ik stop alquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Drabit het volgende:
En ik doe geen economie meer op school en ik snap steeds minder van deze praat.
Ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt in NL eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is wachten tot dat in NL de eerste woningcoöperatie klapt. en dan is het wachten op het domino-effect, omdat die coöperaties allemaal aan elkaar vast zitten.
Ja kan ook, ik zag trouwens vandaag rond 11 uur al mensen slingerend over straat fietsen...quote:
en dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
NL is ook een van de weinige landen waar de hypotheekrente aftrekbaar is van de belasting. Dat is bijna in geen enkel ander land
Ga maar door hoor, ik probeer het te snappen maar het lukt niet erg.quote:
kraken manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
ook veel huizen in de vrije sector staan gewoon leeg. gewoon omdat de mensen het niet meer kunnen betalen.
Of een beginnend fietser, of een lange stapavond gehad hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja kan ook, ik zag trouwens vandaag rond 11 uur al mensen slingerend over straat fietsen...
Waarom is ze geband?quote:
Ik denk dat de man van rond de 30 wel een beginnend fietser was ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Of een beginnend fietser, of een lange stapavond gehad haha
die 10% regel gaat trouwens alleen op voor bestaande huizen. Met nieuwbouw heb je daar geen last van. Ik ben wel blij dat ik gekocht heb voordat alle regels veranderd werdenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overigens vond ik het altijd al idioot dat je dat mee kon financieren. Hier kun je 80 of 90% van de koopsom lenen. Dus de bijkomende kosten kun je er zeker niet bijlenen![]()
Ik ken de NL regels niet. Snap best dat je daar blij om bent als je geen eigen geld heb/had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
die 10% regel gaat trouwens alleen op voor bestaande huizen. Met nieuwbouw heb je daar geen last van. Ik ben wel blij dat ik gekocht heb voordat alle regels veranderd werden
Gelukkig moet ik alle regels nog gaan trotseren...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
die 10% regel gaat trouwens alleen op voor bestaande huizen. Met nieuwbouw heb je daar geen last van. Ik ben wel blij dat ik gekocht heb voordat alle regels veranderd werden
In Londen wonenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken de NL regels niet. Snap best dat je daar blij om bent als je geen eigen geld heb/had.
Ik heb helaas geen eigen huis. Hier kost een 1 kamer (dus 1 slaapkamer en 1 huiskamer) appartement van ongeveer 40m2 zo'n £250,000
had een ruzie met toto ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom is ze geband?
[..]
Ik denk dat de man van rond de 30 wel een beginnend fietser was ja!
Ach, ik vind het hier wel fijn hoorquote:
Maar als zij de schuld van een ruzie krijgt hoeft ze toch niet meteen geband te worden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had een ruzie met toto ofzo.
en toen kreeg zij de schuld dat ze was weggepest ofzo.
De salarissen liggen om die reden ook hoger in London dan daarbuitenquote:
Ik moet er niet aan denken dat ik geen werk meer zou hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder werk kan je niks betalen hihaho
ging vooral om dat wegpestenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar als zij de schuld van een ruzie krijgt hoeft ze toch niet meteen geband te worden?
ja ik weet man binnekort dakloos op deze manierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder werk kan je niks betalen hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |