, het is ook buiten de vakantie dusjaEn genoeg backpackers daar dus
![]()
Daarbuiten vind ik het ook wel lekker om te doen en laten wat ik wil dus
Nicequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor, verder posts hierboven, alweer bijna volgende reisje
Doe je dat ook vaak ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man, dat herken ik wel.
Heerlijk vind ik dat, in me eentje reizen.
Wil die kant ook nog eens op over een of twee jaar.
Ditmaal `ietsjes'' langer weg, dus ik ben benieuwd hoe ik het ga vindenquote:
Hoe lang?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ditmaal `ietsjes'' langer weg, dus ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden
2 maanden Zuid-Oost Aziequote:
Nog niet echt heel veel gedaan, en nog niet echt buiten Europa. Maar ben nog jongquote:
Mocht ik het nou te lang vinden of er gebeurt wat ofzo kort ik het wel in hoorquote:
Nice nice,. waar zit je dan aan te denken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niet echt heel veel gedaan, en nog niet echt buiten Europa. Maar ben nog jong
Maar als ik dit jaar werk kan vinden met een normale hoeveelheid uren volgend jaar denk ik wel.
Avontuurlijk man, nicequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht ik het nou te lang vinden of er gebeurt wat ofzo kort ik het wel in hoorIk koop alleen mijn ticket heen en dan zie ik het wel
18, maar door omstandigheden laatste 3 jaar veel moeten werken en weinig spaargeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice,. waar zit je dan aan te denken?
hoe oud ben je dan?
Zeker, heb er zin in. Lekker goedkoop en chill leven daarquote:
Nice nicequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
18, maar door omstandigheden laatste 3 jaar veel moeten werken en weinig spaargeld.
Ja, Zuid-Oost Azië lijkt me prachtig maar de VS/Canada wil ik eigenlijk op semi korte termijn ook wel eens bezoeken en Australië lijkt me ook geweldig.
Klopt. Weet ook niet hoe het zit met autos huren daar, heb zelf wel rijbewijs maar lijkt me stug dat ze autos verhuren aan 18 jarigenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Nice niceik zat ook aan Amerika te denken maar ik heb geen rijbewijs en met het ov wordt backpacken daar behoorlijk prijzig
Maar als iemand met me meegaat voor een roadtrip zeg ik zeker geen nee
Lekker etenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, heb er zin in. Lekker goedkoop en chill leven daarEn superveel mooie dingetjes te bezoeken natuurlijk
En elke dag Asian food
Nee je moet 23 zijn zelfs als buitenlander, bij sommige rentals doen ze daar wat minder moeilijk over trouwens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Weet ook niet hoe het zit met autos huren daar, heb zelf wel rijbewijs maar lijkt me stug dat ze autos verhuren aan 18 jarigen
Nja, als ik me het zo bedenk, na een maandje duik wel een Maccie of een pizzahut in waarschijnlijk.quote:
Zullen we samen maar gaan dan? Ik ben 23+ volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je moet 23 zijn zelfs als buitenlander, bij sommige rentals doen ze daar wat minder moeilijk over trouwens.
Ik ga mijn vliegticket over een paar weken al boeken naar Singapore dus sorryquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Samen maar gaan dan? Ik ben 23+ volgens mij.
Oh, dat geeft niet. Ik heb nu toch nog geen geld voor een vliegticketquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga mijn vliegticket over een paar weken al boeken naar Singapore dus sorry
Ik krijg belastinggeld terug van 2 jaar en daar kan ik zonder details te geven over het bedrag wel de hele reis mee bekostigenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet. Ik heb nu toch nog geen geld voor een vliegticket.
Verkapte kijk-mij-geld-hebben-post?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg belastinggeld terug van 2 jaar en daar kan ik zonder details te geven over het bedrag wel de hele reis mee bekostigen
Oh nee zeker niet. Je hoeft echt niet jaloers te zijn op mijn geld als je weet wat ik er allemaal voor moet inleveren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-geld-hebben-post?.
Nee maar als je niet wilt wachten dan moet je alleen maar gaan.
okquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-geld-hebben-post?.
Nee maar als je niet wilt wachten dan moet je alleen maar gaan.
Oké, nee ben ik ook niet hoor. En nee, ik hoef je geld niet. Het is sowieso tegen mijn principes om mensen om geld te vragen. Ik zorg er zelf wel voor. Alleen een beetje extra geld zou m'n leven nu wel makkelijker maken. Maarja, het komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Je hoeft echt niet jaloers te zijn op mijn geld als je weet wat ik er allemaal voor moet inleveren.
Als iemand vanavond mij het aanbod geeft om mijn geld in te ruilen voor een leuker leven, mag hij alles hebben, tot de laatste cent
ja man sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, nee ben ik ook niet hoor. En nee, ik hoef je geld niet. Het is sowieso tegen mijn principes om mensen om geld te vragen. Ik zorg er zelf wel voor. Alleen een beetje extra geld zou m'n leven nu wel makkelijker maken. Maarja, het komt allemaal wel goed.
Ja, de meeste mensen zou geld goed uitkomen, mij hele andere dingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, nee ben ik ook niet hoor. En nee, ik hoef je geld niet. Het is sowieso tegen mijn principes om mensen om geld te vragen. Ik zorg er zelf wel voor. Alleen een beetje extra geld zou m'n leven nu wel makkelijker maken. Maarja, het komt allemaal wel goed.
Is het zo ernstig?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man sowieso
binnenkort geen dak meer boven mn hoofd op deze manier, dus geld is wel chill maar niet alles.
nou ja, kan altijd nog bij m'n vriendin terecht dus niet letterlijk geen dak boven m'n hoofd en zwerver. maar wel appartement uit gezet worden binnekort ben ik bangquote:
klinkt niet best..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man sowieso
binnenkort geen dak meer boven mn hoofd op deze manier, dus geld is wel chill maar niet alles.
ik sowieso nietquote:
Dat is wel harsch ja. Doe je studie of werk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja, kan altijd nog bij m'n vriendin terecht dus niet letterlijk geen dak boven m'n hoofd en zwerver. maar wel appartement uit gezet worden binnekort ben ik bang
Geld is zeker niet alles. Ik krijg m'n vader er niet mee terug ofzo. En ik kan er mijn jeugd ook niet mee terugdraaien. Maarja, het is niet anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man sowieso
Seks?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen zou geld goed uitkomen, mij hele andere dingen
Deed laatste 3 jaar school en werk, wilde bij RAF of studeren na zomer. Maar nu binnenkort ontslag ben ik bang en nieuw werk is wel moeilijk te vinden. Ik zie wel hoe het loopt, hopelijk vind ik wat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel harsch ja. Doe je studie of werk?
Vriendenquote:
Ja als je nu in deze periode ontslagen wordt gaat het zwaar worden om werk te vindenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deed laatste 3 jaar school en werk, wilde bij RAF of studeren na zomer. Maar nu binnenkort ontslag ben ik bang en nieuw werk is wel moeilijk te vinden. Ik zie wel hoe het loopt, hopelijk vind ik wat.
Van die mensen die gelijk dik boven hun stand gaan leven als ze een geldprijs winnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
al zou je mij veel geven zou ik denk ik net zo simpel leven hebben als nu
misschien een groter huis en auto maar meer zal er niet veranderen
Wij zijn je vrienden toch? Nouja, ik vind jou soms niet zo lief maar over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrienden
Een goeie opleiding of uberhaupt geschoold werk
Geen oogafwijking hebben die al 23 jaar van mijn leven verziekt
ja man had ook graag jeugd teruggedraaid dingen anders gedaan niet uit huis gekicked worden enzo en wel contact met veel famiglia maar is niet anders, moeten er het beste van makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geld is zeker niet alles. Ik krijg m'n vader er niet mee terug ofzo. En ik kan er mijn jeugd ook niet mee terugdraaien. Maarja, het is niet anders.
Of dat ligt aan mijn oogafwijking, maar ik ben nog steeds positief gestemd dat ik later kan studeren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wij zijn je vrienden toch? Nouja, ik vind jou soms niet zo lief maar over het algemeen wel.
Opleiding en werk zul je zelf voor moeten zorgen. Maar jij hebt problemen met school als ik me niet vergis, dus hier kun jij nu niet zoveel aan doen denk ik.
Oogafwijking is ook niet iets waar jij wat aan kunt doen.
was/ben jij zo'n bad boy ja insoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man had ook graag jeugd teruggedraaid dingen anders gedaan niet uit huis gekicked worden enzo en wel contact met veel famiglia maar is niet anders, moeten er het beste van maken
Ben je dronken Tjack?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |