Dan gaat het even duren voordat ik naar Londen verhuisquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het inderdaad
Maar een leuk huis zoals jij beschrijft kost wel een paar miljoen hoor
Je kunt klein beginnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dan gaat het even duren voordat ik naar Londen verhuis
Ik hou er stiekem ook wel van hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef zwerty het volgende:
[..]
Engelse taal
Winkels in London
Parkjes
Thee
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef zwerty het volgende:
[..]
Engelse taal
Winkels in London
Parkjes
Thee
Dat moet je al helemaal niet doenquote:
Ach, door de vergrijzing komen er veel grote huizen vrij waardoor grotere huizen betaalbaar worden. Vraag en aanbod, enfin, je snapt me wel:Pquote:
Dat was hier eigenlijk altijd standaard. Je moet zelf 10% meebrengen en als je slechts 5% had betaalde je een hogere rente. Tegenwoordig moet je hier wel meer meebrengen. Soms wel tot 20%quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ach, door de vergrijzing komen er veel grote huizen vrij waardoor grotere huizen betaalbaar worden. Vraag en aanbod, enfin, je snapt me wel:P
Hoorde laatst alleen iets raars op de radio, ze willen in NL dat je eerst 10% van het aankoopbedrag van een huis zelf neerlegd, alvorens je een hypotheek krijgt. Hoezo de huizenmarkt nog verder laten instorten...
Beetje late reactie dit, maar ik heb een oudere broer met een leerachterstand. Hij gedraagt zich dus net zo oud of iets jonger dan ik. Hij gaat eigenlijk nooit uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh dan zijn ze nog in de verkenningsfaseJe hebt zeker geen oudere broer/zus?
Ahww wat een leuke UIquote:
Goedenavond!quote:
Als je nu een huis wilt kopen moet je 10% van het aankoopbedrag zelf op kunnen hoesten. De zogenaamde kosten koper. Vroeger (niet zo heel lang geleden) mocht je dit mee financieren met je hypotheek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ach, door de vergrijzing komen er veel grote huizen vrij waardoor grotere huizen betaalbaar worden. Vraag en aanbod, enfin, je snapt me wel:P
Hoorde laatst alleen iets raars op de radio, ze willen in NL dat je eerst 10% van het aankoopbedrag van een huis zelf neerlegd, alvorens je een hypotheek krijgt. Hoezo de huizenmarkt nog verder laten instorten...
Gezellig manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goedenavond!Ik ben nog wel even wakker denk ik. Ik ben echt klaarwakker
Ga over je nichtje fappenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin, ik ben beetje dronken en mijn nichtje s knap, wt nu?
Blijf van haar afquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Nog meer drinken totdat je echt dronken bent en zelf vindt dat je dat niet bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Overigens vond ik het altijd al idioot dat je dat mee kon financieren. Hier kun je 80 of 90% van de koopsom lenen. Dus de bijkomende kosten kun je er zeker niet bijlenenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Als je nu een huis wilt kopen moet je 10% van het aankoopbedrag zelf op kunnen hoesten. De zogenaamde kosten koper. Vroeger (niet zo heel lang geleden) mocht je dit mee financieren met je hypotheek.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het maar niks, het maakt de mensen alleen maar onzekerder en dat moet je juist niet hebben in deze tijden. Maarja ieder zn mening, en ik heb niks te zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Als je nu een huis wilt kopen moet je 10% van het aankoopbedrag zelf op kunnen hoesten. De zogenaamde kosten koper. Vroeger (niet zo heel lang geleden) mocht je dit mee financieren met je hypotheek.
Zeker! Ik praat ook met mensen nu die naar een disco zijn gegaan, maar toen ze aan kwamen zagen ze dat er bijna niemand was en nu vervelen ze zich. Ik ben al 20 keer gevraagd of ik ook niet wilde komen.quote:
Jij bent toch elke avond dronken?quote:
sowieso is het hele huiskoopbeleid in NL zwaar verziekt. kan nog wel een leuke situatie worden met de vervolg van de crisis.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overigens vond ik het altijd al idioot dat je dat mee kon financieren. Hier kun je 80 of 90% van de koopsom lenen. Dus de bijkomende kosten kun je er zeker niet bijlenen![]()
NL is ook een van de weinige landen waar de hypotheekrente aftrekbaar is van de belasting. Dat is bijna in geen enkel ander landquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sowieso is het hele huiskoopbeleid in NL zwaar verziekt. kan nog wel een leuke situatie worden met de vervolg van de crisis.
Oh, goedzo! Dronken zijn is voor zuiplappenquote:
Dat begrijp ik ergens ook welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
ook veel huizen in de vrije sector staan gewoon leeg. gewoon omdat de mensen het niet meer kunnen betalen.
Of voor slechte zuipersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, goedzo! Dronken zijn is voor zuiplappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |