Oké, nee ben ik ook niet hoor. En nee, ik hoef je geld niet. Het is sowieso tegen mijn principes om mensen om geld te vragen. Ik zorg er zelf wel voor. Alleen een beetje extra geld zou m'n leven nu wel makkelijker maken. Maarja, het komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Je hoeft echt niet jaloers te zijn op mijn geld als je weet wat ik er allemaal voor moet inleveren.
Als iemand vanavond mij het aanbod geeft om mijn geld in te ruilen voor een leuker leven, mag hij alles hebben, tot de laatste cent
ja man sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, nee ben ik ook niet hoor. En nee, ik hoef je geld niet. Het is sowieso tegen mijn principes om mensen om geld te vragen. Ik zorg er zelf wel voor. Alleen een beetje extra geld zou m'n leven nu wel makkelijker maken. Maarja, het komt allemaal wel goed.
Ja, de meeste mensen zou geld goed uitkomen, mij hele andere dingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, nee ben ik ook niet hoor. En nee, ik hoef je geld niet. Het is sowieso tegen mijn principes om mensen om geld te vragen. Ik zorg er zelf wel voor. Alleen een beetje extra geld zou m'n leven nu wel makkelijker maken. Maarja, het komt allemaal wel goed.
Is het zo ernstig?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man sowieso
binnenkort geen dak meer boven mn hoofd op deze manier, dus geld is wel chill maar niet alles.
nou ja, kan altijd nog bij m'n vriendin terecht dus niet letterlijk geen dak boven m'n hoofd en zwerver. maar wel appartement uit gezet worden binnekort ben ik bangquote:
klinkt niet best..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man sowieso
binnenkort geen dak meer boven mn hoofd op deze manier, dus geld is wel chill maar niet alles.
ik sowieso nietquote:
Dat is wel harsch ja. Doe je studie of werk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja, kan altijd nog bij m'n vriendin terecht dus niet letterlijk geen dak boven m'n hoofd en zwerver. maar wel appartement uit gezet worden binnekort ben ik bang
Geld is zeker niet alles. Ik krijg m'n vader er niet mee terug ofzo. En ik kan er mijn jeugd ook niet mee terugdraaien. Maarja, het is niet anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man sowieso
Seks?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen zou geld goed uitkomen, mij hele andere dingen
Deed laatste 3 jaar school en werk, wilde bij RAF of studeren na zomer. Maar nu binnenkort ontslag ben ik bang en nieuw werk is wel moeilijk te vinden. Ik zie wel hoe het loopt, hopelijk vind ik wat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel harsch ja. Doe je studie of werk?
Vriendenquote:
Ja als je nu in deze periode ontslagen wordt gaat het zwaar worden om werk te vindenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deed laatste 3 jaar school en werk, wilde bij RAF of studeren na zomer. Maar nu binnenkort ontslag ben ik bang en nieuw werk is wel moeilijk te vinden. Ik zie wel hoe het loopt, hopelijk vind ik wat.
Van die mensen die gelijk dik boven hun stand gaan leven als ze een geldprijs winnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
al zou je mij veel geven zou ik denk ik net zo simpel leven hebben als nu
misschien een groter huis en auto maar meer zal er niet veranderen
Wij zijn je vrienden toch? Nouja, ik vind jou soms niet zo lief maar over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrienden
Een goeie opleiding of uberhaupt geschoold werk
Geen oogafwijking hebben die al 23 jaar van mijn leven verziekt
ja man had ook graag jeugd teruggedraaid dingen anders gedaan niet uit huis gekicked worden enzo en wel contact met veel famiglia maar is niet anders, moeten er het beste van makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geld is zeker niet alles. Ik krijg m'n vader er niet mee terug ofzo. En ik kan er mijn jeugd ook niet mee terugdraaien. Maarja, het is niet anders.
Of dat ligt aan mijn oogafwijking, maar ik ben nog steeds positief gestemd dat ik later kan studeren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wij zijn je vrienden toch? Nouja, ik vind jou soms niet zo lief maar over het algemeen wel.
Opleiding en werk zul je zelf voor moeten zorgen. Maar jij hebt problemen met school als ik me niet vergis, dus hier kun jij nu niet zoveel aan doen denk ik.
Oogafwijking is ook niet iets waar jij wat aan kunt doen.
was/ben jij zo'n bad boy ja insoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man had ook graag jeugd teruggedraaid dingen anders gedaan niet uit huis gekicked worden enzo en wel contact met veel famiglia maar is niet anders, moeten er het beste van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |