Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
CNL EN. Is niet van NS, maar ook nog lang niet in de Oekraine.quote:
jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is écht een nummer voor jou.
Oh, je vindt 'm echt leuk, ja?quote:
opstaan, ontbijten, werken, eten, douchen, slapenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe ziet jouw werkdag eruit dan?
ik doelde meer op de tijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
opstaan, ontbijten, werken, eten, douchen, slapen
normaal sta ik om 4 uur op en kom ik meestal thuis rond 17.00 uurquote:
waren we maar een leven verderquote:
Ze zijn net eindelijk vertrokken, maar dat heb je zojuist zelf ook gezien bij "de buren"...quote:
inderdaad, ik hoorde al geruchten dat ze zich gingen verlovenquote:
Een maand is ver genoeg hoorquote:
En wat was de originele planning?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn net eindelijk vertrokken, maar dat heb je zojuist zelf ook gezien bij "de buren"...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een maand is ver genoeg hoor
[..]
En wat was de originele planning?
Dat ze rond deze tijd al een eindje in Duitsland waren...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een maand is ver genoeg hoor
[..]
En wat was de originele planning?
Beetje wel.quote:
Klopt, zo nu en dan roep ik daar ook wat als oud treinfanaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn net eindelijk vertrokken, maar dat heb je zojuist zelf ook gezien bij "de buren"...
Jawel, want dan is de Zwarte Crossquote:
Lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze rond deze tijd al een eindje in Duitsland waren...
Aan de wodka en dan samen de slaapcoupe inquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoorde al geruchten dat ze zich gingen verloven
Ben je er 2 dagen niet, mis je van allesquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoorde al geruchten dat ze zich gingen verloven
Al ben je er wel mis je het als nogquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je er 2 dagen niet, mis je van alles
Dan moet je beter oplettenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al ben je er wel mis je het als nog
jij was er 2 dagen niet en we misten jouw ook hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je er 2 dagen niet, mis je van alles
Als er iemand een week niet is wordt de politie gebeldquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
jij was er 2 dagen niet en we misten jouw ook hoor
blufquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er iemand een week niet is wordt de politie gebeld
Ik jullie meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
jij was er 2 dagen niet en we misten jouw ook hoor
Maar goed dat ik me niet zo erg misdragen heb danquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er iemand een week niet is wordt de politie gebeld
dat is te weinig slaapquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal sta ik om 4 uur op en kom ik meestal thuis rond 17.00 uur
en dan ga ik rond 24.00 slapen
vind zijn stem wel apartquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje wel.Ik vind 'm best iets sexies hebben.
voor mij niet echtquote:
Ik heb minimaal de 6 nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij niet echt![]()
bij hoge uitzondering wil ik wel eens 6 uur slapen maar dan ben ik niet echt fit die dag
Lijkt me erg prettigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij niet echt![]()
bij hoge uitzondering wil ik wel eens 6 uur slapen maar dan ben ik niet echt fit die dag
Dat hoop ik ook voor je Bos, ik was ook al vroeg wakker gemaakt vanmorgen en niks is zo vervelend als een gebroken nachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga proberen vanacht de 7 uur slaap te halen. En ik hoop niet zo'n nare/vreemde droom te krijgen als afgelopen nacht
Ik had er ook eentjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
En ik hoop niet zo'n nare/vreemde droom te krijgen als afgelopen nacht
Het was zo rond 5.30 dat ik wakker werd en om 6.00 uur gaat de wekker. Maar het was een zogeheten Lucide droom. Dat je je in je droom beseft dat je droomt. Er gebeurde zoveel rare dingen dat ik hoopte dat ik wakker werd, maar het duurde en duurde en toen ik eindelijk daadwerkelijk wakker werd dacht ik eerst dat ik in het ziekenhuis lag en dus nog steeds droomde..quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je Bos, ik was ook al vroeg wakker gemaakt vanmorgen en niks is zo vervelend als een gebroken nacht
Dat is zeker zwaar vervelend, ik werd ook rond half 6 wakker gemaakt maar dat was doordat mijn zusje haar wekker niet uitzetten en daarna dus niet zo goed geslapen tot 7 uur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was zo rond 5.30 dat ik wakker werd en om 6.00 uur gaat de wekker. Maar het was een zogeheten Lucide droom. Dat je je in je droom beseft dat je droomt. Er gebeurde zoveel rare dingen dat ik hoopte dat ik wakker werd, maar het duurde en duurde en toen ik eindelijk daadwerkelijk wakker werd dacht ik eerst dat ik in het ziekenhuis lag en dus nog steeds droomde..
Zusjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker zwaar vervelend, ik werd ook rond half 6 wakker gemaakt maar dat was doordat mijn zusje haar wekker niet uitzetten en daarna dus niet zo goed geslapen tot 7 uur.
Ik dus niet van mijn zusquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef D. het volgende:
Ik heb al jaren geen last meer van mijn zusje
Ik snap je puntquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien klinkt dat heel ernstig
Maar ik bedoel dat we geen kinderen/pubers meer zijn die thuis wonen
Ik heb geen zus of zusje. Alleen een broerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef D. het volgende:
Ik heb al jaren geen last meer van mijn zusje
Bedankt voor het begripquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus niet van mijn zus
[..]
Ik snap je punt
Ow, en je denkt dat zusjes leuk zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen zus of zusje. Alleen een broer
Ik geen broer en geen zus. Wel een halfzus en halfbroerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen zus of zusje. Alleen een broer
Nee, dat denk ik niet. Mijn broer heeft een dochtertje van bijna 2 en dat is nu al een kattekopquote:
Da's allemaal een beetje 'net niet'quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geen broer en geen zus. Wel een halfzus en halfbroer
Nou die hoeft niet hier heen hoor, als je dat bedoelt..quote:
Ja, zo zijn zusjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Mijn broer heeft een dochtertje van bijna 2 en dat is nu al een kattekop
Ik dacht dat je dat bedoelde met...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou die hoeft niet hier heen hoor, als je dat bedoelt..
quote:
Tsja, pa en ma uit elkaar toen ik 4 was, pa kreeg daarna nog 2 kotersquote:
Jij kunt er ook niets aan doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, pa en ma uit elkaar toen ik 4 was, pa kreeg daarna nog 2 koters
Moeten we nog oppassen voor de zweepquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Komt Ll dadelijk verhaal halen wat we hebben gedaan?
Ik heb net 2 dagen straf gehad, jullie mogen eerstquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten we nog oppassen voor de zweep
Wonen die ook in NL? of bij je vader op het eiland??quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, pa en ma uit elkaar toen ik 4 was, pa kreeg daarna nog 2 koters
Hij is nu een dochter aan het maken met Llquote:
Heeft ie,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie,
Ik heb ze ook trouwensDat ie die fout in de TT dan zolang laat staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie die fout in de TT dan zolang laat staan
En dan krijgen wij dadelijk de schuldquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is nu een dochter aan het maken met Ll
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
En dan krijgen wij dadelijk de schuld
Of eigenlijk, jij, met je: zusjes![]()
Denk niet dat hij het ziet en het is ook geen DMquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
wekr?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie geen fout in de TT hoor, enkel een standaard MPG uitdrukking
Ja duh, MPG moet zijn wekker zetten om op tijd op werk te zijn en tussen wekker en werk heeft hij veel koffie nodig!quote:
Ja, MPG post met de regelmaat werkwerkwekrquote:
Zonder annuleringsverzekering?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
Mocht ik nog gaan twijfelen of ik wel naar Curacao wil, dan heb ik pech, want ik heb net geboekt![]()
.
nee hoor, ik heb problemen met een externe schijfquote:
Met of zonder extra been ruimte?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
Mocht ik nog gaan twijfelen of ik wel naar Curacao wil, dan heb ik pech, want ik heb net geboekt![]()
.
Doe er dan wat aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja duh, MPG moet zijn wekker zetten om op tijd op werk te zijn en tussen wekker en werk heeft hij veel koffie nodig!
Verwarrendquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja duh, MPG moet zijn wekker zetten om op tijd op werk te zijn en tussen wekker en werk heeft hij veel koffie nodig!
Nee, ik heb een doorlopende annuleringsverzekering sinds vandaag...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder annuleringsverzekering?
Livin' on the edge
heb je toch even rust gehad en gesprekstof kunnen opsparenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net 2 dagen straf gehad, jullie mogen eerst
Ja, zonder... dat is alleen nog bij de KLM zelf te boeken en niet meer via de reisorganisatie. Nieuw beleid van KLMquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met of zonder extra been ruimte?
[..]
Doe er dan wat aan
Als je een sexy telefoonstem ontwikkeld mag je mijn baantje wel even leven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet als je geen werk hebt en je dan even mag![]()
Zolang het niet een interne schijf is kun je gewoon posten hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb problemen met een externe schijf
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is nu een dochter aan het maken met Ll
Owquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb een doorlopende annuleringsverzekering sinds vandaag....
Misschien is ie homo? Dan is het toch een soort van zusjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]kan alleen maar boys maken, maar was wel lekker
![]()
Lekker handigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zonder... dat is alleen nog bij de KLM zelf te boeken en niet meer via de reisorganisatie. Nieuw beleid van KLM. Dus ik kan er nog even over nadenken
.
Wat vangt dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een sexy telefoonstem ontwikkeld mag je mijn baantje wel even leven.
Dan is het een nichtjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie homo? Dan is het toch een soort van zusje
is van de andere pc, tijdens het kopieren is er iets corrupt geworden, dus nu met recovery aan de gangquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het niet een interne schijf is kun je gewoon posten hoor
12,50 netto de uur. Maar kan oplopen tot 25 euro, als ik een dag heb die erg meezit.quote:
Daar doe ik het wel voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
12,50 netto de uur. Maar kan oplopen tot 25 euro, als ik een dag heb die erg meezit.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie homo? Dan is het toch een soort van zusje
Top! Ik hoor het wel zodra je die sexy telefoonstem hebt.quote:
Heb ik alquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Top! Ik hoor het wel zodra je die sexy telefoonstem hebt.
*plaatst hier een gemakkelijk inkoppertje over iets achter het station*quote:
Dan kom maar binnenkort naar Enschede. Dan mag je telefonisch enquetes afnemen.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*plaatst hier een gemakkelijk inkoppertje over iets achter het station*
Al het mee zit dan volgende week vrijdagquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan kom maar binnenkort naar Enschede. Dan mag je telefonisch enquetes afnemen.
Die is goedquote:
Kwam ik tegen op FBquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al het mee zit dan volgende week vrijdag
[..]
Die is goed
Wat brengt jou dan naar hier?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al het mee zit dan volgende week vrijdag
[..]
Die is goed
Aah! Die toelatingsexamen voor je opleiding?quote:
Uhu, in de glasbakquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aah! Die toelatingsexamen voor je opleiding?
Yep. Daar zitten alle technische opleidingen.quote:
quote:
Donderdag he, is meestal rustigerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
Het is maar rustig hier ondanks dat D terug is
Stu komt gelijk bimnenvallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
Insinueer je dat ik een druktemaker ben?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
toch zat lange nachten gehad op Fok op donderdag.quote:
ik wil ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben morgen vrijdus heb tijd om te fokken
dat klinkt liefquote:
nee verkeerde smiley gebruikt, het moest deze zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt nu is het gedaan met de rust?
zaterdag en zondag werkenquote:
Die is intended. Zie de link in mijn sigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
hmmm dat wil ik dan weer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zaterdag en zondag werken
Fijn he al weekendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Insinueer je dat ik een druktemaker ben?
You lucky fishquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
nja ik heb morgen n eendaags weekendquote:
Ja, ze staat naast mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet nu die stella er weer aan geloven?
Dat heb je goed, geniet er van zo lang het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik heb morgen n eendaags weekendmaar ach, dan benut ik t maar zo goed mogelijk
met haar glooiende vormen en gebruinde lichaamquote:
Hey verbouwer!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik heb morgen n eendaags weekendmaar ach, dan benut ik t maar zo goed mogelijk
Ze is ijskoudquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met haar glooiende vormen en gebruinde lichaam?
nou, lekker luguberquote:
Ik heb veel levenservaringquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]maar jij verteld over alles zo'n beetje
Ik vind koters een naar woordquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ah mooi het gaat morgen pas tegen de avond regenen
Koters gaan op schoolreis
Ik morgen en zaterdag. Zondag is mn enige dag weekend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zaterdag en zondag werken
Dan is het wel fijn voor ze dat het droog blijft, waar gaat hun reis naar toe?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ah mooi het gaat morgen pas tegen de avond regenen
Koters gaan op schoolreis
ik zeg ook vaak kotersquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind koters een naar woord![]()
Hoop dat ze een leuke dag zullen hebben
Moet ik ook maar eens doen. Ik ben sowieso tussen 9 en 12 buitenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm eens sjekke wat voor weer het wordt morgeb
Dat is ook wel heel neerbuigendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zei laatst "joch" over n kindje, dat vonden mn collega's ook al raar
Ene naar Duinrell, andere naar Linneushofquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn voor ze dat het droog blijft, waar gaat hun reis naar toe?
is dat zo jaquote:
Ik liep een keer stage in Weert en toen had een collega het steed over wichter als ze het over haar kinderen had. Blijkt dus in Weert een normaal woord te zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind koters een naar woord![]()
Hoop dat ze een leuke dag zullen hebben
Het hoeft maar een naam te hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg ook vaak kotersmaar dan gaat t niet over mn eigen kids
Joch vind ik minder vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg ook vaak kotersmaar dan gaat t niet over mn eigen kids
OMG Duinrellquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ene naar Duinrell, andere naar Linneushof
ik heb ook n oom uit amersfoort die dat altijd zei over mn zus en mij vroeger "aaah daar komen mien wichiesquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik liep een keer stage in Weert en toen had een collega het steed over wichter als ze het over haar kinderen had. Blijkt dus in Weert een normaal woord te zijn.
Ja, ik zou 'jongens' zeggen denk ikquote:
Ik hoop dat ze het naar hun zin hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is wel leuk maar niet mijn fafoquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG Duinrell![]()
Die speeltuin is niet zo in Bennebroek
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat zo ja? ik was nogal verbaasd dat ze helemaal "dat kun je echt niet zeggen zo!" deden
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook geen heel vriendelijk jochquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joch vind ik minder vervelend
Maar het klinkt niet heel vriendelijk
Klopt. Niks mis meequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik liep een keer stage in Weert en toen had een collega het steed over wichter als ze het over haar kinderen had. Blijkt dus in Weert een normaal woord te zijn.
als synoniem voor koters zie je eigenlijk alleen 'kinderen'quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoek...
Ik vind 'joch' niets positiefs hebben neequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat zo ja? ik was nogal verbaasd dat ze helemaal "dat kun je echt niet zeggen zo!" deden
Rotjochies!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'joch' niets positiefs hebben nee
Van mij wel door het Tikibadquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben
[..]
Is wel leuk maar niet mijn fafo
ik las ff 'boebies'quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik noem ze meestal "mn boefies"of mn draaideurcrimineeltjes
Fair enoughquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is ook geen heel vriendelijk joch
Daar zit ik ook altijd meequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoek...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
das anders. die heten links en rechtsquote:
omdat ziek en zielig en stukke blaasquote:
Hier in Engeland is 'boys' wel gebruikelijk. Ik denk, ik vertaal het even letterlijk naar jongensquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als synoniem voor koters zie je eigenlijk alleen 'kinderen'
En dan zeker net anders dan hoe ze hangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das anders. die heten links en rechts
Bij dat eerste denk ik aan heel jonge kinderen (onder de 8)quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
vanuit mij gezien jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeker net anders dan hoe ze hangen
en bij die andere zie ik een paar gastjes van Noordafrikaanse afkomstquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij dat eerste denk ik aan heel jonge kinderen (onder de 8)
that'll doquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das anders. die heten links en rechts
waarom moeilijk doen als t makkelijk kanquote:
Met bontkraagquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en bij die andere zie ik een paar gastjes van Noordafrikaanse afkomst
jongens, boefjes, kleine man dat was het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Okequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanuit mij gezien ja![]()
en ze hangen niet
Trustenquote:
okquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ziek en zielig en stukke blaas
oh en medicijnen en geen alcohol
Kleine man vind ik leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jongens, boefjes, kleine man dat was het wel zo'n beetje
ze zijn heel mysterieusquote:
wil ik weten watquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
okEr was zelfs een prijs voor jouw geregeld
* littledrummergirl neuriet xfiles deuntjequote:
heb je daar schriftelijke toestemming in drievoud voor aangevraagdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moet dan maar eens onderzocht worden
Volgens mij heb je galante vriend die ze graag ondersteund.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb je galante vriend die ze graag ondersteund.
Ik doelde meer op hoe je de jongens kan aanspreken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan wat mij betreft toch nog wel wat beter hoor
nu heb ik er weinig aan, hij ligt in badquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb je galante vriend die ze graag ondersteund.
Wat een egoïstische zak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu heb ik er weinig aan, hij ligt in bad
valt tegen joh, dat samenwonen... hij gaat steeds weg enzoquote:
je had verwacht 24u/pd bij elkaar te zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt tegen joh, dat samenwonen... hij gaat steeds weg enzo
oh please no!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had verwacht 24u/pd bij elkaar te zijn?
is eigenlijk van boyz in tha hood, little man, en beetje blijven hangen in het nederlands uiteraardquote:
Inderdaad. Waarom zou je samen gaan wonen als je niet alles met elkaar deelt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt tegen joh, dat samenwonen... hij gaat steeds weg enzo
Ware liefde dient bevestigd te worden.quote:
Waar het hard van vol is....quote:
jij snapt hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou je samen gaan wonen als je niet alles met elkaar deelt.
[..]
Ware liefde dient bevestigd te worden.
Ik vind het leuk en zou het ook gebruiken als ik een kind zou hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is eigenlijk van boyz in tha hood, little man, en beetje blijven hangen in het nederlands uiteraard
Wie Bos al zeet, is Wierts platquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iech kin ut neet thoes bringe
Vroeg opstaan gok ik?quote:
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij snapt hetsamenwonen
?
Ik zou hem Wietse noemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou mijn hypothetische zoontje mn kleine vriendje noemen denk ik
don't you tempt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.
Nope, dat niet maar moet er om 12:30 zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeg opstaan gok ik?
[..]
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.
je bent toch verdomme geen fries!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou hem Wietse noemen.
En als het een zij is Imke.
En ik vraag me overigens of je je zoontje zo in kan noemen ivm met verboden rare namen enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou mijn hypothetische zoontje mn kleine vriendje noemen denk ik
Dat is hij zeker nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent toch verdomme geen fries!
Ook bij die geldt:quote:
niet als roepnaam hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik vraag me overigens of je je zoontje zo in kan noemen ivm met verboden rare namen enzo.
Dump die eend maar en neem mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Please to meet you.. Hope you guess name.quote:
Nee! Maar Friezen hebben wel toffe namen enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hele dikke en dunne en hele verzameling.quote:
Die heb RenRen- nu toch?quote:
wat heb jij te bieden voor glansrijke interessante toekomst dan?quote:
Ja, maar dat schreef je dus niet he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet als roepnaam he![]()
maar ach, bikkel, storm, maan en mensje mogen ook, dus vriendje vast ook
Bliksem maken, uitvindingen doen, etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat heb jij te bieden voor glansrijke interessante toekomst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind simpele namen leuk, julia, sofie, dat soort dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Please to meet you.. Hope you guess name.
[..]
Nee! Maar Friezen hebben wel toffe namen enzo.
ja he, nounou! een beetje competitie en je haakt afquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word geplayed waar ik bijsta. Dan ga ik wel alleen naar Indonesië.Je mag haar hebben MPG!
Jawel. Moet je wel bereid zijn om een kilometertje te lopen, want alles in die regio is eigenlijk betaald parkeren en dit straatje is een uitzondering omdat het goed verstopt ligt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Trevland het volgende:
Maar WW weet jij ergens waar ik daar voor zeer weinig mijn auto kan parkeren?
[djeezmode]met een paars gepunte lans[/djeez mode off]quote:
paarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[djeezmode]met een paars gepunte lans[/djeez mode off]
Als het maar 1 km is dan maakt het me niks uit, zolang ik maar niet half enschede door moetquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel. Moet je wel bereid zijn om een kilometertje te lopen, want alles in die regio is eigenlijk betaald parkeren en dit straatje is een uitzondering omdat het goed verstopt ligt.
Brrr! Geen Sofie of Julia.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind simpele namen leuk, julia, sofie, dat soort dingenoh en daniel :y dat vind ik om de een of andere reden zon stoere naam
Kaiser Chiefs - Love is not a competition (but I'm winning)quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja he, nounou! een beetje competitie en je haakt afnou dan niet he
en heeel stiekem, maar dat zeg niet niet hardop, vind ik boaz ook mooi, of stormquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brrr! Geen Sofie of Julia.Daniel kan er wel mee door.
[..]
Kaiser Chiefs - Love is not a competition (but I'm winning)
of afgekneld of ontstokenquote:
http://goo.gl/maps/jIzRMquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar 1 km is dan maakt het me niks uit, zolang ik maar niet half enschede door moet
Sowieso die achterlijke namen die er tegenwoordig uitgedeeld wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Storm voor een meisje ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en heeel stiekem, maar dat zeg niet niet hardop, vind ik boaz ook mooi, of storm![]()
en natuurlijk doe je dat
Er bestaan wel paarse aspergesquote:
Sofiequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind simpele namen leuk, julia, sofie, dat soort dingenoh en daniel :y dat vind ik om de een of andere reden zon stoere naam
iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso die achterlijke namen die er tegenwoordig uitgedeeld worden
Het mag niet altijd. Ongeveer een jaar geleden wilde mijnheer Pot in België zijn dochter BLoem noemen, maar de ambtenaar weigerde dit.Maar dit is een vrij bekend verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en skye?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Storm voor een meisje ja.![]()
![]()
Dank je voor de bevestiging. Dat had mijn fragiele ego wel even nodig.
Oef, denk dat ik het volgende week nog een keer moet vragenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/jIzRM
Alstu. Punt A kan je gratis parkeren, punt B is waar je naartoe moet lopen.
Skyequote:
Moet ik even aan wennen.quote:
Sla even op onder favorieten, luiaard.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef, denk dat ik het volgende week nog een keer moet vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |