Ik dacht dat het ging om kaarsenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef D. het volgende:
Maar kennelijk hebben ze daar kinderregenlaarsjes
Of Expo als ze dat hebben waar de vraagsteller woontquote:
Volgens mij zijn die faillietquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of Expo als ze dat hebben waar de vraagsteller woont
volgens mij is expo met freerecordshop ten onder gegaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of Expo als ze dat hebben waar de vraagsteller woont
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
met mij weet je het nooit he
ps: je bent al 41 uur aan de beurt
Ooooh. Ik ben lekker bij de tijdquote:
Ik lees het net. Had ik geen idee vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij is expo met freerecordshop ten onder gegaan
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees het net. Had ik geen idee van![]()
Ik ben sinds februari niet meer in NL geweest dus ik vergeef mezelfquote:
Dus roos vergeef je niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben sinds februari niet meer in NL geweest dus ik vergeef mezelf
quote:
waren ook niet veel mensen die wisten dat die 2 in 1 holding zatenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu ik in een dorp woon mis ik dat bepaalde winkels verdwijnen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, mijn excuus is beterquote:
Dat laatste wist ik al helemaal nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
waren ook niet veel mensen die wisten dat die 2 in 1 holding zaten
ik ben sinds 5-7-2011 niet meer in NL geweest, en dat houden we voorlopig zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook wel een valide excuus. Vreemd wel om te zien hoe winkels zomaar verdwijnen. Het verbaasd me eigenlijk dat zo'n flutwinkel als de Blokker nog altijd bestaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nu ik in een dorp woon mis ik dat bepaalde winkels verdwijnen..
Ik was helemaal verbaasd toen ik afgelopen week op een verjaardag hoorde dat er wat winkels uit de stad zijn verdwenen waar ik voorheen woonde..
ik ook alleen maar omdat ik een klus gedaan heb FRquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al helemaal niet
Zo, dat is wel erg langquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben sinds 5-7-2011 niet meer in NL geweest, en dat houden we voorlopig zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |