Uh, oké.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij doet het toch achter het benzinestation ? Want die lippen van jouw gaan niet vanzelf zo staan.
Boskamp is patatbruin.
Zo'n pijpbek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet helemaal waarom je de blikken dominee met pijpen associeert.
Lezersonderzoek laat toch duidelijk zien, dat een blikken dominee scoort in Gouda.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile: "Verklaart wel een hoop he?"quote:
Volgend seizoen komt ie in jouw Top 10.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile: "Verklaart wel een hoop he?"
TOETERTJES!!!! TOETERTJES!!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef Oliver23 het volgende:
Vanavond is Johan Derksen in Tour de Jour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen in Tour du JourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
made by wimderon![]()
Hahah dat gaat episch wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Pranjicc het volgende:
Johan wordt presentator van Knevel en van den Brink...
http://www.eo.nl/algemeen(...)nevel-van-den-brink/
Johan 'ik wil niets met dat wereldje te maken hebben' Derksen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Pranjicc het volgende:
Wat een schandalig slechte kwaliteit. Welke apparaat gebruik je hiervoor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:07 schreef Nober het volgende:
Nou bijdeze dan.
[ afbeelding ]
Nauwelijks leesbaar natuurlijk.
Zou hij zijn Diehards uit Budel meenemen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat wordt genieten met Johan. Dat hoorde ik van een taxi-chauffeur.
Hij preekt in elk geval niet voor eigen parochie.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Johan 'ik wil niets met dat wereldje te maken hebben' Derksen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Pranjicc het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heracles Heracles uuh ik bedoel Heracles Almelo.
Wilfred : Ha-Ha-Ha
Het was een Arno Pijpertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen in Tour du JourDat momentje met Koert Westerman en Coos Stompé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Tour du Jour kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een kop heeft Johan!!!! Bij Tour du Jour!!!
Hij deed op het einde ook voetbal nieuws. Cor Pot is zeer boos. Hij zal nooit meer een voet in Zeist zetten.quote:
Hij had een Ajax nieuwtje las ik net ja. De rest heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed op het einde ook voetbal nieuws. Cor Pot is zeer boos. Hij zal nooit meer een voet in Zeist zetten.
Ook een Strootman nieuwtje (die jongen op het strand): Strootman zal voortaan aan Louis vragen wat hij mag zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had een Ajax nieuwtje las ik net ja. De rest heb ik niet meegekregen.
Dat is toch heel gewoon. Dat vragen we toch allemaal aan onze Koninklijke Hoogheid Paus Louis.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een Strootman nieuwtje (die jongen op het strand): Strootman zal voortaan aan Louis vragen wat hij mag zeggen.
Dat leek mij ook erg vanzelfsprekend, toch schijnt Cor = Cor behoorlijk ruzie te hebben met Louis. In vaktermen zeggen we dat Cor van God los is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch heel gewoon. Dat vragen we toch allemaal aan onze Koninklijke Hoogheid Paus Louis.
Cor ruzie met Louis? Heeft Louis het woord genomen toen Cor eindelijk iets mocht zeggen ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook erg vanzelfsprekend, toch schijnt Cor = Cor behoorlijk ruzie te hebben met Louis. In vaktermen zeggen we dat Cor van God los is.
Cor was natuurlijk schipper naast God, en dan weet je 't wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook erg vanzelfsprekend, toch schijnt Cor = Cor behoorlijk ruzie te hebben met Louis. In vaktermen zeggen we dat Cor van God los is.
Laat die maar stoppen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
René krijgt vandaag stevige kritiek in het Eindhovens Dagblad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging meer over het feit dat Louis dit in de krant had laten optekenen, ipv eerst in een één op één gesprek wat afgesproken wasquote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis had gezegd dat Jong Oranje tegen Italiė slechts één helft gedomineerd had.
Deze ferme beschuldiging schoot ik het verkeerde keelgat van Cor en om deze reden willen de heren elkaar nooit meer zien.
Jan Reker zou er nooit op hebben gereageerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
René krijgt vandaag stevige kritiek in het Eindhovens Dagblad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar nu insinueer je dat Jan Reker een alcoholist is en die ervaring heb ik niet....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jan Reker zou er nooit op hebben gereageerd.
Die drinkt een borreltje en die vindt het wel goed.
Nee, wat, hij zuipt!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jan Reker zou er nooit op hebben gereageerd.
Die drinkt een borreltje en die vindt het wel goed.
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij een prijs gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic gaat niet voor de originaliteitsprijs.
Ik heb een keer een medalje gewonnen, ik won het penalty schieten bij de E-elftallen, een jaar later werd ik godverdomme tweede!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij een prijs gewonnen hebt.
Awwwquote:
De ene keer Sef Vergoossen, de campingvriend van Jan Reker die er niks van ken. Twee weken later is het zó'n gozer, een toptrainer. Dat is een compleet andere mening.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
Het enige waarom ik Jan Reker ken is door zijn campingvriend
Hopelijk gaat Genee zingen op de bruiloft.quote:
volgens Genee is Jan Reker een zware drinkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
ene keer Sef Vergoossen, de campingvriend van Jan Reker die er niks van ken. Twee weken later is het zó'n gozer, een toptrainer. Dat is een compleet andere mening.
Dit hoort trouwens niet in VBL, momentjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Genee zingen op de bruiloft.
Het staat de Berlusconi van KLB niet aan begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit hoort trouwens niet in VBL, momentje
Ik ben even in de huid van de first lady van Maastricht gekropenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat de Berlusconi van KLB niet aan begrijp ik?
Bij de koker naarbinnen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben even in de huid van de first lady van Maastricht gekropen
Nog geen twee minuten binnen en het moet weer ordinair worden. Als je zo doorgaat word je niet uitgenodigdquote:
De frontpage pikt het ook op.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.
Beter dan koefnoen en de TV Kantine.
Je ziet nauwelijks dat het Elia niet is.
Wat een baasquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Oliver23 het volgende:
Bijna 1.000.000 kijkers voor mijn kanaaltje op DailyMotion!
Wellicht niet netjes om te vragen, maar verdien je daar nou nog wat mee? Zijn echt top filmpjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Oliver23 het volgende:
Bijna 1.000.000 kijkers voor mijn kanaaltje op DailyMotion!
Wat ik ermee verdien .... .. ... ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wellicht niet netjes om te vragen, maar verdien je daar nou nog wat mee? Zijn echt top filmpjesEn super dat je het nog steeds doet natuurlijk
Ja, hij mag alle hooligans uit dit topic wel eens een DVD met de hoogtepunten gratis sturenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ja Oliver23 schijnt financieel onafhankelijk te zijn, die doet het voor nop.
Is dit geacteerd dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.
Ah "Wij als twee kleine kinderen"quote:
Oh man wat mis ik VI!quote:
Ik kan 'm binnen drie(quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Emvem het volgende:
Seizoenoverzicht 2012-2013 dvd gratis aan te vragen als VI-abonnee.
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in elkaar zit. Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet hoe dat in elkaar zit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen abonnement op de papieren VI want bij de eerste de beste tegenslag gaan al die redacteuren zich verschuilen achter de grote Johan Derksen. Zij durven niet eens de discussie aan te gaan met dat pedante mannetje van een Genee, terwijl dat niet eens een journalist is.
Toen je in je boeddhistische fase zat verklaarde je nog ongelukkig te zijn door de fixatie op het presenteren van de eredivisie om zeven uur, dus ik vind dat jij de laatste bent die hierover mee mag praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe dat in elkaar zit. Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet hoe dat in elkaar zit.
Zoek het lekker uit met je hele handel!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen je in je boeddhistische fase zat verklaarde je nog ongelukkig te zijn door de fixatie op het presenteren van de eredivisie om zeven uur, dus ik vind dat jij de laatste bent die hierover mee mag praten.
Tot ziens?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit met je hele handel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |