Waar het hard van vol is....quote:
jij snapt hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou je samen gaan wonen als je niet alles met elkaar deelt.
[..]
Ware liefde dient bevestigd te worden.
Ik vind het leuk en zou het ook gebruiken als ik een kind zou hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is eigenlijk van boyz in tha hood, little man, en beetje blijven hangen in het nederlands uiteraard
Wie Bos al zeet, is Wierts platquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iech kin ut neet thoes bringe
Vroeg opstaan gok ik?quote:
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij snapt hetsamenwonen
?
Ik zou hem Wietse noemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou mijn hypothetische zoontje mn kleine vriendje noemen denk ik
don't you tempt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.
Nope, dat niet maar moet er om 12:30 zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeg opstaan gok ik?
[..]
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.
je bent toch verdomme geen fries!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou hem Wietse noemen.
En als het een zij is Imke.
En ik vraag me overigens of je je zoontje zo in kan noemen ivm met verboden rare namen enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou mijn hypothetische zoontje mn kleine vriendje noemen denk ik
Dat is hij zeker nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent toch verdomme geen fries!
Ook bij die geldt:quote:
niet als roepnaam hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik vraag me overigens of je je zoontje zo in kan noemen ivm met verboden rare namen enzo.
Dump die eend maar en neem mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Please to meet you.. Hope you guess name.quote:
Nee! Maar Friezen hebben wel toffe namen enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hele dikke en dunne en hele verzameling.quote:
Die heb RenRen- nu toch?quote:
wat heb jij te bieden voor glansrijke interessante toekomst dan?quote:
Ja, maar dat schreef je dus niet he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet als roepnaam he![]()
maar ach, bikkel, storm, maan en mensje mogen ook, dus vriendje vast ook
Bliksem maken, uitvindingen doen, etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat heb jij te bieden voor glansrijke interessante toekomst dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |