Maar het schijnt dat er erg veel eisen voor zijn om een vliegtuig te mogen besturen. Erg snel reactievermogen en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zelf doen lijkt mij ook wel stoer ja
Ja, aan de ene kant is het gek. Tijdje terug zag ik hoeveel zo'n alleenstaande moeder kreeg aan huursubsidie. Daar kun je een heel gezin buiten Londen van laten levenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is ook bewust gedaan hier. Ik heb daar overigens nog wel eens moeite mee maar er is wel iets voor te zeggen
Twijfel of het wel wat voor mij is man.quote:
Ja, je moet ook wel heel goed zijn in wiskunde geloof ik en nog vrij jong zijn en weet ik het watquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat er erg veel eisen voor zijn om een vliegtuig te mogen besturen. Erg snel reactievermogen en dat soort dingen.
goede ogen, niet te kort, niet te lang.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel heel goed zijn in wiskunde geloof ik en nog vrij jong zijn en weet ik het wat
ik heb hier volgens mij weleens van gehoord maar wat het precies is weet ik niet en heb er dus ook geen ervaring mee...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
Mensen hier ervaring met lucide dromen of sleep paralysis? Ik vraag er regelmatig naar hier maar misschien is hier iemand nieuw die er ervaring mee heeft.
Het stoort mij dat mensen een keuze hebben, evenals in Nederland. Ik ben namelijk van mening dat mensen die daar lichamelijk en geestelijk toe in staat zijn moeten werken. Niet dat ze kunnen kiezenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant is het gek. Tijdje terug zag ik hoeveel zo'n alleenstaande moeder kreeg aan huursubsidie. Daar kun je een heel gezin buiten Londen van laten leven
http://nl.wikipedia.org/wiki/321_Dutch_Squadron_RAFquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vroeger had de RAF een nederlandse divisie als ik me niet vergis
Zoiets vertelde een man op school laatst ook ja. Vooral dat best jong moest zijn viel mij op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel heel goed zijn in wiskunde geloof ik en nog vrij jong zijn en weet ik het wat
lucide dromen wel, maar sleep paralysis niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Drabit het volgende:
Mensen hier ervaring met lucide dromen of sleep paralysis? Ik vraag er regelmatig naar hier maar misschien is hier iemand nieuw die er ervaring mee heeft.
Begrijp ik ook niet zo heel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zoiets vertelde een man op school laatst ook ja. Vooral dat best jong moest zijn viel mij op.
ah zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twijfel of het wel wat voor mij is man.
en nog andere dingen waar ik nog goed over moet nadenken
Hoe jonger je bent hoe makkelijker je dingen aanleert.quote:
Zoek maar eens op als je het interessant vindtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik heb hier volgens mij weleens van gehoord maar wat het precies is weet ik niet en heb er dus ook geen ervaring mee...
Zou je je ervaring ermee willen vertellen? Heb jij uit jezelf lucide dromen of doe je er speciale dingen voor?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lucide dromen wel, maar sleep paralysis niet.
Ja zeker, het is niet zomaar iets natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah zo.
vooral rustig over na denken niet te snel beslissen is in dit soort situaties wel het beste ja.
Ja, waarschijnlijk is dat hetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe jonger je bent hoe makkelijker je dingen aanleert.
slapen is wel 1 van mn sterkste kantenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zoek maar eens op als je het interessant vindtHet gaat over slapen.
[..]
Zou je je ervaring ermee willen vertellen? Heb jij uit jezelf lucide dromen of doe je er speciale dingen voor?
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:20 schreef Drabit het volgende:
Het valt me op dat veel zinnen van mij vanavond niet erg lekker lopen. Hmmm
Ik ben er ook goed in, alleen lang slapen kan ik niet goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:21 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
slapen is wel 1 van mn sterkste kanten
Heb ik al zo lang ik me kan herinneren eigenlijk, sowieso sinds m'n 6e-7e.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Drabit het volgende:
Zou je je ervaring ermee willen vertellen? Heb jij uit jezelf lucide dromen of doe je er speciale dingen voor?
kijk heb ik toch nog wat geleerd op schoolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/321_Dutch_Squadron_RAF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |