Ik ben wel in NL maar doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, jammer, ik ben op vakantie tijdens die meet.
Ik ook niet, maar ik wil gewoon de illusie geven dat ik nu wel wilde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben wel in NL maar doe niet aan meets![]()
Ik niet hoor. Ik ben nog nooit naar een meet geweest en zit al ruim 9 jaar op dit forumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil gewoon de illusie geven dat ik nu wel wilde.
copy-paste pl0x.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef nodig het volgende:
ahahahhahahhahhahahhahahhhhhhahhaaahahahaahahhahhahhaa
ik ga hier stuk om een wat iemand heeft geschreven voor het jaarboek
Ik schop tegen jouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
Kut-TT. Je moet gewoon niet schoppen tegen het systeem op FOK!, dat helpt toch niet.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
Kut-TT. Je moet gewoon niet schoppen tegen het systeem op FOK!, dat helpt toch niet.
Waar moet ik die van kennen dan?quote:
ban besprekenquote:
Wat, Hoe krijg je een ban door een ban te bespreken? Of was het niet dr eigen?quote:
Daar hou ik me niet mee bezig. Ik woon in Engelandquote:
Ik ben toch gewoon nieuwsgierig? Als iemand die hier best regelmatig post, en ook vaak redelijk net, een ban krijgt dan ben ik toch vrij om te vragen waarom dat zo is? Ik snap niet wat daarvan het probleem is hoor..quote:
okquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig. Ik woon in Engeland
1 tip: niet in discussie gaan met de mods.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben toch gewoon nieuwsgierig? Als iemand die hier best regelmatig post, en ook vaak redelijk net, een ban krijgt dan ben ik toch vrij om te vragen waarom dat zo is? Ik snap niet wat daarvan het probleem is hoor..
Is toch logisch dat je interesse toont over het hoe en wat van mensen die je hier regelmatig spreekt...
Of is dit nu allemaal mijn fout en zie ik het verkeerd? Graag ook vermelden waarom graag![]()
Onelove <3
Peace outquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben toch gewoon nieuwsgierig? Als iemand die hier best regelmatig post, en ook vaak redelijk net, een ban krijgt dan ben ik toch vrij om te vragen waarom dat zo is? Ik snap niet wat daarvan het probleem is hoor..
Is toch logisch dat je interesse toont over het hoe en wat van mensen die je hier regelmatig spreekt...
Of is dit nu allemaal mijn fout en zie ik het verkeerd? Graag ook vermelden waarom graag![]()
Onelove <3
Ik wil ook in Londen gaan wonen! In een van die fantastische herenhuizen met 4 verdiepingen en dan om een leuk parkje heenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig. Ik woon in Engeland
dat heb je goed ome stuwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog maar een biertje kindjes
Nou, trek je knip maar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik wil ook in Londen gaan wonen! In een van die fantastische herenhuizen met 4 verdiepingen en dan om een leuk parkje heen
Ja, zo hoort het inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Eerst centjes maken, dan pas uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |