Vakantieverhalen. Dat dronkenmansgedoe betrek ik eigenlijk weer veel te veel in dit topic omdat dat in mijn omgeving vaak nogal synoniem staat aan:"op vakantie gaan" laat je er dus niet door afleiden. OP iets te spontaan geschreven dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef maickeltje het volgende:
Gaat het nou over dronkenmans verhalen of over vakantie verhalen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens voor wedstrijden naar het Oostblok. Daar keek je dan je ogen uit, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Om half 5 liep ik met Kees Jansma strompelend die tent weer uit, maar we wisten daar natuurlijk de weg niet en al het openbaar vervoer reed niet meer op dat tijdstip. Toen hebben we op goed geluk maar een kant van het tramspoor gekozen en zijn we na 10km lopen uiteindelijk alsnog bij ons hotel beland. Dat had natuurlijk evengoed een enkeltje middle of nowhere kunnen zijn. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer in een hotelkamer kon liggen. Ja, Wilfred dat waren de cowboytijden.
Je hebt toch ook een keer naakt met Eddy Poelman in bed gelegen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens naar het Oostblok om wedstrijden te verslaan. Daar keek je dan je ogen uit en dat was niet om het goede voetbal wat daar gespeeld werd, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Om half 5 liep ik met Kees Jansma strompelend die tent weer uit, maar we wisten daar natuurlijk de weg niet en al het openbaar vervoer reed niet meer op dat tijdstip. Toen hebben we op goed geluk maar een kant van het tramspoor gekozen en zijn we na 10km lopen uiteindelijk alsnog bij ons hotel beland. Dat had natuurlijk evengoed een enkeltje middle of nowhere kunnen zijn. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer in een hotelkamer kon liggen. Ja, Wilfred dat waren de cowboytijden.
Donderstraal toch op joh!quote:
waarom ben je terug gegaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vorig jaar in Sunny Beach geweest samen met twee maten, op de laatste avond gingen we na het zuipen naar een seksclub toe. Zo'n chick vroeg aan me of ik een lapdance wilde en ik antwoordde instemmend. Vervolgens heb ik een paar minuten lang genoten maar toen moest ik betalen, maar toen bleek dat ik al mijn geld eerder die avond had uitgegeven aan drank, dus ik zo vantoen gezegd dat ik mijn pinpas moest halen bij mijn hotel, nou ik heb nog nooit zo hard gerend (kwartier heen en kwartier terug
) Gepint en heb met een bezweet hoofd betaald en zijn toen weggegaan
Ja, dat was ook zo'n verhaal. Dit speelde zich ook weer af op een soortgelijk reisje voor een wedstrijdverslag. Dit keer was dat om een Europese wedstrijd van PSV tegen Dinamo Kiev in Georgie te verslaan. Dat was toen nog een hele grote club dat Dinamo, met prachtige spelers als Kolotov en Buryak. Ja, die patatgeneratie waar jij deel van uitmaakt zal die namen ongetwijfeld niet kennen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een keer naakt met Eddy Poelman in bed gelegen?
Just another day at the office.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:11 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
tijdens het neuken tieten en tent ondergekotst en volgende ochtend alleen wakker geworden
Omdat mijn matties daar nog waren en die moesten daar van de beveiliging blijven tot ik terug wasquote:
dat is wel een goede reden om terug te gaan inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Omdat mijn matties daar nog waren en die moesten daar van de beveiliging blijven tot ik terug was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |