Niet zoals jij het nu beschrijft, maar mijn vriend bv doet dat uit zijn eigen, als wij ergens binnen gaan maakt hij de deur voor me open en laat me voor gaan, hij neemt mijn jas aan en dat is dan een gewoonte, ik wacht er niet overigens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Zijn er echt vrouwen die in een auto blijven zitten wachten tot de man naar de andere kant loopt en van buiten hun deur opendoet, in plaats van dat gewoon zelf van binnenuit te doen?
Die naast de tafel blijven wachten tot de man hun stoel aanschuift in plaats van gewoon zelf te gaan zitten?
Die naast de kapstok blijven staan tot ze hun jas aangereikt krijgen in plaats van hem gewoon zelf te pakken?
Zijn dat soort vrouwen er écht?
Emancipatie...Emancipatie...quote:
Is toch leuk samen koken? Leuker als ergens gaan zitten of iig anders..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ze wist geen goed restaurant dus ik stelde voor om bij mij thuis wat te eten en dat ik dan wat kook. Is inmiddels netjes gebeurd hoor, maar toen ik het voorstelde was er wel een awkward silence. Uiteindelijk wel een leuke avond gehad.
Precies. Heb van veel meiden gehoord dat ze het erg waarderen als iemand eens de deur voor ze openhoudt, omdat het tegenwoordig niet vaak meer voorkomt. Zulke kleine dingen die 'leiding uitstralen' kunnen ze zeker waarderen. Heeft niks met onderdanigheid te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Los van alles, chicks diggen dat ook gewoon. Als je als een onzekere pussy overkomt worden ze niet nat van je.
problemen met maagden?quote:
Juist, dat dus!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is gewoon een rolverdeling binnen de relatie. Iedereen is gelijkwaardig, maar niemand is gelijk. Natuurlijk doet elk lid van de relatie andere dingen. Stel dat er iets zwaars getild moet worden, dan zegt de man toch ook niet: "ja jij bent gelijkwaardig dus til maar zelf".
Vrouwen die de term "emancipatie" verkeerd interpreteren slaan vaak door in die dingen. Een rolverdeling betekent niet dat één van de partijen onderdrukt wordt. Mannen geven toch ook geen borstvoeding?
Haha dat is wel erg eerbiedig allemaal. Daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet zoals jij het nu beschrijft, maar mijn vriend bv doet dat uit zijn eigen, als wij ergens binnen gaan maakt hij de deur voor me open en laat me voor gaan, hij neemt mijn jas aan en dat is dan een gewoonte, ik wacht er niet overigens.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ze wist geen goed restaurant dus ik stelde voor om bij mij thuis wat te eten en dat ik dan wat kook. Is inmiddels netjes gebeurd hoor, maar toen ik het voorstelde was er wel een awkward silence. Uiteindelijk wel een leuke avond gehad.
Nope, voor mij is in principe ergens wat drinken al een date. Het materiaal wat er genuttigd wordt maakt voor mij geen zak uit, gaat om de ontmoeting en gezelligheid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is toch leuk samen koken? Leuker als ergens gaan zitten of iig anders..
Samen koken, filmpje opzetten of gezellig op de bank.. een date hoeft niet per se geld te kosten..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Piye het volgende:
Een nette man betaalt de rekening biedt aan om te betalen, een nette vrouw biedt aan te delen. Zo simpel is het.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef TeleportingKing het volgende:
Het ligt er toch ook aan wie wie mee uitvraagt?
Als een vrouw een man uitvraagt is het toch wel héél erg achterlijk dat de man dan alles gaat betalen?
Hmmm. Eng. Op 3 honderdste seconde na dezelfde gedachte in een postquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed punt. Maar in dat geval gaat het dus niet zozeer om de man-vrouw relatie maar om de vraag 'wie neemt wie mee uit'.
En in dat geval zou je er dus ook vanuit mogen gaan dat de vrouw betaalt wanneer zij jou voor de eerste keer mee uitvraagt (wat voorkomt, maar wel in mindere mate dan dat de man het initiatief neemt).
Wij daten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
Sommige mensen hebben echt rare gedachtegangen hier
Mensen leven vaak met het idee dat een date moet plaatsvinden in de bios, cafe of restaurant.. maar het is vaak veel leuker op andere plekken..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nope, voor mij is in principe ergens wat drinken al een date. Het materiaal wat er genuttigd wordt maakt voor mij geen zak uit, gaat om de ontmoeting en gezelligheid.
Doet hij zeker ook bij het naar beneden lopen? In dat geval is de gewoonte waarschijnlijk aanvankelijk ontstaan door wantrouwen tegenover jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij laat me wel altijd voor als we een trap op moeten
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Piye het volgende:
Een nette man betaalt de rekening, een nette vrouw biedt aan te delen. Zo simpel is het.
dudequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef NomanIW het volgende:
Als er vanuit gegaan wordt dat ik betaal loop ik weg ,succes met de rekening.
Nee, ik ben geen heer en daar ben ik trots op
Maar als je echt leuk bent, dan kan alles. Maar leuke meisjes komen niet op de eerste date met een verwachtingspatroon aanzetten, buiten brute neukseks althans.
Ik doe dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
En een nette man wijst haar af en betaalt uiteindelijk als nog.
Tussen elkaars benen bv.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen leven vaak met het idee dat een date moet plaatsvinden in de bios, cafe of restaurant.. maar het is vaak veel leuker op andere plekken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |