quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hey waarom wordt dit niet zo'n kek twitterdingetje?
twitter:
Ik denk dat er diverse Lokale Notabelen in Nederland niet zo tevreden zijn dat jij onder hun naam de meest gore onzin online slingert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je kunt niet zomaar iemand anders zijn naam aannemen, de meest gore onzin over tafel gooien en denken ermee weg te komen weet je wel. Zo zit de wereld niet in elkaar.
Ik kan me een opmerking herinneren over een kutscheet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou dat kan ik me haast niet voorstellen, volgens mij ben ik hier het toonbeeld van beschaving, en anders moeten ze dat recht in mijn gezicht komen vertellen, want dat gelul achter mijn rug om kan ik helemaal niet waarderen weet je wel.
Zijn tijd als 'de witte' ligt wel achter hem ben ik bang. Wellicht zullen gesprekken tussen hem en Aad300 eindelijk te begrijpen zijn.quote:
Is dat Aad in jouw UI?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn tijd als 'de witte' ligt wel achter hem ben ik bang. Wellicht zullen gesprekken tussen hem en Aad300 eindelijk te begrijpen zijn.
Mooi, goed bezig.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hey waarom wordt dit niet zo'n kek twitterdingetje?
Opa_Mortaxx.PNGquote:
Fok! op mobiel is kut. Daar mag wel eens een KLB-topic over gemaakt worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Maar zit mobiel dus dan heb ik al die opties niet.
Ik sta al klaar met mijn honkbal knuppel om een bezoekje aan KLB te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Fok! op mobiel is kut. Daar mag wel eens een KLB-topic over gemaakt worden.
Volgens mij is zijn pet een paar maten te klein, die gaat flink hoofdpijn krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft iedereen het nieuws rond Egypte een beetje gevolgd?
President Morsi is afgezet door niemand minder dan generaal Sissi!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |