Als je een sexy telefoonstem ontwikkeld mag je mijn baantje wel even leven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet als je geen werk hebt en je dan even mag![]()
Zolang het niet een interne schijf is kun je gewoon posten hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb problemen met een externe schijf
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is nu een dochter aan het maken met Ll
Owquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb een doorlopende annuleringsverzekering sinds vandaag....
Misschien is ie homo? Dan is het toch een soort van zusjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]kan alleen maar boys maken, maar was wel lekker
![]()
Lekker handigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zonder... dat is alleen nog bij de KLM zelf te boeken en niet meer via de reisorganisatie. Nieuw beleid van KLM. Dus ik kan er nog even over nadenken
.
Wat vangt dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een sexy telefoonstem ontwikkeld mag je mijn baantje wel even leven.
Dan is het een nichtjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie homo? Dan is het toch een soort van zusje
is van de andere pc, tijdens het kopieren is er iets corrupt geworden, dus nu met recovery aan de gangquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het niet een interne schijf is kun je gewoon posten hoor
12,50 netto de uur. Maar kan oplopen tot 25 euro, als ik een dag heb die erg meezit.quote:
Daar doe ik het wel voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
12,50 netto de uur. Maar kan oplopen tot 25 euro, als ik een dag heb die erg meezit.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie homo? Dan is het toch een soort van zusje
Top! Ik hoor het wel zodra je die sexy telefoonstem hebt.quote:
Heb ik alquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Top! Ik hoor het wel zodra je die sexy telefoonstem hebt.
*plaatst hier een gemakkelijk inkoppertje over iets achter het station*quote:
Dan kom maar binnenkort naar Enschede. Dan mag je telefonisch enquetes afnemen.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*plaatst hier een gemakkelijk inkoppertje over iets achter het station*
Al het mee zit dan volgende week vrijdagquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan kom maar binnenkort naar Enschede. Dan mag je telefonisch enquetes afnemen.
Die is goedquote:
Kwam ik tegen op FBquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al het mee zit dan volgende week vrijdag
[..]
Die is goed
Wat brengt jou dan naar hier?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al het mee zit dan volgende week vrijdag
[..]
Die is goed
Aah! Die toelatingsexamen voor je opleiding?quote:
Uhu, in de glasbakquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aah! Die toelatingsexamen voor je opleiding?
Yep. Daar zitten alle technische opleidingen.quote:
quote:
Donderdag he, is meestal rustigerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
Het is maar rustig hier ondanks dat D terug is
Stu komt gelijk bimnenvallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
Insinueer je dat ik een druktemaker ben?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
toch zat lange nachten gehad op Fok op donderdag.quote:
ik wil ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben morgen vrijdus heb tijd om te fokken
dat klinkt liefquote:
nee verkeerde smiley gebruikt, het moest deze zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt nu is het gedaan met de rust?
zaterdag en zondag werkenquote:
Die is intended. Zie de link in mijn sigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie die fout in de TT dan zolang laat staan
hmmm dat wil ik dan weer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zaterdag en zondag werken
Fijn he al weekendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Insinueer je dat ik een druktemaker ben?
You lucky fishquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
nja ik heb morgen n eendaags weekendquote:
Ja, ze staat naast mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet nu die stella er weer aan geloven?
Dat heb je goed, geniet er van zo lang het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik heb morgen n eendaags weekendmaar ach, dan benut ik t maar zo goed mogelijk
met haar glooiende vormen en gebruinde lichaamquote:
Hey verbouwer!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik heb morgen n eendaags weekendmaar ach, dan benut ik t maar zo goed mogelijk
Ze is ijskoudquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met haar glooiende vormen en gebruinde lichaam?
nou, lekker luguberquote:
Ik heb veel levenservaringquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]maar jij verteld over alles zo'n beetje
Ik vind koters een naar woordquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ah mooi het gaat morgen pas tegen de avond regenen
Koters gaan op schoolreis
Ik morgen en zaterdag. Zondag is mn enige dag weekend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zaterdag en zondag werken
Dan is het wel fijn voor ze dat het droog blijft, waar gaat hun reis naar toe?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ah mooi het gaat morgen pas tegen de avond regenen
Koters gaan op schoolreis
ik zeg ook vaak kotersquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind koters een naar woord![]()
Hoop dat ze een leuke dag zullen hebben
Moet ik ook maar eens doen. Ik ben sowieso tussen 9 en 12 buitenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm eens sjekke wat voor weer het wordt morgeb
Dat is ook wel heel neerbuigendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zei laatst "joch" over n kindje, dat vonden mn collega's ook al raar
Ene naar Duinrell, andere naar Linneushofquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn voor ze dat het droog blijft, waar gaat hun reis naar toe?
is dat zo jaquote:
Ik liep een keer stage in Weert en toen had een collega het steed over wichter als ze het over haar kinderen had. Blijkt dus in Weert een normaal woord te zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind koters een naar woord![]()
Hoop dat ze een leuke dag zullen hebben
Het hoeft maar een naam te hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg ook vaak kotersmaar dan gaat t niet over mn eigen kids
Joch vind ik minder vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg ook vaak kotersmaar dan gaat t niet over mn eigen kids
OMG Duinrellquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ene naar Duinrell, andere naar Linneushof
ik heb ook n oom uit amersfoort die dat altijd zei over mn zus en mij vroeger "aaah daar komen mien wichiesquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik liep een keer stage in Weert en toen had een collega het steed over wichter als ze het over haar kinderen had. Blijkt dus in Weert een normaal woord te zijn.
Ja, ik zou 'jongens' zeggen denk ikquote:
Ik hoop dat ze het naar hun zin hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is wel leuk maar niet mijn fafoquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG Duinrell![]()
Die speeltuin is niet zo in Bennebroek
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat zo ja? ik was nogal verbaasd dat ze helemaal "dat kun je echt niet zeggen zo!" deden
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook geen heel vriendelijk jochquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joch vind ik minder vervelend
Maar het klinkt niet heel vriendelijk
Klopt. Niks mis meequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik liep een keer stage in Weert en toen had een collega het steed over wichter als ze het over haar kinderen had. Blijkt dus in Weert een normaal woord te zijn.
als synoniem voor koters zie je eigenlijk alleen 'kinderen'quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoek...
Ik vind 'joch' niets positiefs hebben neequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat zo ja? ik was nogal verbaasd dat ze helemaal "dat kun je echt niet zeggen zo!" deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |