Allemaal de schuld van Blatter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik hoor dat Johannes is verbannen? Die moderatoren voelen tegenwoordig de wedstrijd niet meer aan en fluiten om het minst of geringste de wedstrijd kapot.
Zomer? Ik zat laatst om tien over half 4 's ochtends al in de auto voor de airco om de hitte voor te blijven, iedereen over de zeik omdat het warmer zou worden dan 25 graden. Man man, wat een ellende. KUTWEER.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:11 schreef Arn0 het volgende:
Ja, weg met die Mart Smeets trui van hem. Het is zomer tenslotte.
Inderdaad. Vroeger hadden we Lau van Ravens en Frans Derks als moderators. Dan scholden we op alles wat bewoog. Die hielden van mannelijk posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik hoor dat Johannes is verbannen? Die moderatoren voelen tegenwoordig de wedstrijd niet meer aan en fluiten om het minst of geringste de wedstrijd kapot.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:22:11De KNVB vaart dit jaar mee tijdens de Canal Parade. In ieder geval staan Van Praag en Van Gaal op de boot. http://t.co/mOQKr7rlpm reageer retweet
Louis kan alvast oefenen voor volgend jaar dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:27 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:22:11De KNVB vaart dit jaar mee tijdens de Canal Parade. In ieder geval staan Van Praag en Van Gaal op de boot. http://t.co/mOQKr7rlpm reageer retweet
Even lachen mensen, het begint zielig te worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ja een veerboot! Hahaha, sorry dat ik zo hard om mijzelf moet lachen
twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:26:18Geruchten gaan dat de beruchte VI-hooligan johannes_vermeer geband is van het bekende Fok!-forum. De reden zou zijn slechte imitaties van VI-bekendheden Genee, Derkens, Hansie en Van der Gijp zijn. Achter de schermen vindt overleg plaats over hoe het nu verder moet met johannes_vermeer reageer retweet
Heeft hij zo'n lange ban? Zou wel mooi zijn. De hele zomer geen Johannes en daarna weer met frisse tegenzin aan de slag.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dit voor versie? Vind het origineel van Leen veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |