http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-voor-danny-en-eschaquote:De vaste kijkers van VI en Tour du Jour kennen Danny Vera en Escha Tanihatu al langer dan vandaag. Danny is steeds zingend te bewonderen en Escha schittert achter de bar. Nu blijkt dat de twee binnenkort in het huwelijksbootje stappen.
De tortelduifjes zijn al negen jaar samen. "Ik heb wel even op zijn aanzoek moeten wachten", vertelt Escha. Uiteindelijk is haar prins op het witte paard bij het sprookjeskasteel in Disneyland op zijn knieën gegaan. "Als je dan toch bij een kasteel bent dan kan je maar beter een prinselijke move maken. Daar gaat mijn imago", grapt Danny.
Het stel leerde elkaar negen jaar geleden kennen in een kroeg waar Danny vaak optrad. "Ik vroeg me af van wie toch die mooie prikkelende ogen zijn die mij steeds aankijken", aldus Danny.
31 augustus is de grote dag voor Danny en Escha. "We wilden het simpel houden, maar dat is niet gelukt", vertelt de aanstaande bruid. "We trouwen in een mooie tuin in de avond in Limburg."
Ook als de postbode mijn uitnodiging kwijtraakt zal ik er zijn. Dit wil ik niet missen. Koekoek!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef Plantagehouder het volgende:
Gaan de vi hooligans acte de presence geven?
Een duet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt: gaat Dries zingen op de bruiloft
Of een trio met Genee EN Derksen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een duet?
Maar waar is.die professionele journalist die Escha geregeld interviewt? Een huwelijksspecial zou wel op z'n plaatst zijn. De mainstream media zijn meer geïnteresseerd in wat Sylvie's kleine teen van groene nagellak vindt
Ze kunnen allebei niet voetballen hoor.quote:
Het heeft sowieso meer te maken met MUZ of TV dan met VBL.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Maak er maar een grap van, ik ben serieus geschokt
Yip, ik zit in het geheime genootschap van SigaarSnor. Spreek zelfs af en toe met de aankomende bruidquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt toch contacten bij sigaarsnor?
Ik, en ik denk alle volgers van sigaarblogcom met mij, kijken uit naar de volgende ondervraging van Eschaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, ik zit in het geheime genootschap van SigaarSnor. Spreek zelfs af en toe met de aankomende bruid
Kun je het volgende gesprek aan het huwelijk wijden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, ik zit in het geheime genootschap van SigaarSnor. Spreek zelfs af en toe met de aankomende bruid
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je het volgende gesprek aan het huwelijk wijden?
Je gebeden zijn verhoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je het volgende gesprek aan het huwelijk wijden?
Nou leuk voor ze. Benieuwd of dat Hart van Nederland ook hijgend klaarkomt. Of wordt het zoals hieronder..quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze kunnen allebei niet voetballen hoor.
En ze kwamen wel in Boulevard en dan heb je het helemaal gemaakt in showbiz land.
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord.
http://sigaarsnor.blogspo(...)et-escha-deel-6.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |