Amazon komt toch naar Nederland?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop dat er wel een serieuze opvolger komt van FRS. Want je hebt alleen bol.com en mediamarkt zowat nog voor dvd's en cd's.
Zo rijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als je zorgt dat bijna alle winkels van jou zijn kun je goed inkopen, en veel verdienen
De broertjes Blokker (eentje is vorig jaar overleden) horen dan ook bij de weinig miljardairs van NL
Ze hebben al jaren vrijwel dezelfde aanbiedingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar vind ik dat. Ik dacht altijd dat het concurrenten waren van elkaar
Ik vind Saturn wel aardig en BCC ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch haat ik Mediamarkt, mja vaak heb je geen keus
Nooit op geletquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hebben al jaren vrijwel dezelfde aanbiedingen
der komt sowieso enkel bagger uit dus who caresquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop dat er wel een serieuze opvolger komt van FRS. Want je hebt alleen bol.com en mediamarkt zowat nog voor dvd's en cd's.
quote:
quote:Tot Blokker Holding behoren de huishoud-ketens Blokker, Marskramer, Novy, Cook&Co, Casa, Novalux, Xenos, Big Bazar en Budgt, de speelgoedketens Bart Smit, Intertoys, Maxi Toys en E-Plaza, de woonketen Leen Bakker en de tuinformule Tuincentrum Overvecht, alsmede twee groothandelsbedrijven Trend Center en Elektroblok.
Hoorde ik laatst ook. Kocht laatst iets op Amazon.dequote:
saturn is van mediamarkt en dat is van makro dacht ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Saturn wel aardig en BCC ook
Mediamarkt kom ik nooit
Saturn = Mediamarktquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Saturn wel aardig en BCC ook
Mediamarkt kom ik nooit
Mediamarkt is toch from Germany?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
saturn is van mediamarkt en dat is van makro dacht ik.
metro de moeder idd. Ik kwam al bij mediamarkt in 97 nrt over de grensquote:
Werkse, ik ga zo lunchenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later maar weer
Het laatste broertje stond met 1,6 miljard op plaats 6 in de Quote 500 afgelopen jaarquote:
Laterquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later maar weer
Ah, metroquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
metro de moeder idd. Ik kwam al bij mediamarkt in 97 nrt over de grens
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:52 schreef Toekito het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Media_Markt
quote:Slogan: Ik ben toch niet gek!
deze is het gewordenquote:
de vraagsteller woont in rotterdamquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of Expo als ze dat hebben waar de vraagsteller woont
ik krijg altijd een soort van overprikkelingsmeltdown in die winkelquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch haat ik Mediamarkt, mja vaak heb je geen keus
nou ik kwam erachter dat er bij mijn nieuwe huis maar een mini-hema'tje zitquote:
tunnelvisiequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg altijd een soort van overprikkelingsmeltdown in die winkeloveral lichtjes en geluidjes en warmte.. na tien minuten wil ik meestal echt weer naar buiten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |