quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim Dusseldorp schijnt trouwens alweer ontslagen te zijn door de KNVB als coach van het amputatie elftal.
Iedereen die niet kon lopen flikkerde hij er uit.
Ik hoorde dat Gordon uit LA The Voices is geflikkerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim Dusseldorp schijnt trouwens alweer ontslagen te zijn door de KNVB als coach van het amputatie elftal.
Dus dat maakt jou automatisch kantineheld.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een vroege vogel. Postbode achterna gezeten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien kan het Graydon mannetje dat even doen
Nee dat is gewoon mijn biologische klok, ik ben om 5 uur klaarwakker. Dan altijd even lekker naar de toilet met de krant en een sigaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij bent een vroege vogel. Postbode achterna gezeten?
CD-hoesjes gelezen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn biologische klok, ik ben om 5 uur klaarwakker. Dan altijd even lekker naar de toilet met de krant en een sigaar.
Ik zie dit nog nergens geciteerd op de frontpage, een gemiste kans lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn biologische klok, ik ben om 5 uur klaarwakker. Dan altijd even lekker naar de toilet met de krant en een sigaar.
Goeden tip, heb ik weer wat te doen in de vakantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:07 schreef satecl het volgende:
Gister de aflevering van 29 april terug gekeken. Top aflevering, met Wim Kieft.
Het zal straks ongetwijfeld op de Privé afdeling van de Telegraaf staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dit nog nergens geciteerd op de frontpage, een gemiste kans lijkt mij.
Volgens mij werkt pberends daar nu.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zal straks ongetwijfeld op de Privé afdeling van de Telegraaf staan
Wat een eng gezelschapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij werkt pberends daar nu.
de 2010 editie neem ik aanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Sanders86 het volgende:
Van het weekend weer even wat hoogtepunten terug gekeken van VI Oranje. Toen waren ze toch wel op hun top! Ik heb weer enorm gelachen.
Alleen maar omdat hij niet kan zingen? Een beetje overdreven als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes gaat 5 jaar de cel in.als het aan PvdA en VVD ligt
Ik bedoelde jouquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij niet kan zingen? Een beetje overdreven als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |