Rotjochies!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'joch' niets positiefs hebben nee
Van mij wel door het Tikibadquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben
[..]
Is wel leuk maar niet mijn fafo
ik las ff 'boebies'quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik noem ze meestal "mn boefies"of mn draaideurcrimineeltjes
Fair enoughquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is ook geen heel vriendelijk joch
Daar zit ik ook altijd meequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd 'wat gaan ze ver weg', maar voor jullie is dat natuurlijk bekant om de hoek...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
das anders. die heten links en rechtsquote:
omdat ziek en zielig en stukke blaasquote:
Hier in Engeland is 'boys' wel gebruikelijk. Ik denk, ik vertaal het even letterlijk naar jongensquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als synoniem voor koters zie je eigenlijk alleen 'kinderen'
En dan zeker net anders dan hoe ze hangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das anders. die heten links en rechts
Bij dat eerste denk ik aan heel jonge kinderen (onder de 8)quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
vanuit mij gezien jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeker net anders dan hoe ze hangen
en bij die andere zie ik een paar gastjes van Noordafrikaanse afkomstquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij dat eerste denk ik aan heel jonge kinderen (onder de 8)
that'll doquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das anders. die heten links en rechts
waarom moeilijk doen als t makkelijk kanquote:
Met bontkraagquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en bij die andere zie ik een paar gastjes van Noordafrikaanse afkomst
jongens, boefjes, kleine man dat was het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Okequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanuit mij gezien ja![]()
en ze hangen niet
Trustenquote:
okquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ziek en zielig en stukke blaas
oh en medicijnen en geen alcohol
Kleine man vind ik leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jongens, boefjes, kleine man dat was het wel zo'n beetje
ze zijn heel mysterieusquote:
wil ik weten watquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
okEr was zelfs een prijs voor jouw geregeld
* littledrummergirl neuriet xfiles deuntjequote:
heb je daar schriftelijke toestemming in drievoud voor aangevraagdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moet dan maar eens onderzocht worden
Volgens mij heb je galante vriend die ze graag ondersteund.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb je galante vriend die ze graag ondersteund.
Ik doelde meer op hoe je de jongens kan aanspreken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan wat mij betreft toch nog wel wat beter hoor
nu heb ik er weinig aan, hij ligt in badquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb je galante vriend die ze graag ondersteund.
Wat een egoïstische zak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu heb ik er weinig aan, hij ligt in bad
valt tegen joh, dat samenwonen... hij gaat steeds weg enzoquote:
je had verwacht 24u/pd bij elkaar te zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt tegen joh, dat samenwonen... hij gaat steeds weg enzo
oh please no!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had verwacht 24u/pd bij elkaar te zijn?
is eigenlijk van boyz in tha hood, little man, en beetje blijven hangen in het nederlands uiteraardquote:
Inderdaad. Waarom zou je samen gaan wonen als je niet alles met elkaar deelt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt tegen joh, dat samenwonen... hij gaat steeds weg enzo
Ware liefde dient bevestigd te worden.quote:
Waar het hard van vol is....quote:
jij snapt hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou je samen gaan wonen als je niet alles met elkaar deelt.
[..]
Ware liefde dient bevestigd te worden.
Ik vind het leuk en zou het ook gebruiken als ik een kind zou hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is eigenlijk van boyz in tha hood, little man, en beetje blijven hangen in het nederlands uiteraard
Wie Bos al zeet, is Wierts platquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iech kin ut neet thoes bringe
Vroeg opstaan gok ik?quote:
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij snapt hetsamenwonen
?
Ik zou hem Wietse noemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou mijn hypothetische zoontje mn kleine vriendje noemen denk ik
don't you tempt mequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.
Nope, dat niet maar moet er om 12:30 zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeg opstaan gok ik?
[..]
Ja! En dan wel in Indonesië en gaan we een stichting beginnen.
je bent toch verdomme geen fries!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou hem Wietse noemen.
En als het een zij is Imke.
En ik vraag me overigens of je je zoontje zo in kan noemen ivm met verboden rare namen enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou mijn hypothetische zoontje mn kleine vriendje noemen denk ik
Dat is hij zeker nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent toch verdomme geen fries!
Ook bij die geldt:quote:
niet als roepnaam hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik vraag me overigens of je je zoontje zo in kan noemen ivm met verboden rare namen enzo.
Dump die eend maar en neem mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Please to meet you.. Hope you guess name.quote:
Nee! Maar Friezen hebben wel toffe namen enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hele dikke en dunne en hele verzameling.quote:
Die heb RenRen- nu toch?quote:
wat heb jij te bieden voor glansrijke interessante toekomst dan?quote:
Ja, maar dat schreef je dus niet he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet als roepnaam he![]()
maar ach, bikkel, storm, maan en mensje mogen ook, dus vriendje vast ook
Bliksem maken, uitvindingen doen, etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat heb jij te bieden voor glansrijke interessante toekomst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind simpele namen leuk, julia, sofie, dat soort dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Please to meet you.. Hope you guess name.
[..]
Nee! Maar Friezen hebben wel toffe namen enzo.
ja he, nounou! een beetje competitie en je haakt afquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word geplayed waar ik bijsta. Dan ga ik wel alleen naar Indonesië.Je mag haar hebben MPG!
Jawel. Moet je wel bereid zijn om een kilometertje te lopen, want alles in die regio is eigenlijk betaald parkeren en dit straatje is een uitzondering omdat het goed verstopt ligt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Trevland het volgende:
Maar WW weet jij ergens waar ik daar voor zeer weinig mijn auto kan parkeren?
[djeezmode]met een paars gepunte lans[/djeez mode off]quote:
paarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[djeezmode]met een paars gepunte lans[/djeez mode off]
Als het maar 1 km is dan maakt het me niks uit, zolang ik maar niet half enschede door moetquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel. Moet je wel bereid zijn om een kilometertje te lopen, want alles in die regio is eigenlijk betaald parkeren en dit straatje is een uitzondering omdat het goed verstopt ligt.
Brrr! Geen Sofie of Julia.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind simpele namen leuk, julia, sofie, dat soort dingenoh en daniel :y dat vind ik om de een of andere reden zon stoere naam
Kaiser Chiefs - Love is not a competition (but I'm winning)quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja he, nounou! een beetje competitie en je haakt afnou dan niet he
en heeel stiekem, maar dat zeg niet niet hardop, vind ik boaz ook mooi, of stormquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brrr! Geen Sofie of Julia.Daniel kan er wel mee door.
[..]
Kaiser Chiefs - Love is not a competition (but I'm winning)
of afgekneld of ontstokenquote:
http://goo.gl/maps/jIzRMquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar 1 km is dan maakt het me niks uit, zolang ik maar niet half enschede door moet
Sowieso die achterlijke namen die er tegenwoordig uitgedeeld wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Storm voor een meisje ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en heeel stiekem, maar dat zeg niet niet hardop, vind ik boaz ook mooi, of storm![]()
en natuurlijk doe je dat
Er bestaan wel paarse aspergesquote:
Sofiequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind simpele namen leuk, julia, sofie, dat soort dingenoh en daniel :y dat vind ik om de een of andere reden zon stoere naam
iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso die achterlijke namen die er tegenwoordig uitgedeeld worden
Het mag niet altijd. Ongeveer een jaar geleden wilde mijnheer Pot in België zijn dochter BLoem noemen, maar de ambtenaar weigerde dit.Maar dit is een vrij bekend verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en skye?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Storm voor een meisje ja.![]()
![]()
Dank je voor de bevestiging. Dat had mijn fragiele ego wel even nodig.
Oef, denk dat ik het volgende week nog een keer moet vragenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/jIzRM
Alstu. Punt A kan je gratis parkeren, punt B is waar je naartoe moet lopen.
Skyequote:
Moet ik even aan wennen.quote:
Sla even op onder favorieten, luiaard.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef, denk dat ik het volgende week nog een keer moet vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |