abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128404398
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Zeester het volgende:

[..]

Wie weet, tegen die tijd :D
*O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128404399
Wat tof is aan Lowlands is dat er ook wel normale keuzes te maken zijn. Het was een aantal jaar flink ingekakt, maar vorig jaar stond er zowaar een Jamie Oliver stand. Ik moest even wachten op mijn eigen bestelling en de terrrrrrrrrrrring wat zagen de gerechten die voorbij kwamen in de tussentijd er goed en lekker uit zeg!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128404452
Laatste Lowlands is lang geleden, herinner me vooral dat ik heul ver moest lopen voor koffie en wat te vreten en dat dat superkut was.
pi_128404577
Lowlands zal voor mij ook wel een beetje een mentaal turning point zijn. De laatste keer dat ik er was was ik op m'n allerdikst, want ben de week erna begonnen aan mijn dieet. Dat wist ik toen al, dat ik zou beginnen de week erna, dus heb toen alles gegeten wat ik nog wilde eten voor ik mezelf restricties zou opleggen. En nu dus 'met een nieuw leven' erheen. En een nieuw gewicht. Ik mag dit jaar op campingstoeltjes zitten zonder bang te zijn dat ze doorzakken :D!!!!
pi_128404653
Dan was je vorige Lowlands toch een mentaal turningpoint? *O*

Maar mooi gelukt om je fysiek in het jaar er na om te turnen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128404654
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
Lowlands zal voor mij ook wel een beetje een mentaal turning point zijn. De laatste keer dat ik er was was ik op m'n allerdikst, want ben de week erna begonnen aan mijn dieet. Dat wist ik toen al, dat ik zou beginnen de week erna, dus heb toen alles gegeten wat ik nog wilde eten voor ik mezelf restricties zou opleggen. En nu dus 'met een nieuw leven' erheen. En een nieuw gewicht. Ik mag dit jaar op campingstoeltjes zitten zonder bang te zijn dat ze doorzakken :D!!!!
*O*

Mijn laatste Lowlands was 2007. Toen was ik zo'n 15 kg lichter dan nu I guess.
pi_128404722
Ik ben een diehard, dit wordt mijn 12e x ;).

Ja, eigenlijk was vorig jaar een mentaal turning point, maar het is dit jaar iig een soort van 'kijk mij nou veranderd zijn' momentje ;). Bovendien ben ik een sentimentele trut dus vind ik het mooi om er dan ff bij stil te staan :P
pi_128404829
Het wordt mijn 3e lowlands.

In 2007 heb ik uren met een EHBO'er gewacht tot het laat genoeg was om (maandag) te vertrekken en zijn dienst erop zat. Ik was toen een meisje dat enorm met zichzelf in de knoop zat, en hij een papa die zich enorm zorgen maakte om zijn zoon. Werd een heel bijzonder gesprek, met tranen, lachen, alles.

Ik heb hem beloofd dat de volgende keer als ik op Lowlands zou zijn, het veel beter met me zou gaan. Dat is zo en ik wil daar ook graag bij stilstaan, dus ik ben ook een sentimentele trut.
pi_128404866
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Het wordt mijn 3e lowlands.

In 2007 heb ik uren met een EHBO'er gewacht tot het laat genoeg was om (maandag) te vertrekken en zijn dienst erop zat. Ik was toen een meisje dat enorm met zichzelf in de knoop zat, en hij een papa die zich enorm zorgen maakte om zijn zoon. Werd een heel bijzonder gesprek, met tranen, lachen, alles.

Ik heb hem beloofd dat de volgende keer als ik op Lowlands zou zijn, het veel beter met me zou gaan. Dat is zo en ik wil daar ook graag bij stilstaan, dus ik ben ook een sentimentele trut.
Dat is een lief verhaal! Fijn! Misschien komen jullie elkaar tegen!
pi_128404907
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat is een lief verhaal! Fijn! Misschien komen jullie elkaar tegen!
Ja, het was heel fijn en heel bijzonder. O+
Ergens hoop ik het wel, dat ik hem tegenkom, was wel de afspraak. ;)

Ik ga mijn nagels lakken, meer wijn drinken en zo nog even de stad in.
pi_128405058
Ik ga slapen zo. Morgen om 8 uur werken :)
pi_128408388
Lief verhaal, Lonaa! En Zeester ook :Y Dus allebei een bijzondere herinnering aan Lowlands, leuk zeg.

Er staan luxe lunchpakketen in onze koelkast en 1 is er voor mij. En het ziet er allemaal zo lekker uit :@ Heb wel gewoon eten meegebracht voor vannacht, maar stiekem heb ik ook wel zin in de lekkere dingen in het lunchpakket (behalve dan de borrelnootjes, dat lijkt me geen goed plan). Waarom staan die dingen er, vooral nu ik vandaag zo'n trek had in van alles en nog wat en gelukkig geen troep in huis had. Maar wel op het werk dus 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128408430
Oh, je zit in je nachtdienst he?
Heb je dan niet sowieso meer zin in eten?
pi_128408534
Nee, dat valt wel mee. Normaal eet ik een gewone lunch zoals altijd om 1 uur en dan weer om 5 uur nog iets als kwark met fruit.

Nu staat er in de koelkast voor mij: luxe broodje mozarella/gedroogde tomaat, luxe broodje eiersalade, krentenbol met kaas, flesje melk, flesje water, flesje minute maid fruitsap, blikje coca cola, zakje borrelnootjes, bakje fruitsalade, pepermuntjes, hero b'tween big, johma huzarensalade klein, gehaktbal en een appel.

(zijn er mensen die zoveel eten op het werk?!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128408591
Wauw. :')
pi_128408596
Krentenbol met kaas. :9
pi_128408628
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef Lonaa het volgende:
Krentenbol met kaas. :9
En een laag margarine 8-)
pi_128408639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En een laag margarine 8-)
Bah. :{
pi_128408655
Het is allemaal van dat voedsel wat ik eigenlijk echt niet meer eet 8)7
Behalve dan de appel, de fruitsalade (aardbeien met meloen zo te zien) en het flesje water (flesje water heb ik al op). Oh, de melk is ook wel ok natuurlijk.
pi_128408695
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Het is allemaal van dat voedsel wat ik eigenlijk echt niet meer eet 8)7
Behalve dan de appel, de fruitsalade (aardbeien met meloen zo te zien) en het flesje water (flesje water heb ik al op). Oh, de melk is ook wel ok natuurlijk.
Ik hou niet van melk, verder ben ik het met je eens, maar krentenbollen :9, kaas :9 en zelfgemaakte eiersalade gaan er wel in O+
pi_128408770
Dit zal wel geen zelfgemaakte eiersalade zijn, anders had ik er ook niets op tegen 8-) Ik kan heerlijke eiersalade maken (zonder er suiker aan toe te voegen :') ).
  zondag 30 juni 2013 @ 00:01:16 #147
217702 Lonaa
Honger!
pi_128408856
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Dit zal wel geen zelfgemaakte eiersalade zijn, anders had ik er ook niets op tegen 8-) Ik kan heerlijke eiersalade maken (zonder er suiker aan toe te voegen :') ).
Suiker? wtf?
Ik snap niet dat mensen suiker in zelfgemaakte salades doen. Waaaaaaaaarom doe je dat?
  zondag 30 juni 2013 @ 00:02:26 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128408899
Woei! Vandaag op zich een hele goeie dag! Mooi binnen de lijntjes, toen uit eten, een artisjok als voorafje en het hoofdgerecht viel HEEL erg tegen, heb uiteindelijk een soort van kipfilet op, 2 asperges, 1 hapje mozzarella en 1 kwart gedroogd tomaatje. De pasta die er bij hoorde was echt niet lekker dus die heb ik laten staan en als nagerecht ben ik voor het kaasplankje gegaan. Wel de drie sneetjes brood opgegeten. Want honger wegens vieze pasta.

Alleen miste ik toen de bus en was er dom gedoe op het station en ik had de pest erin over net niet-lekkere eten en toen heb ik mezelf op een ijsje getrakteerd. :@
pi_128409193
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Lonaa het volgende:
Suiker? wtf?
Ik snap niet dat mensen suiker in zelfgemaakte salades doen. Waaaaaaaaarom doe je dat?
Nee, ik bedoel dat in de bakjes in de supermarkt altijd suiker zit toegevoegd :P

Wat jammer BE, dat het zo tegen viel :o Was de kipfilet wel lekker klaar gemaakt? En een ijsje ipv pasta heeft vast veel minder kcals, dus zo'n ramp is dat niet.
  zondag 30 juni 2013 @ 00:11:17 #150
217702 Lonaa
Honger!
pi_128409227
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat in de bakjes in de supermarkt altijd suiker zit toegevoegd :P

Wat jammer BE, dat het zo tegen viel :o Was de kipfilet wel lekker klaar gemaakt? En een ijsje ipv pasta heeft vast veel minder kcals, dus zo'n ramp is dat niet.
Oh, ja, nou, die koop ik dus nooit. Maak altijd alles zelf :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')