Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wanneer laat je je nou adopteren door hem?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef Toekito het volgende:
Henk wil mij al vroeg in het maatje hebben
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer laat je je nou adopteren door hem?
Ik lust er een stuk of 3, om te beginnen.quote:
vriendquote:
17:00 aanwezig zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lust er een stuk of 3, om te beginnen.
Deejjjjjjjjquote:
Dat geloof ik graag. Als je ervoor kiest is het makkelijk maar als je wordt gedwongen is het dat allesbehalve.quote:
luister niet naar die gozer joh. Hij heeft weinig humor.quote:
Ja, het kwam me niet zo goed uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Als je ervoor kiest is het makkelijk maar als je wordt gedwongen is het dat allesbehalve.
Ja, inderdaad jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het kwam me niet zo goed uit
Volgende keer een beetje beter plannen
Ik ben nog leuker dan de deurkrukquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
luister niet naar die gozer joh. Hij heeft weinig humor.
Niet iedereen begrijpt jouw humor, dat is iets anders dan geen humor hebbenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt jouw humor, dat is iets anders dan geen humor hebben
Guess soquote:
Ach, ik weet allang dat die er ook is. Ik denk niet dat je je voor iemand hier hoeft te bewijzen hoor. Laat ze lekker het heen en weer krijgen als iets ze niet bevaltquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal wel even mijn serieuze kant laten zien
deliquentquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
wat heb je met D gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zag ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik weet allang dat die er ook is. Ik denk niet dat je je voor iemand hier hoeft te bewijzen hoor. Laat ze lekker het heen en weer krijgen als iets ze niet bevalt
Ja, ik denk, laat ik maar oppassen voordat ik ook straf krijgquote:
Ik heb mijn straf uitgezeten en ben nu gerehabiliteerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat heb je met D gedaan?
gewoon je broek aanhouden aubquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk, laat ik maar oppassen voordat ik ook straf krijg
buro Halt ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn straf uitgezeten en ben nu gerehabiliteerd
de samenleving is trots op jequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn straf uitgezeten en ben nu gerehabiliteerd
Ik las kinderregenlaarzenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand waar ze van die kindertaartkaarsen met cijfers verkopen
in de kindertaartkaarsenmetcijfers-winkel wellichtquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
xenosquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Nu kijken of ik het waar kan makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de samenleving is trots op je
en waarom zou dat niet lukken ?quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon zelfs niet sporten gisteren omdat ik hier niet uit kon druppen
AH XL?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
met mij weet je het nooit hequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom zou dat niet lukken ?
ik ben volledig blanco want ik heb geen idee waar het allemaal over gaat
Ik dacht dat het ging om kaarsenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef D. het volgende:
Maar kennelijk hebben ze daar kinderregenlaarsjes
Of Expo als ze dat hebben waar de vraagsteller woontquote:
Volgens mij zijn die faillietquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of Expo als ze dat hebben waar de vraagsteller woont
volgens mij is expo met freerecordshop ten onder gegaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
met mij weet je het nooit he
ps: je bent al 41 uur aan de beurt
Ooooh. Ik ben lekker bij de tijdquote:
Ik lees het net. Had ik geen idee vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij is expo met freerecordshop ten onder gegaan
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees het net. Had ik geen idee van![]()
Ik ben sinds februari niet meer in NL geweest dus ik vergeef mezelfquote:
Dus roos vergeef je niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben sinds februari niet meer in NL geweest dus ik vergeef mezelf
quote:
waren ook niet veel mensen die wisten dat die 2 in 1 holding zatenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu ik in een dorp woon mis ik dat bepaalde winkels verdwijnen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, mijn excuus is beterquote:
Dat laatste wist ik al helemaal nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
waren ook niet veel mensen die wisten dat die 2 in 1 holding zaten
ik ben sinds 5-7-2011 niet meer in NL geweest, en dat houden we voorlopig zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook wel een valide excuus. Vreemd wel om te zien hoe winkels zomaar verdwijnen. Het verbaasd me eigenlijk dat zo'n flutwinkel als de Blokker nog altijd bestaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nu ik in een dorp woon mis ik dat bepaalde winkels verdwijnen..
Ik was helemaal verbaasd toen ik afgelopen week op een verjaardag hoorde dat er wat winkels uit de stad zijn verdwenen waar ik voorheen woonde..
ik ook alleen maar omdat ik een klus gedaan heb FRquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al helemaal niet
Zo, dat is wel erg langquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben sinds 5-7-2011 niet meer in NL geweest, en dat houden we voorlopig zo
Toch zijn dat leuke dingetjes om te wetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook alleen maar omdat ik een klus gedaan heb FR
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook wel een valide excuus.
Inderdaadquote:Vreemd wel om te zien hoe winkels zomaar verdwijnen. Het verbaasd me eigenlijk dat zo'n flutwinkel als de Blokker nog altijd bestaat
kan niet lang genoeg zijnquote:
In jouw geval ook wel een beetje te begrijpenquote:
Dan ga ik maar weer even studeren, proberen de laatste dingetjes er nog in te stampen.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer even studeren, proberen de laatste dingetjes er nog in te stampen.
Vanavond tentamen, jeuj
Die doen het zelfs heel goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook wel een valide excuus. Vreemd wel om te zien hoe winkels zomaar verdwijnen. Het verbaasd me eigenlijk dat zo'n flutwinkel als de Blokker nog altijd bestaat
Beter ontspan je wat, dan gaat het vanavond vast beterquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer even studeren, proberen de laatste dingetjes er nog in te stampen.
Vanavond tentamen, jeuj
Ga het nog een of twee keer doornemen en daarna nog wat relaxen, komt goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Beter ontspan je wat, dan gaat het vanavond vast beter
Ik dacht dat het alleen Blokker wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die doen het zelfs heel goed
Je weet wat er allemaal onder de Blokker holding valt?
http://www.blokkerholding.nl/onzeketens.aspx
Ik zie het net. Ik vind Zenoks maar een rare winkel trouwens.quote:
Winkels met dergelijk assortiment blijven best wel lopen, maar sommige anderen verdwijnen snel dankzij internet of megastores als Mediamarktquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook wel een valide excuus. Vreemd wel om te zien hoe winkels zomaar verdwijnen. Het verbaasd me eigenlijk dat zo'n flutwinkel als de Blokker nog altijd bestaat
Ja, zo mag de Block ook wel eens ophoepelen met hun oude zooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Winkels met dergelijk assortiment blijven best wel lopen, maar sommige anderen verdwijnen snel dankzij internet of megastores als Mediamarkt
Bart smit en Intertoys bedoel je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het net. Ik vind Zenoks maar een rare winkel trouwens.
En dat die 2 speelgoedwinkels onder 1 hoed vallen verbaasd me helemaal
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die doen het zelfs heel goed
Je weet wat er allemaal onder de Blokker holding valt?
http://www.blokkerholding.nl/onzeketens.aspx
Ja, onvoorstelbaar vind ik dat. Ik dacht altijd dat het concurrenten waren van elkaarquote:
Als je zorgt dat bijna alle winkels van jou zijn kun je goed inkopen, en veel verdienenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het net. Ik vind Zenoks maar een rare winkel trouwens.
En dat die 2 speelgoedwinkels onder 1 hoed vallen verbaasd me helemaal
Toch haat ik Mediamarkt, mja vaak heb je geen keusquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo mag de Block ook wel eens ophoepelen met hun oude zooi
Amazon komt toch naar Nederland?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop dat er wel een serieuze opvolger komt van FRS. Want je hebt alleen bol.com en mediamarkt zowat nog voor dvd's en cd's.
Zo rijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als je zorgt dat bijna alle winkels van jou zijn kun je goed inkopen, en veel verdienen
De broertjes Blokker (eentje is vorig jaar overleden) horen dan ook bij de weinig miljardairs van NL
Ze hebben al jaren vrijwel dezelfde aanbiedingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar vind ik dat. Ik dacht altijd dat het concurrenten waren van elkaar
Ik vind Saturn wel aardig en BCC ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch haat ik Mediamarkt, mja vaak heb je geen keus
Nooit op geletquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hebben al jaren vrijwel dezelfde aanbiedingen
der komt sowieso enkel bagger uit dus who caresquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop dat er wel een serieuze opvolger komt van FRS. Want je hebt alleen bol.com en mediamarkt zowat nog voor dvd's en cd's.
quote:
quote:Tot Blokker Holding behoren de huishoud-ketens Blokker, Marskramer, Novy, Cook&Co, Casa, Novalux, Xenos, Big Bazar en Budgt, de speelgoedketens Bart Smit, Intertoys, Maxi Toys en E-Plaza, de woonketen Leen Bakker en de tuinformule Tuincentrum Overvecht, alsmede twee groothandelsbedrijven Trend Center en Elektroblok.
Hoorde ik laatst ook. Kocht laatst iets op Amazon.dequote:
saturn is van mediamarkt en dat is van makro dacht ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Saturn wel aardig en BCC ook
Mediamarkt kom ik nooit
Saturn = Mediamarktquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Saturn wel aardig en BCC ook
Mediamarkt kom ik nooit
Mediamarkt is toch from Germany?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
saturn is van mediamarkt en dat is van makro dacht ik.
metro de moeder idd. Ik kwam al bij mediamarkt in 97 nrt over de grensquote:
Werkse, ik ga zo lunchenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later maar weer
Het laatste broertje stond met 1,6 miljard op plaats 6 in de Quote 500 afgelopen jaarquote:
Laterquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later maar weer
Ah, metroquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
metro de moeder idd. Ik kwam al bij mediamarkt in 97 nrt over de grens
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:52 schreef Toekito het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Media_Markt
quote:Slogan: Ik ben toch niet gek!
deze is het gewordenquote:
de vraagsteller woont in rotterdamquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik krijg altijd een soort van overprikkelingsmeltdown in die winkelquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch haat ik Mediamarkt, mja vaak heb je geen keus
nou ik kwam erachter dat er bij mijn nieuwe huis maar een mini-hema'tje zitquote:
tunnelvisiequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg altijd een soort van overprikkelingsmeltdown in die winkeloveral lichtjes en geluidjes en warmte.. na tien minuten wil ik meestal echt weer naar buiten
![]()
met of zonder aankopen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg altijd een soort van overprikkelingsmeltdown in die winkeloveral lichtjes en geluidjes en warmte.. na tien minuten wil ik meestal echt weer naar buiten
![]()
wist je dat niet? dat het daar maar een kleintje is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik kwam erachter dat er bij mijn nieuwe huis maar een mini-hema'tje zitalleen wat sokken, handoeken en glazen. maar wel cijfers
voor mijn masterplan
meestal zonderquote:
Ik kan er uren doorbrengen. Zeker nu die relaxbanken hebben boven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meestal zondertenzij ik weet waarvoor ik ga, n kabeltje ofzo uit n rek kan grissen en weg kan. laatst gingen we voor een nieuwe tv, of althans, beetje in het echt bekijken en dan online bestellen
dat hebben we ook maar vijf minuten volgehouden.
Hmmmmmm that sucksquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Verdorie weer al geen mail of ik toegelaten ben op de opleiding
Iets wat goed is komt van ver, zegt men ook wel eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
*het positief ziet
Ook geen mail met een afwijzing he
En het gras is altijd groener bij de burenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets wat goed is komt van ver, zegt men ook wel eens
Hou op ik kan geen gras meer zien, ik zie al genoeg gras tijdens mijn postronde (alle straten beginnen met grasquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
En het gras is altijd groener bij de buren
Je ziet toch ook nog wel Meer-stratenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hou op ik kan geen gras meer zien, ik zie al genoeg gras tijdens mijn postronde (alle straten beginnen met gras![]()
![]()
![]()
)
Cranberrysapquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
met heel veel ijsblokjes smaakt cranberrysap bijna als aanmaaklimonade, bijna![]()
Momenteel niet. Ik doe nu even alleen en in mijn eentje Gras. Als men me Meer straten geeft, krijg ik Zand in mijn ogen waardoor ik het Bos niet kan vinden of in het Water fiets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Je ziet toch ook nog wel Meer-straten?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ik doe nu even alleen en in mijn eentje Gras. Als men me Meer straten geeft, krijg ik Zand in mijn ogen waardoor ik het Bos niet kan vinden of in het Water fiets.
Ik zal over een tijdje wel wat er bij krijgen, misschien vanaf volgende week al. Sowieso over een maand, want dan gaat de andere die deze week doet op vakantie..quote:
Je ziet haast door het gras het Bos niet meer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hou op ik kan geen gras meer zien, ik zie al genoeg gras tijdens mijn postronde (alle straten beginnen met gras![]()
![]()
![]()
)
Zo ongeveer wel ja..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet haast door het gras het Bos niet meer?
Dat heb ik net op. Nu een uur nietsquote:
Een uur niets eten zou wel goed voor me zijnquote:
Een uur sporten ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een uur niets eten zou wel goed voor me zijn
Ja, maar ik kan hier niet tussendoor wegquote:
Nou, hup, give me twentyquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hier niet tussendoor weg![]()
Hahahahaquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Dat zou me overigens wel lukken hoor
Ik moest dat 3x per week op judo doen maar dan 2x20 achter elkaar. Ik heb zo'n 8 jaar judo gedaanquote:
Dat je het ooit kon wil niet zeggen dat dat nog steeds zo isquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest dat 3x per week op judo doen maar dan 2x20 achter elkaar. Ik heb zo'n 8 jaar judo gedaan
Eh, jawel hoor, maar eh...geen uur per dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef Stuart het volgende:
Nog tijd gehad om te werken aan je plan meneer D.?
Het lukt me nog steeds al zal het niet makkelijk zijn. Ik durf daar best een weddenschap op af te sluitenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je het ooit kon wil niet zeggen dat dat nog steeds zo is
Toen ik 14 was kon ik van mijn klas het vaakst opdrukken, toen ik 6 weken geleden met trainen begin haalde ik die 20 niet eens
En dat terwijl je eigenlijk wel de tijd had?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Eh, jawel hoor, maar eh...geen uur per dag
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat terwijl je eigenlijk wel de tijd had?
Ja, om 4 uur ga je er even flink tegenaanquote:
Ow, om 4 uur?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, om 4 uur ga je er even flink tegenaan
Ja, mooie tijd toch? Heb je nog even om aan het idee te wennenquote:
Wat raarquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar iets dat mij smaakt
Dat is zo! Mafkeesquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet raar ben
Dat is ook de bedoelingquote:
Daar kun je van leren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling
Ik volg slechts de leer van de Bijbel
Jazeker. Zal ik anders elke dag een verhaal vertellen hier?quote:
ach, waarom ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jazeker. Zal ik anders elke dag een verhaal vertellen hier?
Knippen en plakken mag vast niet maar begin maar eens met dit verhaal. Sorry, ik ken geen NL versies want ik spreek die taal bijna nooit alleen hier op het forumquote:
Ja, zeg, dat is geen 'vertellen' hequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Knippen en plakken mag vast niet maar begin maar eens met dit verhaal. Sorry, ik ken geen NL versies want ik spreek die taal bijna nooit alleen hier op het forum![]()
http://www.childrenstory.(...)ries/jacob-and-esau/
Wil je dat ik het voorlees, opneem en dan een link plaats? Een soort luisterboek?quote:
Goed planquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil je dat ik het voorlees, opneem en dan een link plaats? Een soort luisterboek?
Hmmmmz, ik heb natuurlijk wel een bijzonder prettige stem om naar te luisteren al zeg ik het zelf. Ik zal dat eens in overweging nemenquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ik heb natuurlijk wel een bijzonder prettige stem om naar te luisteren al zeg ik het zelf. Ik zal dat eens in overweging nemen
Nee, dat vond ikzelf ook niet prettig om naar te luisterenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Dat luisterboek wat je postte klinkt nl. niet
Kun je toch een nieuwe laten mailen naar jezelf?quote:
Maar ik wil geen nieuwe, ik wil mijn oude herinnerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je toch een nieuwe laten mailen naar jezelf?
Dat heeft geen zin want die weet je niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar ik wil geen nieuwe, ik wil mijn oude herinneren
nee johquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je toch een nieuwe laten mailen naar jezelf?
Kun je dat niet per user doen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee johdan moet ik weer de hele database downloaden en decrypten
Ok, maar dan verander ik de 3 in een 8, anders weet iedereen mijn passwordquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin want die weet je niet meer
Stel gewoon een andere in. Zoiets als 'Stu15@w3suM'
Ja, dat lijkt me een goed idee. Not just a pretty facequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ok, maar dan verander ik de 3 in een 8, anders weet iedereen mijn password
Beauty and brainsquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een goed idee. Not just a pretty face
Laterquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien
pics met je bril op? ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
m'n nieuwe bril
[ afbeelding ]
zonnebril
en dat voor ¤179 bij Hans Anders in België
helaas nog nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pics met je bril op? ziet er gaaf uit
Ik ga ook een smaaktest doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen naar de stad voor een smaaktest(je)![]()
(hoop ik dan he)
dat ben je zekerquote:
Houdoe!quote:
* crv schopt terugquote:
have funquote:
Nu weet ik uit ervaring dat buikgriep ook goed is om af te vallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Man, voel me al niet goed vanaf zondag![]()
Niet gesport ook![]()
Last van mn maag, darmen, af en toe duizelig, droge mond...![]()
Eerst was het echt buikgriep, compleet met koorts enzo, maar nu, geen idee. Baal er wel flink van![]()
(Op zich voel ik me wel goed genoeg voor de dagelijkse dingen, als het niet teveel wordt, maar niet goed genoeg om vanalles te gaan ondernemen...)
Koude kraan is voor watjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, én ik verbrand net mn pols in de oven![]()
Eigenlijk moet je dat tien minuten onder koud stromend water houden, maar daar had ik natuurlijk geen geduld voor, plus zo koud is gewoon ook niet prettig
ik heb geen buikgriept meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weet ik uit ervaring dat buikgriep ook goed is om af te vallen
Ik was gisteren ook niet fit, en zodoende is er na 38 dagen een eind gekomen aan mijn Jillian-streak
Vandaag wel een lichte training gedaan, maar omdat ik zaterdag fit genoeg moet zijn om 10km te lopen ga ik er pas na het weekend weer vol tegenaan
Het is vooral om de ontwikkeling van de wond te remmenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan zijn, maar wel goed bij verbranding.
ik eet ook gewoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen buikgriept meer![]()
En ik eet dus ook gewoon, maar bewegen zit er echt niet in. Stuk fietsen is al echt onprettig
prima, tien minuten zou dus eigenlijk moeten, daar heb ik geen geduld voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vooral om de ontwikkeling van de wond te remmen
Ik vind tien minuten ook wel superlang voor zoiets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
prima, tien minuten zou dus eigenlijk moeten, daar heb ik geen geduld voor.
staat in mn EHBO boekjequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind tien minuten ook wel superlang voor zoiets.
Nu ben je verminkt voor de rest van je leven.quote:
ik weet hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu ben je verminkt voor de rest van je leven.
Een hot/cold-pack kan ook, dan hoef je niet bij de kraan te wachtenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
prima, tien minuten zou dus eigenlijk moeten, daar heb ik geen geduld voor.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook een smaaktest doen
*oven opwarmt voor pizza
Dat had je er ook niet bijgezegdquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen krijg jij er geen 15 euro voor
Precies, gewoon genieten van je laatste dagen zonder je druk te maken over uiterlijk vertoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet het![]()
Gelukkig ben ik al oud en heb ik niet meer zo lang
Er zou ook geen plaats meer voor je zijn geweestquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je er ook niet bijgezegd
Nu is de pizza al op
Ow, nouja, daar troost ik mezelf dan maar meequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zou ook geen plaats meer voor je zijn geweest
ik dacht eigenlijk dat ik vandaag wel helemaal beter zou zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, gewoon genieten van je laatste dagen zonder je druk te maken over uiterlijk vertoon.
Ben je zaterdag wel beter denk je? waaaa-smiley
Als je dan niet beter bent, heeft het niet zo moeten zijn dat we elkaar dan zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat ik vandaag wel helemaal beter zou zijn![]()
Hoop het wel iig
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je dan niet beter bent, heeft het niet zo moeten zijn dat we elkaar dan zien.!
Doe dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik bel morgen iig de dokter, normaal ben ik daar eigenlijk niet zo van, maar vind het nogal rare symptomen
quote:
hoe ziet jouw werkdag eruit dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
tot 22.00 of 23.00 uur
en daarna naar bed moet erom 2 uur weer uit![]()
We leven met je meequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
tot 22.00 of 23.00 uur
en daarna naar bed moet erom 2 uur weer uit![]()
Ik ben D.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is kloppen zeker 1 van uw specialiteiten
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die naam zal ik nu eeuwig met mij meedragen
alleen vandaag evenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je me er steeds aan hoeft te herinneren he
Dank jequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen vandaag even
maar welkom terug D.we hebben je gemist
's nachts / 's ochtends / 's middags werkt GF op de vrachtwaggel, 's avonds werkt telt hij geld in de batsclub, en tussen ca. 23.00 en 3.00 uur slaapt hij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe ziet jouw werkdag eruit dan?
Ik gok zomaar dat hij ook niet rijdt.quote:
Als je nu al weekend hebt, ben je wel lui jaquote:
Maar dat is alleen maar omdat ik maandag ergens minimaal voor 2 weken kan werkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nu al weekend hebt, ben je wel lui ja.
Nog twee dagen werken, dan is pas weekend!
das veel te weinig slaapquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
's nachts / 's ochtends / 's middags werkt GF op de vrachtwaggel, 's avonds werkt telt hij geld in de batsclub, en tussen ca. 23.00 en 3.00 uur slaapt hij.
AH, werk! Nicequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat is alleen maar omdat ik maandag ergens minimaal voor 2 weken kan werken
Keukenlades in elkaar schroeven, voor zo ver ik weetquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
AH, werk! Nice.
Wat voor werk kun je gaan doen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Keukenlades in elkaar schroeven, voor zo ver ik weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |