met of zonder aankopen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg altijd een soort van overprikkelingsmeltdown in die winkeloveral lichtjes en geluidjes en warmte.. na tien minuten wil ik meestal echt weer naar buiten
![]()
wist je dat niet? dat het daar maar een kleintje is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik kwam erachter dat er bij mijn nieuwe huis maar een mini-hema'tje zitalleen wat sokken, handoeken en glazen. maar wel cijfers
voor mijn masterplan
meestal zonderquote:
Ik kan er uren doorbrengen. Zeker nu die relaxbanken hebben boven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meestal zondertenzij ik weet waarvoor ik ga, n kabeltje ofzo uit n rek kan grissen en weg kan. laatst gingen we voor een nieuwe tv, of althans, beetje in het echt bekijken en dan online bestellen
dat hebben we ook maar vijf minuten volgehouden.
Hmmmmmm that sucksquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Verdorie weer al geen mail of ik toegelaten ben op de opleiding
Iets wat goed is komt van ver, zegt men ook wel eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
*het positief ziet
Ook geen mail met een afwijzing he
En het gras is altijd groener bij de burenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets wat goed is komt van ver, zegt men ook wel eens
Hou op ik kan geen gras meer zien, ik zie al genoeg gras tijdens mijn postronde (alle straten beginnen met grasquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
En het gras is altijd groener bij de buren
Je ziet toch ook nog wel Meer-stratenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hou op ik kan geen gras meer zien, ik zie al genoeg gras tijdens mijn postronde (alle straten beginnen met gras![]()
![]()
![]()
)
Cranberrysapquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
met heel veel ijsblokjes smaakt cranberrysap bijna als aanmaaklimonade, bijna![]()
Momenteel niet. Ik doe nu even alleen en in mijn eentje Gras. Als men me Meer straten geeft, krijg ik Zand in mijn ogen waardoor ik het Bos niet kan vinden of in het Water fiets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Je ziet toch ook nog wel Meer-straten?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ik doe nu even alleen en in mijn eentje Gras. Als men me Meer straten geeft, krijg ik Zand in mijn ogen waardoor ik het Bos niet kan vinden of in het Water fiets.
Ik zal over een tijdje wel wat er bij krijgen, misschien vanaf volgende week al. Sowieso over een maand, want dan gaat de andere die deze week doet op vakantie..quote:
Je ziet haast door het gras het Bos niet meer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hou op ik kan geen gras meer zien, ik zie al genoeg gras tijdens mijn postronde (alle straten beginnen met gras![]()
![]()
![]()
)
Zo ongeveer wel ja..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet haast door het gras het Bos niet meer?
Dat heb ik net op. Nu een uur nietsquote:
Een uur niets eten zou wel goed voor me zijnquote:
Een uur sporten ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een uur niets eten zou wel goed voor me zijn
Ja, maar ik kan hier niet tussendoor wegquote:
Nou, hup, give me twentyquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan hier niet tussendoor weg![]()
Hahahahaquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Dat zou me overigens wel lukken hoor
Ik moest dat 3x per week op judo doen maar dan 2x20 achter elkaar. Ik heb zo'n 8 jaar judo gedaanquote:
Dat je het ooit kon wil niet zeggen dat dat nog steeds zo isquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest dat 3x per week op judo doen maar dan 2x20 achter elkaar. Ik heb zo'n 8 jaar judo gedaan
Eh, jawel hoor, maar eh...geen uur per dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef Stuart het volgende:
Nog tijd gehad om te werken aan je plan meneer D.?
Het lukt me nog steeds al zal het niet makkelijk zijn. Ik durf daar best een weddenschap op af te sluitenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je het ooit kon wil niet zeggen dat dat nog steeds zo is
Toen ik 14 was kon ik van mijn klas het vaakst opdrukken, toen ik 6 weken geleden met trainen begin haalde ik die 20 niet eens
En dat terwijl je eigenlijk wel de tijd had?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Eh, jawel hoor, maar eh...geen uur per dag
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat terwijl je eigenlijk wel de tijd had?
Ja, om 4 uur ga je er even flink tegenaanquote:
Ow, om 4 uur?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, om 4 uur ga je er even flink tegenaan
Ja, mooie tijd toch? Heb je nog even om aan het idee te wennenquote:
Wat raarquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar iets dat mij smaakt
Dat is zo! Mafkeesquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet raar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |