quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoek...
Ik vind 'joch' niets positiefs hebben neequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat zo ja? ik was nogal verbaasd dat ze helemaal "dat kun je echt niet zeggen zo!" deden
Rotjochies!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'joch' niets positiefs hebben nee
Van mij wel door het Tikibadquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben
[..]
Is wel leuk maar niet mijn fafo
ik las ff 'boebies'quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik noem ze meestal "mn boefies"of mn draaideurcrimineeltjes
Fair enoughquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is ook geen heel vriendelijk joch
Daar zit ik ook altijd meequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoek...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
das anders. die heten links en rechtsquote:
omdat ziek en zielig en stukke blaasquote:
Hier in Engeland is 'boys' wel gebruikelijk. Ik denk, ik vertaal het even letterlijk naar jongensquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als synoniem voor koters zie je eigenlijk alleen 'kinderen'
En dan zeker net anders dan hoe ze hangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das anders. die heten links en rechts
Bij dat eerste denk ik aan heel jonge kinderen (onder de 8)quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
vanuit mij gezien jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeker net anders dan hoe ze hangen
en bij die andere zie ik een paar gastjes van Noordafrikaanse afkomstquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij dat eerste denk ik aan heel jonge kinderen (onder de 8)
that'll doquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das anders. die heten links en rechts
waarom moeilijk doen als t makkelijk kanquote:
Met bontkraagquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en bij die andere zie ik een paar gastjes van Noordafrikaanse afkomst
jongens, boefjes, kleine man dat was het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Okequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanuit mij gezien ja![]()
en ze hangen niet
Trustenquote:
okquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ziek en zielig en stukke blaas
oh en medicijnen en geen alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |