Kan iemand zijn UI hierin painten? Heb geen internet op laptop dus kan mijn kunsten niet vertonenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan iemand zijn UI hierin painten? Heb geen internet op laptop dus kan mijn kunsten niet vertonen
Wat is dit voor versie? Vind het origineel van Leen veel beterquote:
Ongelofelijk knap gemaakt. Ben jij soms de echte Johannes Vermeer?quote:
Deze bewaar ik op mijn computer jongens, bedankt!quote:
Ik ben nog niet eens 1 procent van wat er in zijn duim zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap gemaakt. Ben jij soms de echte Johannes Vermeer?
Soms denk ik...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]Zo, croppen is niet jouw sterkste punt zie ik
Ik snap het wel. Ikzelf vind kroppen sla ook niet zo lekker, heb liever komkommer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]Zo, croppen is niet jouw sterkste punt zie ik
Ja leuk, weer lachen om je eigen stomme grapjes. Nou er lachtte hier niemand en laten we dat zo houden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ikzelf vind kroppen sla ook niet zo lekker, heb liever komkommer.
Jammer Emile, ook dit grapje is niet geslaagd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ikzelf vind kroppen sla ook niet zo lekker, heb liever komkommer.
Allemaal de schuld van Blatter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik hoor dat Johannes is verbannen? Die moderatoren voelen tegenwoordig de wedstrijd niet meer aan en fluiten om het minst of geringste de wedstrijd kapot.
Zomer? Ik zat laatst om tien over half 4 's ochtends al in de auto voor de airco om de hitte voor te blijven, iedereen over de zeik omdat het warmer zou worden dan 25 graden. Man man, wat een ellende. KUTWEER.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:11 schreef Arn0 het volgende:
Ja, weg met die Mart Smeets trui van hem. Het is zomer tenslotte.
Inderdaad. Vroeger hadden we Lau van Ravens en Frans Derks als moderators. Dan scholden we op alles wat bewoog. Die hielden van mannelijk posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik hoor dat Johannes is verbannen? Die moderatoren voelen tegenwoordig de wedstrijd niet meer aan en fluiten om het minst of geringste de wedstrijd kapot.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:22:11De KNVB vaart dit jaar mee tijdens de Canal Parade. In ieder geval staan Van Praag en Van Gaal op de boot. http://t.co/mOQKr7rlpm reageer retweet
Louis kan alvast oefenen voor volgend jaar dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:27 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:22:11De KNVB vaart dit jaar mee tijdens de Canal Parade. In ieder geval staan Van Praag en Van Gaal op de boot. http://t.co/mOQKr7rlpm reageer retweet
Even lachen mensen, het begint zielig te worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ja een veerboot! Hahaha, sorry dat ik zo hard om mijzelf moet lachen
twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:26:18Geruchten gaan dat de beruchte VI-hooligan johannes_vermeer geband is van het bekende Fok!-forum. De reden zou zijn slechte imitaties van VI-bekendheden Genee, Derkens, Hansie en Van der Gijp zijn. Achter de schermen vindt overleg plaats over hoe het nu verder moet met johannes_vermeer reageer retweet
Heeft hij zo'n lange ban? Zou wel mooi zijn. De hele zomer geen Johannes en daarna weer met frisse tegenzin aan de slag.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dit voor versie? Vind het origineel van Leen veel beter
Je hebt diverse palenclubs bezocht, in het Oostblok wat dames bezocht en en snel wippie met Sofie gemaakt en daarna hem afgeveegd aan het gordijn omdat de badkamer te ver weg was.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen eindelijk eens wat van de wijde wereld gezien.
De legende van Johnny_vermeer heeft zich uitgebreid ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je hebt diverse palenclubs bezocht, in het Oostblok wat dames bezocht en en snel wippie met Sofie gemaakt en daarna hem afgeveegd aan het gordijn omdat de badkamer te ver weg was.
Wat een eng gezelschapquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Veerboot en Johannes samen in 1 topic.
De verticale wijde wereld? De U van Uitelkaar getrokken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen eindelijk eens wat van de wijde wereld gezien.
Ja dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De verticale wijde wereld? De U van Uitelkaar getrokken?
Ik hoorde dat Danielle Overgaag nu de rol van Yolanthe overneemt maar dan in het wielrennen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat.
Misschien zou jij ook eens de wijde wereld in moeten gaan.
29 dagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe lang nog tot de eerste uitzending?
Ja, ze maakt sinds VI Oranje in 2010 elke dag backstage filmpjes,quote:
Ach dat gaat over junkies op een fiets. Die sport neem ik niet serieus. Zit die kale pedante lul er ook nog steeds? Hoe heet ie ook alweer... Ik bedoel in ieder geval niet Koos Stompie.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even een reminder voor wie normaal nooit naar Tour du Jour kijkt:
Vanavond is Johan Derksen te gast!
Maandag 20.30 op RTL7, ouderwets!
Broekje uit
Sinds 2010 pas?quote:Op maandag 1 juli 2013 05:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ze maakt sinds VI Oranje in 2010 elke dag backstage filmpjes,
https://www.youtube.com/user/dannyveramusic/videos
Blijkbaar is het optreden van Johan verzet naar vrijdag? Minachting van de kijkerquote:Op maandag 1 juli 2013 09:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even een reminder voor wie normaal nooit naar Tour du Jour kijkt:
Vanavond is Johan Derksen te gast!
Maandag 20.30 op RTL7, ouderwets!
Broekje uit
Godverdomme. Nou flikker dan maar op met dat programma. B-sport met doping.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het optreden van Johan verzet naar vrijdag? Minachting van de kijker
Bron????????quote:Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het optreden van Johan verzet naar vrijdag? Minachting van de kijker
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/nieuws/index.xmltwitter:rtl7tourdujour twitterde op maandag 01-07-2013 om 11:10:10Vanavond zijn te gast in #tourdujour: Steven Rooks en Leontien van Moorsel!(@LeontienNL) 20.30 uur, @RTL7nl reageer retweet
Goh ja, daarvoor was er geen VI Oranje of Tour du Jour namelijk. Die gifjes maak ik met photoshop.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds 2010 pas?
En hoe maak je die gifjes, want dat weet ik ook (nog) niet.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Arn0 het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/nieuws/index.xmltwitter:rtl7tourdujour twitterde op maandag 01-07-2013 om 11:10:10Vanavond zijn te gast in #tourdujour: Steven Rooks en Leontien van Moorsel!(@LeontienNL) 20.30 uur, @RTL7nl reageer retweet
Denk dat ze de fout nu wel weer herstellen.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 01-07-2013 om 17:15:19@rtl7tourdujour @LeontienNL @RTL7nl Waarom geen Johan Derksen? Maandagavond broekie uit, 20u30 willen we de snor! reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Denk dat ze de fout nu wel weer herstellen.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 01-07-2013 om 17:15:19@rtl7tourdujour @LeontienNL @RTL7nl Waarom geen Johan Derksen? Maandagavond broekie uit, 20u30 willen we de snor! reageer retweet
Ik dacht dat tong80 het alleenrecht had op Vincent Bijlo grappen.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 21:44:49@rtl7tourdujour Kan Marcel Maijer er uit? Ik wil Erik Dijkstra terug samen met Wytze. Maijer is een non-talent, dat ziet Vincent Bijlo nog. reageer retweet
Ik heb het niet gezien, maar zei hij weer dat negers niet de goeie mentaliteit hebben?quote:
Omdat Derksen dat hele kabel verhaal omtrent PSV uit de doeken deed.quote:
Serieus? Die Raymann moeten ze eens hard aanpakken live op TV, of een gast moet flink tegengas bieden.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Derksen dat hele kabel verhaal omtrent PSV uit de doeken deed.
Bron?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Derksen dat hele kabel verhaal omtrent PSV uit de doeken deed.
Hier gaat Johan vrijdag ongetwijfeld op reageren als hij vrijdag in Tour du Jour zit, ik gok dat hij dan "op zijn pik getrapt" zal gebruiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Raymann zei dat dat slechts vooroordelen zijn die in die vieze snor zijn blijven hangen.
Ik zet in op "verkleedde travestiet".quote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier gaat Johan vrijdag ongetwijfeld op reageren als hij vrijdag in Tour du Jour zit, ik gok dat hij dan "op zijn pik getrapt" zal gebruiken.
Wat een dom gejank van die Raymann weer. Ging totaal niet om dat het zwarte jongens waren, wel om de andere cultuur die ze hebben. Hij wil toch niet ontkennen dat veel antillianen en surinamers er een andere cultuur en mentaliteit op nahouden?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/(...)fgeschaft?autoplay=1
Vanaf 3.28
Het ging om de opmerking dat de donkere jongens een minuut voor de training kwamen en een minuut na de training weer vertrokken en dat dit de reden was van de animositeit.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef Arn0 het volgende:
Wat een onzin zeg, Raymann is net degene die de woorden verdraait en het veel erger maakt dan het was. Alle media hadden het over een 'kabel', niet over slecht gedrag van de donkere spelers. Johan maakte het ook gewoon duidelijk dat het cultuurverschillen waren en dat dat niet slecht hoeft te zijn;
Draaien draaien met die kont. Het is dat je mijn neef bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef DrDentz het volgende:
Derksen heeft de uitnodiging voor zijn Raymann is laat show ook in de wind geslagen, hij gaat niet tegenover een als vrouw verklede vent zitten.
4 weken 27 juli is de JC schaal dus ik denk dat maandag 29 juli weer een uitzending isquote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe lang nog tot de eerste uitzending van het nieuwe seizoen? 4 weken?
Heb je ook namen? Of ben jij er zo één die nog net de Duitse rijtjes kan onthouden?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
RTL7 schijnt al 800 sponsors kwijt te zijn sinds VI gestopt is
Maak er maar een grafiekje van.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
RTL7 schijnt al 800 sponsors kwijt te zijn sinds VI gestopt is
sigaarblogcom zegt het ook, maar die zei ook dat Johan vandaag te gast zou zijn. Ik weet niet meer wie ik moet geloven. Helpquote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
4 weken 27 juli is de JC schaal dus ik denk dat maandag 29 juli weer een uitzending is
Wim Dusseldorp schijnt trouwens alweer ontslagen te zijn door de KNVB als coach van het amputatie elftal.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]Ik dacht dat tong80 het alleenrecht had op Vincent Bijlo grappen.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 21:44:49@rtl7tourdujour Kan Marcel Maijer er uit? Ik wil Erik Dijkstra terug samen met Wytze. Maijer is een non-talent, dat ziet Vincent Bijlo nog. reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim Dusseldorp schijnt trouwens alweer ontslagen te zijn door de KNVB als coach van het amputatie elftal.
Iedereen die niet kon lopen flikkerde hij er uit.
Ik hoorde dat Gordon uit LA The Voices is geflikkerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim Dusseldorp schijnt trouwens alweer ontslagen te zijn door de KNVB als coach van het amputatie elftal.
Dus dat maakt jou automatisch kantineheld.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een vroege vogel. Postbode achterna gezeten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien kan het Graydon mannetje dat even doen
Nee dat is gewoon mijn biologische klok, ik ben om 5 uur klaarwakker. Dan altijd even lekker naar de toilet met de krant en een sigaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij bent een vroege vogel. Postbode achterna gezeten?
CD-hoesjes gelezen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn biologische klok, ik ben om 5 uur klaarwakker. Dan altijd even lekker naar de toilet met de krant en een sigaar.
Ik zie dit nog nergens geciteerd op de frontpage, een gemiste kans lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn biologische klok, ik ben om 5 uur klaarwakker. Dan altijd even lekker naar de toilet met de krant en een sigaar.
Goeden tip, heb ik weer wat te doen in de vakantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:07 schreef satecl het volgende:
Gister de aflevering van 29 april terug gekeken. Top aflevering, met Wim Kieft.
Het zal straks ongetwijfeld op de Privé afdeling van de Telegraaf staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dit nog nergens geciteerd op de frontpage, een gemiste kans lijkt mij.
Volgens mij werkt pberends daar nu.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zal straks ongetwijfeld op de Privé afdeling van de Telegraaf staan
Wat een eng gezelschapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij werkt pberends daar nu.
de 2010 editie neem ik aanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Sanders86 het volgende:
Van het weekend weer even wat hoogtepunten terug gekeken van VI Oranje. Toen waren ze toch wel op hun top! Ik heb weer enorm gelachen.
Alleen maar omdat hij niet kan zingen? Een beetje overdreven als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes gaat 5 jaar de cel in.als het aan PvdA en VVD ligt
Ik bedoelde jouquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij niet kan zingen? Een beetje overdreven als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hey waarom wordt dit niet zo'n kek twitterdingetje?
twitter:
Ik denk dat er diverse Lokale Notabelen in Nederland niet zo tevreden zijn dat jij onder hun naam de meest gore onzin online slingert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je kunt niet zomaar iemand anders zijn naam aannemen, de meest gore onzin over tafel gooien en denken ermee weg te komen weet je wel. Zo zit de wereld niet in elkaar.
Ik kan me een opmerking herinneren over een kutscheet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou dat kan ik me haast niet voorstellen, volgens mij ben ik hier het toonbeeld van beschaving, en anders moeten ze dat recht in mijn gezicht komen vertellen, want dat gelul achter mijn rug om kan ik helemaal niet waarderen weet je wel.
Zijn tijd als 'de witte' ligt wel achter hem ben ik bang. Wellicht zullen gesprekken tussen hem en Aad300 eindelijk te begrijpen zijn.quote:
Is dat Aad in jouw UI?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn tijd als 'de witte' ligt wel achter hem ben ik bang. Wellicht zullen gesprekken tussen hem en Aad300 eindelijk te begrijpen zijn.
Mooi, goed bezig.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hey waarom wordt dit niet zo'n kek twitterdingetje?
Opa_Mortaxx.PNGquote:
Fok! op mobiel is kut. Daar mag wel eens een KLB-topic over gemaakt worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Maar zit mobiel dus dan heb ik al die opties niet.
Ik sta al klaar met mijn honkbal knuppel om een bezoekje aan KLB te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Fok! op mobiel is kut. Daar mag wel eens een KLB-topic over gemaakt worden.
Volgens mij is zijn pet een paar maten te klein, die gaat flink hoofdpijn krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft iedereen het nieuws rond Egypte een beetje gevolgd?
President Morsi is afgezet door niemand minder dan generaal Sissi!
[ afbeelding ]
René Vervoorn is wat ik denk, al die TMF-vj's gingen toen toch naar Veronica? En René heeft een oplichtende ex waarvan ze zwanger was... of Fabiënne de Vries?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:12 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk dat Wilfred binnenkort een telefoontje kan verwachten van een boze vader van een Veronica presentatrice.
staat de hele uitzending ook ergens online? kan op die site alleen clips vinden van de uitzendingquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:39 schreef BobW het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)0703_VLV_repor_Sammy
Bossie!![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:07 schreef Nober het volgende:
Nou bijdeze dan.
[ afbeelding ]
Nauwelijks leesbaar natuurlijk.
Ik heb het idee dat die vriendschap eenzijdig is.quote:HANS KRAAY JUNIOR OF JOHAN DERKSEN?
Hans Kraay Junior, dat is mijn grote vriend
En Wilfred kent dus iemand die hele rare verhalen verteld na het roken van een joint.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat die vriendschap eenzijdig is.
Johan Derksen niet, die heeft niets met kinderdrugs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Symer het volgende:
[..]
En Wilfred kent dus iemand die hele rare verhalen verteld na het roken van een joint.
Wie heeft de raarste verhalen aan tafel? Dat moet Boskamp zijn toch?
Wat is hij bruin gewordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:39 schreef BobW het volgende:
Bossie!![]()
Waar is dat te lezen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk om te weten dat Wilfred het erg graag in het bos deed. Ik heb echt wat opgestoken van dit interview.
Dat is niet te lezenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een paar posts boven je.
Geweldige gastquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:39 schreef BobW het volgende:
Bossie!![]()
Dat kan ik niet lezenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:07 schreef Nober het volgende:
Nou bijdeze dan.
[ afbeelding ]
Kanker (huid).quote:
Echte levensgenieter die manquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:39 schreef BobW het volgende:
Bossie!![]()
Jij doet het toch achter het benzinestation ? Want die lippen van jouw gaan niet vanzelf zo staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk om te weten dat Wilfred het erg graag in het bos deed. Ik heb echt wat opgestoken van dit interview.
Uh, oké.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij doet het toch achter het benzinestation ? Want die lippen van jouw gaan niet vanzelf zo staan.
Boskamp is patatbruin.
Zo'n pijpbek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet helemaal waarom je de blikken dominee met pijpen associeert.
Lezersonderzoek laat toch duidelijk zien, dat een blikken dominee scoort in Gouda.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile: "Verklaart wel een hoop he?"quote:
Volgend seizoen komt ie in jouw Top 10.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile: "Verklaart wel een hoop he?"
TOETERTJES!!!! TOETERTJES!!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef Oliver23 het volgende:
Vanavond is Johan Derksen in Tour de Jour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen in Tour du JourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
made by wimderon![]()
Hahah dat gaat episch wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Pranjicc het volgende:
Johan wordt presentator van Knevel en van den Brink...
http://www.eo.nl/algemeen(...)nevel-van-den-brink/
Johan 'ik wil niets met dat wereldje te maken hebben' Derksen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Pranjicc het volgende:
Wat een schandalig slechte kwaliteit. Welke apparaat gebruik je hiervoor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:07 schreef Nober het volgende:
Nou bijdeze dan.
[ afbeelding ]
Zou hij zijn Diehards uit Budel meenemen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat wordt genieten met Johan. Dat hoorde ik van een taxi-chauffeur.
Hij preekt in elk geval niet voor eigen parochie.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Johan 'ik wil niets met dat wereldje te maken hebben' Derksen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Pranjicc het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heracles Heracles uuh ik bedoel Heracles Almelo.
Wilfred : Ha-Ha-Ha
Het was een Arno Pijpertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen in Tour du JourDat momentje met Koert Westerman en Coos Stompé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Tour du Jour kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een kop heeft Johan!!!! Bij Tour du Jour!!!
Hij deed op het einde ook voetbal nieuws. Cor Pot is zeer boos. Hij zal nooit meer een voet in Zeist zetten.quote:
Hij had een Ajax nieuwtje las ik net ja. De rest heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed op het einde ook voetbal nieuws. Cor Pot is zeer boos. Hij zal nooit meer een voet in Zeist zetten.
Ook een Strootman nieuwtje (die jongen op het strand): Strootman zal voortaan aan Louis vragen wat hij mag zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had een Ajax nieuwtje las ik net ja. De rest heb ik niet meegekregen.
Dat is toch heel gewoon. Dat vragen we toch allemaal aan onze Koninklijke Hoogheid Paus Louis.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een Strootman nieuwtje (die jongen op het strand): Strootman zal voortaan aan Louis vragen wat hij mag zeggen.
Dat leek mij ook erg vanzelfsprekend, toch schijnt Cor = Cor behoorlijk ruzie te hebben met Louis. In vaktermen zeggen we dat Cor van God los is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch heel gewoon. Dat vragen we toch allemaal aan onze Koninklijke Hoogheid Paus Louis.
Cor ruzie met Louis? Heeft Louis het woord genomen toen Cor eindelijk iets mocht zeggen ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook erg vanzelfsprekend, toch schijnt Cor = Cor behoorlijk ruzie te hebben met Louis. In vaktermen zeggen we dat Cor van God los is.
Cor was natuurlijk schipper naast God, en dan weet je 't wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook erg vanzelfsprekend, toch schijnt Cor = Cor behoorlijk ruzie te hebben met Louis. In vaktermen zeggen we dat Cor van God los is.
Laat die maar stoppen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
René krijgt vandaag stevige kritiek in het Eindhovens Dagblad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging meer over het feit dat Louis dit in de krant had laten optekenen, ipv eerst in een één op één gesprek wat afgesproken wasquote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis had gezegd dat Jong Oranje tegen Italië slechts één helft gedomineerd had.
Deze ferme beschuldiging schoot ik het verkeerde keelgat van Cor en om deze reden willen de heren elkaar nooit meer zien.
Jan Reker zou er nooit op hebben gereageerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
René krijgt vandaag stevige kritiek in het Eindhovens Dagblad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar nu insinueer je dat Jan Reker een alcoholist is en die ervaring heb ik niet....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jan Reker zou er nooit op hebben gereageerd.
Die drinkt een borreltje en die vindt het wel goed.
Nee, wat, hij zuipt!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jan Reker zou er nooit op hebben gereageerd.
Die drinkt een borreltje en die vindt het wel goed.
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij een prijs gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic gaat niet voor de originaliteitsprijs.
Ik heb een keer een medalje gewonnen, ik won het penalty schieten bij de E-elftallen, een jaar later werd ik godverdomme tweede!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij een prijs gewonnen hebt.
Awwwquote:
De ene keer Sef Vergoossen, de campingvriend van Jan Reker die er niks van ken. Twee weken later is het zó'n gozer, een toptrainer. Dat is een compleet andere mening.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
Het enige waarom ik Jan Reker ken is door zijn campingvriend
Hopelijk gaat Genee zingen op de bruiloft.quote:
volgens Genee is Jan Reker een zware drinkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
ene keer Sef Vergoossen, de campingvriend van Jan Reker die er niks van ken. Twee weken later is het zó'n gozer, een toptrainer. Dat is een compleet andere mening.
Dit hoort trouwens niet in VBL, momentjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Genee zingen op de bruiloft.
Het staat de Berlusconi van KLB niet aan begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit hoort trouwens niet in VBL, momentje
Ik ben even in de huid van de first lady van Maastricht gekropenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat de Berlusconi van KLB niet aan begrijp ik?
Bij de koker naarbinnen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben even in de huid van de first lady van Maastricht gekropen
Nog geen twee minuten binnen en het moet weer ordinair worden. Als je zo doorgaat word je niet uitgenodigdquote:
De frontpage pikt het ook op.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.
Beter dan koefnoen en de TV Kantine.
Je ziet nauwelijks dat het Elia niet is.
Wat een baasquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Oliver23 het volgende:
Bijna 1.000.000 kijkers voor mijn kanaaltje op DailyMotion!
Wellicht niet netjes om te vragen, maar verdien je daar nou nog wat mee? Zijn echt top filmpjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Oliver23 het volgende:
Bijna 1.000.000 kijkers voor mijn kanaaltje op DailyMotion!
Wat ik ermee verdien .... .. ... ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wellicht niet netjes om te vragen, maar verdien je daar nou nog wat mee? Zijn echt top filmpjesEn super dat je het nog steeds doet natuurlijk
Ja, hij mag alle hooligans uit dit topic wel eens een DVD met de hoogtepunten gratis sturenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ja Oliver23 schijnt financieel onafhankelijk te zijn, die doet het voor nop.
Is dit geacteerd dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.
Ah "Wij als twee kleine kinderen"quote:
Oh man wat mis ik VI!quote:
Ik kan 'm binnen drie(quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Emvem het volgende:
Seizoenoverzicht 2012-2013 dvd gratis aan te vragen als VI-abonnee.
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in elkaar zit. Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet hoe dat in elkaar zit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen abonnement op de papieren VI want bij de eerste de beste tegenslag gaan al die redacteuren zich verschuilen achter de grote Johan Derksen. Zij durven niet eens de discussie aan te gaan met dat pedante mannetje van een Genee, terwijl dat niet eens een journalist is.
Toen je in je boeddhistische fase zat verklaarde je nog ongelukkig te zijn door de fixatie op het presenteren van de eredivisie om zeven uur, dus ik vind dat jij de laatste bent die hierover mee mag praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in elkaar zit. Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet hoe dat in elkaar zit.
Zoek het lekker uit met je hele handel!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen je in je boeddhistische fase zat verklaarde je nog ongelukkig te zijn door de fixatie op het presenteren van de eredivisie om zeven uur, dus ik vind dat jij de laatste bent die hierover mee mag praten.
Tot ziens?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit met je hele handel!
Moet je eens luisteren. Er zijn verschillende users hier die hebben aangegeven niet meer met zo'n snelle vogel als jij in een topic te willen zitten die alle reacties van anderen afdoet als onzin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |