Moeten we nog oppassen voor de zweepquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Komt Ll dadelijk verhaal halen wat we hebben gedaan?
Ik heb net 2 dagen straf gehad, jullie mogen eerstquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten we nog oppassen voor de zweep
Wonen die ook in NL? of bij je vader op het eiland??quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, pa en ma uit elkaar toen ik 4 was, pa kreeg daarna nog 2 koters
Hij is nu een dochter aan het maken met Llquote:
Heeft ie,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie,
Ik heb ze ook trouwensDat ie die fout in de TT dan zolang laat staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie die fout in de TT dan zolang laat staan
En dan krijgen wij dadelijk de schuldquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is nu een dochter aan het maken met Ll
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
En dan krijgen wij dadelijk de schuld
Of eigenlijk, jij, met je: zusjes![]()
Denk niet dat hij het ziet en het is ook geen DMquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie die fout in de TT dan zolang laat staan
wekr?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie geen fout in de TT hoor, enkel een standaard MPG uitdrukking
Ja duh, MPG moet zijn wekker zetten om op tijd op werk te zijn en tussen wekker en werk heeft hij veel koffie nodig!quote:
Ja, MPG post met de regelmaat werkwerkwekrquote:
Zonder annuleringsverzekering?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
Mocht ik nog gaan twijfelen of ik wel naar Curacao wil, dan heb ik pech, want ik heb net geboekt![]()
.
nee hoor, ik heb problemen met een externe schijfquote:
Met of zonder extra been ruimte?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
Mocht ik nog gaan twijfelen of ik wel naar Curacao wil, dan heb ik pech, want ik heb net geboekt![]()
.
Doe er dan wat aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja duh, MPG moet zijn wekker zetten om op tijd op werk te zijn en tussen wekker en werk heeft hij veel koffie nodig!
Verwarrendquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja duh, MPG moet zijn wekker zetten om op tijd op werk te zijn en tussen wekker en werk heeft hij veel koffie nodig!
Nee, ik heb een doorlopende annuleringsverzekering sinds vandaag...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder annuleringsverzekering?
Livin' on the edge
heb je toch even rust gehad en gesprekstof kunnen opsparenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net 2 dagen straf gehad, jullie mogen eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |