Het heeft sowieso meer te maken met MUZ of TV dan met VBL.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Maak er maar een grap van, ik ben serieus geschokt
Yip, ik zit in het geheime genootschap van SigaarSnor. Spreek zelfs af en toe met de aankomende bruidquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt toch contacten bij sigaarsnor?
Ik, en ik denk alle volgers van sigaarblogcom met mij, kijken uit naar de volgende ondervraging van Eschaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, ik zit in het geheime genootschap van SigaarSnor. Spreek zelfs af en toe met de aankomende bruid
Kun je het volgende gesprek aan het huwelijk wijden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, ik zit in het geheime genootschap van SigaarSnor. Spreek zelfs af en toe met de aankomende bruid
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je het volgende gesprek aan het huwelijk wijden?
Je gebeden zijn verhoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je het volgende gesprek aan het huwelijk wijden?
Nou leuk voor ze. Benieuwd of dat Hart van Nederland ook hijgend klaarkomt. Of wordt het zoals hieronder..quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze kunnen allebei niet voetballen hoor.
En ze kwamen wel in Boulevard en dan heb je het helemaal gemaakt in showbiz land.
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord.
http://sigaarsnor.blogspo(...)et-escha-deel-6.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |