Ja, zeg, dat is geen 'vertellen' hequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Knippen en plakken mag vast niet maar begin maar eens met dit verhaal. Sorry, ik ken geen NL versies want ik spreek die taal bijna nooit alleen hier op het forum![]()
http://www.childrenstory.(...)ries/jacob-and-esau/
Wil je dat ik het voorlees, opneem en dan een link plaats? Een soort luisterboek?quote:
Goed planquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil je dat ik het voorlees, opneem en dan een link plaats? Een soort luisterboek?
Hmmmmz, ik heb natuurlijk wel een bijzonder prettige stem om naar te luisteren al zeg ik het zelf. Ik zal dat eens in overweging nemenquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ik heb natuurlijk wel een bijzonder prettige stem om naar te luisteren al zeg ik het zelf. Ik zal dat eens in overweging nemen
Nee, dat vond ikzelf ook niet prettig om naar te luisterenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Dat luisterboek wat je postte klinkt nl. niet
Kun je toch een nieuwe laten mailen naar jezelf?quote:
Maar ik wil geen nieuwe, ik wil mijn oude herinnerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je toch een nieuwe laten mailen naar jezelf?
Dat heeft geen zin want die weet je niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar ik wil geen nieuwe, ik wil mijn oude herinneren
nee johquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je toch een nieuwe laten mailen naar jezelf?
Kun je dat niet per user doen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee johdan moet ik weer de hele database downloaden en decrypten
Ok, maar dan verander ik de 3 in een 8, anders weet iedereen mijn passwordquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin want die weet je niet meer
Stel gewoon een andere in. Zoiets als 'Stu15@w3suM'
Ja, dat lijkt me een goed idee. Not just a pretty facequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ok, maar dan verander ik de 3 in een 8, anders weet iedereen mijn password
Beauty and brainsquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een goed idee. Not just a pretty face
Laterquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien
pics met je bril op? ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
m'n nieuwe bril
[ afbeelding ]
zonnebril
en dat voor ¤179 bij Hans Anders in België
helaas nog nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pics met je bril op? ziet er gaaf uit
Ik ga ook een smaaktest doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen naar de stad voor een smaaktest(je)![]()
(hoop ik dan he)
dat ben je zekerquote:
Houdoe!quote:
* crv schopt terugquote:
have funquote:
Nu weet ik uit ervaring dat buikgriep ook goed is om af te vallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Man, voel me al niet goed vanaf zondag![]()
Niet gesport ook![]()
Last van mn maag, darmen, af en toe duizelig, droge mond...![]()
Eerst was het echt buikgriep, compleet met koorts enzo, maar nu, geen idee. Baal er wel flink van![]()
(Op zich voel ik me wel goed genoeg voor de dagelijkse dingen, als het niet teveel wordt, maar niet goed genoeg om vanalles te gaan ondernemen...)
Koude kraan is voor watjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, én ik verbrand net mn pols in de oven![]()
Eigenlijk moet je dat tien minuten onder koud stromend water houden, maar daar had ik natuurlijk geen geduld voor, plus zo koud is gewoon ook niet prettig
ik heb geen buikgriept meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weet ik uit ervaring dat buikgriep ook goed is om af te vallen
Ik was gisteren ook niet fit, en zodoende is er na 38 dagen een eind gekomen aan mijn Jillian-streak
Vandaag wel een lichte training gedaan, maar omdat ik zaterdag fit genoeg moet zijn om 10km te lopen ga ik er pas na het weekend weer vol tegenaan
Het is vooral om de ontwikkeling van de wond te remmenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan zijn, maar wel goed bij verbranding.
ik eet ook gewoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen buikgriept meer![]()
En ik eet dus ook gewoon, maar bewegen zit er echt niet in. Stuk fietsen is al echt onprettig
prima, tien minuten zou dus eigenlijk moeten, daar heb ik geen geduld voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vooral om de ontwikkeling van de wond te remmen
Ik vind tien minuten ook wel superlang voor zoiets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
prima, tien minuten zou dus eigenlijk moeten, daar heb ik geen geduld voor.
staat in mn EHBO boekjequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind tien minuten ook wel superlang voor zoiets.
Nu ben je verminkt voor de rest van je leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |