Ja dat klopt. Toch jammer dat het weer zo gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ging vooral om dat wegpesten
ach het is jng hé
heb je ook veel polen in londenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik geen werk meer zou hebben![]()
toto ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Toch jammer dat het weer zo gaat.
Nog even 1 vraagje, wie was weg gepest?
ja is kut man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik weet man binnekort dakloos op deze manier
hier ook man southampton hahah allemaal in haven in bouw en ander ongeschoold werkquote:
tjacka en ik zijn van vbl wij zijn wel wat gewendquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk kan dit op momenten best een onvriendelijke/vijandige SC zijn. Jammer, want meestal is het gewoon heel erg leuk en gezellig. Het zijn vaak kleine dingetjes die uit de hand lopen
wel een mooie stad. Heb daar een week in een duur hotel in canary wharf gezeten. Alleen dat constant "mind the gap" werd ik wel knetterbek vanquote:
Ja is jammer dat er zelfs online ruzies komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk kan dit op momenten best een onvriendelijke/vijandige SC zijn. Jammer, want meestal is het gewoon heel erg leuk en gezellig. Het zijn vaak kleine dingetjes die uit de hand lopen
daarom is het hier af en toe lachen manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka en ik zijn van vbl wij zijn wel wat gewend
Hier ook veel schoonmaaksters. Ik heb er geen hekel aan hoor. Het zijn mensen die bereid zijn om best hard te werken. Alleen jammer dat ze de taal zo slecht beheersen en graag onderling in hun eigen taaltje blijven kletsenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier ook man southampton hahah allemaal in haven in bouw en ander ongeschoold werk
kan er zelf wel goed mee overweg (spreek beetje pools door familie) maar best veel mensen hebben er hekel aan.
Ik ondertussen ook wel hoor. Kom al een tijdje op het forumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka en ik zijn van vbl wij zijn wel wat gewend
Dat zal nooit verdwijnen denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
wel een mooie stad. Heb daar een week in een duur hotel in canary wharf gezeten. Alleen dat constant "mind the gap" werd ik wel knetterbek van
ja veel mensen nemen forum heel serieusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja is jammer dat er zelfs online ruzies komen.
Ja, vind ik ook wel jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja is jammer dat er zelfs online ruzies komen.
dit inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja veel mensen nemen forum heel serieus
Ik persoonlijk niet, heb vaak mensen die mij vervelend vinden of uitschelden maar heb echt aan niemand hekel ofzo op een forum, gek vind ik dat eigenlijk. Je kent die mensen niet eens
best logisch ook. Het is daar altijd hartstikke drukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal nooit verdwijnen denk ik
Ik kom nooit in de City eigenlijk
Ja ach, toen ik net nieuw was op dit forum vond ik het helemaal niet leuk als iemand een reactie van mij emogifde, Nu boeit het me geen drol meer. Fok! Heeft me geholpen om mij niet van alles iets aan te trekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja veel mensen nemen forum heel serieus
Ik persoonlijk niet, heb vaak mensen die mij vervelend vinden of uitschelden maar heb echt aan niemand hekel ofzo op een forum, gek vind ik dat eigenlijk. Je kent die mensen niet eens
Trusten!quote:
Als je daar niet werkt is er niet zoveel aan zeg maar. Ik woon in N1 (Islington). Dat is veel leuker. Ik heb niets met dat zakelijke (bank-) wereldjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
best logisch ook. Het is daar altijd hartstikke drukdan kan je beter de local pub opzoeken denk ik
persoonlijk nooit echt last van gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja ach, toen ik net nieuw was op dit forum vind ik het helemaal niet leuk als iemand een reactie van mij emogifde, Nu boeit het me geen drol meer. Fok! Heeft me geholpen om mij niet van alles iets aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |