amenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie vrouwmenschen willen toch gelijke rechten? dan moet je ook de rekening delen godverdomme
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon even delen, je bent toch geen hoer die betaald moet worden.
Godverdomme kerel, je haalt mij de woorden uit de mond vandaagquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie vrouwmenschen willen toch gelijke rechten? dan moet je ook de rekening delen godverdomme
Emancipatie...... Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten dus de rekening moet ook gelijk verdeeld worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Chai het volgende:
Maar waarom zei hij dat als hij dat heel normaal vond om te doen dan?
Niet dat ik het oneens ben met je maar waarom heb je die mening?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Gwniemand het volgende:
Ik vind dat het normaal dat de man de eerste date voor zijn rekening neemt, daarna betaal ik wel altijd mee.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon even delen, je bent toch geen hoer die betaald moet worden.
Ouderwetse kut, jij moet gewoon zorgen dat het huis schoon is en het eten klaar staat. Jouw mening doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Gwniemand het volgende:
Ik vind dat het normaal dat de man de eerste date voor zijn rekening neemt, daarna betaal ik wel altijd mee.
In natura terugbetalen inderdaad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
De enige reden waarom ik zou betalen is als ik zeker weet dat ik haar natte grot ga uitwonen die avond.
ze kan maar beter die kut ook geschoren hebben danquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
De enige reden waarom ik zou betalen is als ik zeker weet dat ik haar natte grot ga uitwonen die avond.
Dan moet er geneukt worden ook. Preutse vrouwen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef ntm het volgende:
Mee eens, man hoort te betalen op een 1e date. Gierige mannen
Eigenlijk ben ik dat gewend. Lastig uit te leggen....net zoiets als dat mannen 90% gaan en de overige 10% bij de vrouw ligt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet dat ik het oneens ben met je maar waarom heb je die mening?
Het is dan ook een ongeschreven regel dat jij de afwas doet, de strijk, het huis poetst enz. Mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Gwniemand het volgende:
Mannelijke collega vertelde net over zijn (eerste) date die hij gister had met een vrouw. Alles leuk en aardig, totdat hij zei dat ze de rekening gesplitst hadden.
Ik reageerde enigszins verbaasd met de mededeling dat ik nooit op een eerste date heb betaald en dat het een ongeschreven regel is dat mannen de eerste date betalen. Dat vond hij onzin en hij vroeg zich af of ik mij dan niet ongelijkwaardig voelde.
Klacht: mannen die de rekening delen op dates.
Je bent niet echt een feminist. Al gedacht aan een carriere als huisvrouw?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Gwniemand het volgende:
Mannelijke collega vertelde net over zijn (eerste) date die hij gister had met een vrouw. Alles leuk en aardig, totdat hij zei dat ze de rekening gesplitst hadden.
Ik reageerde enigszins verbaasd met de mededeling dat ik nooit op een eerste date heb betaald en dat het een ongeschreven regel is dat mannen de eerste date betalen. Dat vond hij onzin en hij vroeg zich af of ik mij dan niet ongelijkwaardig voelde.
Maar waarom is het dan zo vreemd als iemand zegt 'ik betaal alles, ik werk, ik moet eventueel in dienstplicht dus ik mag stemmen en jij niet'. Misschien een erg historisch en vergezocht voorbeeld maar dat is in principe net zo krom als hoe jij het stelt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:50 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dat gewend. Lastig uit te leggen....net zoiets als dat mannen 90% gaan en de overige 10% bij de vrouw ligt.
Als het mij zou overkomen dat hij zegt van ja betaal jij de helft...dan zou ik wel betalen, maar ik zou wel enigszins verbaasd zijn.
Je bent gewoon een profiteur, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Gwniemand het volgende:
Klopt, een echte kerel doet dat dan ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:50 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dat gewend. Lastig uit te leggen....net zoiets als dat mannen 90% gaan en de overige 10% bij de vrouw ligt.
Als het mij zou overkomen dat hij zegt van ja betaal jij de helft...dan zou ik wel betalen, maar ik zou wel enigszins verbaasd zijn.
Precies. Zo'n muts die ook nooit haar eigen drankjes betaalt tijdens het stappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een profiteur, niks meer, niks minder.
Klacht: hoeren die het voor een maaltijd doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Gwniemand het volgende:
Ja dat dus!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef ntm het volgende:
Sowieso op een 1e date ga je meestal gewoon ergens wat drinken niet gelijk duur uit eten ofzo. Ga je toch niet zeuren om een paar euro, als ik met een vriendin ergens wat ga drinken betaal ik ook gewoon of zij, niet delen![]()
Precies dit. Wat kost een kopje koffie nou, 3 euro? Sowieso betaal ik de eerste (twee) dates, daarna mag het wel gelijk opgaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef ntm het volgende:
Sowieso op een 1e date ga je meestal gewoon ergens wat drinken niet gelijk duur uit eten ofzo. Ga je toch niet zeuren om een paar euro, als ik met een vriendin ergens wat ga drinken betaal ik ook gewoon of zij, niet delen![]()
Te erg ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:
De mannen hier zijn blijkbaar van dit type.
als ze dat niet heeft gedaan mag ze alsnog de rekening + gegeven fooi betalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ze kan maar beter die kut ook geschoren hebben dan
Op een date is het ook de bedoeling dat je elkaar wel verstaat natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef amenth het volgende:
wijs niet met je vinger of je heb er 1 minder
maar wie gaat er nou uiteten als date ik ga altijd gewoon in de waggie feune of op de block bij me matties gwn geen aandacht geve wille ze alleen meer probere je te fixe
komt hij ook weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef amenth het volgende:
wijs niet met je vinger of je heb er 1 minder
maar wie gaat er nou uiteten als date ik ga altijd gewoon in de waggie feune of op de block bij me matties gwn geen aandacht geve wille ze alleen meer probere je te fixe
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
als ze dat niet heeft gedaan mag ze alsnog de rekening + gegeven fooi betalen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, een echte kerel doet dat dan ook.
Mannen die al de rekening delen op de eerste date hebben in de relatie die volgt dan ook niks meer te zeggen en daar hebben ze het dan zelf naar gemaakt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:
De mannen hier zijn blijkbaar van dit type.
Nee laat ze maar praten hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Ja dat dus!!!
Begon bijna te denken dat ik raar was
Ik betaal altijd eerste date. Ik ben echt een sucker denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Waaghals het volgende:
Als de man alles betaalt betekent dat ook sex op de eerste date
als hij vraagt om te delen betekent dat dat de date sexueel onaantrekkelijk is
Hehe, zo klopt het wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
Heel simpel, tijdens de eerste date leer je elkaar heel algemeen kennen. Gewoon ook even polsen of het
1. een old-fashioned vrouw is die kookt, de was doet, etc,
2. een moderne vrouw is die alles wil delen
3. een vrouw is die niet kookt, niet de was doet, etc, maar wel van een man verwacht dat hij alles betaalt, etc.
Wanneer het klikt en het een leuke vrouw betreft in geval van:
1. rekening voor de vrouw betalen
2. de rekening netjes door 2 delen
3. tot op de cent uitrekenen wat jij hebt verbruikt. Geld op tafel leggen en weglopen zonder gedag te zeggen (of de vrouw laten betalen en zeggen: "kijk, dit is hoe jij bent, hoer").
ja precies ik ben 1 keer met chimeid naar bios gegaan toen ben ik zehma wc gegaan en weggegaan was kk saaie film en me mattie had tori om geld te verdienen ze was omin fruzquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
Heel simpel, tijdens de eerste date leer je elkaar heel algemeen kennen. Gewoon ook even polsen of het
1. een old-fashioned vrouw is die kookt, de was doet, etc,
2. een moderne vrouw is die alles wil delen
3. een vrouw is die niet kookt, niet de was doet, etc, maar wel van een man verwacht dat hij alles betaalt, etc.
Wanneer het klikt en het een leuke vrouw betreft in geval van:
1. rekening voor de vrouw betalen
2. de rekening netjes door 2 delen
3. tot op de cent uitrekenen wat jij hebt verbruikt. Geld op tafel leggen en weglopen zonder gedag te zeggen (of de vrouw laten betalen en zeggen: "kijk, dit is hoe jij bent, hoer").
In de psychologie stellen ze dat je sneller een klik krijgt als je de ander spiegelt. Ik vraag me af of dat in dit geval ook zo werkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
(of de vrouw laten betalen en zeggen: "kijk, dit is hoe jij bent, hoer").
hoe spiegel je de andere? letterlijk met een spiegel of alles reflecterenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de psychologie stellen ze dat je sneller een klik krijgt als je de ander spiegelt. Ik vraag me af of dat in dit geval ook zo werkt.
tss rijke tattaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb zelf altijd de eerste date betaald.
Ach, ouderwets. Ik vind het gewoon beleefd en het hoort bij de etiquette.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Gwniemand het volgende:
Gary_oak, Smack 10, ntm en ik zijn ouderwets en niet geintegreerd in FOK! community zo te lezen
Je kunt proberen een spiegel mee te nemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef amenth het volgende:
[..]
hoe spiegel je de andere? letterlijk met een spiegel of alles reflecteren
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef snakelady het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit betaald voor een eerste date.
Maar ik hou dan ook stiekem wel van de ouderwetse man/vrouw rollen.
Zo hou ik er ook van als hij de deur voor me open maakt, mijn stoel aanschuift en mijn jas aangeeft, en dan zorg ik dat zijn eten klaar staat als hij thuis komt uit zijn werk en dat zijn bier/wijn/cola/water/whatever koud klaar staat en het huis schoon is.
Maar ja, dat mag je tegenwoordig als vrouw niet meer zeggen.
Ik ga toch zeker niet betalen als het een kutdate is. Sowieso een chick die er op voorhand vanuit gaat dat ik wel betaal komt er bij mij niet in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef GVU het volgende:
Sowieso mannen die de eerste date niet betalen en op de eerste date naar een duur restaurant gaanDan verdien je het niet om een chick te fixen.
Je hebt ook jongens die alleen meiden daten met pathe inlimited kaart want dan hoeven ze niet te betalen voor de biosquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Gwniemand het volgende:
Gary_oak, Smack 10, ntm en ik zijn ouderwets en niet geintegreerd in FOK! community zo te lezen
Nee dat zie je verkeerd. Jij bent gewoon slecht in begrijpend lezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Gwniemand het volgende:
dus jij gaat met je benen over elkaar zittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt proberen een spiegel mee te nemen.
Nee, maar als de ander zijn benen over elkaar slaat doe jij dat (wel onopgemerkt) ook. Dat soort dingen.
Je wilt een vrouw omkopen en je kan haar anders niet versieren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef GVU het volgende:
Sowieso mannen die de eerste date niet betalen en op de eerste date naar een duur restaurant gaanDan verdien je het niet om een chick te fixen.
Het was een voorbeeld. En ja waarom zou ik geen been over de ander slaan als ik zo comfortabel zit. Zal mij een rotzorg zijn hoe dat overkomt, al dan niet gay.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef amenth het volgende:
[..]
dus jij gaat met je benen over elkaar zitten![]()
?
Klopt, dan ben ben je meteen een onderdrukt mens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef snakelady het volgende:
Zo hou ik er ook van als hij de deur voor me open maakt, mijn stoel aanschuift en mijn jas aangeeft, en dan zorg ik dat zijn eten klaar staat als hij thuis komt uit zijn werk en dat zijn bier/wijn/cola/water/whatever koud klaar staat en het huis schoon is.
hahaha ja jou niet maar die chimeid gaan dat niet diggen a mattie kan je beter niet doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld. En ja waarom zou ik geen been over de ander slaan als ik zo comfortabel zit. Zal mij een rotzorg zijn hoe dat overkomt, al dan niet gay.
Lijkt me wel wat voor een experiment. Hebben we toevallig een vrijwilliger op het forum die het met meerdere 'wel-lusten-geen-lasten-vrouwen' wil uitproberen om hun reactie te polsen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de psychologie stellen ze dat je sneller een klik krijgt als je de ander spiegelt. Ik vraag me af of dat in dit geval ook zo werkt.
oke speelkwartiertje is weer voorbij, terug naar de sociale werkplaatsquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:03 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha ja jou niet maar die chimeid gaan dat niet diggen a mattie kan je beter niet doen
ja man ik ga even naar de gym binnekort westrijd jwzquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
oke speelkwartiertje is weer voorbij, terug naar de sociale werkplaats
Ok, dat is wel sad op een eerste date.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook jongens die alleen meiden daten met pathe inlimited kaart want dan hoeven ze niet te betalen voor de bios
Alsof er een Pathe is in Goudaquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook jongens die alleen meiden daten met pathe inlimited kaart want dan hoeven ze niet te betalen voor de bios
Genoeg mannen van wie je dit wel degelijk mag zeggen. Ik denk dat het grootste deel v/d mensen van wie je dit niet mag zeggen van het vrouwelijke geslacht is, maar wellicht had je dit zelf ook al doorquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het niet eens over het huishouden gehad hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Jij bent gewoon slecht in begrijpend lezen.
Een man die alles betaalt maar een vrouw die verder niet het huishouden doet is helemaal niet ouderwets. Dat is gewoon een kwestie van wel de lusten willen maar niet de lasten.
Bijna iedereen legt je uit dat er helemaal niks mis is met de man die alles betaalt en dus de lasten op zich neemt. Een vrouw moet in zo'n geval echter niet alleen de lusten willen, maar ook gewoon lekker ouderwets het huishouden doen, etc.
Grouponquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ok, dat is wel sad op een eerste date.Of een Groupon-actie.
Jezus, gewoon een cappuccino drinken in een espressobarretje, zo moeilijk is het niet en je bent dan ook niet meteen failliet als je veel datet.
Je kan natuurlijk ook gewoon thuis of bij de meid thuis afspreken, kan ook gezellig zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ok, dat is wel sad op een eerste date.Of een Groupon-actie.
Jezus, gewoon een cappuccino drinken in een espressobarretje, zo moeilijk is het niet en je bent dan ook niet meteen failliet als je veel datet.
onderdanig zijn als man zijndequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt, dan ben ben je meteen een onderdrukt mens.Vind het zelf leuk om deuren open te houden en jassen aan te nemen. Maar goed, gentlemen zijn blijkbaar mietjes die over zich heen laten lopen.
Ik heb al erg lang een 'chimeid' dus die zorgen heb ik niet meer. Verder ook nog nooit gehoord dat ik er raar bij zat dus dat zal allemaal wel loslopen. En daar zal ze het verder ook mee moeten doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:03 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha ja jou niet maar die chimeid gaan dat niet diggen a mattie kan je beter niet doen
Daar hebben we een dappere vrijwilliger voor nodig. Ik brul het hier overigens ook maar ik heb ook steevast eerste dates betaald zonder er wat van te zeggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor een experiment. Hebben we toevallig een vrijwilliger op het forum die het met meerdere 'wel-lusten-geen-lasten-vrouwen' wil uitproberen om hun reactie te polsen?
Zijn er echt vrouwen die in een auto blijven zitten wachten tot de man naar de andere kant loopt en van buiten hun deur opendoet, in plaats van dat gewoon zelf van binnenuit te doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef snakelady het volgende:
Zo hou ik er ook van als hij de deur voor me open maakt, mijn stoel aanschuift en mijn jas aangeeft, en mijn jas aangeeft
Heb ik ook eens gedaan, maar dat was op de derde date.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon thuis of bij de meid thuis afspreken, kan ook gezellig zijn
Is dit nou emancipatie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Gwniemand het volgende:
Niks mis mee. Het is gewoon een rolverdeling binnen de relatie. Iedereen is gelijkwaardig, maar niemand is gelijk. Natuurlijk doet elk lid van de relatie andere dingen. Stel dat er iets zwaars getild moet worden, dan zegt de man toch ook niet: "ja jij bent gelijkwaardig dus til maar zelf".quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef snakelady het volgende:
Toch houden mannen het wel lang bij me vol en heeft er nog nooit eentje me gedumpt.quote:
Ervaringsdeskunidge hier, het wordt meteen geassocieerd met "en dan verwacht je zeker mij te neuken"-gedachtengang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon thuis of bij de meid thuis afspreken, kan ook gezellig zijn
Dat onderdanig noemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
onderdanig zijn als man zijndeheb je ooit weleens gehoord van het fenomeen "untermensch"?
Natuurlijk hou je van die ouderwetse verdeling man/vrouw, dat is nu eenmaal zo..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef snakelady het volgende:
Ze moet dan ook jou uitnodigen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ervaringsdeskunidge hier, het wordt meteen geassocieerd met "en dan verwacht je zeker mij te neuken"-gedachtengang.
Dat is ook waarom anderen jou probeerde uit te leggen dat het dus afhankelijk is van enkele andere factoren of jouw klacht gegrond of ongegrond is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over het huishouden gehad hoor.
Maar goed, ik kook en doe ook het huishouden en ja ik studeer en werk er ook nog bij.
Kan ook op de eerste datequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan, maar dat was op de derde date.Samen gekookt, want liefde gaat door de maag.
Sowieso hoor je in het beginstadium de leiding te nemen en 'ouderwets' te doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Natuurlijk hou je van die ouderwetse verdeling man/vrouw, dat is nu eenmaal zo..
Door de eerste date bv te betalen houdt de man de controle, dat is wat veel fokkers niet snappen
Zoiezo, het is jou huis. Dus jou regels.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ervaringsdeskunidge hier, het wordt meteen geassocieerd met "en dan verwacht je zeker mij te neuken"-gedachtengang.
Een gentleman is alles behalve onderdanig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
onderdanig zijn als man zijndeheb je ooit weleens gehoord van het fenomeen "untermensch"?
Los van alles, chicks diggen dat ook gewoon. Als je als een onzekere pussy overkomt worden ze niet nat van je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sowieso hoor je in het beginstadium de leiding te nemen en 'ouderwets' te doen.
Wijn. Heel veel wijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies, en seks is altijd een optie.. ligt aan hoe de avond verloopt..
Ze wist geen goed restaurant dus ik stelde voor om bij mij thuis wat te eten en dat ik dan wat kook. Is inmiddels netjes gebeurd hoor, maar toen ik het voorstelde was er wel een awkward silencequote:
Ik het beginstadium moet je gewoon weten wanneer je bepaalde visies gewoon lekker op FOK! moet houden en buiten FOK! alles behalve normaal zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sowieso hoor je in het beginstadium de leiding te nemen en 'ouderwets' te doen.
Stoere maagdenpraat ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Goed punt. Maar in dat geval gaat het dus niet zozeer om de man-vrouw relatie maar om de vraag 'wie neemt wie mee uit'.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Michielos het volgende:
als je als man vrouw mee uitvraagt, waarom is 't dan zo gek dat de man ook betaald? "ow ey.. kom met me eten hier , zus en zo... maar je moet zelf betalen hoor! "
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Alsof ik alleen mensen ken die in Gouda wonen
Niet zoals jij het nu beschrijft, maar mijn vriend bv doet dat uit zijn eigen, als wij ergens binnen gaan maakt hij de deur voor me open en laat me voor gaan, hij neemt mijn jas aan en dat is dan een gewoonte, ik wacht er niet overigens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Zijn er echt vrouwen die in een auto blijven zitten wachten tot de man naar de andere kant loopt en van buiten hun deur opendoet, in plaats van dat gewoon zelf van binnenuit te doen?
Die naast de tafel blijven wachten tot de man hun stoel aanschuift in plaats van gewoon zelf te gaan zitten?
Die naast de kapstok blijven staan tot ze hun jas aangereikt krijgen in plaats van hem gewoon zelf te pakken?
Zijn dat soort vrouwen er écht?
Emancipatie...Emancipatie...quote:
Is toch leuk samen koken? Leuker als ergens gaan zitten of iig anders..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ze wist geen goed restaurant dus ik stelde voor om bij mij thuis wat te eten en dat ik dan wat kook. Is inmiddels netjes gebeurd hoor, maar toen ik het voorstelde was er wel een awkward silence. Uiteindelijk wel een leuke avond gehad.
Precies. Heb van veel meiden gehoord dat ze het erg waarderen als iemand eens de deur voor ze openhoudt, omdat het tegenwoordig niet vaak meer voorkomt. Zulke kleine dingen die 'leiding uitstralen' kunnen ze zeker waarderen. Heeft niks met onderdanigheid te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Los van alles, chicks diggen dat ook gewoon. Als je als een onzekere pussy overkomt worden ze niet nat van je.
problemen met maagden?quote:
Juist, dat dus!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is gewoon een rolverdeling binnen de relatie. Iedereen is gelijkwaardig, maar niemand is gelijk. Natuurlijk doet elk lid van de relatie andere dingen. Stel dat er iets zwaars getild moet worden, dan zegt de man toch ook niet: "ja jij bent gelijkwaardig dus til maar zelf".
Vrouwen die de term "emancipatie" verkeerd interpreteren slaan vaak door in die dingen. Een rolverdeling betekent niet dat één van de partijen onderdrukt wordt. Mannen geven toch ook geen borstvoeding?
Haha dat is wel erg eerbiedig allemaal. Daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet zoals jij het nu beschrijft, maar mijn vriend bv doet dat uit zijn eigen, als wij ergens binnen gaan maakt hij de deur voor me open en laat me voor gaan, hij neemt mijn jas aan en dat is dan een gewoonte, ik wacht er niet overigens.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ze wist geen goed restaurant dus ik stelde voor om bij mij thuis wat te eten en dat ik dan wat kook. Is inmiddels netjes gebeurd hoor, maar toen ik het voorstelde was er wel een awkward silence. Uiteindelijk wel een leuke avond gehad.
Nope, voor mij is in principe ergens wat drinken al een date. Het materiaal wat er genuttigd wordt maakt voor mij geen zak uit, gaat om de ontmoeting en gezelligheid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is toch leuk samen koken? Leuker als ergens gaan zitten of iig anders..
Samen koken, filmpje opzetten of gezellig op de bank.. een date hoeft niet per se geld te kosten..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Piye het volgende:
Een nette man betaalt de rekening biedt aan om te betalen, een nette vrouw biedt aan te delen. Zo simpel is het.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef TeleportingKing het volgende:
Het ligt er toch ook aan wie wie mee uitvraagt?
Als een vrouw een man uitvraagt is het toch wel héél erg achterlijk dat de man dan alles gaat betalen?
Hmmm. Eng. Op 3 honderdste seconde na dezelfde gedachte in een postquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed punt. Maar in dat geval gaat het dus niet zozeer om de man-vrouw relatie maar om de vraag 'wie neemt wie mee uit'.
En in dat geval zou je er dus ook vanuit mogen gaan dat de vrouw betaalt wanneer zij jou voor de eerste keer mee uitvraagt (wat voorkomt, maar wel in mindere mate dan dat de man het initiatief neemt).
Wij daten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
Sommige mensen hebben echt rare gedachtegangen hier
Mensen leven vaak met het idee dat een date moet plaatsvinden in de bios, cafe of restaurant.. maar het is vaak veel leuker op andere plekken..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nope, voor mij is in principe ergens wat drinken al een date. Het materiaal wat er genuttigd wordt maakt voor mij geen zak uit, gaat om de ontmoeting en gezelligheid.
Doet hij zeker ook bij het naar beneden lopen? In dat geval is de gewoonte waarschijnlijk aanvankelijk ontstaan door wantrouwen tegenover jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij laat me wel altijd voor als we een trap op moeten
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Piye het volgende:
Een nette man betaalt de rekening, een nette vrouw biedt aan te delen. Zo simpel is het.
dudequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef NomanIW het volgende:
Als er vanuit gegaan wordt dat ik betaal loop ik weg ,succes met de rekening.
Nee, ik ben geen heer en daar ben ik trots op
Maar als je echt leuk bent, dan kan alles. Maar leuke meisjes komen niet op de eerste date met een verwachtingspatroon aanzetten, buiten brute neukseks althans.
Ik doe dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
En een nette man wijst haar af en betaalt uiteindelijk als nog.
Tussen elkaars benen bv.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen leven vaak met het idee dat een date moet plaatsvinden in de bios, cafe of restaurant.. maar het is vaak veel leuker op andere plekken..
Ik voel me juist heel comfortabel in mijn rol als vrouw, ach, iedereen is anders toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is wel erg eerbiedig allemaal. Daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen.
Zo hoort hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Waarom ben jij nu niet aan het stofzuigen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Gwniemand het volgende:
Laatst nog een date gehad in de kelder en..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen leven vaak met het idee dat een date moet plaatsvinden in de bios, cafe of restaurant.. maar het is vaak veel leuker op andere plekken..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Doet hij zeker ook bij het naar beneden lopen? In dat geval is de gewoonte waarschijnlijk aanvankelijk ontstaan door wantrouwen tegenover jou.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef snakelady het volgende:
En hij laat je voor op de trap omdat hij dan mooi zicht heeft op je kont.
quote:
Sjongejongequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Laatst nog een date gehad in de kelder en..
Doet met trouwens denken dat het alweer twaalf uus is geweest en ik iemand moet voeren.
Kookkunsten zijn erfelijk doorgegeven aan mij. Mijn ex wilde ook altijd dat ik ging koken ipv haarquote:
Ik snap sowieso niet dat mensen op eerste date gaan naar de bios. Nooit gedaan, ook echt een belachelijk achterhaald idee aangezien je de ander nog nauwelijks kent en dus ook niet leert kennen, wat dus ook inschattingen of er wel/geen klik is alleen maar moeilijker maakt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of wijst het aanbod van de vrouw om te betalen af natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Vorige week nog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een heer.
Maar je bent een fokker, dus heb je nooit een date! Einz einz![]()
![]()
quote:
Ligt er ook aan hoelang je elkaar al kent of contact hebt..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen op eerste date gaan naar de bios. Nooit gedaan, ook echt een belachelijk achterhaald idee aangezien je de ander nog nauwelijks kent en dus ook niet leert kennen, wat dus ook inschattingen of er wel/geen klik is alleen maar moeilijker maakt.
Klopt..bios voor een eerste date vind ik trouwens echt fail. Zo leer je elkaar helemaal niet kennen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar wie betaalt dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien moeten jullie drieën met elkaar gaan daten, jullie voelen elkaar prima aan zie ik.
FOK!kers kennende zal moeders uiteindelijk wel voor ze betalen.quote:
Mij ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kookkunsten zijn erfelijk doorgegeven aan mij. Mijn ex wilde ook altijd dat ik ging koken ipv haar
"Hoi, ik ben ook homo/lesbo, neuken?"quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef TeleportingKing het volgende:
Hoe doen homo's en lesbo's dit eigenlijk?
Juist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:18 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Klopt..bios voor een eerste date vind ik trouwens echt fail. Zo leer je elkaar helemaal niet kennen.
Een wereld vol vrouwen die dat wel waarderen kunnen. Ik ben geen hufter ofzo, maar eerst maar eens zien of je wel zo leuk bent. Dan mag je je mss als een prinsesje gedragen.quote:
Dat is omdat hij dan je ass kan checkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is wel erg eerbiedig allemaal. Daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen.
Of betalen van hun uitkering.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
FOK!kers kennende zal moeders uiteindelijk wel voor ze betalen.
Dus jij bent the great catch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Een wereld vol vrouwen die dat wel waarderen kunnen. Ik ben geen hufter ofzo, maar eerst maar eens zien of je wel zo leuk bent. Dan mag je je mss als een prinsesje gedragen.
Tot die tijd kun je mn rug echt op.
Oh. Ik durfde (iig na ruzies) nooit voorop te lopen wanneer we de trap af liepenquote:
Jaa park, picknick, strand, thuis (als je dat durftquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Juist.
En een date hoeft niet altijd geld te kosten, dat vergeten mensen ook weleens..
Lekker wandelen, heb je dorst? Drink maar uit een fontijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Juist.
En een date hoeft niet altijd geld te kosten, dat vergeten mensen ook weleens..
Nederland bestaat dan ook vooral uit lompe boeren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Wat op zich wel grappig is,mijn vriend komt uit IJsland en ik heb daarnaast ook vrij veel buitenlandse vrienden, en als ik hun vertel hoe het hier gaat met mannen en hun gewoontes vinden ze dat echt heel vreemd.
Voor hun is het juist een vorm van respect om een vrouw te behandelen als vrouw.
Dat is juist verkeerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ze willen hun grap ook terug hoorde ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef TeleportingKing het volgende:
Ik ontving een telegram uit 1921. Ze willen Gwniemand, snakelady en Gary_Oak terug.
Tijd om te emigrerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nederland bestaat dan ook vooral uit lompe boeren.
Misschien schop ik tegen een gevoelig onderwerp aan, maar Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen ook niet zo vrouwelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Wat op zich wel grappig is,mijn vriend komt uit IJsland en ik heb daarnaast ook vrij veel buitenlandse vrienden, en als ik hun vertel hoe het hier gaat met mannen en hun gewoontes vinden ze dat echt heel vreemd.
Voor hun is het juist een vorm van respect om een vrouw te behandelen als vrouw.
Not this shit againquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien schop ik tegen een gevoelig onderwerp aan, maar Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen ook niet zo vrouwelijk.
Ja maar daar nemen vrouwen ook niet al heel vroeg een pittig vlot kapsel waardoor ze, niet alleen qua gedrag, maar nu ook qua uiterlijk, steeds meer op de man gaan lijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Jij bent tenminste een gentleman.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef RichardRichard het volgende:
Waarom zeggen dat je de rekening wilt en dan nog moeilijk doen over wie wat betaald enz. Zeg tegen je date dat je even naar de wc gaat, vervolgens loop je gelijk naar de bar en betaal je ter plekken. Dan ga je naar de wc, komt terug en zeg je zullen we gaan?
Zo doet mijn papa dat altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef RichardRichard het volgende:
Waarom zeggen dat je de rekening wilt en dan nog moeilijk doen over wie wat betaald enz. Zeg tegen je date dat je even naar de wc gaat, vervolgens loop je gelijk naar de bar en betaal je ter plekken. Dan ga je naar de wc, komt terug en zeg je zullen we gaan?
Liever de jaren 60 maar okéquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef TeleportingKing het volgende:
Ik ontving een telegram uit 1921. Ze willen Gwniemand, snakelady en Gary_Oak terug.
Maar dan moeten vrouwen zich ook gedragen als vrouwen en dat is in Nederland nog wel eens problematisch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Zit wel wat in ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien schop ik tegen een gevoelig onderwerp aan, maar Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen ook niet zo vrouwelijk.
Klopt enigszins wel als ik zo om me heen kijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je nadat je aan de bar hebt betaald alsnog naar de wc gaan? Zodat je niet hebt gelogen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef RichardRichard het volgende:
Ja ik ben zelf buitenlands en veel van mijn vrienden vriendinnen ook en wij vinden dit ook allemaal heel normaal. Maar ik heb ook hollandse vrienden/vriendinnen en die vinden dit eigenlijk ook normaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Haha ik weet het, maar denk dat hem die regels niet boeit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is juist verkeerd.
Vrouwen gaan voor, maar op een trap lopen ze achter. Dit omdat vrouwen van oudsher rokken dragen en het niet netjes is om daar onder te gaan kijken.
Wat je dan krijgt:quote:
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Mijn vriend wilde splitten op onze eerste date om te laten zien dat we ~gelijkwaardig zijn enzo. Vond ik wel een afknapper tbh dus geen seks gehad
Beetje goedkoop dat dat jouw standaard voor seks is he.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Mijn vriend wilde splitten op onze eerste date om te laten zien dat we ~gelijkwaardig zijn enzo. Vond ik wel een afknapper tbh dus geen seks gehad
Nee, omdat je naar de wc moet... liegen tegen je date is nooit goed natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom moet je nadat je aan de bar hebt betaald alsnog naar de wc gaan? Zodat je niet hebt gelogen?
Het blijft gewoon waar.quote:
precies jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
Lijkt mij een leuker topic dan dit imoquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat je dan krijgt:
- Nederlandse vrouwen die zich aangevallen voelen
- White knights
- Foto's om alles te vergelijken
- Mannen die praten over hoe lekker buitenlandse wijven zijn
- Alle mensen gaan in hokjes denken
Hier. Klaar.
Zeer zeker niet, ik ben een beetje een niche catch. Je moet er van houden, maar dan heb je ook watquote:
Je kan natuurlijk ook gewoon samen weggaan en niks betalen, stukje spanningquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Het blijft gewoon waar.
Dat ligt deels ten grondslag aan dit veelvoorkomende probleem. Een andere factor is de ouderwetse Nederlandse gierigheid. Het is niet voor niets dat de rekening delen wereldwijd bekendstaat als "going dutch".
Daar zijn al honderden topics van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuker topic dan dit imo
Omdat het een goed onderwerp is en blijft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zijn al honderden topics van.
Getinte vrouwenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zijn al honderden topics van.
En als je gepakt wordt, samen afwassen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon samen weggaan en niks betalen, stukje spanning
En stiekem vieze dingen doen in de keukenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
En als je gepakt wordt, samen afwassen!
Soort van galaplicht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Het blijft gewoon waar.
Dat ligt deels ten grondslag aan dit veelvoorkomende probleem. Een andere factor is de ouderwetse Nederlandse gierigheid. Het is niet voor niets dat de rekening delen wereldwijd bekendstaat als "going dutch".
Sinds wanneer is de standaard "een gentleman" goedkoop?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje goedkoop dat dat jouw standaard voor seks is he.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon samen weggaan en niks betalen, stukje spanning
Ik vind westerse vrouwen over het algemeen/gemiddeld mooier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Getinte vrouwen![]()
Arabische, Perzische, Turkse, Azerbeidzjaanse, Latijnse en Aziatische vrouwen
En dan wordt je er vanzelf uitgestuurd dus hoef je ook niet meer af te wassen EN de rekening niet te betalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En stiekem vieze dingen doen in de keuken
NEEquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind westerse vrouwen over het algemeen/gemiddeld mooier.
I love it when a plan comes to workquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
En dan wordt je er vanzelf uitgestuurd dus hoef je ook niet meer af te wassen EN de rekening niet te betalen
Pics ter vergelijking?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Perzische schoonheden met snor en monobrow.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pikstraf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo triest als vrouwen een man proberen te straffen en belonen met seks. Nog triester als het nog werkt ook. Seks is niet alleen leuk voor mannen. Het is iets waar je beiden van geniet. Het is dus geen beloning die een vrouw aan een man kan geven of zo.
[..]
Jij snapt het.
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Sinos het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de standaard "een gentleman" goedkoop?
Niemand had het over straffen of belonen. Ik heb alleen zin in seks met iemand die ik zie zitten en die leuk is, als ik ergens op afknap ga ik daar toch geen seks meer mee hebben..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo triest als vrouwen een man proberen te straffen en belonen met seks. Nog triester als het nog werkt ook. Seks is niet alleen leuk voor mannen. Het is iets waar je beiden van geniet. Het is dus geen beloning die een vrouw aan een man kan geven of zo.
[..]
Jij snapt het.
Hoe laat haal je mij op?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I love it when a plan comes to work
Owwwwhhhhhhquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.
Nu overdrijf je weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Perzische schoonheden met snor en monobrow.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen met een meningBlijft schattig.
Zooooooooooquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.
Maar je bent niet op hem afgeknapt. Het is namelijk je vriend. Alleen hij vertoonde wat onwenselijk gedrag. Dus geen seks voor hem. Terwijl je hem wel zou neuken als hij je big mac had betaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Sinos het volgende:
[..]
Niemand had het over straffen of belonen. Ik heb alleen zin in seks met iemand die ik zie zitten en die leuk is, als ik ergens op afknap ga ik daar toch geen seks meer mee hebben..
Oh ja, ik ga al terug naar mijn keukenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Comes to work ja?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I love it when a plan comes to work
Deze diss krijgt een 9,6/10.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom zo thuis van het werken, eten moet op tafel staan als ik thuiskom.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga al terug naar mijn keuken
Maar heb je haar wel geneukt dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En dan denken ze vaak ook nog dat we er echt serieus naar luisterenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
quote:
En toch je vriend he... je wist uiteindelijk dat je niet beter kon krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Is goed. Wat voor bier wil je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom zo thuis van het werken, eten moet op tafel staan als ik thuiskom.
Dat is toch een kwestie van smaak, rekelquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet hatelijk doen, maar blanke vrouwen zijn echt in zoveel opzichten minder knap dan de getintere variant.
Deur open houden komt toch juist over als bèta friendzonded? Zo kom je daarin toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Precies. Heb van veel meiden gehoord dat ze het erg waarderen als iemand eens de deur voor ze openhoudt, omdat het tegenwoordig niet vaak meer voorkomt. Zulke kleine dingen die 'leiding uitstralen' kunnen ze zeker waarderen. Heeft niks met onderdanigheid te maken.
Nogmaals: Vrij ironitsch hoe jij hier degene bent die begint over seks "voor hem"/een belonings/strafsysteem. Ik heb het enkel gehad over mijn eigen zin in seks met hem, die avond.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar je bent niet op hem afgeknapt. Het is namelijk je vriend. Alleen hij vertoonde wat onwenselijk gedrag. Dus geen seks voor hem. Terwijl je hem wel zou neuken als hij je big mac had betaald.
Ja als ze ouder worden. Maar voor hun 35ste zijn ze over het algemeen mooier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet hatelijk doen, maar blanke vrouwen zijn echt in zoveel opzichten minder knap dan de getintere variant.
Hij heeft nooit the A-team gekeken, kan hij niks aan doen.quote:
Maar dan gaan wij wel zwart reizen he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kom je niet ophalen, we gaan met de bus natuurlijk
Natuurlijk, dat schept een band (die spanning)..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Maar dan gaan wij wel zwart reizen he?
Uiteindelijk wist ik dat hij de love of my life was ondanks dat ~gelijkwaardigheid gedoe van hemquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
En toch je vriend he... je wist uiteindelijk dat je niet beter kon krijgen.
Ja maar er bestaat zoiets als een universele smaak, net zoals de meeste mensen ijs wel lekker vinden maar poep niet. Er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen geldt deze universele voorkeur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van smaak, rekel
Groot gelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Spannend!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat schept een band (die spanning)..
lastig ja..voor vrouwen vaak;quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Gwniemand het volgende:
nouja, als jij het niet gedaan had, was het wel een ander geweest. voel je niet schuldig, zou ik zeggen.quote:
Stonden Scandinavië en Nederland niet vooraan aan zo'n lijst met 's wereld mooiste vrouwen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar er bestaat zoiets als een universele smaak, net zoals de meeste mensen ijs wel lekker vinden maar poep niet. Er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen geldt deze universele voorkeur.
Derhalve zijn getinte vrouwen feitelijk mooier.
Goede smaak of slechte smaak ja,quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van smaak, rekel
Nee, ook dan niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja als ze ouder worden. Maar voor hun 35ste zijn ze over het algemeen mooier.
Wil je een sticker? Of een potje vaseline? Daar heb je meer aan bij deze 'vrouw'quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kun je wel haten, maar ondertussen vraagt wel iemand mij op een date
Die lijst is waarschijnlijk door westerse vrouwen gemaakt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stonden Scandinavië en Nederland niet vooraan aan zo'n lijst met 's wereld mooiste vrouwen?
Verschilt per lijstquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stonden Scandinavië en Nederland niet vooraan aan zo'n lijst met 's wereld mooiste vrouwen?
Daar is niks ironisch aan. Waarom gebruik jij woorden die je niet snapt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Sinos het volgende:
[..]
Nogmaals: Vrij ironitsch hoe jij hier degene bent die begint over seks "voor hem"/een belonings/strafsysteem. Ik heb het enkel gehad over mijn eigen zin in seks met hem, die avond.
Nee ik pak m wel droog erin, dat ging gister toch ook goed of heb je een beetje last van blaren nu?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je een sticker? Of een potje vaseline? Daar heb je meer aan bij deze 'vrouw'
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die lijst is waarschijnlijk door westerse vrouwen gemaakt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar dan moeten vrouwen zich ook gedragen als vrouwen en dat is in Nederland nog wel eens problematisch.
;squote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
lastig ja..voor vrouwen vaak;
Moet je de rekening delen, dan is de man in kwestie onbeschoft om dat te vragen.
Hoef je de rekening niet te delen, dan is het van "blablabl, ik ben geemancipeerd en "independent" genoeg om mee te kunnen betalen"
![]()
Vrouwen....
Tis als 10.000 lepels als je gewoon een mes wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar is niks ironisch aan. Waarom gebruik jij woorden die je niet snapt?
Nee, dat was Venezuele. Daar komen ook de meeste (voormalige) miss-Universes vandaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nederlandse meisjes zijn alleen goed van 12-18 jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je speciaal dit account gemaakt om hier te komen posten in dit topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Sinos het volgende:
[..]
Tis als 10.000 lepels als je gewoon een mes wil.
dit is sinosappelquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je speciaal dit account gemaakt om hier te komen posten in dit topic?
Sowieso afgenomen onder west-europeanen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die lijst is waarschijnlijk door westerse vrouwen gemaakt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Sinos het volgende:
[..]
Tis als 10.000 lepels als je gewoon een mes wil.
Maar NL stond wel in de top 10quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat was Venezuele. Daar komen ook de meeste (voormalige) miss-Universes vandaan.
Dan zul je echt beter je best moeten doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik pak m wel droog erin, dat ging gister toch ook goed of heb je een beetje last van blaren nu?
labieloquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is sinosappel
ze is weggegaan omdat ze toch geen 10/10 bleek te zijn
maar typische hollandse))))))))))))))))))))
12, fucked up Dimaquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nederlandse meisjes zijn alleen goed van 12-18 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |