abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128386983
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:

noh, als je boobs cupmaat I hebben staan ze nooit fier recht vooruit hoor. :')

Ik heb trouwens wel 1 goede BH en die probeer ik met het sporten altijd aan te hebben. Anders doet het ook zeer en alles ;(
Moet nog een nieuwe, maar een nieuwe BH kost zo een 130 euro. :{
Welnee, mijn supergoede-voor-hardlopen-met cup giga-sportbh was iets van 60 euro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128387047
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, mijn supergoede-voor-hardlopen-met cup giga-sportbh was iets van 60 euro.
Ik zag net dat ik voor de goedkoopste sportbh op die website 60 euro kwijt ben idd.

Maar als ik een BH voor dagelijks gebruik in de winkel wil kopen (als in, speciaalzaak zeg maar) dan ben ik minimaal 100 euro kwijt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128387142
Je moet ook niet alleen Marlies Dekkers kopen 8-) Ik heb nu overigens een shock absorber, Lonaa.

Ik ga op bed liggen :') Met een boek of zo. Want anders eet ik nog veel meer (en heb godzijdank verder niet echt iets ongezonds in huis, maar ik kom denk ik heel ver qua kcal met roggebrood met kaas en beschuiten met pindakaas)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128387167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ook niet alleen Marlies Dekkers kopen 8-) Ik heb nu overigens een shock absorber, Lonaa.

Ik ga op bed liggen :') Met een boek of zo. Want anders eet ik nog veel meer (en heb godzijdank verder niet echt iets ongezonds in huis, maar ik kom denk ik heel ver qua kcal met roggebrood met kaas en beschuiten met pindakaas)
Nou, weet je, 1 van de weinige merken die tot mijn maat gaan, is Ulla, en ook een sportbh van hun (zie ik net) kost 100 euro.

Marlies Dekkers past niet. :')

Veel plezier met je boek. :)
pi_128390428
Meh, slechte week was / is dit. Qua score valt het nogal mee, maar qua gedrag is het bedroevend :')

Spanning is nog altijd een enorme trigger hier, ook als het positief is.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128390785
Boh ik had zo'n lekker ochtendje in mn eentje, met zo'n opperbest humeur en zin in van alles, dus ik dacht hop even lekker kuieren naar de stad, toeristische route genomen. En dan valt het echt weer op hoe verschrikkelijk veel verleidingen er gewoon altijd en overal zijn! En echt niet alleen slechte junkfood keuzes, maar heerlijke traiteurtjes, koffiewinkeltjes, bakkerijtjes, omnomnom. Allemaal met kwijlbaar goed in de vitrines :9~

MAAR! Ik heb een nieuwe tas *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128390953
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:59 schreef Mokkels het volgende:

dit is hem!
miss_sly, is dit nou dat apparaat bij ons in de sportschool waar ik zo'n hekel aan heb?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 13:56:39 #107
5428 crew  miss_sly
pi_128391014
Volgens mij wel, Claudia!
Ik vind het een fijn apparaat, maar ik vind geen enkel apparaat fijn genoeg om 40 minuten op te staan :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128391076
Ik vind al die cardio-apparaten prima en zou er wel 40 minuten op kunnen staan, maar op dat ding hierboven vind ik 5 minuten al de hel. Het zijn een soort zijwaartse steps en die zijn zó rot als ik net squats en lunges heb gedaan. Maar ik doe het wel, want pijn is fijn. Grmbl.
pi_128391079
Hell, zelfs boemsen gaat na 40 minuten wel vervelen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 14:00:32 #110
5428 crew  miss_sly
pi_128391111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hell, zelfs boemsen gaat na 40 minuten wel vervelen...
Precies!
Ik vind al die apparaten voor eventjes wel prima, maar 40 minuten...dan ga ik liever buiten wandelen of fietsen!
pi_128391117
Oh, en dit ding vind ik briljant, de Vario of zo:

Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 14:03:33 #112
5428 crew  miss_sly
pi_128391177
Ja, dat is een fijn apparaat, die trek ik wel aardig!
pi_128391337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en dit ding vind ik briljant, de Vario of zo:

[ afbeelding ]
Wat een maf ding, zoiets heb ik zelfs nog nooit gezien :D
pi_128391370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een maf ding, zo iets heb ik zelfs nog nooit gezien :D
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.
pi_128391524
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.
Dat klinkt wel heel erg fijn :Y Maar in de 3 sportscholen waar ik lid van ben geweest hadden ze zo'n apparaat niet.
pi_128391542
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel erg fijn :Y Maar in de 3 sportscholen waar ik lid van ben geweest hadden ze zo'n apparaat niet.
Weet je het zeker? Zo op het eerste oog vind ik 'em namelijk moeilijk te onderscheiden van een crosstrainer. Maar dit is ook de eerste sportschool waar ik 'em in zie.
pi_128391635
Mijn sportschool gaat 3 dagen verbouwen en dus dicht. Ik ben benieuwd wat ze precies gaan doen! Ik ben welkom in een andere vestiging, maar de dichtstbijzijnde is in Groningen :7
pi_128391804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind al die cardio-apparaten prima en zou er wel 40 minuten op kunnen staan, maar op dat ding hierboven vind ik 5 minuten al de hel. Het zijn een soort zijwaartse steps en die zijn zó rot als ik net squats en lunges heb gedaan. Maar ik doe het wel, want pijn is fijn. Grmbl.
Je moet er doorheen! Echt, de eerste 5/10 minuten verschrikkelijk maar daarna zit je in een goed ritme en valt het supergoed vol te houden! Ik ga nog maar 4 weken naar de sportschool (en daarvoor heb ik niet gesport) en ik kan hem na 3 keer doen al 50 minuten volhouden. :D
pi_128400678
Eindelijk.
Hele dag in beweging geweest, weinig gegeten, eindelijk thuis.

Heleboel boodschappen, groente, fruit en geen idee wat ik ga eten.
pi_128401124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Sometimes het volgende:
Meh, slechte week was / is dit. Qua score valt het nogal mee, maar qua gedrag is het bedroevend :')

Spanning is nog altijd een enorme trigger hier, ook als het positief is.
Wat gaat er gebeuren? :D
My salvation lies in your love..
pi_128403238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:09 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren? :D
Als het meezit een nieuwe baan.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128403286
Dat zou tof zijn, Sometimes! En is ook spannend :Y

Ik ga naar mijn werk :W En dan aansluitend sporten en dan :Z
pi_128403779
Echt knap dat je na een nachtdienst gaat sporten Isa! Ik draaide vroeger ook nachtdiensten en dan was het naar huis fietsen (10 minuten ;)) me vaak al bijna teveel.

Sometimes, ik hoop dat je de baan krijgt!

Ik ben een beetje katerig aan het zijn. Ik werd vanochtend wakker in het huis van een vriendin die op vakantie is, en er was niets te eten. Vriendin zou ontbijt komen brengen en m'n telefoon was dood, dus wist niet wanneer ze zou komen/kon niet sturen dat ik ff ontbijt aan het halen was, dus heb 2 uur enorm hongerig zitten wachten.

Ik merk dat ik sinds ik aan m'n dieet ben begonnen 's ochtends echt METEEN moet eten, wat een enorme verandering is met vroeger, dan at ik gerust een paar uur nog niets. Ik denk wel dat het een teken is van een goed werkend metabolisme, maar zoals vanochtend is het soms wel echt gruwelijk irritant. En ik moet er ook ff rekening meehouden voor straks op Lowlands/het andere festival waar ik misschien heenga nog deze zomer. Krentenbollen mee dus ;)!
pi_128404248
Zeester, jij op Lowlands? Minimeet?
pi_128404324
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Zeester, jij op Lowlands? Minimeet?
Wie weet, tegen die tijd :D
pi_128404398
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Zeester het volgende:

[..]

Wie weet, tegen die tijd :D
*O*
pi_128404399
Wat tof is aan Lowlands is dat er ook wel normale keuzes te maken zijn. Het was een aantal jaar flink ingekakt, maar vorig jaar stond er zowaar een Jamie Oliver stand. Ik moest even wachten op mijn eigen bestelling en de terrrrrrrrrrrring wat zagen de gerechten die voorbij kwamen in de tussentijd er goed en lekker uit zeg!
pi_128404452
Laatste Lowlands is lang geleden, herinner me vooral dat ik heul ver moest lopen voor koffie en wat te vreten en dat dat superkut was.
pi_128404577
Lowlands zal voor mij ook wel een beetje een mentaal turning point zijn. De laatste keer dat ik er was was ik op m'n allerdikst, want ben de week erna begonnen aan mijn dieet. Dat wist ik toen al, dat ik zou beginnen de week erna, dus heb toen alles gegeten wat ik nog wilde eten voor ik mezelf restricties zou opleggen. En nu dus 'met een nieuw leven' erheen. En een nieuw gewicht. Ik mag dit jaar op campingstoeltjes zitten zonder bang te zijn dat ze doorzakken :D!!!!
pi_128404653
Dan was je vorige Lowlands toch een mentaal turningpoint? *O*

Maar mooi gelukt om je fysiek in het jaar er na om te turnen *O*
pi_128404654
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Lowlands zal voor mij ook wel een beetje een mentaal turning point zijn. De laatste keer dat ik er was was ik op m'n allerdikst, want ben de week erna begonnen aan mijn dieet. Dat wist ik toen al, dat ik zou beginnen de week erna, dus heb toen alles gegeten wat ik nog wilde eten voor ik mezelf restricties zou opleggen. En nu dus 'met een nieuw leven' erheen. En een nieuw gewicht. Ik mag dit jaar op campingstoeltjes zitten zonder bang te zijn dat ze doorzakken :D!!!!
*O*

Mijn laatste Lowlands was 2007. Toen was ik zo'n 15 kg lichter dan nu I guess.
pi_128404722
Ik ben een diehard, dit wordt mijn 12e x ;).

Ja, eigenlijk was vorig jaar een mentaal turning point, maar het is dit jaar iig een soort van 'kijk mij nou veranderd zijn' momentje ;). Bovendien ben ik een sentimentele trut dus vind ik het mooi om er dan ff bij stil te staan :P
pi_128404829
Het wordt mijn 3e lowlands.

In 2007 heb ik uren met een EHBO'er gewacht tot het laat genoeg was om (maandag) te vertrekken en zijn dienst erop zat. Ik was toen een meisje dat enorm met zichzelf in de knoop zat, en hij een papa die zich enorm zorgen maakte om zijn zoon. Werd een heel bijzonder gesprek, met tranen, lachen, alles.

Ik heb hem beloofd dat de volgende keer als ik op Lowlands zou zijn, het veel beter met me zou gaan. Dat is zo en ik wil daar ook graag bij stilstaan, dus ik ben ook een sentimentele trut.
pi_128404866
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Het wordt mijn 3e lowlands.

In 2007 heb ik uren met een EHBO'er gewacht tot het laat genoeg was om (maandag) te vertrekken en zijn dienst erop zat. Ik was toen een meisje dat enorm met zichzelf in de knoop zat, en hij een papa die zich enorm zorgen maakte om zijn zoon. Werd een heel bijzonder gesprek, met tranen, lachen, alles.

Ik heb hem beloofd dat de volgende keer als ik op Lowlands zou zijn, het veel beter met me zou gaan. Dat is zo en ik wil daar ook graag bij stilstaan, dus ik ben ook een sentimentele trut.
Dat is een lief verhaal! Fijn! Misschien komen jullie elkaar tegen!
pi_128404907
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat is een lief verhaal! Fijn! Misschien komen jullie elkaar tegen!
Ja, het was heel fijn en heel bijzonder. O+
Ergens hoop ik het wel, dat ik hem tegenkom, was wel de afspraak. ;)

Ik ga mijn nagels lakken, meer wijn drinken en zo nog even de stad in.
pi_128405058
Ik ga slapen zo. Morgen om 8 uur werken :)
pi_128408388
Lief verhaal, Lonaa! En Zeester ook :Y Dus allebei een bijzondere herinnering aan Lowlands, leuk zeg.

Er staan luxe lunchpakketen in onze koelkast en 1 is er voor mij. En het ziet er allemaal zo lekker uit :@ Heb wel gewoon eten meegebracht voor vannacht, maar stiekem heb ik ook wel zin in de lekkere dingen in het lunchpakket (behalve dan de borrelnootjes, dat lijkt me geen goed plan). Waarom staan die dingen er, vooral nu ik vandaag zo'n trek had in van alles en nog wat en gelukkig geen troep in huis had. Maar wel op het werk dus 8-)
pi_128408430
Oh, je zit in je nachtdienst he?
Heb je dan niet sowieso meer zin in eten?
pi_128408534
Nee, dat valt wel mee. Normaal eet ik een gewone lunch zoals altijd om 1 uur en dan weer om 5 uur nog iets als kwark met fruit.

Nu staat er in de koelkast voor mij: luxe broodje mozarella/gedroogde tomaat, luxe broodje eiersalade, krentenbol met kaas, flesje melk, flesje water, flesje minute maid fruitsap, blikje coca cola, zakje borrelnootjes, bakje fruitsalade, pepermuntjes, hero b'tween big, johma huzarensalade klein, gehaktbal en een appel.

(zijn er mensen die zoveel eten op het werk?!)
pi_128408591
Wauw. :')
pi_128408596
Krentenbol met kaas. :9
pi_128408628
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef Lonaa het volgende:
Krentenbol met kaas. :9
En een laag margarine 8-)
pi_128408639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En een laag margarine 8-)
Bah. :{
pi_128408655
Het is allemaal van dat voedsel wat ik eigenlijk echt niet meer eet 8)7
Behalve dan de appel, de fruitsalade (aardbeien met meloen zo te zien) en het flesje water (flesje water heb ik al op). Oh, de melk is ook wel ok natuurlijk.
pi_128408695
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Het is allemaal van dat voedsel wat ik eigenlijk echt niet meer eet 8)7
Behalve dan de appel, de fruitsalade (aardbeien met meloen zo te zien) en het flesje water (flesje water heb ik al op). Oh, de melk is ook wel ok natuurlijk.
Ik hou niet van melk, verder ben ik het met je eens, maar krentenbollen :9, kaas :9 en zelfgemaakte eiersalade gaan er wel in O+
pi_128408770
Dit zal wel geen zelfgemaakte eiersalade zijn, anders had ik er ook niets op tegen 8-) Ik kan heerlijke eiersalade maken (zonder er suiker aan toe te voegen :') ).
  zondag 30 juni 2013 @ 00:01:16 #147
217702 Lonaa
Honger!
pi_128408856
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Dit zal wel geen zelfgemaakte eiersalade zijn, anders had ik er ook niets op tegen 8-) Ik kan heerlijke eiersalade maken (zonder er suiker aan toe te voegen :') ).
Suiker? wtf?
Ik snap niet dat mensen suiker in zelfgemaakte salades doen. Waaaaaaaaarom doe je dat?
  zondag 30 juni 2013 @ 00:02:26 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128408899
Woei! Vandaag op zich een hele goeie dag! Mooi binnen de lijntjes, toen uit eten, een artisjok als voorafje en het hoofdgerecht viel HEEL erg tegen, heb uiteindelijk een soort van kipfilet op, 2 asperges, 1 hapje mozzarella en 1 kwart gedroogd tomaatje. De pasta die er bij hoorde was echt niet lekker dus die heb ik laten staan en als nagerecht ben ik voor het kaasplankje gegaan. Wel de drie sneetjes brood opgegeten. Want honger wegens vieze pasta.

Alleen miste ik toen de bus en was er dom gedoe op het station en ik had de pest erin over net niet-lekkere eten en toen heb ik mezelf op een ijsje getrakteerd. :@
pi_128409193
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Lonaa het volgende:
Suiker? wtf?
Ik snap niet dat mensen suiker in zelfgemaakte salades doen. Waaaaaaaaarom doe je dat?
Nee, ik bedoel dat in de bakjes in de supermarkt altijd suiker zit toegevoegd :P

Wat jammer BE, dat het zo tegen viel :o Was de kipfilet wel lekker klaar gemaakt? En een ijsje ipv pasta heeft vast veel minder kcals, dus zo'n ramp is dat niet.
  zondag 30 juni 2013 @ 00:11:17 #150
217702 Lonaa
Honger!
pi_128409227
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat in de bakjes in de supermarkt altijd suiker zit toegevoegd :P

Wat jammer BE, dat het zo tegen viel :o Was de kipfilet wel lekker klaar gemaakt? En een ijsje ipv pasta heeft vast veel minder kcals, dus zo'n ramp is dat niet.
Oh, ja, nou, die koop ik dus nooit. Maak altijd alles zelf :P
pi_128409376
_O- _O- Als ik alles uit het lunchpakket (LUNCH) op zou eten dan krijg ik 2350 kcal binnen _O- _O-
  zondag 30 juni 2013 @ 00:17:41 #152
217702 Lonaa
Honger!
pi_128409428
Goffer _O-
pi_128409442
Huzarensalade, gehaktbal en borrelnootjes hakken er al flink in :D
  zondag 30 juni 2013 @ 00:20:42 #154
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128409509
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Huzarensalade, gehaktbal en borrelnootjes hakken er al flink in :D
Dat is gewoon nog vreemder dan de kroketten die standaard wel bij iedere cursus-lunch aanwezig lijken te zijn :P
  zondag 30 juni 2013 @ 00:23:12 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_128409603
Wat moet je nou met borrelnootjes tijdens je lunch?
pi_128409614
quote:
17s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is gewoon nog vreemder dan de kroketten die standaard wel bij iedere cursus-lunch aanwezig lijken te zijn :P
Dit is voor de hele nacht hè. Maar dan nog.
  zondag 30 juni 2013 @ 00:38:14 #157
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128410098
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is voor de hele nacht hè. Maar dan nog.
Hoe lang duurt je dienst?
pi_128410234
quote:
17s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:38 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe lang duurt je dienst?
Precies 8 uur.
pi_128411346
Zo, ik zit gewoon aan mijn eigen lunch en die in de koelkast laat ik maar voor wat het is.
Nu heb ik salade van spinazie, rode biet, zwarte bonen, tomaat en cottage cheese 8-) Veel lekkerder natuurlijk dan kleffe fabrieksbroodjes en zo.
  zondag 30 juni 2013 @ 08:40:30 #160
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128413590
Kroketten :9
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128413593
Van de hele lunchbox alleen krentenbolletje met kaas opgepeuzeld *O* (en zelfs nog het overschot van de margarine afgehaald...dat was echt een boel vieze margarine!)

Goedemorgen :W
pi_128413606
En weer naar de sportschool. Toch weer +20 minuten fietsen extra op deze manier 8-)
  zondag 30 juni 2013 @ 08:43:33 #163
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128413608
Knap Isa, ik had ws alles opgegeten :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 08:56:33 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128413672
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 08:43 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, dat bedacht ik me ook. :Y

Hier veeeeel te weinig geslapen waardoor ik de hele ochtend al tegen mezelf mantra dat ik geen honger heb maar dat ik alleen maar moe ben.
Er staat een bak brinta :9 voor mijn neus en nog heb ik de neiging naar de kast te lopen voor koekjes. :+

Ik moet maar even kijken of ik ergens tijd kan vinden voor een tukkie nog vandaag. Vanmiddag een verjaadag, maar daar ben ik verder niet bang voor.
pi_128413796
Mijn wekker ging vanmorgen om half 8. Vriend moest werken en ik ging z'n brood smeren (anders moet hij nog vroeger opstaan waardoor ik toch wakker word). Of hij zou toch niet eten. Gister was hij ook gaan werken en had hij pas om 4 uur 's middags iets gegeten. :X

Dus heb nu 4 beschuitjes met aardbeien op en vanmiddag weer eventjes (voor het eerst alleen :P) naar de sportschool. Lekker schaatsen. :D
pi_128414096
Ooooh de ironie... Bijna weer terug op de 80, waardoor ik voor het eerst in lange tijd (zeker een jaar) weer durf te denken dat terug naar mijn ATL een optie is (78) en doorrrrrrrrrrrr misschien ook nog wel, heb ik volgende week 4 etentjes en een borrel staan :'). Ik ga wel proberen het verstandig aan te pakken en zoals ik er nu over denk, hou ik zelfs die borrel braaf, maar dat is wel weer bizar veel gewoon allemaal :')

Nou ja ik ga iig mijn dagen overdag keurig in de pas lopen, tot en met zaterdag geen alcohol (hoera voor overal met de auto naar toe *O* ) en zaterdag staat een dinertje gepland waar ik al langer dan aan half jaar naar uitkijk, dus daar ga ik alles wat ze me voorzetten opeten en -drinken tot de laatste kruimel/drup :9~

Dan hoop ik dat de schade beperkt blijft, maar dat ik volgende week doorschiet naar onder de 80 lijkt me onwaarschijnlijk :')
  zondag 30 juni 2013 @ 10:20:17 #167
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_128414302
Ik doe vanaf vandaag weer echt volledig mee. Mijn gewicht ging weer omhoog ipv ver omlaag :(
stupidity has become as common as common sense was before
pi_128414317
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 08:43 schreef _Dido_ het volgende:
Uitrekenen hoeveel kcal het bij elkaar was hielp enorm _O-

Oef, gewicht toegevoegd in de sportschool en dat voelde ik wel. Ik voel me af en toe zo'n zwakkeling :')
pi_128414367
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oef, gewicht toegevoegd in de sportschool en dat voelde ik wel. Ik voel me af en toe zo'n zwakkeling :')
Ik voel me ook echt zo stom als ik een oefening soms nog met een kilo doe, voel me uberhaupt altijd een beetje stom als ik tussen die bb'ers sta in het krachthonk. Maar we doen het toch maar wel gewoon!

Ik probeer meestal ook smorgens te gaan nu dan lopen er meestal wat andere types rond in de sportschool die daarbij ook nog een behulpzaam zijn en je dingen willen leren.

Hier gaat het met eten trouwens echt but, had voor vandaag alles gepland, hadden mijn schoonouders gisteren nog bergen vlees over bij de BBQ dat niet terug de vriezer in kon.. Dus nu vanavond weer BBQ'en.
Met sporten gaat het wel goed. Nu van de week beide, en dan ben ik gelukkig!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128414376
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer zwak? Je bouwt toch iets op? Een beetje heen en weer hanessen op een niveau dat je niet voelt kan iedereen wel. Het is juist de bedoeling jezelf steeds iets verder te pushen en onvermijdelijk dat je het voelt.

Je bent na je nachtdienst gaan sporten en noemt jezelf zwak :') Gurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl :{w
pi_128414502
Sorry, DP en J0ycie88 :@ Jullie hebben ook wel gelijk :@ We doen het maar mooi (en nog na een nachtdienst ook).

Er is meestal op zondagochtend helemaal niemand in het kracht gedeelte. Wat wel prettig is, want ik heb mezelf voorgenomen chin ups te leren en ik kan er welgeteld 0. Maar volgens een website maakt je gewicht niets uit (right :') ) en kan iedereen er binnen een maand 1 als je het maar steeds probeert. Nou, vooruit, ik wil dat wel uittesten. Maar dan bungel ik dus zonder enig resultaat en dat doe ik maar niet als er anderen kijken _O-

BBQ met dit weer :o Daar is het toch helemaal geen weer voor! Jammer dat het niet weer in de diepvries kan.
pi_128414903
Wat is een chin up?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128414972
Aan zo'n stang hangen en dan je kin boven de stang weten te trekken.
pi_128414979
Mad seksie om tegenaan te kijken als mannen dat doen overigens :9~

ghihih, toen ik nog enthousiast sportte was er echt een kloteapparaat waarop ik precies op die stang uitkeek. Ondanks dat het een teringoefening was deed ik hem best vaak :')
pi_128415378
Ik durf niet te beginnen met Jillian in de angst dat mijn onderburen me het gebouw uit willen zetten :@

Is Jullian overigens het zusje van Sarah Silverman?

[ Bericht 13% gewijzigd door DancingPhoebe op 30-06-2013 11:58:02 ]
pi_128416105
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, DP en J0ycie88 :@ Jullie hebben ook wel gelijk :@ We doen het maar mooi (en nog na een nachtdienst ook).

Er is meestal op zondagochtend helemaal niemand in het kracht gedeelte. Wat wel prettig is, want ik heb mezelf voorgenomen chin ups te leren en ik kan er welgeteld 0. Maar volgens een website maakt je gewicht niets uit (right :') ) en kan iedereen er binnen een maand 1 als je het maar steeds probeert. Nou, vooruit, ik wil dat wel uittesten. Maar dan bungel ik dus zonder enig resultaat en dat doe ik maar niet als er anderen kijken _O-

BBQ met dit weer :o Daar is het toch helemaal geen weer voor! Jammer dat het niet weer in de diepvries kan.
Is ook niet echt mijn idee BBQ'en in dit weer maar gisteren een BBQ gehad met oude buren van mijn vriend en die staat altijd vast gepland. Dus de tent op en BBQ. Maar er is zoveel over.

Ik had stiekem liever mijn aardappeltjes uit de oven met sperziebonen en varkenshaasje gegeten...

Wilde schoonmaken vandaag maar dat gaat hem niet worden. Dus we een beetje oud papier opgeruimd, bed afgehaald en wasje draaien. Morgen weer een dag.. en dinsdag en woensdag en donderdag en vrijdag.......
  zondag 30 juni 2013 @ 12:43:05 #177
217702 Lonaa
Honger!
pi_128416831
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf niet te beginnen met Jillian in de angst dat mijn onderburen me het gebouw uit willen zetten :@

Is Jullian overigens het zusje van Sarah Silverman?
Ik ben altijd bang dat mijn buren/bovenburen komen klagen. Ik doe het dus ook niet. :@

Gisteren liters wijn gehad, geen hoofdpijn, moe, gedanst en batterijen van de weegschaal leeg. Kutzooi.
pi_128417611
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang dat mijn buren/bovenburen komen klagen. Ik doe het dus ook niet. :@

Gisteren liters wijn gehad, geen hoofdpijn, moe, gedanst en batterijen van de weegschaal leeg. Kutzooi.
Ik zou na de liters wijn niet of de weegschaal gaan staan.. Ik merk dat ik hem sowieso heel makkelijk kan negeren de afgelopen dagen/weken..
  zondag 30 juni 2013 @ 13:17:06 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128417650
Woop, net eindelijk weer lesje Jillian gedaan en dan vanavond nog rondje hardlopen.
Ik ben er weer een beetje qua energielevel! *O*
Deze week wel beetje rustig aan want as zaterdag ga ik een officiele loop doen met wat mensen uit het hardlooptopic en dan moet ik wel een beetje energie hebben zeg maar. ;)

Lijstje v gisteren:
O: Brinta
T: kwark me blauwe bessen
L: 2bh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas 30+, bekertje melk
T: 1 rode paprika, 1 appel, 1 koffiekoekje
D: 2 kleine stokbroodjes m tapenade, 1 artisjok, 1 kip m klein beetje pesto, 1 hap mozzarella, 4 stukjes kaas, 3 sneetjes brood
T: 1 magnum almond

Lijstje v vandaag:
T: mini-kapje pindakaas
S: Jillian level 2
L: 1 platte perzik, 2 gekookte eitjes op 2 boterhammen, 1 bh 30+ geitenkaas
T: niks want verjaardag of anders hopelijk wat tomaatjes en zulks
D: vegetarische enchilada's
S: 6-7km hardlopen
T: kwark m blauwe bessen

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 30-06-2013 13:36:29 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 13:19:47 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_128417727
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou na de liters wijn niet of de weegschaal gaan staan.. Ik merk dat ik hem sowieso heel makkelijk kan negeren de afgelopen dagen/weken..
Ik heb er wel rekening mee gehouden, dat ik wijn zou drinken. Dus meer bewegen en andere keuzes maken.
pi_128417958
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb er wel rekening mee gehouden, dat ik wijn zou drinken. Dus meer bewegen en andere keuzes maken.
Ja maar toch, ik merk altijd dat ik dan toch vocht vast houd..

En sowieso vind ik het wel goed dat je wel bewust hebt gekozen!

Hier al het eten voor volgende week al in huis, en de eetplanning is klaar dus gaat goedkomen!
Heb lekkere kersjes en witte druiven in huis en aardbeitjes en appels. Stiekem vind ik het fijn dat ik vrij ben komende week en vriendlief weer werken is. Even normale structuur zodat ik daar op door kan bouwen.
  zondag 30 juni 2013 @ 13:28:58 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_128417996
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja maar toch, ik merk altijd dat ik dan toch vocht vast houd..

En sowieso vind ik het wel goed dat je wel bewust hebt gekozen!

Hier al het eten voor volgende week al in huis, en de eetplanning is klaar dus gaat goedkomen!
Heb lekkere kersjes en witte druiven in huis en aardbeitjes en appels. Stiekem vind ik het fijn dat ik vrij ben komende week en vriendlief weer werken is. Even normale structuur zodat ik daar op door kan bouwen.
Dat idee heb ik niet. Ga zo even op de weegschaal staan (hij schijnt het weer te doen nadat vriendlief er een klap op gegeven heeft)

Ik heb heul veul boodschappen in huis, maar de weekplanning wilde niet zo gisteren.

Vandaag ga ik iig iets met veel aardbeien eten. En courgette.
pi_128418190
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:

Methode om pull ups en chin ups op te bouwen.
pi_128418241
Courgette O+ Aardbeien O+

Ik ga me zo eens opnieuw omhoog hijsen om me aan t kleden (het gaat steeds makkelijker).

Weet iemand waar je goedkoop een gymmatje kunt scoren? Aangezien ik wat oefeningen ook thuis wil gaan doen lijkt me dat wel fijn.
  zondag 30 juni 2013 @ 15:08:05 #185
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_128421051
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:

Weet iemand waar je goedkoop een gymmatje kunt scoren? Aangezien ik wat oefeningen ook thuis wil gaan doen lijkt me dat wel fijn.
gemiddelde sportwinkel heeft ze vaak wel. Ik heb er 1 voor 20 euro, maar dat was dan een duurder ding.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_128421470
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Courgette O+ Aardbeien O+

Ik ga me zo eens opnieuw omhoog hijsen om me aan t kleden (het gaat steeds makkelijker).

action
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128430629
Leuk programma op tv over ongezond voedsel en hoe de industrie duidelijke info probeert tegen te houden.
Focus op 2.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128430753
The paradox of low fat food and high fat people :D
pi_128431151
Ik heb weer hard gewerkt vandaag. Het was opeens mooi weer, dus lekker veel mensen op ons terras en zelf in m'n pauzes ook heerlijk buiten gezeten. Was geen verkeerd werkdagje (en 18 euro fooi mee naar huis :D)
pi_128431856
Ik heb vandaag een zomer abonnement bij de sportschool afgesloten :D Zin om vanaf komende week lekker veel te gaan sporten. Daar geniet ik altijd echt van in de zomervakantie.

Qua eten ook een goede dag gehad. M'n vriend wil ook een paar kilo kwijt (stuk minder dan ik, maar toch), dus doen we het samen en dat vind ik echt een hele motivatie!
  zondag 30 juni 2013 @ 20:44:19 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128432321
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:04 schreef Vanyel het volgende:
The paradox of low fat food and high fat people :D
Vanavond was het derde en laatste deel van The Men Who Made Us Fat uitgezonden, er loopt ook een topic over: LIF / Suiker in voedsel.

Heb de eerste en laatste nog niet gezien, ga ik zeker binnenkort kijken. Vorige week ging het over hoe wetenschappers gewoon monddood gelobby'd werden als ze iets aantoonden dat slecht was voor de suikerindustrie.
Spoilers!
pi_128433956
Leuk, dank.
pi_128434084
Ik ga deze week langs de sportschool.... heus :Y
  zondag 30 juni 2013 @ 21:52:35 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128436116
De verjaardag ging supergoed! *O*
1 klein handje nootjes en 1 toastje, that's all! *)
Net 7,5km hardgelopen, vanmiddag al een lesje Jillian gedaan, gaat weer lekker zo. :Y
  zondag 30 juni 2013 @ 22:05:58 #195
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128436952
Ben ik weer.

Het ging een paar dagen niet zo lekker, dus ook weinig hier gekeken.
Donderdag uit eten geweest met de schoonouders. Heerlijk gegeten maar eigenlijk veel te veel. Wel aardappeltjes/rijst/pasta laten staan en vooral lekkere stukjes vlees/vis en salade gegeten (was zo'n all you can eat-vreetschuur)
Vrijdag gewoon een rotdag gehad. 's Morgens kind in de regen naar school voor de laatste schooldag, Konden niet bij de playbackshow kijken, want die werd binnen gehouden ipv op het plein. Om 12 uur zouden ze uit zijn en stond ik in de stromende regen met een strontchagrijnige peuter te wachten. Kwamen ze pas om 12.30 naar buiten! 's avonds nergens geen zin meer in en dus maar friet gegeten.
Gisteren ging het wel goed, zelfs nog gesport.

Vandaag gewogen en slechts 200 gram afgevallen deze week. Dus maar weer de schouders eronder en ervoor gaan. Ook naar Decathlon geweest voor een matje en dumbells van 0.5 kg en vanavond mijn eerste lesje Jillian gedaan. Pittig, maar wel leuk!

Lijstje voor vandaag:
O: 4 afbakpistoletjes, 2 met kaas 30+ en 2 met rauwe ham
L: geen vanwege late en grote O
T: Sultana Knapperrtjes Kokos, pakje van 3, flesje Vitaminwater
B: flinke wandeling in het bos met J. en de kinderen
D: Sperzieboontjes met spekjes, bbqkrieltjes en grillburger
B: Jillian level 1
T: Griekse yoghurt 0%

Morgen mijn eerste werkdag sinds 6,5 maand! En daar ga ik lekker op de fiets naartoe. Eerst Eline afzetten op het kdv en dan doorfietsen naar het hotel.
  maandag 1 juli 2013 @ 08:43:35 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128449122
Joehoe! Ladies! (en de enkele heer) Het is maandag hoor! We mogen weer allemaal WOGgen! :Y

Mijn lijstje van vandaag:

T: Roggebrood m kaas, halve paprika
L: 1 bh ossenworst, 1bh geitenkaas 30+, halve paprika
T: kwark m bessen
D: Dahlsoup
T: wrsch niks wegens lange ouderavond

Gisteren op een verjaardag naast iemand die 9kg afgevallen was mbv Sonja. Op zich prima natuurlijk, good for her enzo, maar ze bleef maar volhouden hoe belangrijk variatie was en dat het zo fijn was dat X nu ook elke ochtend af wisselde.
Ik gaf aan dat ik al jaren 's ochtends alleen maar Brinta eet, nou dat was niet goed hoor. Toen ik daarna zei dat ik toch inmiddels 32kg afgevallen was werd ze stil. :') :D
pi_128449180
Ik ga ook naar lowlands! Volgens de planning ben ik dan 12 kilo lichter, dus reden voor een feestje. Met de hoeveelheid bewegen die ik daar ga doen zal het ook wel loslopen met het eten. En er zijn inderdaad veel gezonde opties.

Ik heb het nu moeilijk met geen cappuchino drinken, ik begin vandaag met mijn tentamens :(
pi_128449225
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe! Ladies! (en de enkele heer) Het is maandag hoor! We mogen weer allemaal WOGgen! :Y

Mijn lijstje van vandaag:

T: Roggebrood m kaas, halve paprika
L: 1 bh ossenworst, 1bh geitenkaas 30+, halve paprika
T: kwark m bessen
D: Dahlsoup
T: wrsch niks wegens lange ouderavond

Gisteren op een verjaardag naast iemand die 9kg afgevallen was mbv Sonja. Op zich prima natuurlijk, good for her enzo, maar ze bleef maar volhouden hoe belangrijk variatie was en dat het zo fijn was dat X nu ook elke ochtend af wisselde.
Ik gaf aan dat ik al jaren 's ochtends alleen maar Brinta eet, nou dat was niet goed hoor. Toen ik daarna zei dat ik toch inmiddels 32kg afgevallen was werd ze stil. :') :D
Oh Sonjawijsheden O+
WOGgen? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')