Ooooh de ironie... Bijna weer terug op de 80, waardoor ik voor het eerst in lange tijd (zeker een jaar) weer durf te denken dat terug naar mijn ATL een optie is (78) en doorrrrrrrrrrrr misschien ook nog wel, heb ik volgende week 4 etentjes en een borrel staan

. Ik ga wel proberen het verstandig aan te pakken en zoals ik er nu over denk, hou ik zelfs die borrel braaf, maar dat is wel weer bizar veel gewoon allemaal

Nou ja ik ga iig mijn dagen overdag keurig in de pas lopen, tot en met zaterdag geen alcohol (hoera voor overal met de auto naar toe

) en zaterdag staat een dinertje gepland waar ik al langer dan aan half jaar naar uitkijk, dus daar ga ik alles wat ze me voorzetten opeten en -drinken tot de laatste kruimel/drup

Dan hoop ik dat de schade beperkt blijft, maar dat ik volgende week doorschiet naar onder de 80 lijkt me onwaarschijnlijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors