Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
CNL EN. Is niet van NS, maar ook nog lang niet in de Oekraine.quote:
jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is écht een nummer voor jou.
Oh, je vindt 'm echt leuk, ja?quote:
opstaan, ontbijten, werken, eten, douchen, slapenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe ziet jouw werkdag eruit dan?
ik doelde meer op de tijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
opstaan, ontbijten, werken, eten, douchen, slapen
normaal sta ik om 4 uur op en kom ik meestal thuis rond 17.00 uurquote:
waren we maar een leven verderquote:
Ze zijn net eindelijk vertrokken, maar dat heb je zojuist zelf ook gezien bij "de buren"...quote:
inderdaad, ik hoorde al geruchten dat ze zich gingen verlovenquote:
Een maand is ver genoeg hoorquote:
En wat was de originele planning?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn net eindelijk vertrokken, maar dat heb je zojuist zelf ook gezien bij "de buren"...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een maand is ver genoeg hoor
[..]
En wat was de originele planning?
Dat ze rond deze tijd al een eindje in Duitsland waren...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een maand is ver genoeg hoor
[..]
En wat was de originele planning?
Beetje wel.quote:
Klopt, zo nu en dan roep ik daar ook wat als oud treinfanaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn net eindelijk vertrokken, maar dat heb je zojuist zelf ook gezien bij "de buren"...
Jawel, want dan is de Zwarte Crossquote:
Lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze rond deze tijd al een eindje in Duitsland waren...
Aan de wodka en dan samen de slaapcoupe inquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoorde al geruchten dat ze zich gingen verloven
Ben je er 2 dagen niet, mis je van allesquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoorde al geruchten dat ze zich gingen verloven
Al ben je er wel mis je het als nogquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je er 2 dagen niet, mis je van alles
Dan moet je beter oplettenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al ben je er wel mis je het als nog
jij was er 2 dagen niet en we misten jouw ook hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je er 2 dagen niet, mis je van alles
Als er iemand een week niet is wordt de politie gebeldquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
jij was er 2 dagen niet en we misten jouw ook hoor
blufquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er iemand een week niet is wordt de politie gebeld
Ik jullie meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
jij was er 2 dagen niet en we misten jouw ook hoor
Maar goed dat ik me niet zo erg misdragen heb danquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er iemand een week niet is wordt de politie gebeld
dat is te weinig slaapquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal sta ik om 4 uur op en kom ik meestal thuis rond 17.00 uur
en dan ga ik rond 24.00 slapen
vind zijn stem wel apartquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje wel.Ik vind 'm best iets sexies hebben.
voor mij niet echtquote:
Ik heb minimaal de 6 nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij niet echt![]()
bij hoge uitzondering wil ik wel eens 6 uur slapen maar dan ben ik niet echt fit die dag
Lijkt me erg prettigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij niet echt![]()
bij hoge uitzondering wil ik wel eens 6 uur slapen maar dan ben ik niet echt fit die dag
Dat hoop ik ook voor je Bos, ik was ook al vroeg wakker gemaakt vanmorgen en niks is zo vervelend als een gebroken nachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga proberen vanacht de 7 uur slaap te halen. En ik hoop niet zo'n nare/vreemde droom te krijgen als afgelopen nacht
Ik had er ook eentjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
En ik hoop niet zo'n nare/vreemde droom te krijgen als afgelopen nacht
Het was zo rond 5.30 dat ik wakker werd en om 6.00 uur gaat de wekker. Maar het was een zogeheten Lucide droom. Dat je je in je droom beseft dat je droomt. Er gebeurde zoveel rare dingen dat ik hoopte dat ik wakker werd, maar het duurde en duurde en toen ik eindelijk daadwerkelijk wakker werd dacht ik eerst dat ik in het ziekenhuis lag en dus nog steeds droomde..quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je Bos, ik was ook al vroeg wakker gemaakt vanmorgen en niks is zo vervelend als een gebroken nacht
Dat is zeker zwaar vervelend, ik werd ook rond half 6 wakker gemaakt maar dat was doordat mijn zusje haar wekker niet uitzetten en daarna dus niet zo goed geslapen tot 7 uur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was zo rond 5.30 dat ik wakker werd en om 6.00 uur gaat de wekker. Maar het was een zogeheten Lucide droom. Dat je je in je droom beseft dat je droomt. Er gebeurde zoveel rare dingen dat ik hoopte dat ik wakker werd, maar het duurde en duurde en toen ik eindelijk daadwerkelijk wakker werd dacht ik eerst dat ik in het ziekenhuis lag en dus nog steeds droomde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |