Welnee, mijn supergoede-voor-hardlopen-met cup giga-sportbh was iets van 60 euro.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
noh, als je boobs cupmaat I hebben staan ze nooit fier recht vooruit hoor.
Ik heb trouwens wel 1 goede BH en die probeer ik met het sporten altijd aan te hebben. Anders doet het ook zeer en alles![]()
Moet nog een nieuwe, maar een nieuwe BH kost zo een 130 euro.
Ik zag net dat ik voor de goedkoopste sportbh op die website 60 euro kwijt ben idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, mijn supergoede-voor-hardlopen-met cup giga-sportbh was iets van 60 euro.
Nou, weet je, 1 van de weinige merken die tot mijn maat gaan, is Ulla, en ook een sportbh van hun (zie ik net) kost 100 euro.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ook niet alleen Marlies Dekkers kopenIk heb nu overigens een shock absorber, Lonaa.
Ik ga op bed liggenMet een boek of zo. Want anders eet ik nog veel meer (en heb godzijdank verder niet echt iets ongezonds in huis, maar ik kom denk ik heel ver qua kcal met roggebrood met kaas en beschuiten met pindakaas)
miss_sly, is dit nou dat apparaat bij ons in de sportschool waar ik zo'n hekel aan heb?quote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hell, zelfs boemsen gaat na 40 minuten wel vervelen...
Wat een maf ding, zoiets heb ik zelfs nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en dit ding vind ik briljant, de Vario of zo:
[ afbeelding ]
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een maf ding, zo iets heb ik zelfs nog nooit gezien
Dat klinkt wel heel erg fijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.
Weet je het zeker? Zo op het eerste oog vind ik 'em namelijk moeilijk te onderscheiden van een crosstrainer. Maar dit is ook de eerste sportschool waar ik 'em in zie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg fijnMaar in de 3 sportscholen waar ik lid van ben geweest hadden ze zo'n apparaat niet.
Je moet er doorheen! Echt, de eerste 5/10 minuten verschrikkelijk maar daarna zit je in een goed ritme en valt het supergoed vol te houden! Ik ga nog maar 4 weken naar de sportschool (en daarvoor heb ik niet gesport) en ik kan hem na 3 keer doen al 50 minuten volhouden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind al die cardio-apparaten prima en zou er wel 40 minuten op kunnen staan, maar op dat ding hierboven vind ik 5 minuten al de hel. Het zijn een soort zijwaartse steps en die zijn zó rot als ik net squats en lunges heb gedaan. Maar ik doe het wel, want pijn is fijn. Grmbl.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Sometimes het volgende:
Meh, slechte week was / is dit. Qua score valt het nogal mee, maar qua gedrag is het bedroevend
Spanning is nog altijd een enorme trigger hier, ook als het positief is.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Lowlands zal voor mij ook wel een beetje een mentaal turning point zijn. De laatste keer dat ik er was was ik op m'n allerdikst, want ben de week erna begonnen aan mijn dieet. Dat wist ik toen al, dat ik zou beginnen de week erna, dus heb toen alles gegeten wat ik nog wilde eten voor ik mezelf restricties zou opleggen. En nu dus 'met een nieuw leven' erheen. En een nieuw gewicht. Ik mag dit jaar op campingstoeltjes zitten zonder bang te zijn dat ze doorzakken!!!!
Dat is een lief verhaal! Fijn! Misschien komen jullie elkaar tegen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Het wordt mijn 3e lowlands.
In 2007 heb ik uren met een EHBO'er gewacht tot het laat genoeg was om (maandag) te vertrekken en zijn dienst erop zat. Ik was toen een meisje dat enorm met zichzelf in de knoop zat, en hij een papa die zich enorm zorgen maakte om zijn zoon. Werd een heel bijzonder gesprek, met tranen, lachen, alles.
Ik heb hem beloofd dat de volgende keer als ik op Lowlands zou zijn, het veel beter met me zou gaan. Dat is zo en ik wil daar ook graag bij stilstaan, dus ik ben ook een sentimentele trut.
Ja, het was heel fijn en heel bijzonder.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat is een lief verhaal! Fijn! Misschien komen jullie elkaar tegen!
En een laag margarinequote:
Ik hou niet van melk, verder ben ik het met je eens, maar krentenbollenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Het is allemaal van dat voedsel wat ik eigenlijk echt niet meer eet![]()
Behalve dan de appel, de fruitsalade (aardbeien met meloen zo te zien) en het flesje water (flesje water heb ik al op). Oh, de melk is ook wel ok natuurlijk.
Suiker? wtf?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Dit zal wel geen zelfgemaakte eiersalade zijn, anders had ik er ook niets op tegenIk kan heerlijke eiersalade maken (zonder er suiker aan toe te voegen
).
Nee, ik bedoel dat in de bakjes in de supermarkt altijd suiker zit toegevoegdquote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Lonaa het volgende:
Suiker? wtf?
Ik snap niet dat mensen suiker in zelfgemaakte salades doen. Waaaaaaaaarom doe je dat?
Oh, ja, nou, die koop ik dus nooit. Maak altijd alles zelfquote:Op zondag 30 juni 2013 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat in de bakjes in de supermarkt altijd suiker zit toegevoegd![]()
Wat jammer BE, dat het zo tegen vielWas de kipfilet wel lekker klaar gemaakt? En een ijsje ipv pasta heeft vast veel minder kcals, dus zo'n ramp is dat niet.
Dat is gewoon nog vreemder dan de kroketten die standaard wel bij iedere cursus-lunch aanwezig lijken te zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Huzarensalade, gehaktbal en borrelnootjes hakken er al flink in
Dit is voor de hele nacht hè. Maar dan nog.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is gewoon nog vreemder dan de kroketten die standaard wel bij iedere cursus-lunch aanwezig lijken te zijn
Hoe lang duurt je dienst?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is voor de hele nacht hè. Maar dan nog.
Precies 8 uur.quote:
Ja, dat bedacht ik me ook.quote:
Uitrekenen hoeveel kcal het bij elkaar was hielp enormquote:
Ik voel me ook echt zo stom als ik een oefening soms nog met een kilo doe, voel me uberhaupt altijd een beetje stom als ik tussen die bb'ers sta in het krachthonk. Maar we doen het toch maar wel gewoon!quote:Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uitrekenen hoeveel kcal het bij elkaar was hielp enorm
Oef, gewicht toegevoegd in de sportschool en dat voelde ik wel. Ik voel me af en toe zo'n zwakkeling
Waarom is dat nou weer zwak? Je bouwt toch iets op? Een beetje heen en weer hanessen op een niveau dat je niet voelt kan iedereen wel. Het is juist de bedoeling jezelf steeds iets verder te pushen en onvermijdelijk dat je het voelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uitrekenen hoeveel kcal het bij elkaar was hielp enorm
Oef, gewicht toegevoegd in de sportschool en dat voelde ik wel. Ik voel me af en toe zo'n zwakkeling
Is ook niet echt mijn idee BBQ'en in dit weer maar gisteren een BBQ gehad met oude buren van mijn vriend en die staat altijd vast gepland. Dus de tent op en BBQ. Maar er is zoveel over.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, DP en J0ycie88Jullie hebben ook wel gelijk
We doen het maar mooi (en nog na een nachtdienst ook).
Er is meestal op zondagochtend helemaal niemand in het kracht gedeelte. Wat wel prettig is, want ik heb mezelf voorgenomen chin ups te leren en ik kan er welgeteld 0. Maar volgens een website maakt je gewicht niets uit (right) en kan iedereen er binnen een maand 1 als je het maar steeds probeert. Nou, vooruit, ik wil dat wel uittesten. Maar dan bungel ik dus zonder enig resultaat en dat doe ik maar niet als er anderen kijken
![]()
BBQ met dit weerDaar is het toch helemaal geen weer voor! Jammer dat het niet weer in de diepvries kan.
Ik ben altijd bang dat mijn buren/bovenburen komen klagen. Ik doe het dus ook niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf niet te beginnen met Jillian in de angst dat mijn onderburen me het gebouw uit willen zetten
Is Jullian overigens het zusje van Sarah Silverman?
Ik zou na de liters wijn niet of de weegschaal gaan staan.. Ik merk dat ik hem sowieso heel makkelijk kan negeren de afgelopen dagen/weken..quote:Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat mijn buren/bovenburen komen klagen. Ik doe het dus ook niet.
Gisteren liters wijn gehad, geen hoofdpijn, moe, gedanst en batterijen van de weegschaal leeg. Kutzooi.
Ik heb er wel rekening mee gehouden, dat ik wijn zou drinken. Dus meer bewegen en andere keuzes maken.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zou na de liters wijn niet of de weegschaal gaan staan.. Ik merk dat ik hem sowieso heel makkelijk kan negeren de afgelopen dagen/weken..
Ja maar toch, ik merk altijd dat ik dan toch vocht vast houd..quote:Op zondag 30 juni 2013 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er wel rekening mee gehouden, dat ik wijn zou drinken. Dus meer bewegen en andere keuzes maken.
Dat idee heb ik niet. Ga zo even op de weegschaal staan (hij schijnt het weer te doen nadat vriendlief er een klap op gegeven heeft)quote:Op zondag 30 juni 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik merk altijd dat ik dan toch vocht vast houd..
En sowieso vind ik het wel goed dat je wel bewust hebt gekozen!
Hier al het eten voor volgende week al in huis, en de eetplanning is klaar dus gaat goedkomen!
Heb lekkere kersjes en witte druiven in huis en aardbeitjes en appels. Stiekem vind ik het fijn dat ik vrij ben komende week en vriendlief weer werken is. Even normale structuur zodat ik daar op door kan bouwen.
Methode om pull ups en chin ups op te bouwen.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, DP en J0ycie88Jullie hebben ook wel gelijk
We doen het maar mooi (en nog na een nachtdienst ook).
Er is meestal op zondagochtend helemaal niemand in het kracht gedeelte. Wat wel prettig is, want ik heb mezelf voorgenomen chin ups te leren en ik kan er welgeteld 0. Maar volgens een website maakt je gewicht niets uit (right) en kan iedereen er binnen een maand 1 als je het maar steeds probeert. Nou, vooruit, ik wil dat wel uittesten. Maar dan bungel ik dus zonder enig resultaat en dat doe ik maar niet als er anderen kijken
![]()
BBQ met dit weerDaar is het toch helemaal geen weer voor! Jammer dat het niet weer in de diepvries kan.
gemiddelde sportwinkel heeft ze vaak wel. Ik heb er 1 voor 20 euro, maar dat was dan een duurder ding.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop een gymmatje kunt scoren? Aangezien ik wat oefeningen ook thuis wil gaan doen lijkt me dat wel fijn.
actionquote:Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:
CourgetteAardbeien
![]()
Ik ga me zo eens opnieuw omhoog hijsen om me aan t kleden (het gaat steeds makkelijker).
Weet iemand waar je goedkoop een gymmatje kunt scoren? Aangezien ik wat oefeningen ook thuis wil gaan doen lijkt me dat wel fijn.
Vanavond was het derde en laatste deel van The Men Who Made Us Fat uitgezonden, er loopt ook een topic over: LIF / Suiker in voedsel.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:04 schreef Vanyel het volgende:
The paradox of low fat food and high fat people
Oh Sonjawijshedenquote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe! Ladies! (en de enkele heer) Het is maandag hoor! We mogen weer allemaal WOGgen!
Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: Roggebrood m kaas, halve paprika
L: 1 bh ossenworst, 1bh geitenkaas 30+, halve paprika
T: kwark m bessen
D: Dahlsoup
T: wrsch niks wegens lange ouderavond
Gisteren op een verjaardag naast iemand die 9kg afgevallen was mbv Sonja. Op zich prima natuurlijk, good for her enzo, maar ze bleef maar volhouden hoe belangrijk variatie was en dat het zo fijn was dat X nu ook elke ochtend af wisselde.
Ik gaf aan dat ik al jaren 's ochtends alleen maar Brinta eet, nou dat was niet goed hoor. Toen ik daarna zei dat ik toch inmiddels 32kg afgevallen was werd ze stil.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |