abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juni 2013 @ 00:38:14 #157
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128410098
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is voor de hele nacht hè. Maar dan nog.
Hoe lang duurt je dienst?
pi_128410234
quote:
17s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:38 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe lang duurt je dienst?
Precies 8 uur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128411346
Zo, ik zit gewoon aan mijn eigen lunch en die in de koelkast laat ik maar voor wat het is.
Nu heb ik salade van spinazie, rode biet, zwarte bonen, tomaat en cottage cheese 8-) Veel lekkerder natuurlijk dan kleffe fabrieksbroodjes en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 juni 2013 @ 08:40:30 #160
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128413590
Kroketten :9
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128413593
Van de hele lunchbox alleen krentenbolletje met kaas opgepeuzeld *O* (en zelfs nog het overschot van de margarine afgehaald...dat was echt een boel vieze margarine!)

Goedemorgen :W
pi_128413606
En weer naar de sportschool. Toch weer +20 minuten fietsen extra op deze manier 8-)
  zondag 30 juni 2013 @ 08:43:33 #163
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128413608
Knap Isa, ik had ws alles opgegeten :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 08:56:33 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128413672
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 08:43 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, dat bedacht ik me ook. :Y

Hier veeeeel te weinig geslapen waardoor ik de hele ochtend al tegen mezelf mantra dat ik geen honger heb maar dat ik alleen maar moe ben.
Er staat een bak brinta :9 voor mijn neus en nog heb ik de neiging naar de kast te lopen voor koekjes. :+

Ik moet maar even kijken of ik ergens tijd kan vinden voor een tukkie nog vandaag. Vanmiddag een verjaadag, maar daar ben ik verder niet bang voor.
pi_128413796
Mijn wekker ging vanmorgen om half 8. Vriend moest werken en ik ging z'n brood smeren (anders moet hij nog vroeger opstaan waardoor ik toch wakker word). Of hij zou toch niet eten. Gister was hij ook gaan werken en had hij pas om 4 uur 's middags iets gegeten. :X

Dus heb nu 4 beschuitjes met aardbeien op en vanmiddag weer eventjes (voor het eerst alleen :P) naar de sportschool. Lekker schaatsen. :D
pi_128414096
Ooooh de ironie... Bijna weer terug op de 80, waardoor ik voor het eerst in lange tijd (zeker een jaar) weer durf te denken dat terug naar mijn ATL een optie is (78) en doorrrrrrrrrrrr misschien ook nog wel, heb ik volgende week 4 etentjes en een borrel staan :'). Ik ga wel proberen het verstandig aan te pakken en zoals ik er nu over denk, hou ik zelfs die borrel braaf, maar dat is wel weer bizar veel gewoon allemaal :')

Nou ja ik ga iig mijn dagen overdag keurig in de pas lopen, tot en met zaterdag geen alcohol (hoera voor overal met de auto naar toe *O* ) en zaterdag staat een dinertje gepland waar ik al langer dan aan half jaar naar uitkijk, dus daar ga ik alles wat ze me voorzetten opeten en -drinken tot de laatste kruimel/drup :9~

Dan hoop ik dat de schade beperkt blijft, maar dat ik volgende week doorschiet naar onder de 80 lijkt me onwaarschijnlijk :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 30 juni 2013 @ 10:20:17 #167
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_128414302
Ik doe vanaf vandaag weer echt volledig mee. Mijn gewicht ging weer omhoog ipv ver omlaag :(
stupidity has become as common as common sense was before
pi_128414317
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 08:43 schreef _Dido_ het volgende:
Uitrekenen hoeveel kcal het bij elkaar was hielp enorm _O-

Oef, gewicht toegevoegd in de sportschool en dat voelde ik wel. Ik voel me af en toe zo'n zwakkeling :')
pi_128414367
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oef, gewicht toegevoegd in de sportschool en dat voelde ik wel. Ik voel me af en toe zo'n zwakkeling :')
Ik voel me ook echt zo stom als ik een oefening soms nog met een kilo doe, voel me uberhaupt altijd een beetje stom als ik tussen die bb'ers sta in het krachthonk. Maar we doen het toch maar wel gewoon!

Ik probeer meestal ook smorgens te gaan nu dan lopen er meestal wat andere types rond in de sportschool die daarbij ook nog een behulpzaam zijn en je dingen willen leren.

Hier gaat het met eten trouwens echt but, had voor vandaag alles gepland, hadden mijn schoonouders gisteren nog bergen vlees over bij de BBQ dat niet terug de vriezer in kon.. Dus nu vanavond weer BBQ'en.
Met sporten gaat het wel goed. Nu van de week beide, en dan ben ik gelukkig!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128414376
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer zwak? Je bouwt toch iets op? Een beetje heen en weer hanessen op een niveau dat je niet voelt kan iedereen wel. Het is juist de bedoeling jezelf steeds iets verder te pushen en onvermijdelijk dat je het voelt.

Je bent na je nachtdienst gaan sporten en noemt jezelf zwak :') Gurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl :{w
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_128414502
Sorry, DP en J0ycie88 :@ Jullie hebben ook wel gelijk :@ We doen het maar mooi (en nog na een nachtdienst ook).

Er is meestal op zondagochtend helemaal niemand in het kracht gedeelte. Wat wel prettig is, want ik heb mezelf voorgenomen chin ups te leren en ik kan er welgeteld 0. Maar volgens een website maakt je gewicht niets uit (right :') ) en kan iedereen er binnen een maand 1 als je het maar steeds probeert. Nou, vooruit, ik wil dat wel uittesten. Maar dan bungel ik dus zonder enig resultaat en dat doe ik maar niet als er anderen kijken _O-

BBQ met dit weer :o Daar is het toch helemaal geen weer voor! Jammer dat het niet weer in de diepvries kan.
pi_128414903
Wat is een chin up?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128414972
Aan zo'n stang hangen en dan je kin boven de stang weten te trekken.
pi_128414979
Mad seksie om tegenaan te kijken als mannen dat doen overigens :9~

ghihih, toen ik nog enthousiast sportte was er echt een kloteapparaat waarop ik precies op die stang uitkeek. Ondanks dat het een teringoefening was deed ik hem best vaak :')
pi_128415378
Ik durf niet te beginnen met Jillian in de angst dat mijn onderburen me het gebouw uit willen zetten :@

Is Jullian overigens het zusje van Sarah Silverman?

[ Bericht 13% gewijzigd door DancingPhoebe op 30-06-2013 11:58:02 ]
pi_128416105
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, DP en J0ycie88 :@ Jullie hebben ook wel gelijk :@ We doen het maar mooi (en nog na een nachtdienst ook).

Er is meestal op zondagochtend helemaal niemand in het kracht gedeelte. Wat wel prettig is, want ik heb mezelf voorgenomen chin ups te leren en ik kan er welgeteld 0. Maar volgens een website maakt je gewicht niets uit (right :') ) en kan iedereen er binnen een maand 1 als je het maar steeds probeert. Nou, vooruit, ik wil dat wel uittesten. Maar dan bungel ik dus zonder enig resultaat en dat doe ik maar niet als er anderen kijken _O-

BBQ met dit weer :o Daar is het toch helemaal geen weer voor! Jammer dat het niet weer in de diepvries kan.
Is ook niet echt mijn idee BBQ'en in dit weer maar gisteren een BBQ gehad met oude buren van mijn vriend en die staat altijd vast gepland. Dus de tent op en BBQ. Maar er is zoveel over.

Ik had stiekem liever mijn aardappeltjes uit de oven met sperziebonen en varkenshaasje gegeten...

Wilde schoonmaken vandaag maar dat gaat hem niet worden. Dus we een beetje oud papier opgeruimd, bed afgehaald en wasje draaien. Morgen weer een dag.. en dinsdag en woensdag en donderdag en vrijdag.......
  zondag 30 juni 2013 @ 12:43:05 #177
217702 Lonaa
Honger!
pi_128416831
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf niet te beginnen met Jillian in de angst dat mijn onderburen me het gebouw uit willen zetten :@

Is Jullian overigens het zusje van Sarah Silverman?
Ik ben altijd bang dat mijn buren/bovenburen komen klagen. Ik doe het dus ook niet. :@

Gisteren liters wijn gehad, geen hoofdpijn, moe, gedanst en batterijen van de weegschaal leeg. Kutzooi.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128417611
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang dat mijn buren/bovenburen komen klagen. Ik doe het dus ook niet. :@

Gisteren liters wijn gehad, geen hoofdpijn, moe, gedanst en batterijen van de weegschaal leeg. Kutzooi.
Ik zou na de liters wijn niet of de weegschaal gaan staan.. Ik merk dat ik hem sowieso heel makkelijk kan negeren de afgelopen dagen/weken..
  zondag 30 juni 2013 @ 13:17:06 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128417650
Woop, net eindelijk weer lesje Jillian gedaan en dan vanavond nog rondje hardlopen.
Ik ben er weer een beetje qua energielevel! *O*
Deze week wel beetje rustig aan want as zaterdag ga ik een officiele loop doen met wat mensen uit het hardlooptopic en dan moet ik wel een beetje energie hebben zeg maar. ;)

Lijstje v gisteren:
O: Brinta
T: kwark me blauwe bessen
L: 2bh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas 30+, bekertje melk
T: 1 rode paprika, 1 appel, 1 koffiekoekje
D: 2 kleine stokbroodjes m tapenade, 1 artisjok, 1 kip m klein beetje pesto, 1 hap mozzarella, 4 stukjes kaas, 3 sneetjes brood
T: 1 magnum almond

Lijstje v vandaag:
T: mini-kapje pindakaas
S: Jillian level 2
L: 1 platte perzik, 2 gekookte eitjes op 2 boterhammen, 1 bh 30+ geitenkaas
T: niks want verjaardag of anders hopelijk wat tomaatjes en zulks
D: vegetarische enchilada's
S: 6-7km hardlopen
T: kwark m blauwe bessen

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 30-06-2013 13:36:29 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 13:19:47 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_128417727
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou na de liters wijn niet of de weegschaal gaan staan.. Ik merk dat ik hem sowieso heel makkelijk kan negeren de afgelopen dagen/weken..
Ik heb er wel rekening mee gehouden, dat ik wijn zou drinken. Dus meer bewegen en andere keuzes maken.
pi_128417958
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb er wel rekening mee gehouden, dat ik wijn zou drinken. Dus meer bewegen en andere keuzes maken.
Ja maar toch, ik merk altijd dat ik dan toch vocht vast houd..

En sowieso vind ik het wel goed dat je wel bewust hebt gekozen!

Hier al het eten voor volgende week al in huis, en de eetplanning is klaar dus gaat goedkomen!
Heb lekkere kersjes en witte druiven in huis en aardbeitjes en appels. Stiekem vind ik het fijn dat ik vrij ben komende week en vriendlief weer werken is. Even normale structuur zodat ik daar op door kan bouwen.
  zondag 30 juni 2013 @ 13:28:58 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_128417996
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja maar toch, ik merk altijd dat ik dan toch vocht vast houd..

En sowieso vind ik het wel goed dat je wel bewust hebt gekozen!

Hier al het eten voor volgende week al in huis, en de eetplanning is klaar dus gaat goedkomen!
Heb lekkere kersjes en witte druiven in huis en aardbeitjes en appels. Stiekem vind ik het fijn dat ik vrij ben komende week en vriendlief weer werken is. Even normale structuur zodat ik daar op door kan bouwen.
Dat idee heb ik niet. Ga zo even op de weegschaal staan (hij schijnt het weer te doen nadat vriendlief er een klap op gegeven heeft)

Ik heb heul veul boodschappen in huis, maar de weekplanning wilde niet zo gisteren.

Vandaag ga ik iig iets met veel aardbeien eten. En courgette.
pi_128418190
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:

Methode om pull ups en chin ups op te bouwen.
My salvation lies in your love..
pi_128418241
Courgette O+ Aardbeien O+

Ik ga me zo eens opnieuw omhoog hijsen om me aan t kleden (het gaat steeds makkelijker).

Weet iemand waar je goedkoop een gymmatje kunt scoren? Aangezien ik wat oefeningen ook thuis wil gaan doen lijkt me dat wel fijn.
  zondag 30 juni 2013 @ 15:08:05 #185
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_128421051
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:

Weet iemand waar je goedkoop een gymmatje kunt scoren? Aangezien ik wat oefeningen ook thuis wil gaan doen lijkt me dat wel fijn.
gemiddelde sportwinkel heeft ze vaak wel. Ik heb er 1 voor 20 euro, maar dat was dan een duurder ding.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_128421470
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Courgette O+ Aardbeien O+

Ik ga me zo eens opnieuw omhoog hijsen om me aan t kleden (het gaat steeds makkelijker).

action
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128430629
Leuk programma op tv over ongezond voedsel en hoe de industrie duidelijke info probeert tegen te houden.
Focus op 2.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128430753
The paradox of low fat food and high fat people :D
pi_128431151
Ik heb weer hard gewerkt vandaag. Het was opeens mooi weer, dus lekker veel mensen op ons terras en zelf in m'n pauzes ook heerlijk buiten gezeten. Was geen verkeerd werkdagje (en 18 euro fooi mee naar huis :D)
pi_128431856
Ik heb vandaag een zomer abonnement bij de sportschool afgesloten :D Zin om vanaf komende week lekker veel te gaan sporten. Daar geniet ik altijd echt van in de zomervakantie.

Qua eten ook een goede dag gehad. M'n vriend wil ook een paar kilo kwijt (stuk minder dan ik, maar toch), dus doen we het samen en dat vind ik echt een hele motivatie!
  zondag 30 juni 2013 @ 20:44:19 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128432321
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:04 schreef Vanyel het volgende:
The paradox of low fat food and high fat people :D
Vanavond was het derde en laatste deel van The Men Who Made Us Fat uitgezonden, er loopt ook een topic over: LIF / Suiker in voedsel.

Heb de eerste en laatste nog niet gezien, ga ik zeker binnenkort kijken. Vorige week ging het over hoe wetenschappers gewoon monddood gelobby'd werden als ze iets aantoonden dat slecht was voor de suikerindustrie.
Spoilers!
pi_128433956
Leuk, dank.
pi_128434084
Ik ga deze week langs de sportschool.... heus :Y
  zondag 30 juni 2013 @ 21:52:35 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128436116
De verjaardag ging supergoed! *O*
1 klein handje nootjes en 1 toastje, that's all! *)
Net 7,5km hardgelopen, vanmiddag al een lesje Jillian gedaan, gaat weer lekker zo. :Y
  zondag 30 juni 2013 @ 22:05:58 #195
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128436952
Ben ik weer.

Het ging een paar dagen niet zo lekker, dus ook weinig hier gekeken.
Donderdag uit eten geweest met de schoonouders. Heerlijk gegeten maar eigenlijk veel te veel. Wel aardappeltjes/rijst/pasta laten staan en vooral lekkere stukjes vlees/vis en salade gegeten (was zo'n all you can eat-vreetschuur)
Vrijdag gewoon een rotdag gehad. 's Morgens kind in de regen naar school voor de laatste schooldag, Konden niet bij de playbackshow kijken, want die werd binnen gehouden ipv op het plein. Om 12 uur zouden ze uit zijn en stond ik in de stromende regen met een strontchagrijnige peuter te wachten. Kwamen ze pas om 12.30 naar buiten! 's avonds nergens geen zin meer in en dus maar friet gegeten.
Gisteren ging het wel goed, zelfs nog gesport.

Vandaag gewogen en slechts 200 gram afgevallen deze week. Dus maar weer de schouders eronder en ervoor gaan. Ook naar Decathlon geweest voor een matje en dumbells van 0.5 kg en vanavond mijn eerste lesje Jillian gedaan. Pittig, maar wel leuk!

Lijstje voor vandaag:
O: 4 afbakpistoletjes, 2 met kaas 30+ en 2 met rauwe ham
L: geen vanwege late en grote O
T: Sultana Knapperrtjes Kokos, pakje van 3, flesje Vitaminwater
B: flinke wandeling in het bos met J. en de kinderen
D: Sperzieboontjes met spekjes, bbqkrieltjes en grillburger
B: Jillian level 1
T: Griekse yoghurt 0%

Morgen mijn eerste werkdag sinds 6,5 maand! En daar ga ik lekker op de fiets naartoe. Eerst Eline afzetten op het kdv en dan doorfietsen naar het hotel.
  maandag 1 juli 2013 @ 08:43:35 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128449122
Joehoe! Ladies! (en de enkele heer) Het is maandag hoor! We mogen weer allemaal WOGgen! :Y

Mijn lijstje van vandaag:

T: Roggebrood m kaas, halve paprika
L: 1 bh ossenworst, 1bh geitenkaas 30+, halve paprika
T: kwark m bessen
D: Dahlsoup
T: wrsch niks wegens lange ouderavond

Gisteren op een verjaardag naast iemand die 9kg afgevallen was mbv Sonja. Op zich prima natuurlijk, good for her enzo, maar ze bleef maar volhouden hoe belangrijk variatie was en dat het zo fijn was dat X nu ook elke ochtend af wisselde.
Ik gaf aan dat ik al jaren 's ochtends alleen maar Brinta eet, nou dat was niet goed hoor. Toen ik daarna zei dat ik toch inmiddels 32kg afgevallen was werd ze stil. :') :D
pi_128449180
Ik ga ook naar lowlands! Volgens de planning ben ik dan 12 kilo lichter, dus reden voor een feestje. Met de hoeveelheid bewegen die ik daar ga doen zal het ook wel loslopen met het eten. En er zijn inderdaad veel gezonde opties.

Ik heb het nu moeilijk met geen cappuchino drinken, ik begin vandaag met mijn tentamens :(
pi_128449225
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe! Ladies! (en de enkele heer) Het is maandag hoor! We mogen weer allemaal WOGgen! :Y

Mijn lijstje van vandaag:

T: Roggebrood m kaas, halve paprika
L: 1 bh ossenworst, 1bh geitenkaas 30+, halve paprika
T: kwark m bessen
D: Dahlsoup
T: wrsch niks wegens lange ouderavond

Gisteren op een verjaardag naast iemand die 9kg afgevallen was mbv Sonja. Op zich prima natuurlijk, good for her enzo, maar ze bleef maar volhouden hoe belangrijk variatie was en dat het zo fijn was dat X nu ook elke ochtend af wisselde.
Ik gaf aan dat ik al jaren 's ochtends alleen maar Brinta eet, nou dat was niet goed hoor. Toen ik daarna zei dat ik toch inmiddels 32kg afgevallen was werd ze stil. :') :D
Oh Sonjawijsheden O+
WOGgen? :@
pi_128449237
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:50 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga ook naar lowlands! Volgens de planning ben ik dan 12 kilo lichter, dus reden voor een feestje. Met de hoeveelheid bewegen die ik daar ga doen zal het ook wel loslopen met het eten. En er zijn inderdaad veel gezonde opties.

Ik heb het nu moeilijk met geen cappuchino drinken, ik begin vandaag met mijn tentamens :(
Succes! Kan je geen gewone koffie drinken? :)
  maandag 1 juli 2013 @ 08:56:23 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128449241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Oh Sonjawijsheden O+
WOGgen? :@
Werk Ontwijkend Gedrag. ;)
pi_128449276
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Succes! Kan je geen gewone koffie drinken? :)
Jawel, maar op school is de cappuchino te lekker :o
  maandag 1 juli 2013 @ 09:12:36 #202
16245 CarOnline
met lange O
pi_128449471
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

action
Action, wat heeft die niet! Ga ik ook maar eens kijken dan, want nu de jongste vanaf volgende week niet meer naar school hoeft, fiets ik ook niet meer. Dat weet ik nu al. Ook maar aan de Jillian!

BE en Tink, echt voorbeelden zijn jullie. Ik hoeft er geen 32 af, maar 23 zou niet gek zijn.
Het kan, het kan, het kan! Da's mijn mantra maar.

Sonja wijsheden, sja. Ik snap het wel hoor, want als je dan 9 kg afvalt ben je enthousiast en weet je dat het werkt. Ik vind het niet zo raar. Ik heb het ook gedaan en ben er ook mee afgevallen. Nou is dat mijn probleem niet. Ik val af en dan ben ik er en dan gaat het weer los :')

Ahhh eergister mijn eerste doel behaald, -5 in 5 weken.
Gister maar meteen lost met een paar blokjes chocola, een wafel ijsje en 's avonds vroeg de buurvrouw of ik een toetje kwam eten. Een enorme schaal met verse aardbeitjes O+
En of ik er slagroom op wilde... meteen een opscheplepel slagroom erop. Wel echt ontzettend lekker en mijn eerste zonde in 5 weken. Dan ook maar meteen goed :+

Vandaag niet gewogen (watje), dat doen we volgende week maar weer. Moet ongesteld worden en dan ben ik sowieso zwaarder. Laat maar effe :P

Lowlands! Zo leuk! Ben er twee keer geweest en beide keren zwanger. Echt super handig.
Twee jaar geleden zou ik gaan maar toen kwamen we net die dag terug van vakantie, dus kaartje verkocht. Veel plezier alvast!

Zo maar even Dexter kijken, 't is weer begonnen! :9
Screw them.
We're going home.
  maandag 1 juli 2013 @ 09:27:02 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128449674
Ik zag dat hier ook Dexter weer binnengedruppeld was. Ben erg benieuwd naar het laatste seizoen maar we sparen ze braaf op omdat dat leuker kijken is.

Anywayz, ik heb en ontzettend slecht ongesteldheidsweekend gehad. Verschrikkelijk veel bloed, verschrikkelijk veel last van mijn hormonen en verschrikkelijk veel gegeten. Al is dat laatste niet echt te wijten aan de menstruatie maar goed. Ik ga van de week maar eens vragen aan de huisarts wat hij vindt van mijn pil-stopplannen want ik weet niet helemaal of het wel een goed idee was bij nader inzien.

Ik heb ineens totaal geen zin in Jillian meer nu ik het twee dagen niet gedaan heb. Ik wil wel heel graag Leslie doen dus dan doe ik dat maar. Elke dag een ander filmpje, ik heb er 42 dus dan kan ik nog wel even vooruit.

Dus met goede moed weer aan een gezond lijstje vandaag:
O: smoothie met havermout en lijnzaad
S: Leslie 1 mile
T: cracker met smeerkaas
L: glas tomatensap, 2 bruin met komijnenkaas, 1 bruin met selleriesalade
S: half uur wandelen
T: groente/fruit dat ik straks bij de Turkse winkel ga scoren
A: allerlaatste asperges O+ met aardappelgratin, vegaburger, plakje ham en een eitje
T: aardbeien en kersen
Spoilers!
  maandag 1 juli 2013 @ 09:30:09 #204
16245 CarOnline
met lange O
pi_128449712
Ik heb voor 2 weken geleden de laatste 5 afleveringen gezien dus ik zit er nog helemaal in, zeg maar.
En als ik meerdere 'moet' kijken doe ik dat niet zo snel want dat duurt me te lang. Dan ga ik andere dingen zitten doen, nagels lakken ofzo. Dus een dosering van 1x per week vind ik wel oké!
Screw them.
We're going home.
pi_128449713
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:59 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Jawel, maar op school is de cappuchino te lekker :o
En de chocolademuffins bij de bakker ook. Wat is je punt, meis?
pi_128449740
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En de chocolademuffins bij de bakker ook. Wat is je punt, meis?
Dat 1 cappuchino mag :p. Ik hou me verder prima aan de regels.
pi_128449839
ik WOG lekker mee... Totaaaaal geen zin vandaag :D

Ik ben inspiratieloos voor het avondeten.. zo maar eens wat zoeken op interwebz.

Gepland lijstje:
O: kwark met cruesli, lijnzaad, appel, banaan
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 boterhammen met weet ik nog niet :D
T: ik denk komkommer
D: totaaaaal geen idee...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:11:37 #208
217702 Lonaa
Honger!
pi_128450518
WOG kan trouwens ook prima thuis.

Tijd voor koffie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')