vriend van mij zit bij het korps.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker, het is niet zomaar iets natuurlijk.
Het is toch wel 5-10 jaar van je leven
Voor jou is elke nacht een feest?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik al zo lang ik me kan herinneren eigenlijk, sowieso sinds m'n 6e-7e.
Niet elke nacht. Soms droom ik ook niet lucide, heeft er een klein beetje mee te maken hoe diep ik slaap lijkt het wel soms. Maar best vaak ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Voor jou is elke nacht een feest?Maar voor jou is het natuurlijk normaal en niet erg bijzonder, of toch wel?
ik heb het wel eens in de middag kan dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Voor jou is elke nacht een feest?Maar voor jou is het natuurlijk normaal en niet erg bijzonder, of toch wel?
Dat is wel leuk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet elke nacht. Soms droom ik ook niet lucide, heeft er een klein beetje mee te maken hoe diep ik slaap lijkt het wel soms. Maar best vaak ja.
En ja, het is redelijk normaal. Ik kwam er ook pas jaren later achter dat het een naam had en dat niet iedereen het kon
Maar je bent je wel bewust dat je droomt dan? Ik denk dat het op elk tijdstip van de dag kan maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het wel eens in de middag kan dat?
alleen weet nog niet hoe ik het moet sturen
Genoeg!quote:
Het is moeilijk uit te leggen. Vaak ligt het een beetje aan m'n emotionele gemoedstoestand wat ik "laat" gebeuren. Vaak breek ik m'n droom ook gewoon af als het ware.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:25 schreef Drabit het volgende:
Dat is wel leuk!Gebruik je je lucide droom dan ook om je eigen avonturen te maken? Vlieg je een beetje rond? (Als het te prive wordt moet je het zeggen hoor
)
Holaquote:
Stewiequote:
wel paar keer gehad dat ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is wel leuk!Gebruik je je lucide droom dan ook om je eigen avonturen te maken? Vlieg je een beetje rond? (Als het te prive wordt moet je het zeggen hoor
)
[..]
Maar je bent je wel bewust dat je droomt dan? Ik denk dat het op elk tijdstip van de dag kan maar weet het niet zeker.
Alles goed?quote:
van de 4quote:
Oh, ik heb wel ergens gelezen dat dromen ook bepaald worden door hoe je je voelt ja. Ik zou graag lucide dromen willen proberen maar dan lees ik weer veel over sleep paralysis wat mij afschrikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen. Vaak ligt het een beetje aan m'n emotionele gemoedstoestand wat ik "laat" gebeuren. Vaak breek ik m'n droom ook gewoon af als het ware.
mijn vriendinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van de 4![]()
Zo je vriendin heeft een ban hoor ik?
Met mij wel ja!quote:
Dat is wel lastig! Er bestaat ook zoiets als false awakening. Dan word je wakker en begin je gewoon met de dag, maar eigenlijk droom je dan nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel paar keer gehad dat ja.
alleen toen ging ik mijn droom een vriend whatsappen waardoor ik de rest van de dag zeker wist dat ik het gedaan had. maar dat was dus blijkbaar in mijn droom.
Ja cashetjequote:
GGMM, hij zal me wel missen in VBLquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel is er niet over nee
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |