quote:
quote:
quote:
moggu herenquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon een rasechte skippy
stinken naar mestquote:
* crv doet deur openquote:
graag gedaanquote:
Oh bahquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb weer eens n acute blaasontstekingik lig in bed mn toiletbezoek uit te stellen
omdat ik dan de boel bij elkaar kerm. even wachten tot mn
roze pillen
gaan werken
ik vroeg voor de gein aan mn huisarts hoevaak ik dit al heb gehad, 17 keerquote:
17 keer al?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vroeg voor de gein aan mn huisarts hoevaak ik dit al heb gehad, 17 keerachterlijk lijf
jupquote:
Dat is wel veel.. en van die kuurtjes wordt je ook niet echt vrolijk..quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupheb een beetje een zeikblaas ( ha.ha zeik blaas
)
vroegah toen ik 15 was heb ik zon beetje nonstop b-o gehad, de laatste keer nu was gelukkig alweer n jaar geleden
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is wel veel.. en van die kuurtjes wordt je ook niet echt vrolijk..
Zeker ook aan de cranberry tabletjes?
Dat weet je ondertussen wel inderdaad.. wat mij ook wel wil hebben is sinaasappelsap of grapefruit sap drinken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heel lang bijna dagelijks aan de tabletjes idd, maar weer eens n potje kopen voor t idee
![]()
i know the drillik stond gister bij de huisarts "ja, veel drinken, goed uitplassen, cranberry,, ikweet
"
sowieso zijn wat extra vitamientjes wel okquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weet je ondertussen wel inderdaad.. wat mij ook wel wil hebben is sinaasappelsap of grapefruit sap drinken.
Inderdaad, dacht dat het ook iets met de zuurheid van die sapjes te maken had.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso zijn wat extra vitamientjes wel okweer even de weerstand boosten
oh en ik heb zojuist besloten dat ik me vanavond beter moet voelen, want mnheeft gister zijn jaarstage van school afgerond met twee negens
trots op mn nerdje
, dat moet gevierd worden
zou goed kunnen idd, cranberry is natuurlijk ook zuurquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht dat het ook iets met de zuurheid van die sapjes te maken had.
Ooh super goed!
ik snapquote:
McMaatje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap
Tussen 5 en 6 zijn de McMaatje in de aanbieding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |