ik moet er altijd om lachen en dan ga ik door.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
persoonlijk nooit echt last van gehad.
Als iemand mij uitscheld of emogiffed of wat dan ook wat dan ook voel ik dat niet als persoonlijke aanval ofzo, maar veel mensen schijnbaar wel
Ja, ik bijvoorbeeld toen ik nieuw was. Maar zo is iedereen anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
persoonlijk nooit echt last van gehad.
Als iemand mij uitscheld of emogiffed of wat dan ook wat dan ook voel ik dat niet als persoonlijke aanval ofzo, maar veel mensen schijnbaar wel
Is dat leuk daar, nog nooit geweest zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je daar niet werkt is er niet zoveel aan zeg maar. Ik woon in N1 (Islington). Dat is veel leuker. Ik heb niets met dat zakelijke (bank-) wereldje![]()
Ja, je moet zo denken, het is een aanval op je online alter ego. Die mensen kennen je niet dus is eigenlijk nit erg dan als mensen je aanvallen die je in het echt kentquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik bijvoorbeeld toen ik nieuw was. Maar zo is iedereen anders.
Je ondertitel is Latijn? Wat betekend het?
Croydon is echt een kolere eind weg vanaf het centrum. Ik woon in Noord dus de andere kant uit. Hier is het wel leuk uitgaan hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat leuk daar, nog nooit geweest zelf
heb zelf paar maandjes croydon vertoeft, was wel geinig opzich maar zou ik niet willen wonen permanent
Through struggle to the stars ongeveerquote:
wel veel armoede in croydon, heb je dat ook daar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Croydon is echt een kolere eind weg vanaf het centrum. Ik woon in Noord dus de andere kant uit. Hier is het wel leuk uitgaan hoor
Niet echt al is dit een wijk met extreme verschillen. Je hebt hier redelijk arm en absurd rijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel veel armoede in croydon, heb je dat ook daar?
Ja dat klopt. Maar ik verander sowieso al een hoop in de laatste tijd. Puberen enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je moet zo denken, het is een aanval op je online alter ego. Die mensen kennen je niet dus is eigenlijk nit erg dan als mensen je aanvallen die je in het echt kent
is wel vaker helaas in engelandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt al is dit een wijk met extreme verschillen. Je hebt hier redelijk arm en absurd rijk.
Klopt. De verschillen hier zijn veel groter dan in NLquote:
Ik heb ff de betekenis van Ardua en Astra opgezocht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Through struggle to the stars ongeveer
is motto van de RAF
ook met vrouwen is mijn ervaring...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. De verschillen hier zijn veel groter dan in NL
ga er nog bij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Through struggle to the stars ongeveer
is motto van de RAF
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:09 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ook met vrouwen is mijn ervaring...
maar wat ik wel bijzonder vind aan de ene kant dat in londen arm en rijk wel veel door elkaar woont.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. De verschillen hier zijn veel groter dan in NL
Misschien, twijfels man laatste tijd.quote:
Dat klopt. Dat is ook bewust gedaan hier. Ik heb daar overigens nog wel eens moeite mee maar er is wel iets voor te zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wat ik wel bijzonder vind aan de ene kant dat in londen arm en rijk wel veel door elkaar woont.
als je bijvoorbeeld vergelijkt met parijs ofzo.
hoezo twijfel dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien, twijfels man laatste tijd.
Heb me wel aangemeld voor aanmeldingsprocedure.
Succes!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien, twijfels man laatste tijd.
Heb me wel aangemeld voor aanmeldingsprocedure.
Ja vorige week maandag voor het eerst. Maar ik bedoelde eigenlijk een vliegtuig besturen.quote:
Dat zelf doen lijkt mij ook wel stoer jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja vorige week maandag voor het eerst. Maar ik bedoelde eigenlijk een vliegtuig besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |