Ik zag net dat ik voor de goedkoopste sportbh op die website 60 euro kwijt ben idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, mijn supergoede-voor-hardlopen-met cup giga-sportbh was iets van 60 euro.
Nou, weet je, 1 van de weinige merken die tot mijn maat gaan, is Ulla, en ook een sportbh van hun (zie ik net) kost 100 euro.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ook niet alleen Marlies Dekkers kopenIk heb nu overigens een shock absorber, Lonaa.
Ik ga op bed liggenMet een boek of zo. Want anders eet ik nog veel meer (en heb godzijdank verder niet echt iets ongezonds in huis, maar ik kom denk ik heel ver qua kcal met roggebrood met kaas en beschuiten met pindakaas)
miss_sly, is dit nou dat apparaat bij ons in de sportschool waar ik zo'n hekel aan heb?quote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hell, zelfs boemsen gaat na 40 minuten wel vervelen...
Wat een maf ding, zoiets heb ik zelfs nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en dit ding vind ik briljant, de Vario of zo:
[ afbeelding ]
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een maf ding, zo iets heb ik zelfs nog nooit gezien
Dat klinkt wel heel erg fijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.
Weet je het zeker? Zo op het eerste oog vind ik 'em namelijk moeilijk te onderscheiden van een crosstrainer. Maar dit is ook de eerste sportschool waar ik 'em in zie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg fijnMaar in de 3 sportscholen waar ik lid van ben geweest hadden ze zo'n apparaat niet.
Je moet er doorheen! Echt, de eerste 5/10 minuten verschrikkelijk maar daarna zit je in een goed ritme en valt het supergoed vol te houden! Ik ga nog maar 4 weken naar de sportschool (en daarvoor heb ik niet gesport) en ik kan hem na 3 keer doen al 50 minuten volhouden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind al die cardio-apparaten prima en zou er wel 40 minuten op kunnen staan, maar op dat ding hierboven vind ik 5 minuten al de hel. Het zijn een soort zijwaartse steps en die zijn zó rot als ik net squats en lunges heb gedaan. Maar ik doe het wel, want pijn is fijn. Grmbl.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Sometimes het volgende:
Meh, slechte week was / is dit. Qua score valt het nogal mee, maar qua gedrag is het bedroevend
Spanning is nog altijd een enorme trigger hier, ook als het positief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |