Oh ja, ik ga al terug naar mijn keukenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen met een meningBlijft schattig.
Comes to work ja?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I love it when a plan comes to work
Deze diss krijgt een 9,6/10.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.
Kom zo thuis van het werken, eten moet op tafel staan als ik thuiskom.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga al terug naar mijn keuken
Maar heb je haar wel geneukt dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ze wist geen goed restaurant dus ik stelde voor om bij mij thuis wat te eten en dat ik dan wat kook. Is inmiddels netjes gebeurd hoor, maar toen ik het voorstelde was er wel een awkward silence. Uiteindelijk wel een leuke avond gehad.
En dan denken ze vaak ook nog dat we er echt serieus naar luisterenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen met een meningBlijft schattig.
quote:
En toch je vriend he... je wist uiteindelijk dat je niet beter kon krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Mijn vriend wilde splitten op onze eerste date om te laten zien dat we ~gelijkwaardig zijn enzo. Vond ik wel een afknapper tbh dus geen seks gehad
Is goed. Wat voor bier wil je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kom zo thuis van het werken, eten moet op tafel staan als ik thuiskom.
Dat is toch een kwestie van smaak, rekelquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet hatelijk doen, maar blanke vrouwen zijn echt in zoveel opzichten minder knap dan de getintere variant.
Deur open houden komt toch juist over als bčta friendzonded? Zo kom je daarin toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Precies. Heb van veel meiden gehoord dat ze het erg waarderen als iemand eens de deur voor ze openhoudt, omdat het tegenwoordig niet vaak meer voorkomt. Zulke kleine dingen die 'leiding uitstralen' kunnen ze zeker waarderen. Heeft niks met onderdanigheid te maken.
Nogmaals: Vrij ironitsch hoe jij hier degene bent die begint over seks "voor hem"/een belonings/strafsysteem. Ik heb het enkel gehad over mijn eigen zin in seks met hem, die avond.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar je bent niet op hem afgeknapt. Het is namelijk je vriend. Alleen hij vertoonde wat onwenselijk gedrag. Dus geen seks voor hem. Terwijl je hem wel zou neuken als hij je big mac had betaald.
Ja als ze ouder worden. Maar voor hun 35ste zijn ze over het algemeen mooier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet hatelijk doen, maar blanke vrouwen zijn echt in zoveel opzichten minder knap dan de getintere variant.
Hij heeft nooit the A-team gekeken, kan hij niks aan doen.quote:
Maar dan gaan wij wel zwart reizen he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kom je niet ophalen, we gaan met de bus natuurlijk
Natuurlijk, dat schept een band (die spanning)..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Maar dan gaan wij wel zwart reizen he?
Uiteindelijk wist ik dat hij de love of my life was ondanks dat ~gelijkwaardigheid gedoe van hemquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
En toch je vriend he... je wist uiteindelijk dat je niet beter kon krijgen.
Ja maar er bestaat zoiets als een universele smaak, net zoals de meeste mensen ijs wel lekker vinden maar poep niet. Er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen geldt deze universele voorkeur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van smaak, rekel
Groot gelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien schop ik tegen een gevoelig onderwerp aan, maar Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen ook niet zo vrouwelijk.
Spannend!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat schept een band (die spanning)..
lastig ja..voor vrouwen vaak;quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Gwniemand het volgende:
Mannelijke collega vertelde net over zijn (eerste) date die hij gister had met een vrouw. Alles leuk en aardig, totdat hij zei dat ze de rekening gesplitst hadden.
Ik reageerde enigszins verbaasd met de mededeling dat ik nooit op een eerste date heb betaald en dat het een ongeschreven regel is dat mannen de eerste date betalen. Dat vond hij onzin en hij vroeg zich af of ik mij dan niet ongelijkwaardig voelde.
Klacht: mannen die de rekening delen op dates.
nouja, als jij het niet gedaan had, was het wel een ander geweest. voel je niet schuldig, zou ik zeggen.quote:
Stonden Scandinavië en Nederland niet vooraan aan zo'n lijst met 's wereld mooiste vrouwen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar er bestaat zoiets als een universele smaak, net zoals de meeste mensen ijs wel lekker vinden maar poep niet. Er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen geldt deze universele voorkeur.
Derhalve zijn getinte vrouwen feitelijk mooier.
Goede smaak of slechte smaak ja,quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van smaak, rekel
Nee, ook dan niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja als ze ouder worden. Maar voor hun 35ste zijn ze over het algemeen mooier.
Wil je een sticker? Of een potje vaseline? Daar heb je meer aan bij deze 'vrouw'quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kun je wel haten, maar ondertussen vraagt wel iemand mij op een date
Die lijst is waarschijnlijk door westerse vrouwen gemaakt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stonden Scandinavië en Nederland niet vooraan aan zo'n lijst met 's wereld mooiste vrouwen?
Verschilt per lijstquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stonden Scandinavië en Nederland niet vooraan aan zo'n lijst met 's wereld mooiste vrouwen?
Daar is niks ironisch aan. Waarom gebruik jij woorden die je niet snapt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Sinos het volgende:
[..]
Nogmaals: Vrij ironitsch hoe jij hier degene bent die begint over seks "voor hem"/een belonings/strafsysteem. Ik heb het enkel gehad over mijn eigen zin in seks met hem, die avond.
Nee ik pak m wel droog erin, dat ging gister toch ook goed of heb je een beetje last van blaren nu?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je een sticker? Of een potje vaseline? Daar heb je meer aan bij deze 'vrouw'
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die lijst is waarschijnlijk door westerse vrouwen gemaakt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar dan moeten vrouwen zich ook gedragen als vrouwen en dat is in Nederland nog wel eens problematisch.
;squote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
lastig ja..voor vrouwen vaak;
Moet je de rekening delen, dan is de man in kwestie onbeschoft om dat te vragen.
Hoef je de rekening niet te delen, dan is het van "blablabl, ik ben geemancipeerd en "independent" genoeg om mee te kunnen betalen"
![]()
Vrouwen....
Tis als 10.000 lepels als je gewoon een mes wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar is niks ironisch aan. Waarom gebruik jij woorden die je niet snapt?
Nee, dat was Venezuele. Daar komen ook de meeste (voormalige) miss-Universes vandaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nederlandse meisjes zijn alleen goed van 12-18 jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je speciaal dit account gemaakt om hier te komen posten in dit topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Sinos het volgende:
[..]
Tis als 10.000 lepels als je gewoon een mes wil.
dit is sinosappelquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je speciaal dit account gemaakt om hier te komen posten in dit topic?
Sowieso afgenomen onder west-europeanen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die lijst is waarschijnlijk door westerse vrouwen gemaakt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Sinos het volgende:
[..]
Tis als 10.000 lepels als je gewoon een mes wil.
Maar NL stond wel in de top 10quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat was Venezuele. Daar komen ook de meeste (voormalige) miss-Universes vandaan.
Dan zul je echt beter je best moeten doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik pak m wel droog erin, dat ging gister toch ook goed of heb je een beetje last van blaren nu?
labieloquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is sinosappel
ze is weggegaan omdat ze toch geen 10/10 bleek te zijn
maar typische hollandse))))))))))))))))))))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |