Huh!? Ik snap er ook niets meer van.quote:
Ik heb dat één keer gehad.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huisarrest op je 16e
ik wist niet eens dat dat nog bestond
Uhmm, ik ga sinds een maand of 2,5 ineens best veel uit/wil ik best veel uit gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
En sinds wanneer ga je uit? Toen ik voor het eerst uit ging (ik was 15, (school)feesten e.d tel ik niet mee) bleef ik dan bij een vriendin slapen, maar toen gingen we ook al rond half 2 weg hoor.
oh van die ouders die je express thuis houden en dan raar vinden dat je niet sociaal bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn streng ja! Kan ik ook weinig aan doen.
Ahh dan zijn ze nog in de verkenningsfasequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uhmm, ik ga sinds een maand of 2,5 ineens best veel uit/wil ik best veel uit gaan.
ik heb het ook een keer gehadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gehad.
Ik had toetsweek en had tegen m'n ouders gezegd dat ik om 12 uur thuis zou zijn, ik kwam om 7 uur s ochtends thuis, en had niks laten weten omdat m'n telefoon leeg was. Vonden ze niet zo bon. Ik mocht 2 weken niet uit.
ik ben de hele dag in bed blijven liggen, tot ik moest werken, dus ik ging naar m'n werk, waar ik na een half uur weer ben weg gegaan omdat ik me zo verschrikkelijk kut voelde, toen naar huis gegaan, overgegeven, en weer gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het ook een keer gehad
toen ben ik via de voordeur weg gegaan, en hoorde de volgende dag er niks meer van
jij ben een watjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben de hele dag in bed blijven liggen, tot ik moest werken, dus ik ging naar m'n werk, waar ik na een half uur weer ben weg gegaan omdat ik me zo verschrikkelijk kut voelde, toen naar huis gegaan, overgegeven, en weer gaan slapen.
dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
at iedere student maar zo voedzaam als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Sausquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
at iedere student maar zo voedzaam als ik
okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
24 Juli 1275 euro stufi ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |