Hier is nog helemaal geen topic voor

het bekendste glamourkoppel gaat trouwen

quote:
De vaste kijkers van VI en Tour du Jour kennen Danny Vera en Escha Tanihatu al langer dan vandaag. Danny is steeds zingend te bewonderen en Escha schittert achter de bar. Nu blijkt dat de twee binnenkort in het huwelijksbootje stappen.
De tortelduifjes zijn al negen jaar samen. "Ik heb wel even op zijn aanzoek moeten wachten", vertelt Escha. Uiteindelijk is haar prins op het witte paard bij het sprookjeskasteel in Disneyland op zijn knieën gegaan. "Als je dan toch bij een kasteel bent dan kan je maar beter een prinselijke move maken. Daar gaat mijn imago", grapt Danny.
Het stel leerde elkaar negen jaar geleden kennen in een kroeg waar Danny vaak optrad. "Ik vroeg me af van wie toch die mooie prikkelende ogen zijn die mij steeds aankijken", aldus Danny.
31 augustus is de grote dag voor Danny en Escha. "We wilden het simpel houden, maar dat is niet gelukt", vertelt de aanstaande bruid. "We trouwen in een mooie tuin in de avond in Limburg."
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-voor-danny-en-escha We moeten nog bijna twee maanden geduld hebben, maar speculeren over de grote dag is natuurlijk hartstikke leuk.
Welk pak trekt Johan aan?
Gaat Wilfred zingen op de bruiloft?
Welke zender zendt de bruiloft uit.