Laterquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien
pics met je bril op? ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
m'n nieuwe bril
[ afbeelding ]
zonnebril
en dat voor ¤179 bij Hans Anders in België
helaas nog nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pics met je bril op? ziet er gaaf uit
Ik ga ook een smaaktest doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen naar de stad voor een smaaktest(je)![]()
(hoop ik dan he)
dat ben je zekerquote:
Houdoe!quote:
* crv schopt terugquote:
have funquote:
Nu weet ik uit ervaring dat buikgriep ook goed is om af te vallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Man, voel me al niet goed vanaf zondag![]()
Niet gesport ook![]()
Last van mn maag, darmen, af en toe duizelig, droge mond...![]()
Eerst was het echt buikgriep, compleet met koorts enzo, maar nu, geen idee. Baal er wel flink van![]()
(Op zich voel ik me wel goed genoeg voor de dagelijkse dingen, als het niet teveel wordt, maar niet goed genoeg om vanalles te gaan ondernemen...)
Koude kraan is voor watjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, én ik verbrand net mn pols in de oven![]()
Eigenlijk moet je dat tien minuten onder koud stromend water houden, maar daar had ik natuurlijk geen geduld voor, plus zo koud is gewoon ook niet prettig
ik heb geen buikgriept meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weet ik uit ervaring dat buikgriep ook goed is om af te vallen
Ik was gisteren ook niet fit, en zodoende is er na 38 dagen een eind gekomen aan mijn Jillian-streak
Vandaag wel een lichte training gedaan, maar omdat ik zaterdag fit genoeg moet zijn om 10km te lopen ga ik er pas na het weekend weer vol tegenaan
Het is vooral om de ontwikkeling van de wond te remmenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan zijn, maar wel goed bij verbranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |