abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128387047
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, mijn supergoede-voor-hardlopen-met cup giga-sportbh was iets van 60 euro.
Ik zag net dat ik voor de goedkoopste sportbh op die website 60 euro kwijt ben idd.

Maar als ik een BH voor dagelijks gebruik in de winkel wil kopen (als in, speciaalzaak zeg maar) dan ben ik minimaal 100 euro kwijt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128387142
Je moet ook niet alleen Marlies Dekkers kopen 8-) Ik heb nu overigens een shock absorber, Lonaa.

Ik ga op bed liggen :') Met een boek of zo. Want anders eet ik nog veel meer (en heb godzijdank verder niet echt iets ongezonds in huis, maar ik kom denk ik heel ver qua kcal met roggebrood met kaas en beschuiten met pindakaas)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128387167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ook niet alleen Marlies Dekkers kopen 8-) Ik heb nu overigens een shock absorber, Lonaa.

Ik ga op bed liggen :') Met een boek of zo. Want anders eet ik nog veel meer (en heb godzijdank verder niet echt iets ongezonds in huis, maar ik kom denk ik heel ver qua kcal met roggebrood met kaas en beschuiten met pindakaas)
Nou, weet je, 1 van de weinige merken die tot mijn maat gaan, is Ulla, en ook een sportbh van hun (zie ik net) kost 100 euro.

Marlies Dekkers past niet. :')

Veel plezier met je boek. :)
pi_128390428
Meh, slechte week was / is dit. Qua score valt het nogal mee, maar qua gedrag is het bedroevend :')

Spanning is nog altijd een enorme trigger hier, ook als het positief is.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128390785
Boh ik had zo'n lekker ochtendje in mn eentje, met zo'n opperbest humeur en zin in van alles, dus ik dacht hop even lekker kuieren naar de stad, toeristische route genomen. En dan valt het echt weer op hoe verschrikkelijk veel verleidingen er gewoon altijd en overal zijn! En echt niet alleen slechte junkfood keuzes, maar heerlijke traiteurtjes, koffiewinkeltjes, bakkerijtjes, omnomnom. Allemaal met kwijlbaar goed in de vitrines :9~

MAAR! Ik heb een nieuwe tas *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128390953
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:59 schreef Mokkels het volgende:

dit is hem!
miss_sly, is dit nou dat apparaat bij ons in de sportschool waar ik zo'n hekel aan heb?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 13:56:39 #107
5428 crew  miss_sly
pi_128391014
Volgens mij wel, Claudia!
Ik vind het een fijn apparaat, maar ik vind geen enkel apparaat fijn genoeg om 40 minuten op te staan :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128391076
Ik vind al die cardio-apparaten prima en zou er wel 40 minuten op kunnen staan, maar op dat ding hierboven vind ik 5 minuten al de hel. Het zijn een soort zijwaartse steps en die zijn zó rot als ik net squats en lunges heb gedaan. Maar ik doe het wel, want pijn is fijn. Grmbl.
pi_128391079
Hell, zelfs boemsen gaat na 40 minuten wel vervelen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 14:00:32 #110
5428 crew  miss_sly
pi_128391111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hell, zelfs boemsen gaat na 40 minuten wel vervelen...
Precies!
Ik vind al die apparaten voor eventjes wel prima, maar 40 minuten...dan ga ik liever buiten wandelen of fietsen!
pi_128391117
Oh, en dit ding vind ik briljant, de Vario of zo:

Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 14:03:33 #112
5428 crew  miss_sly
pi_128391177
Ja, dat is een fijn apparaat, die trek ik wel aardig!
pi_128391337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en dit ding vind ik briljant, de Vario of zo:

[ afbeelding ]
Wat een maf ding, zoiets heb ik zelfs nog nooit gezien :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128391370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een maf ding, zo iets heb ik zelfs nog nooit gezien :D
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.
pi_128391524
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een soort crosstrainer, maar dan liggen de "passen" niet vast. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot die worden. Als je heel kleine stapjes maakt, is het haast een stepsmachine. Met grote halen is het meer een crosstrainer. Zo past het apparaat zich - in de diepte en hoogte - dus aan aan wat je zelf op dat moment fijn vindt.
Dat klinkt wel heel erg fijn :Y Maar in de 3 sportscholen waar ik lid van ben geweest hadden ze zo'n apparaat niet.
pi_128391542
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel erg fijn :Y Maar in de 3 sportscholen waar ik lid van ben geweest hadden ze zo'n apparaat niet.
Weet je het zeker? Zo op het eerste oog vind ik 'em namelijk moeilijk te onderscheiden van een crosstrainer. Maar dit is ook de eerste sportschool waar ik 'em in zie.
pi_128391635
Mijn sportschool gaat 3 dagen verbouwen en dus dicht. Ik ben benieuwd wat ze precies gaan doen! Ik ben welkom in een andere vestiging, maar de dichtstbijzijnde is in Groningen :7
pi_128391804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind al die cardio-apparaten prima en zou er wel 40 minuten op kunnen staan, maar op dat ding hierboven vind ik 5 minuten al de hel. Het zijn een soort zijwaartse steps en die zijn zó rot als ik net squats en lunges heb gedaan. Maar ik doe het wel, want pijn is fijn. Grmbl.
Je moet er doorheen! Echt, de eerste 5/10 minuten verschrikkelijk maar daarna zit je in een goed ritme en valt het supergoed vol te houden! Ik ga nog maar 4 weken naar de sportschool (en daarvoor heb ik niet gesport) en ik kan hem na 3 keer doen al 50 minuten volhouden. :D
pi_128400678
Eindelijk.
Hele dag in beweging geweest, weinig gegeten, eindelijk thuis.

Heleboel boodschappen, groente, fruit en geen idee wat ik ga eten.
pi_128401124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Sometimes het volgende:
Meh, slechte week was / is dit. Qua score valt het nogal mee, maar qua gedrag is het bedroevend :')

Spanning is nog altijd een enorme trigger hier, ook als het positief is.
Wat gaat er gebeuren? :D
My salvation lies in your love..
pi_128403238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:09 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren? :D
Als het meezit een nieuwe baan.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128403286
Dat zou tof zijn, Sometimes! En is ook spannend :Y

Ik ga naar mijn werk :W En dan aansluitend sporten en dan :Z
pi_128403779
Echt knap dat je na een nachtdienst gaat sporten Isa! Ik draaide vroeger ook nachtdiensten en dan was het naar huis fietsen (10 minuten ;)) me vaak al bijna teveel.

Sometimes, ik hoop dat je de baan krijgt!

Ik ben een beetje katerig aan het zijn. Ik werd vanochtend wakker in het huis van een vriendin die op vakantie is, en er was niets te eten. Vriendin zou ontbijt komen brengen en m'n telefoon was dood, dus wist niet wanneer ze zou komen/kon niet sturen dat ik ff ontbijt aan het halen was, dus heb 2 uur enorm hongerig zitten wachten.

Ik merk dat ik sinds ik aan m'n dieet ben begonnen 's ochtends echt METEEN moet eten, wat een enorme verandering is met vroeger, dan at ik gerust een paar uur nog niets. Ik denk wel dat het een teken is van een goed werkend metabolisme, maar zoals vanochtend is het soms wel echt gruwelijk irritant. En ik moet er ook ff rekening meehouden voor straks op Lowlands/het andere festival waar ik misschien heenga nog deze zomer. Krentenbollen mee dus ;)!
pi_128404248
Zeester, jij op Lowlands? Minimeet?
pi_128404324
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Zeester, jij op Lowlands? Minimeet?
Wie weet, tegen die tijd :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: