ik wil ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben morgen vrijdus heb tijd om te fokken
dat klinkt liefquote:
nee verkeerde smiley gebruikt, het moest deze zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt nu is het gedaan met de rust?
zaterdag en zondag werkenquote:
Die is intended. Zie de link in mijn sigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie die fout in de TT dan zolang laat staan
hmmm dat wil ik dan weer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zaterdag en zondag werken
Fijn he al weekendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Insinueer je dat ik een druktemaker ben?
You lucky fishquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
nja ik heb morgen n eendaags weekendquote:
Ja, ze staat naast mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet nu die stella er weer aan geloven?
Dat heb je goed, geniet er van zo lang het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik heb morgen n eendaags weekendmaar ach, dan benut ik t maar zo goed mogelijk
met haar glooiende vormen en gebruinde lichaamquote:
Hey verbouwer!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik heb morgen n eendaags weekendmaar ach, dan benut ik t maar zo goed mogelijk
Ze is ijskoudquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met haar glooiende vormen en gebruinde lichaam?
nou, lekker luguberquote:
Ik heb veel levenservaringquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]maar jij verteld over alles zo'n beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |